Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 18. 9h:07' EZ A 353. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD 354. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 444 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 2. KP: le 253 711 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 711. tárgyat |
* 3. KP: vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
* 4. KP: vv 70 71 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. KP: kf 812 366 0 | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 366. tárggyal |
* 6. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
hu 75 76 229 | hulladék: 75 76 229 |
se 32 | segítesz: 32 |
gyj 5 300 -1 | felt. gyűjtés 5 300 -1 |
fog 350 216 | elfogod a 350. szörnyet a 216. tárggyal |
fog 959 501 | elfogod a 959. szörnyet az 501. tárggyal |
hh 504 305 1615 | használod az 504. tárgyat a 305. tárgyat az 1615. tárgyat |
at 3627 50 | TU-t adsz át a 3627. kalandozónak 50 |
v 22 164 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 7 216 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
id 191 15 | idomítod a 191. szörnyet 15 pontért |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ősi szellem fejét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősi szellem szellemtestét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kicsit megvágod az ősi szellem bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősi szellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 99, gyógyulás: 20, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [120,102] Az erdőt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog bal karját. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (97,107)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval súrolod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) tűztagadó védett meg.) Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal első lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus bal vállát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és 2 púderkő. 3 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [119,102] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy purifikátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg bal első lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
se 48 | segítesz: 48 |
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | |
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
[118,88] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS".
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a vadtroll testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [120,88] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy vadtroll. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [121,89] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
im | imádkozol |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [123,87] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Whurphöl. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Whurphöl jobb karját. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Whurphöl bal lábát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregtagadóval kicsit megvágod a Whurphöl jeges testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A Whurphöl Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Whurphöl összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 jégcsákány (ld. enc.). 2 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 57, gyógyulás: 6, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [124,87] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.
ef 10 526 | energia fejlesztése 10 |
szk 180 768 7133 | keresed a 180. szörnyet a 768. szörnyet a 7133. szörnyet |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 3 83 78 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus bal középső lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregtagadóval felnyitod a quwarg ősmágus jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és 4 pirkit. 3 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
le 812 366 0 | leveszed/lerakod a 812. tárgyat a 366. tárgyat |
kf 253 711 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal |
h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
VLAGYIMIR GYŰRŰJE (822. TÁRGY) Toborzásgátló Vlagyimir, minden idők egyik leghíresebb harcosa viselte az ujján ezt a csillogó drágakövekből kirakott gyűrűt. Roppant nagy ereje mellett ez az ékszer is nagymértékben hozzájárulhatott közelharcban elért sikerességéhez, hiszen a gyűrű +5 támadást, +5 sebzést, +5 erőt, +5 védettséget, +50 max. ép-t ad viselőjének. A tárgy nem adható át másik kalandozónak. |
WHURPHÖL (7007. SZÖRNY) A hegyvidék örök hóval borított világában mindenütt a jégtroll az igazi úr, s noha ők egymástól távol, magányosan, vagy esetleg párban élik le életüket, azért létezik valamiféle laza kötelék közöttük. Mióta a kalandozók tizedelik a jégtrollok sorait, e kötelék egyre erősödik, s lám, elérkezett az idő, mikor a jégtrollok végre vezetőt választottak maguk közül. Whurphöl mindegyiküknél idősebb, erősebb és tapasztaltabb. Jópár csatát vívott már a területére tévedt kalandozókkal, és mindeddig ő bizonyult erősebbnek. Ha kész vagy kezet emelni rá, a szúró- vagy vágófegyvert felejtsd el, mert azokkal biztosan nem tudsz kárt tenni benne. |
JÉGCSÁKÁNY (1574. TÁRGY) Ez a fura alakú csákány teljes egészében jégből van, mégsem olvad el még a legnagyobb melegben sem. Nyilván valamiféle mágia, vagy talán egy kisebb csoda segítségével készülhetett. Hihetetlenül hegyes, ezért a meredekebb, de nem túl meredek terepen könnyebben boldogulsz majd vele (vagyis a magashegységben való mozgás eggyel kevesebb TVP-be kerül - 5 TVP alá így nem mehet a mozgás költsége). Sajnos a másznivalóknál nem mész sokra a jégcsákánnyal, ott továbbra is a mászáshoz szükséges eszközök használatára kényszerülsz. Bár a jégcsákány vége hegyes, technikailag ütőfegyverként kell azt forgatni, vagyis ha kezedbe veszed, ütőfegyverként üzemel, illetve a szörnyellenfeleidnek az ütő elleni védettségét vesszük alapul. A jégcsákány forgatásához 12-es szinten kell birtokolnod az ütőfegyver szakértelmet (ha még nincs annyi, hegyvidéket mászni akkor is tudsz a csákánnyal). Sebzése nem mágikus, 5D4+8. |
Erő: | 41 (51) | Szint: | 32 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 30 (54) | Támadás: | 58 (61) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 22 (36) | Védekezés: | 70 (76) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/37 év |
Egészség: | 23 (35) | Életpont: | 777/467 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 35 (53) | Varázspont: | 893/209 | Pénz: | 7569 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 84/24 | Pszi pont: | 205/220 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 28/42 (+5%) | vágófegyverek: | 31/18 (+3%) | dobófegyverek: | 28/70 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
124,87 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 129,103 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 78/18 (+144%) | 2. nyomkövetés: | 48/69 (+9%) | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 27/19 (+15%) | 5. csapdakészítés: | 36/6 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 9/7 |
7. gyógyítás: | 18/23 | 8. titkosírás: | 4/64 | 9. felderítés: | 23/17 |
10. szörnyidomítás: | 12/92 (+17%) | 11. teológia: | 38/5 (+18%) | 12. taumaturgia: | 30/90 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 1/77 | 14. versengés: | 15/77 (+8%) | 15. harcművészetek: | 23/49 |
16. zene: | 30/6 (+3%) | 17. szörnyismeret: | 46/74 (+20%) | 18. pszi: | *19/100 |
19. zárnyitás: | 1/40 | 20. vadászat: | 5/26 | 21. vitalitás: | 6/17 (+6%) |
22. bányászat: | 32/1 (+3%) | 23. testépítés: | 18/19 | 24. úszás: | 1/40 |
25. főzés: | 16/76 | 26. csapatmunka: | 4/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), ismeretlen (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tulajdonságpajzs (#26) | villámmágia (#227) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) | láth. észlelése (#78) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | drakolich (#760) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (számláló: 1) |
3.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 63, 66, 68, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 812 366, kf 253 711, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 20 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 551 TU szükséges.) |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 700 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | amniosz (#203) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bumeráng (#249) | 2 | bűvös shuriken (#562) | |||
3 | csontpálca (#329) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstdarab (#326) | 3 | hókutya nyakörv (#1077) | |||
3 | jégszív (#282) | 9 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
1 | ketrec (#216) | 1 | királyi korona (#338) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | koponya szimbólum (#139) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | tinta (#101) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csizma (#317) | |||
2 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vasvért (#164) | 2 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1121 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
25 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégcsákány (#1574) | 33 | pirkit (#153) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | purifikátor háj (#269) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 6 | spiritusz (#170) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
20 | vasérc (#152) | 12 | víz (#27) | 1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | |
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|