393. forduló, 395. forduló, Larel Anorien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 26. 9h:11'
EZ A 933. JÁTÉKHETED, 394. FORDULÓD
934. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX

LAREL ANORIEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [151,31] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 ovimon-bogyó (eladási ár: 247 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 5 kazmár gyökér (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. Varázserőd regenerálódik. (+419 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+101 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+22 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy dűnekukac nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnekukac testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal teljesen átszúrod a dűnekukac testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 365 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 608.]

* 1. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-28 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve teljes őrület. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 593.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 589.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 587.]

* 2. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 217% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 3. KP: h 697 1000 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+500 varázspont, -1000 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 4. KP: kf 466 0 0 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 5. KP: vv 133 182 279 elmormolod a 133. varázslatot a 182. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Sebeid gyógyulnak (+843 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 583.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 581.]

kno 18 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 581.]

ef 22 507 energia fejlesztése 22
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-22 TU.] [154 pontot használtál fel, van még 427.]

v 84 358 elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy bíbor szulfagort! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy bíbor szulfagor! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal felnyársalod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 7, gyógyulás: 27, összesen: +20 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 417.]

h 1387 144 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

150 151 152
30
31
32
(151,31) dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358)

[144,61] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 407.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 7 életpontot vesztettél. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar nyakát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. 2 047 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 22, gyógyulás: 35, összesen: +13 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy kronotapír.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 153 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír jobb vállát. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a kronotapír pörsenéses hátát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a kronotapír testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 25, gyógyulás: 36, összesen: +11 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy ében halálhajcsár.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az ében halálhajcsár testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 24, gyógyulás: 78, összesen: +54 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar íjász.

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 789 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 43, gyógyulás: 35, összesen: -8 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar iszákos.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 40 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos nyakát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal megkarcolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 123, gyógyulás: 6, összesen: -117 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Rövid karddal felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Cápafoggal megdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany és egy aranytű. 2 047 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 37, gyógyulás: 47, összesen: +10 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vadász varkaudar.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a vadász varkaudar bal vállát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (24 életpontot sebezve). A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 313.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal tökéletesen perforálod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 665 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 17, gyógyulás: 33, összesen: +16 ÉP}

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 306.]

ve 733 3 megveszed a 733. tárgyat 3
Vásároltál 3 bunthar bőrt. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

kt 734 elkészíted a 734. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen bunthar zsákot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

bb 734 1 beraksz a bankba a 734. tárgyat (1 darabot)
Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[151,31] A vidék sivatagosra vált. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hmm, csak egy kronokukac. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Cápafoggal eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 038 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 7, gyógyulás: 54, összesen: +47 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy morgud hagymatövet. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy kazmár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [152,31] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy nekrofunt. Délkeletre nézve látsz egy rát-fát. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy morgud hagymatő van. Jól kivehetőek a távolban. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sivatagi doareg. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a sivatagi doareg testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a sivatagi doareg testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Patájával a sivatagi doareg kissé megtaszít. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sivatagi doareg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 kaját. 2 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 8, gyógyulás: 36, összesen: +28 ÉP}


(Továbbmész...) [153,31] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bunthar. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bunthar testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Cápafoggal több döféssel felnyársalod a bunthar testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). A bunthar megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A bunthar megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 665 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}

Találsz egy nekrofunt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy rát-fát. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy morgud hagymatő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 283.]

v 84 358 elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy bíbor szulfagort! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy bíbor szulfagor! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bíbor szulfagor jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 10, gyógyulás: 26, összesen: +16 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 273.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[154,32] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy trikornis herceg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [155,33] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő vadász quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a vadász quwarg nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (24 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1 989 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 6, gyógyulás: 56, összesen: +50 ÉP}

Találsz egy quwarg bolyt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Brutal Joe lábát masszírozza. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [156,33] Még mindig bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

[21 pontot használtál fel, van még 252.]

v 84 358 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy bíbor szulfagort! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy bíbor szulfagor! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bíbor szulfagor fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (25 életpontot sebezve). A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 4, gyógyulás: 26, összesen: +22 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 242.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[157,33] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délkeletre egy friss csatamező van. Északnyugatra egy krómkaktusz van. Északra egy hóhérbimbó van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [158,33] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll jobb karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal tökéletesen perforálod a kétfejű troll bal lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A kétfejű troll karma a fejed mellett suhan el! A kétfejű troll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 19, gyógyulás: 33, összesen: +14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy borkonyó cserjét. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [159,33] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Al'Worg. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Cápafoggal tökéletesen perforálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (23 életpontot sebezve). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Rövid karddal megvágod a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Cápafoggal több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Rövid karddal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Cápafoggal megdöföd az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 590 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [37 pontot használtál fel, van még 205.]

m 2 mozogsz keletre
[160,33] Még mindig bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Fortuna lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 169 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 2, gyógyulás: 31, összesen: +29 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [7 pontot használtál fel, van még 198.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. Alaposan körbevizsgálódsz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 178.]

vv 11 elmormolod a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 176.]

v 15 205 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kazmár gyökér. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 146.]

kre 166 1222 6 kreálsz a 166. tárggyal az 1222. tárgyat (6 darabot)
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 hattyútollat. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 134.]

v 198 155 30 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
30
31
32
33
34
(151,31) dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358), kronokukac (#285), nekrofun (#173)
(152,31) sivatagi doareg (#240)
(153,31) bunthar (#396), nekrofun (#173), bíbor szulfagor (#358)
(154,32) trikornis herceg (#261)
(155,33) vadász quwarg (#241), quwarg boly (#359), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(156,33) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 31. jellempróba, bíbor szulfagor (#358)
(157,33) vaskohó (#155), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 33. jellempróba, érclelőhely
(158,33) kétfejű trollok (#163), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), 44. jellempróba, érclelőhely
(159,33) Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720), quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(160,33) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, tüskés harci gromakok (#156)

[155,30] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Észreveszel egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Veronel vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy morgud hagymatövet. Délkeletre egy kihívás tornya van. Délre egy borkonyó cserje van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy művészi porolit van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 124.]

szk 357 keresed a 357. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy dűnekukacot. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 123.]

h 1589 1560 1157 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz légiós hátizsákot. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható ryuku kalózkendő. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (185,60): 1 db. Ára 1260 arany. [3 pontot használtál fel, van még 120.]

h 1589 532 1222 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz zafír védőgyűrűt. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (184,32): 9 db, (186,61): 9 db, (187,107): 32 db, (143,61): 26 db. Ára 1200 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy hattyútoll hol szerezhető be. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (143,61): 9 db. Ára 2 arany. [3 pontot használtál fel, van még 117.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

* 2. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [15 pontot használtál fel, van még 97.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 4. BP: bb 2 56 280 beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 25 kaját. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 5. BP: kb 2 20 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 15, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Egy kaját habzsol be az őrző szilmill. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 97 pontod maradt, ebből a következő körre 97 pontot vihetsz át. Kapsz még 535 pontot. A következő körben tehát 632 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -8 támadást és -8 védelmet (mindkettő lassan egészen -20-ig nő a pszi szakértelmed növekedésével). Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz).

KARAKTERLAP

Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Sheran sekrestyése vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 394. fordulód.

Erő: 47 (60) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 49 (57) Támadás: 55 (58) Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 46 (64) Védekezés: 87 (93) Menekülés: 30 % Életkor: 162/201 év
Egészség: 43 (58) Életpont: 877/1259 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (68) Varázspont: 1639/98 Pénz: 35310 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 66/0 Pszi pont: 240/78 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 77
Eddig összesen 2558 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 056 TP-t kaptál. Jelenleg 4 266 754 TP-d van. A következő szinthez még 233 246 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Thargodan légiós, triklem drakolder. A 379. fordulódban 47887 arany került a bankszámládra. 50999 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/55 ökölvívás: 7/74 szúrófegyverek: 27/96 (+6%)
vágófegyverek: 12/2 (+87%) ütőfegyverek: 32/25 (+3%) lőfegyverek: 31/40 (+3%)
dobófegyverek: 1/59

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << Mjölborg kalapácsa (#523) << drag'kór bökő (#873)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); mihlanil nyíl (#597) (20 -26.); mérg. mihlanil nyíl (#598) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
155,30 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 172,86
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 4. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1364 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/56 2. nyomkövetés: 105/62 (+17%) 3. lopás: 4/97
4. mászás: 15/9 5. csapdakészítés: 30/82 (+7%) 6. csapdaészlelés: 19/81
7. gyógyítás: 68/8 8. titkosírás: 5/16 9. felderítés: 39/34 (+11%)
10. szörnyidomítás: 14/51 11. teológia: 63/49 (+63%) 12. taumaturgia: 71/56 (+15%)
13. szerencsejáték: 8/77 14. versengés: 20/46 15. harcművészetek: 1/9
16. zene: 22/99 (+16%) 17. szörnyismeret: 12/64 (+33%) 18. pszi: *29/100 (+100%)
19. zárnyitás: 1/1 20. vadászat: 29/79 21. vitalitás: 2/64
22. bányászat: 30/94 (+6%) 23. úszás: 16/13 24. főzés: 4/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776), halálmadár (#351), dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358)
Barátságosság (aktív: 14, max: 50)
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás II (#169) (868,27) vámpirizáció (#1) (739,10) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182) jégmágia (#279)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
gömbvillám (#176), jégcsóva (#41), jégoszlop (#231), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> noth szellem (#250) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
háló (#186) >> molgan (#284) élőholt pozdorja (#134) >> bolyongó lidérc (#388)
háló (#186) >> Thargodan mágus (#318) pusztító végzet (#106) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan mágus (#318) fürgülés (#92) >> Thargodan légiós (#311)
fürgülés (#92) >> woorgard (#231) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
hhaar burka II (#162) >> norpadolótika (#226) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
őrző szilmill (#7454) (-16 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 18 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 3 tükörpáncél (#519) $22 szent jogar ($150)
2 fpi formázó minta (#419) 670 spiritusz (#170) 3 megsemmisítő (#1540)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
260 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 7 Aurgir lándzsája (#1314)
20 esszenciakristály (#350) 432 jégszilánk (#1128) 8623 tükör (#43)
$463 szent jogar ($150) 1 pókkarmok (#886) 3 fejsze (#1240)
10 rakolits por (#669) 2 agvari manafókusz (#890) 1358 sárkánypikkely (#292)
24 mágusszelence (#1076) 2 cápafog (#833) 40 csuklyavirág (#133)
1791 őskristály-szilánk (#1525) 3840 varázskő (#305) 4154 quwarg tojás (#360)
$1368 kaktuszbogyó ($429) 118 katonai kötszer (#1508) 31460 kaja (#2)
1 papagájsíp (#1415) 5 ryuku mellvért (#689) 2 aenouth ködkürt (#1554)
3 Durghal pörölye (#1311) 2 Horsa hagyatéka (#1337) 20 quwarg katalizátor (#1535)
31 isteni könnycsepp (#260) 8 térhajlító kavics (#1539) 2 pusztító lándzsa (#1805)
1 feneketlen bugyor (#570) 290 vámpírfog (#1221)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 4 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
2 mihlanil nyíl (#597) 1 quwarg tojás (#360) 2 spiritusz (#170)
6 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1034 arany (#50) 2 aranytű (#272) 4 bunthar bőr (#733)
1 ezüst kulcs (#184) 6 hattyútoll (#1222) 6 kazmár gyökér (#205)
1 óndarab (#85) 1 púderkő (#119) 1 rézdarab (#70)
4 sáfránypor (#211) 3 szulfagor agyar (#677) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 varkaudar csont (#1113) 42 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

154 155 156
29
30
31
(155,30) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek