Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 17. 9h:19' EZ A 1159. JÁTÉKHETED, 359. FORDULÓD 1160. játékheted kezdete: aug. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 5. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: v 58 0 0 | elmormolod az 58. varázslatot |
* 8. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 9. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 10. KP: h 235 70 0 | használod a 235. tárgyat |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a pordémon jobb karját. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pordémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
hu 14 150 171 | hulladék: 14 150 171 |
hu 161 308 57 | hulladék: 161 308 57 |
hu 265 434 | hulladék: 265 434 |
fkt 189 8 1 | felt. készítesz a 189. tárgyat (8 darabot) |
fkt 138 | felt. készítesz a 138. tárgyat |
flh 16 189 | felt. lőfegyver haszn. 16 a 189. tárggyal |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
158 | 159 | 160 | |
38 | |
|
|
39 | |
|
|
40 | |
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba jobb oldalát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pordémon testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [160,39] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [161,38] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy megsebzett szutykos remák. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a darázsfelhő nagyját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 darázsszárnyat. (ld. enc.) 2 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 187, gyógyulás: 0, összesen: -187 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 41 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) (-2 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő bal karját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [163,37] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
(Továbbmész...) [163,38] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal középső lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [165,40] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
szk 226 | keresed a 226. szörnyet |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: e 30 0 0 | élelemszerzés 30 pontért |
* 4. BP: h 235 40 0 | használod a 235. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 18 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért |
BRONZ TAIDER (641. TÁRGY) A taider egy ősi fegyver, egy hosszú lándzsa, a végén a fő hegy alatt két keresztrúd van, amelyek mindegyike mindkét végén hegyes, így a taidert oldalt mozdítva, az ellenfelet megütve is komoly sebet lehet okozni. A bronz taider egy mágikus fegyver, amelyet törpe mesterkovácsok készítettek nagyhatalmú mágusok segítségével. Az egyszerű bronz lándzsának álcázott tárgyat sokan néhány aranyért eladnák, mondván, hogy forgatása nehézkes, kényelmetlen. Ha azonban egy avatott fegyverforgató kezébe kerül, akinek szúrófegyver szakértelme legalább 30. szintű, és jelleme semleges, kiderül a fegyver igazi hatalma. A fegyver sárgás fénnyel kezd izzani, forgatóját bizsergetően kellemes érzés járja át, úgy érzi, nem fél semmitől és senkitől. És egy ilyen fegyverrel a kezében talál igaza is van! A bronz taider egy 10D4 sebzésű mágikus fegyver, +5 támadással. A lándzsa néha puha ütést mond ellenfeledre, és ha Tharr hívő vagy, időnként +1 támadást tudsz a bronz taiderrel leadni, ha szörny ellen harcolsz. |
DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből. |
DARÁZSFAROK (654. TÁRGY) Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
Erő: | 36 (49) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 37 (49) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 43 (56) | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/165 év |
Egészség: | 36 (50) | Életpont: | 561/561 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (47) | Varázspont: | 838/268 | Pénz: | 974 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 16/4 | Pszi pont: | 222/22 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 38 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/78 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 28/64 (+9%) |
vágófegyverek: | 22/51 | ütőfegyverek: | 20/36 | lőfegyverek: | 27/4 (+3%) |
dobófegyverek: | 23/56 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (160%) << óriásölő (#528) (180%) << ryuku buzogány (#696) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
165,40 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/84 | 2. nyomkövetés: | 100/10 (+38%) | 3. mászás: | 11/2 |
4. csapdakészítés: | 26/10 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/16 | 6. gyógyítás: | 55/15 |
7. titkosírás: | 18/54 | 8. felderítés: | 22/67 | 9. szörnyidomítás: | 19/35 |
10. teológia: | 37/45 (+9%) | 11. taumaturgia: | 40/50 (+17%) | 12. versengés: | 9/14 (+9%) |
13. zene: | 129/0 (+121%) | 14. szörnyismeret: | 33/88 | 15. pszi: | 19/80 (+14%) |
16. zárnyitás: | 1/20 | 17. vadászat: | 42/53 (+44%) | 18. bányászat: | 32/55 (+2%) |
19. úszás: | 13/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 70 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 75 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
mentális pajzs (#72) | harci induló (#443) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +101% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. bányászház (700): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 81, 84. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 134.29 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | bányászcsákány (#434) | |||
3 | borostyán függő (#162) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 4 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 4 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | kristálygömb (#265) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rövid kard (#171) | 13 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | szent jogar (#150) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
512 | arany (#50) | 1 | darázsfarok (#654) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
8 | drótszőr (#37) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fabontó (#106) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | víz (#27) |
158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | |
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|