228. forduló, 230. forduló, Sólyomszem összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. dec. 19. 9h:34'
EZ A 879. JÁTÉKHETED, 229. FORDULÓD
880. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2688
SZÁMLA : XXXX

SÓLYOMSZEM KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,65] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 vas dobónyilat (80 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+168 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 951. hetének nyerőszámai: 27, 29, 30. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tüskés harci gromak nyomára bukkanj. Familiárisod állandó csivitelésével próbál a zsákmány nyomára vezetni. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány tüskés harci gromak nyomokat fedezel fel! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Buta lény ez a tüskés harci gromak - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[31 pontot használtál fel, van még 343.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 3. KP: elmormolod a 138. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. KP: nem támadod a semleges jelleműeket
BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

tps 40 TVP spórolása: 40 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 40 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [40 pontot használtál fel, van még 293.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 293.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

kf 813 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

flh 16 176 felt. lőfegyver haszn. 16 a 176. tárggyal
Ok, FLH 16 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

be 65 bemész a 65. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 283.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász tatu. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a vadász tatu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. Jól harcoltál! (+16 varázspont.) 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy démontetűt veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A démontetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. Jól harcoltál! (+16 varázspont.) 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy királygyík lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a királygyík bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. Varázserőd töltődik (+16 varázspont). 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy gorombilla lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gorombilla testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gorombilla bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. Varázserőd töltődik (+16 varázspont). 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kőevő. Ismeretlen fegyvert szorongat. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kőevő kőtestét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kőevő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kőevő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kőevő feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kőevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 rézkulcs. Felpakolsz. Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy tetemembert pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a tetemember bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy sírlidércet veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hirtelen egy szintszívót veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriás csontváz az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod az óriás csontváz testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval csak érinted az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy autentikus vámpír. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az autentikus vámpír meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzkulcsot.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [4. PONT.] Hirtelen egy goblint veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bunkó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a goblin jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a goblin jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A goblin lendületes ütése célt téveszt. A goblin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Baar-ork. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a Baar-ork testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a Baar-ork testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Baar-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Nem lepődsz meg, hogy egy Duer-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Duer-ork büdös testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a Duer-ork bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Duer-ork testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Duer-ork vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a Duer-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrpáncélt (ld. enc.). Hamarosan egy Tugt-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy bronzpenge. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tugt-ork fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tugt-ork testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a Tugt-ork bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Tugt-ork még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 szöges páncélt. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy csontszurony. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt, 1 szöges páncélt és 1 kis bőrpajzsot. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 rézpáncélt és 1 szöges bőrpajzsot. Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar mágus lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy bot. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 1 csuklyavirágot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vark. nekromanta van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta bal karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 8 aranyat. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy borzalmas varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tisztítótűz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb vállát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. Elhajítod a vacak halálosztó kain trófeát, és diadalmasan beszerzel egy borzalmas varkaudar trófeát. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 varkaudar páncélt (ld. enc.), 1 rézpajzsot és 1 nagy bronzkulcsot.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 243.]

ft 166 1 támadod a 166. szörnyet
FT 166 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

ft 158 támadod a 158. szörnyet
FT 158 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

ftv 44 158 felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a 158. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 5 5 1 mozogsz 5 5 1
Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-18 életpont). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [5. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nómenklatúra. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 90 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 sárga erőöv és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 28 tüskét. Egészséged TF-elődött. [63 pontot használtál fel, van még 180.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[139,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.


(Továbbmész...) [138,64] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod az arató csattanat testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az arató csattanat testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [137,63] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött. [22 pontot használtál fel, van még 158.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[137,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Látsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.


(Továbbmész...) [137,61] Síkság, továbbra is csak síkság.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Zanthia irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).

(Továbbmész...) [137,60] Még mindig füves síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 140.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[136,59] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [136,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 128.]

tpf 40 TVP elővétele: 40 pontért
Felszabadítottunk neked 40 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(136,58) phua-kúp (#372), patak, szent tölgyfa (#393), oltár
(136,59) márványtorony (#175), Fairlight oltár
(137,60) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), Fairlight oltár, városépítkezés (#398)
(137,61) művészi porolit (#720), Fairlight oltár, városépítkezés (#398), 22. jellempróba
(137,62) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), városépítkezés (#398), oltár
(137,63) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(138,64) arató csattanatok (#144)
(139,65) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(140,65) a 65. labirintus bejárata, tüskés harci gromak (#156), vadász tatu (#10), démontetű (#15), királygyík (#26), gorombilla (#38), kőevő (#62), zombi (#49), csontváz (#48), tetemember (#123), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), goblin (#21), Baar-ork (#44), Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), oltár, vasvért (#164), borzalmas varkaudar (#166)

[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 3 csontszablyát 6 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 3 szvó-ektoplazmát 30 aranyért, 8 ubuk tüskét 8 aranyért, 1 bunkósbotot 1 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 2 varkaudar lándzsát 10 aranyért, 1 kis bőrpajzsot 5 aranyért, 1 csontszuronyt 2 aranyért, 2 szöges páncélt 48 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 bőrpáncélt 5 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 1 királygyík bőrt 3 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 158.]

erki erőszakos kilépés
A K.T., amelynek tagja vagy, már nem felel meg az igényeidnek. Tudatodat megacélozva koncentrálni kezdesz, hogy elszakadhass. Iszonyatos fájdalmat érzel! A dolog sikerült, de milyen áron? (-1 IQ, -1 egészség, -4 max. életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 29, 1.
[20 pontot használtál fel, van még 138.]

kotb 9150 belépés K.T.-be: 9150
Belépésedet fogod kérni az Ars Magica K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 135.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 130.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 130.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 130 pontod maradt, ebből a következő körre 130 pontot vihetsz át. Kapsz még 370 pontot. A következő körben tehát 500 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BAAR-ORK (44. SZÖRNY)
Az orkok a legocsmányabb, legsötétebb humanoid teremtmények. Ki ne ismerné malacpofájukat, hegyes agyaraikat, büdös, zöld bőrüket? A sok-sok ork törzs, alfaj közül pedig a legalávalóbb, legférgebb mihaszna a Baar-ork. Törpének számítanak saját fajuk között is: alig magasabbak 120 centinél. Hacsak nincs elsöprő fölényük harcban, elszaladnak. Könnyedén felapríthatod e gonosz teremtményeket.

BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY)
Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod.

VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY)
Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)...

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

VARKAUDAR PÁNCÉL (294. TÁRGY)
A varkaudar páncél valamilyen nagyon könnyű, de kemény bőrből készült, csak a varkaudarok által ismert eljárással. Jól véd a fegyveres csapások ellen (hattal megnöveli a védettségedet) viszont könnyen szétmarja a sav. Felöltéséhez a KF 294 parancsot kell kiadnod.

KARAKTERLAP

Sólyomszem, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Elenios főpapja vagy. Ez a 229. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 20 Merészség: 7/10 Magasság: 177 cm
IQ: 25 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 301/240 Jellem: jó (545) Tul. pont: 5
Szerencse: 33 (35) Varázspont: 370/136 Pénz: 765 arany Kép. pont: 12
Pszi pont: 50/19
Eddig összesen 1211 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8684 TP-t kaptál. Jelenleg 495968 TP-d van. A következő szinthez még 104032 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, részeg kalandozó, borzalmas varkaudar. A 228. fordulódban 1412 arany került a bankszámládra. 1412 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 25 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 18 lőfegyverek: 24 dobófegyverek: 10 (+1)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -7.); tüske (#22) (8 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 59 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 4 6. gyógyítás: 50
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 21 9. szörnyidomítás: 7
10. teológia: 22 (+1) 11. taumaturgia: 23 12. versengés: 1
13. zene: 48 14. szörnyismeret: 17 15. pszi: 8
16. zárnyitás: 2 17. vadászat: 14 18. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), nómenklatúra (#158) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), őrjáratozó katona (#274), áeratikus hasnyák (#243), purifikátor (#157), nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (28,1) bűvölés (#20) (385,1) bűvölés (#20) (313,2) bűvölés (#20) (164,1)
bűvölés (#20) (259,1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> orgoró (#170) energiatüskék (#29) >> varkaudar behemót (#189)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tompítás (#40) >> Dornodon hívők (#992)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes
tüskés harci gromak (#156) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az esszenciakristály a tisztaság jelképe. Hozz egyet oltáromhoz és helyezd rá (használd az IM parancsot).
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 6)
3.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0)

.
HŐSTETTEID

Összsúly: 78.15 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 2 fáklya (#36) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 madártoll (#112) 1 sallank nyíl (#129) 1 szögletes kő (#17)
1 szvó-ektoplazma (#151) 8 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
188 arany (#50) 1 bronzkulcs (#76) 1 csuklyavirág (#133)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99) 1 főnixtoll (#563)
1 galachmit (#310) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 rézkulcs (#75)
1 rézpajzs (#73) 1 sárga erőöv (#276) 1 szöges bőrpajzs (#66)
13 tüske (#22) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar páncél (#294) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376)

Üzenet küldése a karakternek