368. forduló, 370. forduló, Tollasfülű összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. dec. 13. 19h:44'
EZ A 1196. JÁTÉKHETED, 369. FORDULÓD
1197. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2560
SZÁMLA : XXXX

TOLLASFÜLŰ KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,108] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+290 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+467 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+98 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1365. hetének nyerőszámai: 10, 4, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku futárbérenc nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 712.]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 707.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 702.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 692.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 692.]

* 5. KP: vv 26 12 28 elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 690.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 688.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 686.]

* 6. KP: hh 1253 1618 2306 használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 680.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 671.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 670.]

* 7. KP: v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 665.]

* 8. KP: vps 20 0 0 VP spórolása: 20
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 665.]

tno 3 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 665.]

fno 2 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 665.]

bb 37 2 152 beraksz a bankba a 37. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 142 drótszőrt. Beraksz a bank széfjébe 39 kaját. Beraksz a bank széfjébe 30 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 665.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 715.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ezüst gyűrű (187,107)-> (6 ap), ezüst kulcs (186,106)-> (12 ap), kristálygömb (186,106)-> (10 ap), nagy bronzkulcs (186,106)-> (14 ap), obszidián függő (187,107)-> (10 ap), szent jogar (186,106)-> (50 ap), összesen 102 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 710.]

jlk 1019 jelszó kimondása 1019
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza rothadó lebenyét. (7 támadással 169 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza rothadó lebenyét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a massza páncélos vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 14 életpontot sebeztél. A massza jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (4 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Karmait felemelve, a massza meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 karbin plazmát. 3 495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 125, gyógyulás: 25, összesen: -100 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: Az óriások földjén háznyi szörnyek is élnek. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 695.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[170,108] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem bal lábát. (7 támadással 195 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a dal.kristálylándzsát ellenfeledre támadsz. Dal.kristálylándzsával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a smaragdgólem testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A smaragdgólem megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {GYD:} Dal.kristálylándzsával jól megszurkálod a smaragdgólem fejét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 14 életpontot sebeztél. Egy tockost nyomat Neked a smaragdgólem! (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 8 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1137, sebződés: 230, gyógyulás: 47, összesen: -183 ÉP}


A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy gyöngymangó bokor van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy magger. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (7 támadással 188 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megütöd a magger éles mandibuláját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a magger fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}


(Továbbmész...) [171,107] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Felfedeztél egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (7 támadással 93 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg parafenomén!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (7 támadással 180 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 varázskövet. Levitálva hagyod el a helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy norpadolótika közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (7 támadással 180 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika jobb oldalát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [172,107] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy drakolich nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich bal oldalát. (7 támadással 122 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drakolich jobb vállát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. A drakolich feléd harap, de sikertelenül. A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 6 bordacsontot. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


Találkozol egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Egy beholderfej medált, egy bronz éjmedált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián bőrzekét, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kentaurusz trófea, egy Notermanthi trófea és egy Kitaszított trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy ryuku rövidkardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: uzbány csőr, varányszem, vaskulcs, vortex talizmán, xirnox szív, zöld üveg, bronz morfmedál, A Végzet kulcsa.
Otthagyod a másik kalandozót.
[72 pontot használtál fel, van még 623.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1 154 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 621.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 239 TVP-t kell elköltened.] Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő kronokukac nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronokukac testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 591.]

tf 1 31 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 208 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 560.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[173,107] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Látsz egy manilla-fát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kputtyintó csalán. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán jobb oldalát. (7 támadással 81 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [174,107] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy éjkornis. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis fejét. (7 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megütöd az éjkornis fekete testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod az éjkornis nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 38 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 52 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [175,107] A terep továbbra is ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Látsz egy korongfát.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (32 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy zoloboo sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (7 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 533.]

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 176 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 501.]

tf 1 33 fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 143 TVP-t kell elköltened.] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy zoloboo sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (7 támadással 168 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel eltalálod a zoloboo sámán jobb oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

[33 pontot használtál fel, van még 468.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 463.]

v 7 108 73 elmormolod a 7. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 73 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 460.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[176,107] Fák, mindenütt csak fák. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz Aritma varázsgömbjét. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.


(Továbbmész...) [177,107] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

(Továbbmész...) [178,107] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Fele a lyukban,
Fele a kezemben,
Ide is fordítom,
Oda is fordítom.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 428.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Fele a lyukban,
Fele a kezemben,
Ide is fordítom,
Oda is fordítom.
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 408.]

m 2 mozogsz keletre
[179,107] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy malmot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Mac The Fallen, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

[9 pontot használtál fel, van még 399.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. Rengeteg kütyü, mindenféle számodra ismeretlen rendeltetésű eszköz sorakozik mindenfelé. A hely okozta elképesztő látványból hirtelen arra eszmélsz, hogy a molnár áll melletted. Visszavonultan éldegélő, csak a munkájának élő ember ő, akit túlzottan nem érdekelnek a világ dolgai. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 12 borostyán függőt [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 72 arany, -2 ÉP], 1 tatu dobot, 57 szögletes követ, 1 kis vaskulcsot, 12 bumerángot [bumeráng ládikóba-> (186,106)-> 48 arany, -2 ÉP], 4 ezüst nyakláncot [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP]. [5 pontot használtál fel, van még 394.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 389.]

* 2. BP: ef 6 520 0 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 347.]

* 3. BP: hh 1660 1554 507 használod az 1660. tárgyat az 1554. tárgyat az 507. tárgyat
Nekiállsz a hópelyhes kupa használatát övező ceremóniának (5 isteni könnycseppet öntesz bele, majd kiöntöd a talajra). Átjárókapu nyílik, melyen borzasztó hideg hatol át. Nem kell sokat várni, hogy valami élő is érkezzen odaátról. Egy harcrakész jégzabáló sodort utadba a szerencséd!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégzabáló testét. (7 támadással 197 életpontot sebezve.) Fagyvihar kezd tombolni körülötted. Elmédből kizárod a hideg érzetét, nem foglalkozol a viharral. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a jégzabáló testét. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a jégzabáló havas hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a jégzabáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A jégzabáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 xirnox szivet. 3 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}

Gyorsan elteszed a hópelyhes kupát, hatalma ideiglenesen kimerült. [21 pontot használtál fel, van még 326.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen élőholt pöffeteg marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Dal.kristálylándzsával jól megszurkálod az élőholt pöffeteg testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 53 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az élőholt pöffeteg gömböctestét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 17 életpontot sebeztél. Előremozdulva, az élőholt pöffeteg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Nyelvével az arcodra sújtva, az élőholt pöffeteg komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) {GYD:} Dal.kristálylándzsával többször eltalálod az élőholt pöffeteg testét. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt pöffeteg gömböctestét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Az élőholt pöffeteg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az élőholt pöffeteg lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 533, gyógyulás: 108, összesen: -425 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Megpaskolod a ködkürt oldalát, lám jól teljesített, majd elteszed hátizsákodba. [16 pontot használtál fel, van még 310.]
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 2 vizet.) [1 pontot használtál fel, van még 309.]

* 4. BP: vpf 100 0 0 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 20 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 5. BP: v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 299.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 85 TVP-t kell elköltened.]

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +89 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +89 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 259.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 45 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 1 19 fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.]

[19 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 12, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a roguena. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 510 pontot. A következő körben tehát 710 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARITMA VARÁZSGÖMBJE (2126. TÁRGY)
Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható.

KARAKTERLAP

Tollasfülű, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight hittérítője vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 369. fordulód.

Erő: 51 (81) Szint: 44 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 42 (55) Támadás: 65 (69) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 39 (54) Védekezés: 80 (88) Menekülés: 30 % Életkor: 161/163 év
Egészség: 36 (49) Életpont: 1081/848 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (74) Varázspont: 1595/7 Pénz: 3305 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 92/28 Pszi pont: 294/140 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 4975 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 120 TP-t kaptál. Jelenleg 12 218 022 TP-d van. A következő szinthez még 381 978 TP szükséges. Trófeáid: vámpírféreg, zafír sárkány, hósárkány. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 145 az új rendszer szerint. A 348. fordulódban 53124 arany került a bankszámládra. 55707 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 31/31 (+11%) szúrófegyverek: 41/53 (+2%)
vágófegyverek: 34/73 (+4%) ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 38/63 (+4%)
dobófegyverek: 24/76

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
179,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 204
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
A következő másznivalókban nem harcolsz az utolsó szörnnyel: sziklafészek.
JLKzott minoszkúpok: 93, 82, 84

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1361 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/26 2. nyomkövetés: 95/55 3. lopás: 12/17
4. mászás: 22/25 (+5%) 5. csapdakészítés: 37/40 (+7%) 6. csapdaészlelés: 15/35
7. gyógyítás: 66/73 8. titkosírás: 18/24 (+12%) 9. felderítés: 33/16 (+15%)
10. szörnyidomítás: 12/20 11. teológia: 53/97 (+22%) 12. taumaturgia: 95/31 (+30%)
13. szerencsejáték: 11/93 14. versengés: 27/57 (+5%) 15. harcművészetek: 22/5
16. zene: 14/59 17. szörnyismeret: 44/12 (+22%) 18. pszi: 28/64 (+8%)
19. zárnyitás: 15/0 20. vadászat: 31/36 21. vitalitás: 1/11
22. bányászat: 35/34 23. úszás: 2/18 24. főzés: 14/19 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 200

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 25 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 185 TVP-ért
ásol max. 25 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
elfogod umbatari bromagot (#770) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 16 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) Techiulan aurája (#261) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
lángcsóva (#31) >> brutális morf (#7620) lángcsóva (#31) >> élőholt tigris (#766)
agykorbács (#97) >> éltető morf (#7625) villámcsapás (#50) >> mammut zombi (#654)
villámcsapás (#50) >> csataremák (#694) villámcsapás (#50) >> lomha morf (#7621)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +16 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 82, 84, 93, 99, 193, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 11, 14, 16, 17, 18, 30, 34, 41, 44, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 224, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23750.
A morf invázióban megölt morfok száma: 593, az összesen kapott pontszám: 67655. (összesen ölhető: 1902 )
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052.
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5548 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
142 drótszőr (#37) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst kulcs (#184)
2 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 35 kaja (#2)
1 kristálygömb (#265) 1 nagy bronzkulcs (#185) 73 nyílvessző (#108)
1 obszidián függő (#195) 1 quwarg tojás (#360) 4 rézdarab (#70)
1 szent jogar (#150) 30 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
472 arany (#50) 6 bordacsont (#16) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 gólem talizmán (#811) 1 karbin plazma (#199) 1 kis vaskulcs (#40)
6 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170)
57 szögletes kő (#17) 1 tatu dob (#234) 1 trikornis szarv (#198)
5 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305) 27 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180
106
107
108
109
(170,108) Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, smaragdgólem (#417), magger (#747)
(171,107) quwarg boly (#359), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), quwarg szabotőr (#301), norpadolótika (#226)
(172,107) drakolich (#760), egy törpe férfi, kronokukac (#285)
(173,107) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), 47. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(174,107) éjkornis (#228)
(175,107) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bávatag golombár (#165), zoloboo sámán (#230)
(176,107) elf kósza háza (#681), Chara-din monolitja (#534)
(177,107) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(178,107) phua-kúp (#372), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(179,107) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), malom (#1204), oltár, 44. jellempróba, művészi porolit (#720), jégzabáló (#649), élőholt pöffeteg (#557)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A találkozós fórumon megbeszélteknek megfelelően jelentősen gyengítettünk az Élet síkjának szörnyein - a labirintusos szörnyek kivételével.
* - Elindult a Végzet Verme 2. A részletekről a Beholder honlapján tájékozódhatsz.
* - Az Élet földjére belkerült két többfős kaland a 697,71-es és 690,54-es koordinátára.

Üzenet küldése a karakternek