151. forduló, 153. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 23. 9h:11'
EZ A 1154. JÁTÉKHETED, 152. FORDULÓD
1155. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,29] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Torgeisttel. Tharr ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy varkaudar bajnok trófea, egy vark. nekromanta trófea és egy dehidrátor trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon. Teljesítettél egy isteni küldetést!
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy piromenyét fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a piromenyét testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 294.]

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 291.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

vi 0 6 viselkedésed: 6
Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

ef 5 503 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 251.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Hosszasan imádkozol istenedhez. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +1 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! 2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 221.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 191.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[92,28] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérszomjas csüldő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy tímárkunyhót. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [92,27] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Az Ottomár hegység lábainál jársz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rőtmanó berzerker. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a rőtmanó berzerker nyakát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy tímárkunyhó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [92,26] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevő lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az emberevő nyakát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az emberevő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. [37 pontot használtál fel, van még 154.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[92,25] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff! (ld. enc.)

Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az óriás griff csupasz nyakát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás griff bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriás griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az óriás griff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az óriás griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy aranygriff! (ld. enc.)

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az aranygriff aranyszínű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az aranygriff jobb szárnyát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod az aranygriff csillogó szárnyát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Az aranygriff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranygriff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranygriff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. (ld. enc.) 751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 17 aranyat. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [93,24] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantroxi hívők összefogásával épült fel Raia Északi Fény nevű temploma. " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vadtroll fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a vadtroll bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-10 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,23] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy Öregsámán Krough. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 16 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel néhányszor megcsapod az Öregsámán Krough jobb lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az Öregsámán Krough testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az Öregsámán Krough megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az Öregsámán Krough fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az Öregsámán Krough bal lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az Öregsámán Krough bal vállát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 102, gyógyulás: 14, összesen: -88 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [61 pontot használtál fel, van még 93.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a púpos burástya farkát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg felderítő!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 679 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 mutáns csontot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 73.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[94,22] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a mélységi grittang farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a trappoló dinymák farkát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [95,22] Továbbra is dombság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Kőkéssel kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,22] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vadtroll testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a vadtroll testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fémbontó szójer lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kissé megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a fémbontó szójer bal középső lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst kulcs felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Kőkéssel néhányszor megcsapod a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a fémbontó szójer bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézkulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. [37 pontot használtál fel, van még 36.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 6.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 70 keresed a 70. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadtrollt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 6.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. Egy kaját habzsol be a gátvakond. Egy kaját habzsol be a kőszáli disznó. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 293 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségű munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Először is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezőjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem működnének. A következő kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés előnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetőleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY)
Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver.

ARANYGRIFF (304. SZÖRNY)
Az aranygriffek ritka, de csodaszép teremtmények. Legfeljebb a sziklafészkekben találkozhatsz velük. Nyilvánvaló, hogy miért fenyegeti a kipusztulás ezeket a lényeket: aranyló tolluk miatt a vadorzók régen tömegével vadászták őket. Azért az aranygriffet sem kell félteni: hatalmas csőrével és éles karmaival képes megvédeni a fészkét a betolakodók ellen.

ARANYTOLL (572. TÁRGY)
Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 152. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 116 cm
IQ: 16 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 22 Életpont: 274/273 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 124/3 Pénz: 634 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/15 EFejl: 30
Eddig összesen 823 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 413 TP-t kaptál. Jelenleg 288 720 TP-d van. A következő szinthez még 51 280 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, tüskés harci gromak, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/65 szúrófegyverek: 11/84 vágófegyverek: 21/59 (+22%)
ütőfegyverek: 19/3 lőfegyverek: 12/16 dobófegyverek: 16/23 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -13.); fejsze (#1240) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
düh vérvörös köde: 20 százalék;
96,22 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/38 (+11%) 2. nyomkövetés: 38/76 (+31%) 3. mászás: 11/3 (+9%)
4. csapdakészítés: 12/53 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/71 6. gyógyítás: 27/56
7. titkosírás: 1/20 8. felderítés: 4/97 9. szörnyidomítás: 5/64
10. teológia: 11/76 (+2%) 11. taumaturgia: 9/40 (+19%) 12. versengés: 3/33
13. zene: 4/37 (+33%) 14. szörnyismeret: 16/32 (+33%) 15. zárnyitás: 6/3
16. vadászat: 13/50 17. bányászat: 30/86 (+14%) 18. csapatmunka: 1/5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot )
elfogod bakkurát (#52) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), zombit (#49) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK
törpemammut (#115) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 93.88 kg Megterheltség: 123%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 ezüst kulcs (#184) 3 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 1 aranytoll (#572) 1 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 10 isteni könnycsepp (#260) 6 madártoll (#112)
1 mutáns csont (#331) 2 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
2 rézdarab (#70) 6 spiritusz (#170) 1 szent kehely (#257)
6 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
(92,25) sziklafészek (#167), óriás griff (#105), aranygriff (#304), nyuhaj karbin (#110)
(92,26) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, emberevő (#119)
(92,27) rőtmanó berzerker (#369), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43)
(92,28) vérszomjas csüldő (#114), Dornodon rúnaköve
(92,29) piromenyét (#99)
(93,24) Raia rúnaköve, Raia oltár, világítótorony (#156), Dornodon oltár, érclelőhely, vadtroll (#70)
(94,22) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), trappoló dinymák (#118)
(94,23) Öregsámán Krough (#7008), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155), púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299)
(95,22) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Raia oltár, manaelementál (#290)
(96,22) vaskohó (#155), Fairlight oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, vadtrollok (#70), fémbontó szójer (#150)

Üzenet küldése a karakternek