204. forduló, 206. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 26. 15h:02'
EZ A 1172. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
1173. játékheted kezdete: máj. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,41] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy móleon nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 338.]

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 335.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 5. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 6. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 7. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 317.]

* 8. KP: p 69 3 0 használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

im 0 3 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 282.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 252.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 222.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 220.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 218.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 216.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 214.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 212.]

tim 80 titkosírás megfejtése 80 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Számára nincsenek korlátok, bárhova eljuthat, mégis egy helyben marad
A megfelelő itt bizonyosan továbbjuttat.
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 91 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a massza ragyás testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Erősen belecsíp az oldaladba a massza. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fabontót. 2 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 192, gyógyulás: 21, összesen: -171 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: Egy elveszett szellem számára fontos dolog készíthető egy ködmangóból és két árnyéksárból. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [80 pontot használtál fel, van még 132.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 128.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[129,41] Továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak bal első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,41] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy proteinsólyom. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a proteinsólyom testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a proteinsólyom jobb oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a proteinsólyom testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A proteinsólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A proteinsólyom csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a proteinsólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Találsz egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy griffőniksz! {támadása: 10.}

A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a griffőniksz fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A griffőniksz néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a griffőniksz testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A griffőniksz megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 23, gyógyulás: 3, összesen: -20 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy aranygriff! {támadása: 17.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az aranygriff bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranygriff farkát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az aranygriff fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az aranygriff karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranygriff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az aranygriff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy griffőniksz!

A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a griffőniksz tollas testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,40] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Látsz egy sziklafészket. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Thar'dan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz!

A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a griffőniksz tollas testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A griffőniksz megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy aranygriff!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az aranygriff csillogó szárnyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranygriff testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az aranygriff aranyszínű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranygriff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy griffőniksz!

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a griffőniksz jobb vállát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a griffőniksz jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 grifftojást. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a vadtroll bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-4 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 1, összesen: -6 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [77 pontot használtál fel, van még 51.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[132,39] Továbbra is magashegységben vagy.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 46 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a halálhozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 16 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 1 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 70, gyógyulás: 6, összesen: -64 ÉP}

A ceremóniamester eléd siet.
- Gratulálok, minden amulettet összegyűjtöttél! - mondja. - Cserébe értük a halálhozó karkötőjét adom neked. - Boldogan veszed át a jutalmat. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő földsárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a földsárkány nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a földsárkány sziklatestét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány melléd csap a farkával! Csatabárddal végigvagdosod a földsárkány testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a földsárkány jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [133,39] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Borzalmas Yonda orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy asztrális vortexet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő nyuhaj karbin nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin zselés fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 21.]

le 1 leveszed/lerakod az 1. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

kt 2320 1 elkészíted a 2320. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 A Végzet kulcsát. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 11.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Eljött a nagy pillanat! Kezedbe fogod a Végzet Kulcsát. Egy kékesen vibráló kapu kezd vibrálni előtted. Tétován megérinted, mire kirajzolódik előtted az első szint térképe. Ahhoz, hogy belépj, add ki ismét a H 2320 parancsot!

1 2 4 5 7 9 10 12
8
23 11
13 3 6
24 29 30
19 27 28
25 35 37
18 26
14 22 39 38 34 36
17 20
41 33
15 16 21 42 40 32 31
43 45 47 49 67
66
48 70
44 46 50 68
52
57 53 60 69 75
51
54 59 71
61 63 65
56 55 72 76
58 62 64 74 73

Ez a Végzet Vermének 1. szintje. [10 pontot használtál fel, van még 1.]

kf 1 3 kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 156 22 99 keresed a 156. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tüskés harci gromakot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. 4 kaját nyel le a törpemammut. Egy kaját töm magába a kőszáli disznó. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY)
Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni.

SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY)
Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek.

HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY)
Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY)
A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.

Erő: 29 (37) Szint: 20 Merészség: 6/4 Magasság: 116 cm
IQ: 21 (25) Támadás: 20 (22) Agresszió: 6 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 30 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 305/183 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: -3
Szerencse: 25 (33) Varázspont: 224/0 Pénz: 625 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 33/21 Pszi pont: 46/26
Eddig összesen 1383 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 695 TP-t kaptál. Jelenleg 496 310 TP-d van. A következő szinthez még 103 690 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, Poomr Ko, bányarém.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/89 (+21%) szúrófegyverek: 11/84 vágófegyverek: 25/21 (+9%)
ütőfegyverek: 21/64 (+6%) lőfegyverek: 12/16 dobófegyverek: 22/50 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -13.); mérg. vas dobónyíl (#190) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
133,39 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/15 2. nyomkövetés: 47/93 (+14%) 3. mászás: 13/51 (+7%)
4. csapdakészítés: 15/74 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/24 6. gyógyítás: 29/54
7. titkosírás: 8/26 (+35%) 8. felderítés: 10/73 9. szörnyidomítás: 6/57
10. teológia: 18/40 (+46%) 11. taumaturgia: 20/13 (+6%) 12. versengés: 5/76 (+9%)
13. harcművészetek: 3/20 14. zene: 8/54 15. szörnyismeret: 26/90 (+20%)
16. pszi: 6/27 (+10%) 17. zárnyitás: 6/14 18. vadászat: 13/83
19. bányászat: 33/77 (+4%) 20. főzés: 3/22 (+22%) 21. csapatmunka: 1/5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), fejszét (#1240) (max. 3 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó cserjét (#311) (max. 3 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 15 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1156 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 116.06 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 5 csuklyavirág (#133) 1 deus ex machina (#1)
1 gólem talizmán (#811) 6 kaja (#2) 5 kazmár gyökér (#205)
1 korinthai talizmán (#814) 5 móri gyümölcs (#116) 5 ovimon-bogyó (#207)
1 rothasztó talizmán (#815) 3 spiritusz (#170) 10 víz (#27)
1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aranytoll (#572) 1 fabontó (#106)
1 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 karbin plazma (#199) 9 pirkit (#153) 1 sólyomcsőr (#1223)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

127 128 129 130 131 132 133 134
38
39
40
41
42
(128,41) massza (#217)
(129,41) Dornodon oltár, érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(130,41) proteinsólyom (#771), sziklafészek (#167), törpe bánya (#435), griffőniksz (#106), aranygriff (#304)
(131,40) sziklafészek (#167), művészi porolit (#720), griffőniksz (#106), aranygriff (#304), érclelőhely, vadtrollok (#70)
(132,39) halálhozó (#419), érclelőhely, földsárkány (#359)
(133,39) művészi porolit (#720), asztrális vortex (#2324), érclelőhely, nyuhaj karbin (#110)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Nyugaton nem működött a Verem er‹sítése, csak akkor, ha volt bekapcsolva DVK. Ezt a hibát javítottuk, és a mostani VV eseményben nyugaton a verem els‹ 20 szintjén nem lesz er‹sítés.
* - Ezentúl a Víz síkról a Verembe látogatók a verembeli harcok során a teljes támadásszámot megkapják a távolsági fegverükkel.
* - Pontosítottuk a k‹liliom használatának kiírását, ha nincs annyi sejtfiatalítód, amint amennyit a H paramétereként megadtál.

Üzenet küldése a karakternek