72. forduló, 74. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 24. 9h:05'
EZ A 121. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
122. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [19,26] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+75 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

fas felt. ásás
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

flh 10 22 1 felt. lőfegyver haszn. 10 a 22. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 10 22 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

flh 14 22 felt. lőfegyver haszn. 14 a 22. tárggyal
Ok, FLH 14 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ff 6 felt. fegyverváltás: 6
Felt. fegyverváltás: << kőkés. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ffk 200 felt.fv.kozkázata: 200
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 181 271 223 kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a 271. tárggyal a 223. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
Leveszed a kígyóbőr kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 174 2 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a harci kalapácsot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

dd 33 eldobod a 33. tárgyat
Elhajítasz 2 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[19,25] Amerre csak a szem ellát, dombok. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák jobb oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [19,24] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos tetű. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű kitinpáncélját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 238.]

go 38 gonoszkodsz: 38
Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 228.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[20,25] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a süvítő rája testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy tigroszlán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a tigroszlán testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tigroszlán bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tigroszlán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [20,26] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy piromenyét. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a piromenyét bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [20,27] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ghalla Népe! Szolgáld Eleniost és a mosolyt! Red Dragon. " Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Irtsd a népet ahogy bírod, ezzel is a káoszt szítod! Clod Onar. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy manifesztátor. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a manifesztátor jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a manifesztátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeretlek, pedig te gyűlölsz. Ha megölsz, akkor is szeretni foglak. Nightmare. "
Összeakadsz Lopezzel. Leah követője. Egy bakkura csizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy rézsisakot, egy rőtmanó kacagányt és egy sárga erőövet visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hálám az isteneké. Mert kicsi e tábla barátaim nevét felsorolni! Armin a költő " [15 pontot használtál fel, van még 213.]

d 85 20 12 eldobod a 85. tárgyat (20 darabot) 12
Gondosan elrejtesz 20 óndarabot. [6 pontot használtál fel, van még 207.]

jlk 3302 jelszó kimondása 3302
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 82 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

1 2 3 4 5 6
11 10 9 8 7
12 13 14 15 16
21 20 19 18 17
22
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 27. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 202.]

be 27 bemész a 27. titkos labirintusba
Balsejtelmek kezdenek gyötörni, ahogy a jelszó kimondása után félrecsusszan a fedőlap. Most már mindegy, innét már nem lehet meghátrálni! Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. A lépcsőn lemászva, egy feliratot pillantasz meg a falon. "Ez a halálfutam folyosó, Thrikész, a csapdamester egyik legkiválóbb alkotása. Eddig mindenki elvérzett, legkésőbb a 22. pontnál. Te sem leszel kivétel. [Egyébként a játékvezetőnek is ez a véleménye, úgyhogy jobb, ha most visszafordulsz.] [5 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 21 mozogsz 21
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [2. PONT] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel néhányszor megcsapod a csontváz jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Eléred a 7. pontot. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 1 nyílvessző talált el. 3 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mérges pók van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mérges pók testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.) 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Hamarosan egy púpos burástyát pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [16. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy százfogú. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 75 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Eléred a 17. pontot. [17. PONT] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [18. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [19. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy vadtroll lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-8 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosók szövevényének legmélyén vagy, közel Thirkész kreációjának szívéhez. [21. PONT] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[100 pontot használtál fel, van még 97.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

le 181 174 223 leveszed/lerakod a 181. tárgyat a 174. tárgyat a 223. tárgyat
Elrakod a vasalt bunkót.
Elrakod a harci kalapácsot.
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

lm 22 22 22 mozogsz 22 22 22
Elérted a folyosó végét! Már csak karnyújtás választ el a győzelemtől! [22. PONT] Hirtelen egy szintszívót veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel épp hogy eltalálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elérted a folyosó végét! Már csak karnyújtás választ el a győzelemtől! [22. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szintszívó van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel megpöccinted a szintszívó bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A szintszívó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elérted a folyosó végét! Már csak karnyújtás választ el a győzelemtől! [22. PONT] Hirtelen egy szintszívót veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel meghorzsolod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 82.]

lm 22 22 22 mozogsz 22 22 22
Elérted a folyosó végét! Már csak karnyújtás választ el a győzelemtől! [22. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szintszívó az. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel csak érinted a szintszívó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod a szintszívó jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elérted a folyosó végét! Már csak karnyújtás választ el a győzelemtől! [22. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szintszívó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel súrolod a szintszívó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel megpöccinted a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elérted a folyosó végét! Már csak karnyújtás választ el a győzelemtől! [22. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szintszívó van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel csak érinted a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütöd a szintszívó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 67.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 64.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 34 fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 73. fordulód.

Erő: 23 Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 110 cm
IQ: 18 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 17 Életpont: 219/196 Jellem: gonosz (22) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 87/72 Pénz: 606 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 24/9
Eddig összesen 513 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 125 TP-t kaptál. Jelenleg 130 005 TP-d van. A következő szinthez még 49 995 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 6/26 (+24%) ütőfegyverek: 21/94 (+17%) lőfegyverek: 18/99 (+6%)

Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
59,84 mezőn táborozol, a 27. labirintusban, 1. szinten, 21. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/42 2. nyomkövetés: 17/45 (+9%) 3. mászás: 5/9
4. csapdakészítés: 7/58 (+12%) 5. csapdaészlelés: 2/36 (+31%) 6. gyógyítás: 12/22
7. titkosírás: 2/13 (+22%) 8. felderítés: 2/77 9. szörnyidomítás: 1/54
10. teológia: 4/52 (+9%) 11. taumaturgia: 8/83 12. versengés: 2/23
13. zene: 1/33 14. szörnyismeret: 7/47 15. zárnyitás: 7/54
16. vadászat: 2/78 17. bányászat: 17/4 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), xirnox (#122)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) (3,15)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 55.42 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 2 lapockacsont (#33)
1 madártoll (#112) 20 óndarab (#85) 2 tüske (#22)
1 varázskő (#305) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 gyenge méreg (#26) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 pirkit (#153)
8 tigroszlán fog (#63) 6 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

18 19 20 21
23
24
25
26
27
28
(19,24) gyilkos tetű (#116), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 38. jellempróba
(19,25) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(20,25) süvítő rája (#113), gumifa (#38), 43. jellempróba, tigroszlán (#43)
(20,26) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, piromenyét (#99)
(20,27) mínosz-kúp (#178), 44. jellempróba, oltár, manifesztátor (#124), Lopez (4319. kalandozó), csontváz (#48), mérges pók (#20), púpos burástya (#92), százfogú (#53), vadtroll (#70), szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek