265. forduló, 267. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 24. 12h:04'
EZ A 1202. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
1203. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [150,42] koordinátán.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy mutáns pók nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 599.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 594.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 589.]

* 4. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 584.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 581.]

* 7. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy kitartó ló varázs hatalmát. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

* 8. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 576.]

* 9. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

* 10. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 571.]

ek 7 8 6 t. energia kisütése: 7 8 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 felderítés.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 571.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 563.]

h 1228 2 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 2 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +3 támadás a forduló végéig. [4 pontot használtál fel, van még 559.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[150,43] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 171-190.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [150,44] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 58.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon bal vállát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Csatabárddal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 156, gyógyulás: 33, összesen: -123 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 539.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 509.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 479.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 474.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[149,44] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy legyengült drakolich. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 399 életpontot sebeztél. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. {támadása: 34.} Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [148,44] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy quwarg parafenomén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 151-190.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rontasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 18 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [147,44] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. {max. életpontja: 141-170.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Thoron - Laure előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 444.]

t 147 1 támadod a 147. szörnyet
FT 147 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

be 92 bemész a 92. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét honol. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 439.]

lm 14 12 13 mozogsz 14 12 13
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [7. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [11. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [14. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [15. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [11. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy epokitféreg lakik itt. {támadása: 33.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az epokitféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy epokitféreg. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+3.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 51 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Hamarosan egy epokitférget pillantasz meg. {védettsége: 40 szúró, 17 vágó, 37 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [13. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 379.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [12. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [11. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [14. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [18. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Egy nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy széles, magas terembe érsz. [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Egy nagyobb terembe érkezel. [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriásféreg van előtted! (ld. enc.) {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod az óriásféreg bal oldalát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az óriásféreg testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az óriásféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy óriásféreg lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 6d10+6.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod az óriásféreg bal oldalát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az óriásféreg testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 396 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriásféreg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az óriásféreg testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az óriásféreg ízelt testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [84 pontot használtál fel, van még 295.]

t 171 1 támadod a 171. szörnyet
FT 171 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

lm 19 19 19 mozogsz 19 19 19
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 295.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +22 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 295.]

lm 905 20 901 mozogsz 905 20 901
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [14. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [20. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-4 varázspont).
Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy tüskés gigaféreg. (ld. enc.) Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [60 pontot használtál fel, van még 235.]

t 256 1 támadod a 256. szörnyet
FT 256 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

lm 20 20 20 mozogsz 20 20 20
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20. PONT.] Hirtelen egy tüskés gigaférget veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Oopssz, ez mellément! A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 129, gyógyulás: 27, összesen: -102 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy tüskés gigaféreg az. {védettsége: 40 szúró, 60 vágó, 80 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Méregfoggal néhányszor megkarcolod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Méregfoggal kicsit megbökdösöd a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 139, gyógyulás: 29, összesen: -110 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [20. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy tüskés gigaféreg. {védettsége: 40 szúró, 60 vágó, 80 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Méregfoggal megbököd a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Nem találtad el! Méregfoggal gyengén megszurkálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 134, gyógyulás: 28, összesen: -106 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 217.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [15. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [11. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Visszamész a kijárathoz, és kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [42 pontot használtál fel, van még 175.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[147,45] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy ryuku futárbérenc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku futárbérenc fejét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Észreveszel egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő bal középső lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén! {támadása: 30.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén bal vállát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 19 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 45, gyógyulás: 6, összesen: -39 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 shinai gömböt. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+35 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [147,46] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén! {max. életpontja: 151-190.}

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén bal első lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg parafenomén csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 18 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [148,47] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [130 pontot használtál fel, van még 45.]

szk 184 22 99 keresed a 184. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 42.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 42.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 2, 11.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 42 pontod maradt, ebből a következő körre 42 pontot vihetsz át. Kapsz még 407 pontot. A következő körben tehát 449 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY)
A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettől kezdve növekedni kezdett, és csak nőtt, nőtt megállás nélkül. Iszonyatos méretű óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetőség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nőtt, láb nélküli quwargra. Teste szőrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bőre ugyan puha, könnyen sebezhető, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet.

TÜSKÉS GIGAFÉREG (256. SZÖRNY)
A sivatagok legmélyének roppant testű óriásférge, az a sok-sok tonnás szuperszörny, amivé a matuzsálem korú homokférgek átalakulnak. Érkezését általában földrengés jelzi. A legtapasztaltabb kalandozók számára nem is a szörny legyőzése jelenti a legnagyobb kihívást, hanem befogása, és engedelmességre kényszerítése. Aki egy tüskés gigaféreg hátán lovagol, gyakorlatilag legyőzhetetlen.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266. fordulód.

Erő: 29 (37) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 20 (24) Támadás: 23 (25) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 28 (30) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 40 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 454/248 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 33 (43) Varázspont: 313/10 Pénz: 4133 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 34/3 Pszi pont: 114/51 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2173 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 937 TP-t kaptál. Jelenleg 805 351 TP-d van. A következő szinthez még 194 649 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, kultúrmasztodon, pszi őselementál. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 5525 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/53 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 16/6 (+14%)
vágófegyverek: 28/52 (+17%) ütőfegyverek: 24/37 (+3%) lőfegyverek: 12/16
dobófegyverek: 25/79 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (17 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
148,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 152
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/13 (+11%) 2. nyomkövetés: 58/44 (+36%) 3. mászás: 16/53 (+11%)
4. csapdakészítés: 19/51 (+7%) 5. csapdaészlelés: 11/15 (+27%) 6. gyógyítás: 31/56 (+24%)
7. titkosírás: 13/25 8. felderítés: 26/52 (+26%) 9. szörnyidomítás: 7/23
10. teológia: 25/7 (+14%) 11. taumaturgia: 29/28 (+13%) 12. szerencsejáték: 1/91
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/20 15. zene: 9/82
16. szörnyismeret: 38/91 (+20%) 17. pszi: 15/73 (+21%) 18. zárnyitás: 6/30
19. vadászat: 15/87 20. bányászat: 35/29 21. úszás: 11/18
22. főzés: 9/45 (+10%) 23. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), fejszét (#1240) (max. 3 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 47.
Kész: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 60 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 855 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260)
2 ork csodaszer (#1228) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 1 ezüst nyaklánc (#117) 18 kaja (#2)
3 quwarg tojás (#360) 11 ragasztó (#83) 1 shinai gömb (#348)
4 ugh méreg (#166) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

146 147 148 149 150 151
41
42
43
44
45
46
47
48
(147,44) bávatag golombár (#165), a 92. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár, epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256)
(147,45) ryuku futárbérenc (#765), quwarg boly (#359), Tharr oltár, quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)
(147,46) quwarg boly (#359), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248), élőholt tigris (#766)
(148,44) quwarg parafenomén (#248), Sheran oltár
(148,47) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár
(149,44) drakolich (#760), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bávatag golombár (#165)
(150,43) élőholt quwarg (#202), 26. jellempróba
(150,44) Tharr oltár, 34. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)

Üzenet küldése a karakternek