373. forduló, 375. forduló, Dante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 11. 12h:08'
EZ A 478. JÁTÉKHETED, 374. FORDULÓD
479. játékheted kezdete: júl. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2626
SZÁMLA : XXXX

DANTE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,45] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 31. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 535.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 535.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 530.]

im 2 0 0 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 500.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 495.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 495.]

av 10 0 0 alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+3 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 485.]

* 2. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+6 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 445.]

* 3. KP: tps 50 0 0 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 395.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 390.]

* 5. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 350.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 7. KP: gyk 389 20 0 gyakorolsz a 389. tárggyal 20 pontért
Keresel egy pocsolyát, alámerülsz, és ott gyakorolsz a vízifegyverrel. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 330.]

* 8. KP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esőidézés varázslatot! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

t 196 1 támadod a 196. szörnyet
FT 196 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

lm 21 28 mozogsz 21 28
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.]
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.]
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.]
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.]
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.]
Ez a szoba az elektromos angolnáké. A víz felszíne alatt hosszú, kígyózó testeket látsz. Nagyon nem akaródzik, de végül bemész a vízbe. Rögtön apró remegés fut végig rajtad. [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy elektromos angolna van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 37]

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. Jutalmad nem marad el (+8 varázspont). 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.]
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.]
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.]
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.]
Ez a medence van az étkezési homár részére fenntartva. Elég sekély a víz, úgy látszik, a homár szeret néha kijönni a partra. [28. PONT.] Hamarosan egy étkezési homárt pillantasz meg. {max. életpontja: 41-46.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 37]

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár ollóját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[110 pontot használtál fel, van még 215.]

lm 36 39 41 mozogsz 36 39 41
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.]
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.]
Vizes lábnyomokat hagysz, ahogy továbbmész. [33. PONT.]
"Rájaúsztató" - mondja a felirat a boltív fölött. [34. PONT.]
Belépsz, és tétovázás nélkül a moszatrájáktól nyüzsgő vízbe ugrasz. [35. PONT.] Hamarosan egy moszatráját pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 37]

Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd a moszatrája testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. (ld. enc.) 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Az itteni oktató, egy sötét bőrű árnymanó, a harc közben való vízi mozgást, a manőverezést oktatja. [36. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.]
Belépsz, és tétovázás nélkül a moszatrájáktól nyüzsgő vízbe ugrasz. [35. PONT.]
"Rájaúsztató" - mondja a felirat a boltív fölött. [34. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [37. PONT.]
Szokás szerint itt is egy medencét látsz, amelyből furcsa kacagás hallatszik. Levetkőzöl, és a vízbe ugrasz. [38. PONT.] Hirtelen egy kacagó szépiát veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 45-48.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 37]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia bal oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Újabb medence, újabb oktató, ezúttal egy kecses elf hölgy. Ő a vakharcot, a tintahalak ill. sötét vízben való küzdelmet tanítja. [39. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[110 pontot használtál fel, van még 105.]

lm 1 mozogsz 1
Szokás szerint itt is egy medencét látsz, amelyből furcsa kacagás hallatszik. Levetkőzöl, és a vízbe ugrasz. [38. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [37. PONT.]
Tovább totyizol a rejtélyes labirintusban. [40. PONT.]
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.]
Belépsz egy tágas, márvánnyal kirakott terembe. A falon feliratot látsz. "Üdvözöljük korszerű sportkomplexumunkban! Oktatóink szívesen segítik a víziharc fegyveres szakértelme továbbfejlesztésében. Minden egyes lecke 50 aranyba kerül, amit az adott oktatónál kell fizetni. A sorrendet ön választja meg, bár mi a 7., 10., 22., 29., 36., 19., 39., 32., 15. sorrendet ajánljuk, a lehető leghatékonyabb fejlődés érdekében. Érezze jól magát!" [2. PONT]
Elhagyod a sportkomplexumot.
[60 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 30 505 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 3.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: tpf 50 0 0 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: ek 503 116 63 t. energia kisütése: 503 116 63
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

128 129 130
44
45
46
(129,45) a 81. labirintus bejárata, elektromos angolna (#196), étkezési homár (#197), moszatrája (#198), kacagó szépia (#206)

[116,63] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet.

[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 48.]

* 3. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+10 varázspont.) 1 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 8.]

* 4. BP: ef 10 551 0 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: h 147 2 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 6. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 21, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 515 pontot. A következő körben tehát 513 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

KARAKTERLAP

Dante, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran sekrestyése vagy. Papi hited: 517. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 374. fordulód.

Erő: 48 (61) Szint: 36 Merészség: 7/6 Magasság: 180 cm
IQ: 34 (45) Támadás: 53 Agresszió: 1 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 37 (46) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 41 (52) Életpont: 793/793 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 49 (64) Varázspont: 1216/1210 Pénz: 5763 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 87/65 Pszi pont: 221/458 EFejl: 30
Eddig összesen 3814 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 959 TP-t kaptál. Jelenleg 6 049 439 TP-d van. A következő szinthez még 450 561 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, varkaudar iszákos, ongóliant. A 353. fordulódban 15529 arany került a bankszámládra. 17159 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/78 (+22%) ökölvívás: 34/57 szúrófegyverek: 27/65
vágófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 2/96 lőfegyverek: 34/73 (+1%)
dobófegyverek: 1/43

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,63 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 129,45
Kedvenc táborhely: 116,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/79 2. nyomkövetés: 75/7 3. mászás: 12/51
4. csapdakészítés: 23/89 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/57 6. gyógyítás: 50/28
7. titkosírás: 2/18 8. felderítés: 19/38 9. szörnyidomítás: 7/71
10. teológia: 36/62 (+4%) 11. taumaturgia: 56/24 12. szerencsejáték: 13/56
13. versengés: 12/34 14. harcművészetek: 15/88 15. zene: 112/3 (+46%)
16. szörnyismeret: 7/66 17. pszi: 21/42 (+4%) 18. vadászat: 23/10
19. bányászat: 34/62 20. úszás: 15/36 21. főzés: 12/61
22. csapatmunka: 2/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
elektromos angolna (#196)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1614, pontszámod: 23 427.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 26, im 2, v 12, h 1100, v 88 10, av 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU.
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 305 TU szükséges.)
a hit ereje (516) OK
hitbéli mentor (523) OK
isteni védelem (530) OK
a hit ereje II (537) OK
gyógyítómester (544) OK
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 174 TU. szükséges még: 16 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * biami kvazárlándzsa (#568)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
5 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
2 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 14 ezüsttollú nyíl (#363) 20 vashegyű nyíl (#176)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456) 1 bronzpáncél (#90) 1 Métely páncélja (#1562)
1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 ryuku kesztyű (#690) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 3 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 aranylánc (#191) 4 gólem talizmán (#811) 1 korinthai talizmán (#814)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. pusztító medál (#2300) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143) 3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 Huddens alkarvédője (#1550) 2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1≥1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1≥1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Nyergek
1≥1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
5 fűszertartó (#210) [bennük 25 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
13 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 130]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 138 csepp spiritusz (#170), fér még: 62]
6 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
14 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 168]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 25 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 19 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108)
3 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
22 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182) 2 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 10 ork csodaszer (#1228) 2≥2 ¤ quwarg teleportgömb (#1534)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 7 roxati zárfaló (#314)
1 ryuku tájoló (#1224) 12 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
2 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
1 + térhajlító kavics (#1539) 30 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183)
4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
128 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298) 9 bordacsont (#16)
1 bunthar bőr (#733) 15 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654)
1 dözmöng szív (#122) 1 evaporőr háj (#105) 207 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 9 galachmit (#310)
1 grákóbőr (#41) 10 grifftojás (#179) 201 gyíkfű (#201)
185 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 20 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 117 kaktusztüske (#114) 14 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 16 kék orchidea (#68) 14 kőszem (#304)
1 kvazár (#244) 1 liumbe hajtás (#655) 111 madártoll (#112)
20≥19 mákrózsa virág (#56) 1 medúzacsáp (#703) 5 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 27 móri gyümölcs (#116) 3 pirkit (#153)
37 polip szívóka (#391) 37 púderkő (#119) 16 pular kristály (#239)
50 quwarg kristály (#2238) 21 quwarg tojás (#360) 1 rájabőr (#404)
24 ramit kő (#226) 10 remák szív (#264) 39 smirglilevél (#29)
4 szuperkötél (#209) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar tekercs (#653)
40 vasérc (#152)

Összsúly: 191.99 kg Megterheltség: 62%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (4 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
20 grifftojás (#179) 165 quwarg tojás (#360) $72 ugh méreg ($166)
50 vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
48 arany (#50) 1 ilkin érc (#232) 3 polip szívóka (#391)
3 quwarg tojás (#360) 1 rájabőr (#404)


Üzenet küldése a karakternek