99. forduló, 101. forduló, Magenta Junior összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 5. 8h:55'
EZ A 214. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD
215. játékheted kezdete: jan. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2603
SZÁMLA : XXXX

MAGENTA JUNIOR KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,41] koordinátán. Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 8. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Leah tanítványa. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy jégtroll trófea és egy Tguarkhan trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított mutáns pók. Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Továbbmész.
A 12. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, kontyos hajú, kék szemű kobudera férfi. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Gyorsan elrejtőztél a kalandozó félelmetes léptei elől.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 637. hetének nyerőszámai: 8, 12, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy emberevő nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 222.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 2. KP: használod a 69. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 212.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

kf 813 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ek 7 3 3 t. energia kisütése: 7 3 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 mászás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 207.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 deus ex machinát. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. [24 pontot használtál fel, van még 183.]

fkt 133 15 felt. készítesz a 133. tárgyat (15 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 1 8 6 mozogsz északkeletre, északra, nyugatra
[131,40] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Találsz egy sziklafészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Thar'dan lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a griffőniksz testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a griffőniksz jobb szárnyát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a griffőniksz bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a griffőniksz csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 szent jogart. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,39] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Találsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Lord Kis Se előtt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fémbontó szójer. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak jobb első lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-8 életpont.) Rövid karddal megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-4 életpont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,39] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot!


Összefutsz egy világoskék, tüsi hajú, izzóan vörös szemű, körszakállas árnymanó férfival. Bőre mélykék színű. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Chara-din ministránsa. Egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Továbbmész.
[82 pontot használtál fel, van még 101.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[129,40] Még mindig dombos terepen vagy.

Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy kopasz, vizenyős szemű ember férfi táborát. A bőre undorítóan nyálkás. Dornodon püspöke. Egy ametiszt medált, egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy ekharion trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: éjfekete kardról vörös vércsepp csapódik a porba. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [128,41] A dombság átmegy hegységbe. Látsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Qulli Brann vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebzett fémbontó szójer került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bibircsók-óriás. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[23 pontot használtál fel, van még 78.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Soha nem fekszik le, néha mégis elalszik.
És e hideg álom után felkelni sosem tud.
[5 pontot használtál fel, van még 73.]

m 4 mozogsz délre
[128,42] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás griff tollas testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás griff testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az óriás griff csupasz nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás griff meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az óriás griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 szent jogart. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.

Utad során felfedezed egy fekete, kontyos hajú, kék szemű kobudera férfi táborát. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[34 pontot használtál fel, van még 39.]

vps 999 VP spórolása: 999
Félreraktunk, letiltottunk neked 77 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 39.]

zip 534 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

id 156 30 idomítod a 156. szörnyet 30 pontért
Megkezdődik a tüskés harci gromak tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 47 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [30 pontot használtál fel, van még 9.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 119 keresed a 119. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy emberevőt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [8 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 23, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a tüskés harci gromak. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 241 pontot. A következő körben tehát 241 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

KARAKTERLAP

Magenta Junior, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. Papi hited: 54. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 100. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 17 Merészség: 6/4 Magasság: 162 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 21 Életpont: 240/212 Jellem: jó (220) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 352/77 Pénz: 585 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/3 Pszi pont: 134/100
Eddig összesen 440 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3845 TP-t kaptál. Jelenleg 215281 TP-d van. A következő szinthez még 44719 TP szükséges. Trófeáid: csontváz lord, élőholt quwarg, bunthar. A 99. fordulódban 3140 arany került a bankszámládra. 3171 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/18 (+10%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 14/67 (+4%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 3/17 dobófegyverek: 18/47 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << ryuku szablya (#695) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/9 2. nyomkövetés: 22/28 (+13%) 3. mászás: 7/0 (+27%)
4. csapdakészítés: 12/2 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/0 6. gyógyítás: 23/10
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 6/44 (+7%) 9. szörnyidomítás: 2/7 (+42%)
10. teológia: 20/14 (+11%) 11. taumaturgia: 23/20 (+10%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 6/6 14. harcművészetek: 16/30 15. zene: 5/42 (+1%)
16. szörnyismeret: 18/30 (+35%) 17. pszi: 17/8 (+14%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 2/59 20. bányászat: 4/61 (+29%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) szuper hálócsapdával (#274), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), kétfejű troll (#163), varkaudar bajnok (#190), nómenklatúra (#158), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (idomítás alatt) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 1)
3.) Építs számomra újabb oltárt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 4 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 deus ex machina (#1)
1 dözmöng szív (#122) 1 elkarog szőr (#665) 1 gromak bőr (#268)
6 madártoll (#112) 2 óndarab (#85) 3 pirkit (#153)
2 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,41) phua-kúp (#372), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), fémbontó szójer (#150), bibircsók-óriás (#120)
(128,42) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), óriás griff (#105), egy kobudera férfi
(129,40) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), egy ember férfi
(130,39) olvasztókemence (#86), oltár, Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), érclelőhely, egy árnymanó férfi
(130,41) emberevő (#119)
(131,39) mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), fémbontó szójer (#150), tüskés harci gromak (#156)
(131,40) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), griffőniksz (#106), vadtrollok (#70)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Magenta Junior 100. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125)
miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151)
kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161)
hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166)
kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
ongóliant hadúr (#178) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) pöfögő kregon (#182)
elf mesterharcos (#183) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187)
kocsmai verekedő (#188) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192)
vércápa (#193) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195) elektromos angolna (#196) étkezési homár (#197)
moszatrája (#198) mélység fattya (#199) magnetikus praglonc (#200) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202)
agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207)
drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212)
kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215) élőholt sullár (#216) massza (#217)
tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) királyi palotaőr (#220) pszi elementál (#221) aurapollátor (#222)
szubreális vámpír (#223) nanda (#224) átokmurgattyú (#225) norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227)
éjkornis (#228) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230) woorgard (#231) ekharion (#232)
alanori csatamén (#233) adószedő (#234) káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237)
Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242)
áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245) nagyobb vércápa (#246) kputtyintó csalán (#247)
quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250) zombi mester (#251) lidércúr (#252)
pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256) Notermanthi (#257)
pszi őselementál (#258) holle anyó (#259) kőtipró (#260) trikornis herceg (#261) zsoldoskatona (#262)
bérmágus (#263) páncélos lovag (#264) harci mágus (#265) elit gárdista (#266) mestervarázsló (#267)
zoloboo törzsfő (#268) quwarg anyakirálynő (#269) varkaudar hadúr (#270) varkaudar varázsló (#271) pszi elementál lord (#272)
Főmágus (#273) őrjáratozó katona (#274) triklem drakolder (#275) tűzelementál (#276) jégelementál (#277)
viharóriás (#278) halálelementál (#279) Védőnővér (#280) vércápa sámán (#281) ősdentor (#282)
aranyfecske (#283) molgan (#284) kronokukac (#285) kronotapír (#286) kronoelementál (#287)
ezerszemű bestia (#288) titánkolosszus (#289) manaelementál (#290) Ekhnagorhu (#291) ragadozó (#292)
káoszbajnok (#293) ében hadúr (#294) ében halálhajcsár (#295) Sötétség Hercege (#296) Thargodan csontváz (#297)
Maffiózó (#298) quwarg felderítő (#299) ősquwarg (#300) quwarg szabotőr (#301) quwarg ősmágus (#302)
óriáspók (#303) aranygriff (#304) Banyapók (#305) méregelementál (#306) taalru herceg (#307)
uchako (#308) mópat gigász (#309) Thargodan zsoldos (#310) Thargodan légiós (#311) talriai behemót (#312)
ősöreg góliát (#313) sötét ölész (#314) Rém (#315) lidérckirály (#316) mópat fatty (#317)
Thargodan mágus (#318) lélekelementál (#319) zafír drakón (#320) smaragd drakón (#321) Ovgun (#325)
zafír sárkány (#329) rubin sárkány (#330) Folrang (#331) Raia angyala (#333) Sir Rasolphius (#334)
áldott okerón (#336) küklopsz (#337) sziklaskorpió (#339) sárkányfajzat (#340) bölcs szilmill (#343)
smaragd őrsárkány (#344) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358)
földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) partravetett medúza (#363)
fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) dombi óriásyeti (#367) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) oglyth (#374) purifikátor császár (#393) ryuku gólem (#394) csápos otagi (#395)
bunthar (#396) hegyi óriás (#397) mutáns bunthar (#398) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) sziklaelementál (#437) dübörgő bahrot (#479)
tüskés totemblarg (#482) sarki róka (#636) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638) fagyféreg (#640)
ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643) fagyelementál (#644) dermesztő lidérc (#645)
sarki óriásteknős (#646) lábascet (#647) eszkimó óriás (#648) jégzabáló (#649) fagymágus (#650)
animált hókutya (#651) varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) ryuku futárbérenc (#765) proteinsólyom (#771)
köpködő bruhatag (#773) ryuku csapásvezető (#778)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
$bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
$ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) $vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) $nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) obszidián függő (#195)
trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215)
ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252)
nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257)
nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262)
ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267)
$gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) tyrex csont (#280) raptor karom (#281) jégszív (#282)
Fekete Kehely (#283) sötét ital (#284) Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) Tharr Keresztje (#287)
zan indukátor (#288) sárkányölő kard (#289) energiapajzs (#290) bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292)
drako pikkelyvért (#293) varkaudar páncél (#294) elit csatavért (#295) kvazár pajzs (#296) kvazár kard (#297)
arx formázó minta (#298) bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) din formázó minta (#301) Fairlight köpenye (#303)
kőszem (#304) varázskő (#305) adamantit kesztyű (#306) réz papi karkötő (#307) ezüst papi karkötő (#308)
arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313)
roxati zárfaló (#314) optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318)
ködkard (#319) kregon zúzmó (#320) plazmacsillag (#321) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323)
ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328)
csontpálca (#329) mirtuszkoszorú (#330) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
acéltű (#334) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) királyi korona (#338)
hadilobogó (#340) alkímiázó üst (#341) fagyöngy füzér (#342) rézgolyó (#343) kincs (#344)
viharfelhő (#345) rózsaszín bugyogó (#346) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) lovagi tabard (#349)
esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) molluszk ház (#353) degradátor váladék (#354)
szockó hólyag (#355) Tguarkhan-csapda (#356) quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360) káosz szimbólum (#361)
árnyékköpeny (#362) ezüsttollú nyíl (#363) vámpírtőr (#364) tyrkiai mászógép (#365) szerencsetalizmán (#366)
Trákin csákánya (#367) kinemfogyó tegez (#368) gránit őrszobor (#369) vascarai csizma (#370) Raia papi palástja (#371)
phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374) fekete csuha (#375) fény szentélye (#376)
moa smaragd (#377) moa gyöngy (#378) moa rubin (#379) moa obszidián (#380) moa zafír (#381)
moa jádekő (#382) moa üveggömb (#383) moa burát (#384) moa gyémánt (#385) moa katalizátor (#386)
ónix piramis (#387) natali kő (#388) szigony (#389) halcsont (#390) polip szívóka (#391)
mászó-karperec (#392) szent tölgyfa (#393) kőtorony (#394) álomvirág (#395) álompor (#396)
zafír erőöv (#397) városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) morgud hagymatő (#402)
fokhagyma (#403) rájabőr (#404) rájabőr úszógatya (#405) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407)
vas fejpánt (#408) árnyékharcos gyűrű (#409) kígyóbőr öv (#410) királyi emlékmű (#411) vérvörös köpeny (#412)
moa stuki (#413) stukilövedék (#414) aranypikkely (#415) teknőcteknő (#416) teknőcpajzs (#417)
era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420) tyrex bunkó (#421) mágusölő (#422)
szívkereső (#423) csontpozdorja (#424) pengepajzs (#425) Raia pallosa (#426) őstroll agyaló (#427)
gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) bogyógránát (#430) gránátcsapda (#431) Vlagyimir szobra (#433)
bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) réz masszariasztó (#436) arany masszariasztó (#437) ónix masszavadító (#438)
szent liget (#439) láthatatlan köpeny (#441) Muezli aranykeze (#442) roxati üvegszem (#443) gór formázó minta (#444)
kvazár kesztyű (#445) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) lótuszfőzet (#448) kristályfolyadék (#449)
feketekard nyaklánc (#450) zangrozi csizma (#451) térkapu (#452) mágusköpeny (#453) krapixlon fürdőruha (#454)
kampós acélszigony (#455) arany pikkelyvért (#456) mithril láncing (#457) Rhatt páncélja (#458) Tharr pajzsa (#459)
mithril pajzs (#460) szellempajzs (#461) Urgod kesztyűje (#462) mithril kesztyű (#463) nehéz harci kesztyű (#464)
mithril sisak (#465) Morgan sipkája (#466) gyémántsisak (#467) Dantor amulettje (#468) Dantor vértje (#469)
kholden kulcs (#470) norgat kulcs (#471) dizen kulcs (#472) Tilnetor kardja (#474) zafír fülbevaló (#477)
drakolder szem (#478) áspis védőköpeny (#479) cápaölő tőr (#480) obszidián tüske (#481) raptor szablya (#482)
egykezes súlyzó (#483) barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486) rothadás szentélye (#487)
erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) elefántcsont torony (#490) obszidián erőd (#491) sárkánytanya (#492)
manakristály (#500) kdole (#501) kihívás tornya (#502) totemoszlop (#505) Krugrog terítője (#507)
bűvös lant (#509) ostromlétra (#510) Eldereth kristály (#511) zafír medallion (#514) varkaudar szablya (#516)
Chara-din ékköve (#517) Rughar gyűrűje (#518) tükörpáncél (#519) tudás gyöngye (#522) moa töltő (#525)
Luthius karkötője (#527) óriásölő (#528) tűzúr csizmája (#533) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
Zu'lit tarsolya (#537) kisebb zan (#544) kristályrend (#545) gnóm nyílpuska (#546) nyílpuska lövedék (#547)
mérg. nyílp.lövedék (#548) troll dorong (#550) tünde íj (#553) tünde nyíl (#554) csatabárd (#555)
jing-jang fejpánt (#556) árnyéktőr (#557) szélkorona (#558) bűvös shuriken (#562) főnixtoll (#563)
árnyékkulcs (#566) biami kvazárlándzsa (#568) quwarg gödör (#571) aranytoll (#572) gyilkos csalán (#581)
csalánvirág (#582) gravia öve (#594) hro formázó minta (#601) csalánkoktél (#605) lélekesszencia (#619)
adamantit (#627) törpe őskő (#633) Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650)
rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) liumbe bimbó (#656)
aurach fog (#657) aurach bőr (#658) Morgan kristálya (#659) Tiume batyuja (#660) alligátorbőr (#661)
alligátorbőr cipő (#662) elf csont (#664) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668)
rakolits por (#669) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) sáfránykristály (#675) szulfin (#676)
szulfagor agyar (#677) hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683)
tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku karvédő (#687) ryuku mellvért (#689)
ryuku kesztyű (#690) ryuku nadrág (#691) ryuku köpeny (#693) ryuku kopja (#694) ryuku szablya (#695)
ryuku buzogány (#696) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) teknősesszencia (#702)
kobudera csont (#705) smaragd karkötő (#707) csontamulett (#711) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713)
$rőtmanó kacagány (#714) Zinthurg pallos (#716) művészi porolit (#720) rubin fejék (#729) bunthar bőr (#733)
jegygyűrű (#736) vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813) teremtés zsákja (#818) aranytermő erszény (#819)
szirén köpenye (#820) örökkéval. rubinja (#900) párducbőr (#1066) jegesmedve bunda (#1067) bundás kabát (#1068)
rozmárfog (#1069) yetiszív (#1070) féregbél (#1071) ulkor gyöngy (#1072) párducszem (#1073)
cetbőr válltömés (#1091) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113) bőrkantár (#1125) jégszilánk (#1128)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) régészeti lelőhely (#1208) sólyomcsőr (#1223) bruhatagnyelv (#1230)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek