Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 24. 12h:26' EZ A 69. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 70. játékheted kezdete: máj. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2871 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: vps 6 0 0 | VP spórolása: 6 |
le 34 | leveszed/lerakod a 34. tárgyat |
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
kf 150 3 | kézbeveszed/felveszed a 150. tárgyat (őrzöd) |
v 6 10 7 | elmormolod a 6. varázslatot |
ftv 44 988 | felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a gonosz jelleműeket |
fvh 8 | felt. varázslat haszn. 8 |
v 22 9 | elmormolod a 22. varázslatot |
d 4 | eldobod a 4. tárgyat |
kf 18 343 | kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 343. tárggyal |
h 1 14 | használod az 1. tárgyat |
jlk 1614 | jelszó kimondása 1614 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 143.]
be 30 | bemész a 30. titkos labirintusba |
lm 3 5 10 | mozogsz 3 5 10 |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a púpos burástya testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a púpos burástya fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
lm 10 903 9 | mozogsz 10 903 9 |
lm 10 20 905 | mozogsz 10 20 905 |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a púpos burástya farkát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
lm 19 24 25 | mozogsz 19 24 25 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a topránypolip testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a topránypolip testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a topránypolip testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Göcsörtös bunkóval eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
lm 25 900 22 | mozogsz 25 900 22 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 17 2 1 | mozogsz 17 2 1 |
szk 92 | keresed a 92. szörnyet |
* 1. BP: vpf 6 0 0 | VP elővétele: 6 |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: h 233 15 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA) Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk. |
HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA) A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül. |
EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY) Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban). |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 20 | Szint: | 11 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 109 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 12 (13) | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 33 % | Életkor: | 57/57 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 180/180 | Jellem: | jó (68) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 | Varázspont: | 53/15 | Pénz: | 187 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 10 | ütőfegyverek: | 10 |
lőfegyverek: | 12 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -2.); kerek kő (#19) max. 2 db (3 -4.); kerek kő (#19) max. 3 db (5 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
54,48 mezőn táborozol, a 30. labirintusban, 1. szinten, 22. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 622 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 16 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. csapdaészlelés: | 4 | 6. gyógyítás: | 8 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 4 | 9. teológia: | 6 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 3 | 12. zárnyitás: | 4 (+1) |
13. vadászat: | 1 | 14. bányászat: | 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 11 TVP-ért |
kutatsz max. 25 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 2 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 19 darabot ), kavadu iszákot (#25) (max. 2 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 5 darabot, csak egyszer), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot, csak egyszer), rövid kardot (#171) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
homokvarány (#16), démontetű (#15), ormánygőte (#18), bakkura (#52), tazunkaróka (#81), surranó kígyó (#30), vadász tatu (#10), bo-skorpió (#54), mérges pók (#20), púpos burástya (#92) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
mélységi grittang (#103), vízionár (#66), süvítő rája (#113), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | áldomás (#6) (10,7) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tisztítótűz (#44) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó lények (#9097) | tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | |
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 4) |
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 26, 27, 29, 30. |
Összsúly: 72.06 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van. | |
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 10 | kerek kő (#19) | 10 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
22 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | kaja (#2) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |
53 | 54 | 55 | |
24 | |
|
|
25 | |
|
|
26 | |
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) |
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | szeppent rákfatty (#186) | massza (#217) | pszi elementál (#221) |
ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | dűnekukac (#357) |
csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) |
vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) |
fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) |
kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) |
kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) |
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) |
lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) |
bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
fabontó (#106) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) |
mandibulakasza (#127) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | nap szimbólum (#141) | oltár (#146) |
hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) |
pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) |
vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) |
uzbány csőr (#169) | rövid kard (#171) | harci kalapács (#174) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) |
vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vas dobónyíl (#189) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) |
dobóháló (#221) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) | pular kristály (#239) | nehezék (#258) |
umbatari karkötő (#278) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) | moa gyöngy (#378) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) | vas fejpánt (#408) |
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | csatabárd (#555) | aurach fog (#657) | rőtmanó kacagány (#714) |
varkaudar csont (#1113) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | Ramirez feszítővasa (#1261) |
illatos rózsaszál (#1595) | elhagyott bánya (#1685) | obszidián penge (#2082) | bronzkard (#2083) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása |