Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. nov. 21. 11h:07' EZ A 1297. JÁTÉKHETED, 483. FORDULÓD 1298. játékheted kezdete: nov. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 73 24 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 12 28 | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: vv 64 120 188 | elmormolod a 64. varázslatot a 120. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: hh 1253 1618 2306 | használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 5. KP: vps 100 0 0 | VP spórolása: 100 |
* 6. KP: vv 224 182 165 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: kf 229 532 1559 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat az 532. tárggyal az 1559. tárgyat |
hu 148 | hulladék: 148 |
kb 135 60 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (60 darabot) |
fkt 1240 1 1 | felt. készítesz az 1240. tárgyat (1 darabot) |
fkt 1241 4 1 | felt. készítesz az 1241. tárgyat (4 darabot) |
fkt 1264 1 1 | felt. készítesz az 1264. tárgyat (1 darabot) |
fkt 189 2 1 | felt. készítesz a 189. tárgyat (2 darabot) |
v 22 189 2 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 1240 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona bal lábát. (8 támadással 289 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az őrjáratozó katona testét. (7 támadással 635 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A 7 őrjáratozó katona megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A 7 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc, 3 fekete gyöngy és egy aranytű. 8 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1185, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [187,30] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy pordémon vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy térkaput. Jól kivehetőek a távolban. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 82 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (8 támadással 263 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], 6 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 19, gyógyulás: 8, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [187,29] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kronotapír. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronotapír bal hátsó lábát. (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronotapír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kronotapír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2 891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 25, gyógyulás: 16, összesen: -9 ÉP}
m 8 8 5 | mozogsz északra, északra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 153 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg fehér hátát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) A trikornis herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 2 866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 53, gyógyulás: 4, összesen: -49 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (8 támadással 277 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 275 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a Zinthurg jobb lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi kosfejét. Kritikus ütés! (2 támadással 248 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a Notermanthi bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Notermanthi megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], 16 arany és 3 gyöngymangó. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 600 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 4, gyógyulás: 5, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [187,27] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra. {támadása: 42.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 489 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 555 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. A 7 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel teljesen átdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a Mnebolath testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 46, gyógyulás: 36, összesen: -10 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a Notermanthi testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A Notermanthi feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és 5 arany. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 4, gyógyulás: 5, összesen: +1 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a q. rohamosztagos nyakát. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A 7 q. rohamosztagos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A 7 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [186,28] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bűbájlidérc testét. (8 támadással 265 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bűbájlidérc bal oldalát. (4 támadással 378 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A bűbájlidérc csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 24, gyógyulás: 8, összesen: -16 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis herceg fehér hátát. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) A trikornis herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}
e 18 | élelemszerzés 18 pontért |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a csápos otagi testét. (5 támadással 415 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a csápos otagi testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápol, de mindhiába. A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar csizma [varkaudar csizma ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A trikornis herceg megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trikornis herceg megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 2 866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 48, gyógyulás: 46, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [186,30] Épületek tűnnek fel.
(Továbbmész...) [185,30] Továbbmész a város utcáján.
vtn 163 150 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
26 | |
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
[144,61] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 21 aranyat.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón bal oldalát. (8 támadással 284 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az áldott okerón testét. (5 támadással 475 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod az áldott okerón nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 962, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vark. kardtáncos testét. (8 támadással 753 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos kardot tartó kezét. (7 támadással 252 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel kicsit megsebzed a vark. kardtáncos jobb oldalát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vark. kardtáncos jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1441, sebződés: 290, gyógyulás: 136, összesen: -154 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát bal oldalát. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hadúr bal lábát. (8 támadással 272 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Összetipor lábával. 68 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 5 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 260, gyógyulás: 113, összesen: -147 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona testét. (8 támadással 272 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona testét. (8 támadással 736 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar katona testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 6 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1262, sebződés: 79, gyógyulás: 82, összesen: +3 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg testét. (8 támadással 274 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vámpírféreg testét. (8 támadással 774 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a vámpírféreg fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 11 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1285, sebződés: 336, gyógyulás: 28, összesen: -308 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 7 516 0 | energia fejlesztése 7 |
* 3. BP: hh 1660 507 0 | használod az 1660. tárgyat az 507. tárgyat |
* 4. BP: vpf 100 0 0 | VP elővétele: 100 |
* 5. BP: kf 373 254 0 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat a 254. tárggyal |
* 6. BP: v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: vv 83 3 0 | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
Erő: | 63 (103) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 54 (67) | Támadás: | 77 (82) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 69 (80) | Védekezés: | 117 (127) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 164/185 év |
Egészség: | 52 (65) | Életpont: | 1268/886 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 64 (101) | Varázspont: | 2483/1451 | Pénz: | 15768 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 92/22 | Pszi pont: | 381/1304 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 40/49 | szúrófegyverek: | 45/93 (+9%) |
vágófegyverek: | *40/100 (+2%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 46/81 (+4%) |
dobófegyverek: | 24/79 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << mágusölő (#422) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -34.); ében nyílvessző (#848) (35 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
143,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 185,30 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211 |
A Végzet Vermében a 3. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re. |
A következő másznivalókban nem harcolsz az utolsó szörnnyel: sziklafészek. |
JLKzott minoszkúpok: 93, 82, 84, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/96 | 2. nyomkövetés: | 113/21 (+21%) | 3. lopás: | 12/34 |
4. mászás: | 26/27 | 5. csapdakészítés: | 45/67 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 39/3 |
7. gyógyítás: | 73/63 | 8. titkosírás: | 22/20 | 9. felderítés: | 40/63 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 14/79 | 11. teológia: | 87/69 (+28%) | 12. taumaturgia: | 125/5 (+26%) |
13. szerencsejáték: | 16/95 | 14. versengés: | 31/16 | 15. harcművészetek: | 27/9 |
16. zene: | 24/27 | 17. szörnyismeret: | 65/23 | 18. pszi: | 39/89 (+5%) |
19. zárnyitás: | 16/98 | 20. vadászat: | 56/29 (+30%) | 21. vitalitás: | 1/59 |
22. bányászat: | 40/42 | 23. úszás: | 2/18 | 24. főzés: | 19/79 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 300 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal) |
kutatsz max. 185 TVP-ért |
ásol max. 25 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 60 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 24 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 80 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 8 darabot ), kőkést (#6) (max. 4 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 220 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), trikornis herceg (#261), halálos morf (#7618), öregedést okozó lények (#9095), inváziós ellenfelek (#9089), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621), kronoelementál (#287), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 21 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,25,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | pszi-ernyő (#64) | nagyobb agypajzs (#120) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Techiulan aurája (#261) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | mammut zombi (#654) | |
villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | |
villámcsapás (#50) | >> | Toodrok Din (#503) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | animált korall (#445) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | |
villámcsapás (#50) | >> | szárnyaló halál (#456) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +16 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
umbatari bromag (#770) (őrzi a holmidat: +23 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 55, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 84, 89, 93, 94, 95, 99, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 12, 14, 16, 17, 18, 26, 30, 34, 36, 41, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 224, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23750. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 593, az összesen kapott pontszám: 67655. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 402, az összesen kapott pontszám: 84585. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a(z) 54. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél. |
A második Végzet Vermében 11 szintet teljesítettél. |
A harmadik Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 60 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | fejsze (#1240) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fenőkő (#1618) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kerek kő (#19) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | spiritusz (#170) | |||
15 | ugh méreg (#166) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1678 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | aranytű (#272) | |||
10 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bot (#4) | 12 | csalánvirág (#582) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | 63 | gyöngymangó (#135) | |||
41 | kaja (#2) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 2 | madártoll (#112) | |||
17 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
12 | pirkit (#153) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | rókafarok (#124) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
20 | vasérc (#152) |
142 | 143 | 144 | 145 | |
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|