308. forduló, 310. forduló, Ezüsthajú Bali összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 29. 9h:16'
EZ A 594. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD
595. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2641
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTHAJÚ BALI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,94] koordinátán.
Magad előtt látod a képet, amint éppen egy szűk tárna legvégén vésed a falat. Felismered, ezek Kara-Duor legendás tárnái, minden törpe álma! Gyorsan munkához látsz, hátha találsz valamit. És igen! Ezt a szerencsét, te vagy az első törpe, aki kiásott egy darab andrakitot! Ezt a többieknek is látniuk kell! Gyorsan felfelé, mielőbb szólni nekik! Már látod magad felett a világosságot, az már a barlang nyílása kell, hogy legyen! De nem, csak a nap első sugarai sütnek be a lyuk száján, ahol aludtál.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+62 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+24 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 659.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 649.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 644.]

* 4. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 644.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Látsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a korinthai amőba bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 24 életpontot vesztettél. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Rövid karddal végigvagdosod a korinthai amőba testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1671 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 69, gyógyulás: 10, összesen: -59 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol egy copfos ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A druidák rendjének beavatott rangú tagja. Egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasa egy idomított sullár. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szadis Tata. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 624.]

fa 500 3587 1 feladod az 500. tárgyat a 3587. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Kősisakos Thrór részére szánod. Átadsz 1 manakristályt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 621.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[115,94] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Látsz egy álomvirágot. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [114,94] A síkságot ritka erdő váltja fel. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy khór darázs közeledik. Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs csíkos potrohát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a khór darázs testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a khór darázs bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,94] Fák, mindenütt csak fák. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy trikornis. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. [36 pontot használtál fel, van még 585.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[112,94] Fák, mindenütt csak fák. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy trikornis. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [111,95] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.

Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.

(Továbbmész...) [110,96] Még mindig dombos terepen vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 549.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[109,96] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Zanthia egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Csatabárddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb karját. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 5 mákrózsa virág. Elteszed őket.

(Továbbmész...) [108,97] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csatabárddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebzett manaelementál közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Csatabárddal kissé megkarcolgatod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csatabárddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal középső lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 ubuk tüske és 2 tolmokov-koktél. Egy élőholt mirg jön feléd.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg farkát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok jobb vállát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mérg. vas dobónyíl, 2 tolmokov-koktél, egy vashegyű nyíl és egy varkaudar csizma. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Cras Lorg, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász varkaudar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar bal lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [136 pontot használtál fel, van még 413.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 412.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 412.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 372.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 332.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 125 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 292.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [12 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 1, 28.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő körben tehát 672 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüsthajú Bali, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. Papi hited: 179. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

Erő: 41 (43) Szint: 22 Merészség: 8/1 Magasság: 119 cm
IQ: 27 (33) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 52 (56) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 455/381 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (31) Varázspont: 609/593 Pénz: 2167 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/3 Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 1822 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5408 TP-t kaptál. Jelenleg 941450 TP-d van. A következő szinthez még 58550 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, varkaudar íjász. A 306. fordulódban 5637 arany került a bankszámládra. 5721 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12/96 (+16%) szúrófegyverek: 7/80 vágófegyverek: *26/100 (+3%)
ütőfegyverek: 22/92 lőfegyverek: *23/100 dobófegyverek: 21/40 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << csontpálca (#329) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); tüske (#22) (11 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/80 (+20%) 2. nyomkövetés: 95/67 (+20%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 7/59 (+2%) 5. csapdakészítés: 19/47 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/65
7. gyógyítás: 43/27 8. titkosírás: 4/72 9. felderítés: 21/40 (+4%)
10. szörnyidomítás: 9/69 11. teológia: 37/61 (+2%) 12. taumaturgia: 54/61 (+8%)
13. szerencsejáték: 2/30 14. versengés: 7/95 (+8%) 15. szörnyismeret: 23/92
16. pszi: 1/60 17. zárnyitás: 5/94 18. vadászat: 14/53
19. bányászat: 32/36 (+2%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz tolmokov-koktélt (#351) (max. 10 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 3 darabot ), hűségérmét (#1141) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
fémbontó szójer (#150)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
törpe (#3), trikornis (#104), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> pszi elementál (#221) szárazság (#48) >> massza (#217)
szárazság (#48) >> quwarg szabotőr (#301) szárazság (#48) >> élőholt quwarg (#202)
szárazság (#48) >> quwarg harcos (#201) szárazság (#48) >> varkaudar behemót (#189)
szárazság (#48) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> quwarg királynő (#153) varázsvédelem (#34) >> jégtroll (#164)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202) varázsvédelem (#34) >> 56. szintű lényekre
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) varázsvédelem (#34) >> 66. szintű lényekre
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> mosolygó rettenet (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 felderítő, 2 szabotőr, 2 királynő.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 gyöngymangó (#135) 1 manakristály (#500)
8 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 darázsszárny (#652) 1 elkarog szőr (#665)
1 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 15 mákrózsa virág (#56)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 5 szárnyas hernyó (#69) 4 tolmokov-koktél (#351)
6 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csizma (#317) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,98) manaelementál (#290), 40. jellempróba, Sheran oltár, varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), vadász varkaudar (#108)
(108,97) Fairlight oltár, 28. jellempróba, manaelementál (#290)
(109,96) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), 42. jellempróba, manaelementál (#290), varkaudar (#64)
(110,96) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(111,95) Chara-din rúnaköve, 49. jellempróba, érclelőhely
(112,94) trikornis (#104), Chara-din monolitja (#534)
(113,94) trikornis (#104)
(114,94) khór darázs (#348)
(115,94) oltár, Raia rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek