428. forduló, 430. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 20. 9h:03'
EZ A 1195. JÁTÉKHETED, 429. FORDULÓD
1196. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025
SZÁMLA : XXXX

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,27] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+235 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+81 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy purifikátor császár nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 592.]

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 591.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+17 támadás). [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 569.]

* 3. KP: ef 4 506 0 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 541.]

* 4. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 537.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 535.]

* 5. KP: vv 12 13 26 elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 533.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 531.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 529.]

* 6. KP: vv 71 72 157 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 527.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523.]

* 7. KP: v 169 8 0 elmormolod a 169. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 518.]

* 8. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+79 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy purifikátor császár.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy természet haragja. 51 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár jobb oldalát. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár bal oldalát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kicsit megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+1 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> (183,31)-> 54 arany, -2 ÉP] 3 912 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 488.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
Sajnos nincs tulajdonság-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

f 2369 kísérletezel a 2369. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz éjurnát. (ld. enc.) 311 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 478.]

fkt 2368 6 felt. készítesz a 2368. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

ftv 141 179 felt. tám/véd. varázslat a 141. varázslatot a 179. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

m 3 5 3 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre
[183,28] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Felfedeztél egy kristálypalotát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Emella a Bombázó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy gránitelementál!

Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál gránittestét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a gránitelementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 859 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy halálosztó kain!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a halálosztó kain fekete testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy Mnebolath!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy természet haragja varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath egyik karját. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Mnebolath fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 pszi követ. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó kocsonyás testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. 6 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}


Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony izgatottan vár. Egyesével odaadod neki a kért tárgyakat, megköszöni őket. Ezután egy másik tárggyal viszonozza szívességedet, ami a teremtés zsákja. Elpakolod, majd sietve lépsz ki a sátornyíláson.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Déja vu, 1 Szerencsejáték, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodó arckifejezésétől egyre inkább beindulsz, és addig emeled a tétet, míg ellenfeled mérgesen el nem dobja lapjait. Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Kisebb quwarg istenség, 2 Ellenvarázslat, 1 Garokk. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 Kisebb quwarg istenség, 3 Ellenvarázslat. Ez full! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Tisztítótűz, 3 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziósárkány. Ez csak terc! Nyertél. 3. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Piromenyét, 1 Kaszabolósáska, 1 Mákrózsa főzet, 1 Vérfürdető magszim. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 3 Piromenyét, 1 Orbitális mackósajt, 1 Garokk. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 3 Orbitális mackósajt, 2 Tisztítótűz. Ez full! Vesztettél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 1 104 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 86 darab aranyérmét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő magger nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger éles mandibuláját. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel jól megszúrod a magger testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a magger testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [182,29] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy éjkornis. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 3 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 666 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elfeledett kalandor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét gnóm!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 498 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy óriáspók!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az óriáspók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 3 magszim belet [magszim bél ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kronokukac került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac farkát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronokukac melléd csap a farkával! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,30] Lakott területre érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló nyakát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 4 pirkit. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). [128 pontot használtál fel, van még 350.]

im 0 3 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 320.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 290.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 260.]

m 4 mozogsz délre
[183,31] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy Blounther apó. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 68 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 36 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Blounther apó bal vállát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 250.]

ve 153 50 megveszed a 153. tárgyat 50
Mindössze 10 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 10 pirkitet. 40 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

ve 69 5 megveszed a 69. tárgyat 5
Vásároltál 5 szárnyas hernyót. 20 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[182,32] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a részeg kalandozó jobb karját. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 18 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Elenios híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Van itt egy piroslámpás ház (636. épület.).

(Továbbmész...) [181,33] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Elena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 230.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Tíz varkaudar ereje, tíz varkaudar hossza,
Egy varkaudar is felemeli, de tíz sem tudja felállítani.
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza fejét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. [lapockacsont ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! A következő kincseket találtad: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [30 pontot használtál fel, van még 200.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[180,32] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich fejét. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy animált hókutya.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 29 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya bal lábát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az animált hókutya testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az animált hókutya farkát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 4 571 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Találsz nála 3 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 103 (limit: 470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11110.
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [179,32] Síkság, továbbra is csak síkság.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt ősmágus.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 47 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus nyakát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-1 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus törékeny testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 243, gyógyulás: 0, összesen: -243 ÉP}

Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mammut zombi volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Észreveszel egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Arany Macska. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Találsz néhány eldobott tárgyat: 3 bot. Elteszed őket.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Leah elsőáldozója. Egy bíbor erőövet, egy dal.kristálykesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mind. kristályát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku futárcsizmát, egy szirén köpenyét és egy tükörpáncélt visel. Fegyverzetét egy Raia szent lovagja trófea, egy trikornis herceg trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 180.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Aranykezű Tarfin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy rövid íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat a következő: a terem közepén fekvő norpadolótika megbotlott egy templomban, és több csontja eltört. Gyógyítsd meg a némiképp idegen testfelépítésű lényt! Hosszan tanulmányozod a pihegő lényt, mielőtt hozzákezdenél, hogy ellásd. Először is bekened a sérült végtagokat különböző gyógyfüvekkel, majd bepólyázod őket. A norpadolótika vidáman trombitál. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladatod egy noth szellem legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a noth szellem testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal végigvágod a noth szellem jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Acélfejű Turgfil. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy kdolét! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Még csak azt sem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 130.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[178,32] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy élőholt ősmágus száll szembe veled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt ősmágus testét. Kritikus ütés! (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 214, gyógyulás: 0, összesen: -214 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Felfedeztél egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

(Továbbmész...) [177,31] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg!

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy élőholt ősmágus áll veled szemben.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+500 életerő). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 6 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 éjurnát. Egészséged TF-elődött. [113 pontot használtál fel, van még 17.]

szk 977 keresed a 977. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Ek'Hort. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 12 pontért
Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+5 kaja.)

[12 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: v 62 0 0 elmormolod a 62. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: v 15 429 1 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: gy 30 0 0 gyógyítás
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a szellő szilmill. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a hordóagyú mameluk. Egy kaját bezabál a roguena. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 570 pontot. A következő körben tehát 570 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉJURNA (2368. TÁRGY)
Rájössz arra, ha egy kissé felmelegíted az éjkövet, amihez elég egy egyszerű vaskohó is, akkor egy kőkalapáccsal, vagy más hasonló eszközzel szépen formázható lesz. Ügyesen tudsz belőle egy urna formát készíteni, amit ha lezársz, akkor hosszú ideig tárolhatod benne a bomló esszenciákat, egy éjurnában 10 darabot. Az éjurnát a KT 2368-as paranccsal tudod elkészíteni 10 TVP-ért, és a vaskohón és kőkalapácson kívül nincs másra szükséged hozzá.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran áldozópapja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 429. fordulód.

Erő: 50 (64) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 47 (58) Támadás: 64 (67) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 50 (71) Védekezés: 96 (102) Menekülés: 30 % Életkor: 167/175 év
Egészség: 46 (67) Életpont: 712/712 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (70) Varázspont: 1341/38 Pénz: 1124 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/15 Pszi pont: 236/14 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 3367 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44 226 TP-t kaptál. Jelenleg 4 402 642 TP-d van. A következő szinthez még 97 358 TP szükséges. Trófeáid: mammut zombi, őrjáratozó katona, smaragd drakón.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 36/75 (+11%)
vágófegyverek: 24/77 (+7%) ütőfegyverek: 20/40 lőfegyverek: 29/66 (+3%)
dobófegyverek: 28/40 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << Fókuszpenge (#639) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
177,31 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/7 (+24%) 2. nyomkövetés: 119/55 (+16%) 3. mászás: 18/62 (+11%)
4. csapdakészítés: 31/20 (+7%) 5. csapdaészlelés: 10/34 6. gyógyítás: 59/50 (+4%)
7. titkosírás: 20/8 (+9%) 8. felderítés: 31/92 9. szörnyidomítás: 20/67
10. teológia: 62/82 (+18%) 11. taumaturgia: 64/11 (+14%) 12. szerencsejáték: 6/9 (+12%)
13. versengés: 19/90 (+27%) 14. zene: 176/92 (+37%) 15. szörnyismeret: 41/3 (+22%)
16. pszi: *21/100 17. zárnyitás: 7/24 18. vadászat: 56/74 (+20%)
19. vitalitás: 5/3 (+6%) 20. bányászat: 34/78 21. úszás: 18/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), lidércúr (#252) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
tűzmágia (#157) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
banshee-sikoly (#373) >> woorgard (#231) természet haragja (#141) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fürgülés (#92) >> woorgard (#231)
varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 5)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 48 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.)

Összsúly: 187.70 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 5 bűvös shuriken (#562) 4 éjkő (#2369)
4 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 9 kazmár gyökér (#205)
6 madártoll (#112) 1 quwarg tojás (#360) 1 raptor szablya (#482)
7 szvó-ektoplazma (#151) 2 varázskő (#305) 6 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 3 bot (#4)
4 éjurna (#2368) 1 főnixtoll (#563) 1 fűszertartó (#210)
3 gernim balzsam (#1894) 3 gyöngymangó (#135) 1 hókutya nyakörv (#1077)
10 isteni könnycsepp (#260) 1 kőszem (#304) 1 pszi kő (#248)
1 rothasztó talizmán (#815) 1 sáfránypor (#211) 6 spiritusz (#170)
4 szárnyas hernyó (#69) 1 teremtés zsákja (#818) 1 Thargodan esszencia (#328)
7 ugh méreg (#166) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179 180 181 182 183 184
26
27
28
29
30
31
32
33
34
(177,31) élőholt ősmágus (#179), oltár, vaskohó (#155)
(178,32) élőholt ősmágus (#179), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(179,32) élőholt ősmágus (#179), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 45. jellempróba, egy törpe férfi, noth szellem (#250)
(180,32) drakolich (#760), animált hókutya (#651), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), 50. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(181,33) bűbájlidérc (#761), phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), massza (#217)
(182,27) erdei bölcs háza (#666), purifikátor császár (#393)
(182,29) éjkornis (#228), márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132), óriáspók (#303), kronokukac (#285)
(182,32) részeg kalandozó (#187), piroslámpás ház (#636), Elenios oltár
(183,28) kristálypalota (#401), oltár, művészi porolit (#720), 40. jellempróba, gránitelementál (#205), halálosztó kain (#168), Mnebolath (#237), kék rothasztó (#421), magger (#747)
(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, nekrofun (#173), őrült varázsló (#255)
(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618), Blounther apó (#972)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.04.20 09:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kívánság TNO)
2018.04.20 09:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 3.)
2018.04.20 09:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 4.)
˙

Üzenet küldése a karakternek