72. forduló, 121. forduló, Lukas Houttenkuipp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 10. 23h:48'
EZ A 277. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
278. játékheted kezdete: szept. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2196
SZÁMLA : XXXX

LUKAS HOUTTENKUIPP KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO. Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,69] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+7 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+103 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy aranyeső varázs hatalmát. Aláhullik az égből 53 arany! Gyorsan összeszeded. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. KP: mak 1 0 0 makró 1

v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 2 VP-t.]

le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

kf 366 0 0 kézbeveszed/felveszed a 366. tárgyat
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248. Kapsz 1 VP-t.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 1 VP-t.]

v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a láth. észlelése varázslatot! [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 1 VP-t.]

v 27 0 0 elmormolod a 27. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 233. Kapsz 1 VP-t.]

v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 1 VP-t.]

p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 223. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 220.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

bb 226 232 1618 beraksz a bankba a 226. tárgyat (232 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ramit követ. Beraksz a bank széfjébe 1 ilkin ércet. Beraksz a bank széfjébe 19 fenőkövet. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

kb 1618 5 kiveszel a bankból az 1618. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 fenőkövet. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

hh 1618 1228 1253 használod az 1618. tárgyat az 1228. tárgyat az 1253. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 211. Kapsz 1 VP-t.]
Behörpintesz 1 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +2 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 208.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 202. Kapsz 1 VP-t.]

h 1602 396 12 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 12 álomport dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 3 ezüstdarab. [3 pontot használtál fel, van még 199.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 149. Kapsz 10 VP-t.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 144. Kapsz 1 VP-t.]

v 228 842 elmormolod a 228. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a kalmárszem varázslatot!
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):


kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 40 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, arany (#50) 2 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db,
zöld üveg (#82) 6 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db,
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db,
tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db,
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, hebrencs csapda (#147) 30 ap /db,
mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db,
pirkit (#153) 4 ap /db, karócsapda (#163) 24 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db,
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, xirnox szív (#213) 20 ap /db,
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db,
tatu dob (#234) 8 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, tüskecsapda (#242) 16 ap /db, nyílcsapda (#243) 44 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db,
pszi kő (#248) 1000 ap /db, remák szív (#264) 24 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db,
gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, szuper dobóháló (#273) 16 ap /db,
sárga erőöv (#276) 400 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, din formázó minta (#301) 50 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db,
kőszem (#304) 10 ap /db, varázskő (#305) 150 ap /db, galachmit (#310) 300 ap /db, ezüstdarab (#326) 8 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, piranha zsákvédő (#337) 16 ap /db,
shinai gömb (#348) 240 ap /db, mithril (#352) 16 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
gránit őrszobor (#369) 500 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, fokhagyma (#403) 8 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db,
teknőcteknő (#416) 24 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, kaktuszbogyó (#429) 8 ap /db,
gór formázó minta (#444) 50 ap /db, kristályfolyadék (#449) 8 ap /db, dizen kulcs (#472) 70 ap /db, fiatalság itala (#473) 400 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, dentor bőr (#551) 70 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, mópat tetem (#584) 8 ap /db,
jégkristály (#593) 40 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db,
áldott kő (#642) 40 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, aurach bőr (#658) 28 ap /db,
alligátorbőr (#661) 20 ap /db, alligátorfog (#663) 20 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfin (#676) 40 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, smaragdkő (#678) 100 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db,
kobudera csont (#705) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db, ritualista öv (#709) 200 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
berzerker tüske (#713) 24 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, bunthar bőr (#733) 10 ap /db,
yetifog (#863) 8 ap /db, ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, tarantulakarom (#887) 40 ap /db,
quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, nothar bogyó (#923) 8 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
párducszem (#1073) 4 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, szélgömb (#1080) 60 ap /db,
behemótköröm (#1081) 20 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, bőrkantár (#1125) 60 ap /db,
sámán gyógykenőcs (#1139) 300 ap /db, ektoplazma (#1185) 93 ap /db, vámpírfog (#1221) 6 ap /db, hattyútoll (#1222) 2 ap /db,
sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, holdbőr (#1236) 28 ap /db, teriád edény (#1278) 140 ap /db,
teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db,
fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db,
extra takarmány (#1360) 36 ap /db, tradicionális öv (#1368) 1200 ap /db, draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, pókláb (#1378) 2 ap /db,
teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, gourry tojás (#1455) 6 ap /db, teriád kobak (#1461) 39 ap /db,
azuka vese (#1462) 18 ap /db, őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db,
quwarg katalizátor (#1535) 3300 ap /db, megsemmisítő (#1540) 150 ap /db, aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, fülemüle síp (#1576) 270 ap /db,
fenőkő (#1618) 300 ap /db, trix gyógypálca (#1704) 20 ap /db, nerub szemfog (#1871) 6 ap /db, kronoplazma (#1953) 300 ap /db,
mogul szemgolyó (#1976) 800 ap /db.

[-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 129. Kapsz 3 VP-t.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A keresés eredménnyel járt! Különböző, jól elrejtett helyeken találsz 1 bronzpengét, 1 bunkót. Elteszed őket. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [35 pontot használtál fel, van még 94. Kapsz 7 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[76,69] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg jobb középső lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a vadász quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Káosz Angyaláért: mindenki meghal 1X, de nem mindenki él igazán. -DM " Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2040 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " E templom építését kezdte és a szentelést irányította... Shirak. 98. okt. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [8 pontot használtál fel, van még 86. Kapsz 1 VP-t.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy varkaudar bajnok! (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 81. Kapsz 1 VP-t.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[75,70] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dombi yeti lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 szent nyílp.lövedék. Lövedéked átfúrja a dombi yeti jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a dombi yeti nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.

(Továbbmész...) [74,69] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dombi yeti. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 szent nyílp.lövedék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a dombi yeti testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy manaelementál irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,69] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [34 pontot használtál fel, van még 47. Kapsz 6 VP-t.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy bíbor szulfagor

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 576 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb drasmólyom támad meg.

A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 1 szent nyílp.lövedék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a drasmólyom testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz nála 9 angyalok gyűrűjét. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy emberevő támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod az emberevő fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy emberevő.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 50 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 18 aranyat. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb emberevő támad meg.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod az emberevő bal karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy drasmólyom támad rád.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 szent nyílp.lövedék. Becsapódva, megdöfi a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drasmólyom testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 trikornis szarvat. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy csontlepke.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 1 szent nyílp.lövedék. Lövedéked átfúrja a csontlepke testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a csontlepke testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy alpesi tehén.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 vasércet. Érdekes! Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy alpesi tehén!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén nyakát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 786 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy alpesi tehén!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 dorony tüdőt. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 42. Kapsz 1 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,69] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 1 szent nyílp.lövedék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az emberevő nyakát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az emberevő fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 6 szent nyílp.lövedéket. [38 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 7 VP-t.]

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be bemész
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 228 594 elmormolod a 228. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: le 366 0 0 leveszed/lerakod a 366. tárgyat
Leveszed a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: h 234 23 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5. Kapsz 1 VP-t.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 29 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 8, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a homokféreg. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Egy kaját bezabál a szellő szilmill. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 257 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY)
A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően.

KARAKTERLAP

Lukas Houttenkuipp, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Fairlight tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 116. fordulód.

Erő: 20 (30) Szint: 20 Merészség: 5/3 Magasság: 120 cm
IQ: 26 (36) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 21 (30) Védekezés: 59 Menekülés: 35 % Életkor: 93/93 év
Egészség: 23 (30) Életpont: 424/309 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (35) Varázspont: 761/396 Pénz: 1820 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/25 Pszi pont: 74/24 EFejl: 3
Eddig összesen 1086 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 741 TP-t kaptál. Jelenleg 533 722 TP-d van. A következő szinthez még 66 278 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, óriás szőröspók, miksziszi húsgólem. A 91. fordulódban 5275 arany került a bankszámládra. 5545 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: *24/100 (+19%) vágófegyverek: 6/10
ütőfegyverek: 12/99 lőfegyverek: 23/11 (+11%) dobófegyverek: 17/70

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << csontpálca (#329) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); szent nyílp.lövedék (#549) max. 1 db (7 -13.); szent nyílp.lövedék (#549) max. 2 db (14 -20.); szent nyílp.lövedék (#549) max. 3 db (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
72,69 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100
Kedvenc táborhely: 84,60
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 72 időszaki: 65
Feltételes varázskő használat: 7 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/1 Max életkor 1010 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 067 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/8 2. nyomkövetés: 21/54 3. mászás: 6/51
4. csapdakészítés: 21/42 (+16%) 5. csapdaészlelés: 3/84 6. gyógyítás: 12/13
7. titkosírás: 4/27 8. felderítés: 7/14 (+57%) 9. szörnyidomítás: 7/75
10. teológia: 14/59 (+20%) 11. taumaturgia: 36/26 (+27%) 12. szerencsejáték: 2/81
13. versengés: 3/81 14. zene: 5/31 (+5%) 15. szörnyismeret: 7/87
16. pszi: 9/28 (+13%) 17. zárnyitás: 2/53 18. vadászat: 5/9
19. bányászat: 15/49 (+42%) 20. főzés: 3/85 (+25%) 21. csapatmunka: 2/45

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
5. varázslat sebzés: 1 10. vp regeneráció: 1 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 44% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 33% életerő alatt 33 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 25 TVP-ért
ásol max. 85 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 9 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 13 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 14 darabot ), kerek követ (#19) (max. 7 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), mérg. nyílp.lövedéket (#548) (max. 7 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 21 darabot )
mászol max. 24 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
vásárolsz nyílpuska lövedéket (#547) (max. 14 darabot ), óndarabot (#85) (max. 14 darabot ), remák szivet (#264) (max. 7 darabot ), kőszemet (#304) (max. 7 darabot ), dözmöng szivet (#122) (max. 7 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 7 darabot ), manifeszt.nyúlványt (#214) (max. 14 darabot ), xirnox szivet (#213) (max. 7 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 42 darabot ), rókafarkat (#124) (max. 7 darabot ), ragasztót (#83) (max. 14 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 7 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50)
homokvarány (#16), grákó denevér (#25), királygyík (#26), lila brekk (#11), démontetű (#15), vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), sünmedve (#33), tigroszlán (#43), surranó kígyó (#30), drótszőrű pincsi (#22), alpesi tehén (#91), technokolin (#50), móleon (#68), piromenyét (#99), Öregsámán Krough (#7008) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), quwargok (#9093) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Sziromvihar Maara (#2386), Lenszakállú Órga (#2871), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) láth. észlelése (#78) éber kakukk (#3) erőpajzs I (#12)
mentális pajzs (#72) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> trappoló dinymák (#118) izomernyesztés (#33) >> púpos burástya (#92)
izomernyesztés (#33) >> alpesi tehén (#91) energiatüskék (#29) >> technokolin (#50)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> halálmadár (#351)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> gonoszok (#988)
villámcsapás (#50) >> semlegesek (#989) villámcsapás (#50) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
energiatüskék (#29) >> orgyilkos (#131) villámcsapás (#50) >> manifesztátor (#124)
villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> Tharr hívők (#996)
villámcsapás (#50) >> Öregsámán Krough (#7008) villámcsapás (#50) >> Mallon (#960)
villámcsapás (#50) >> quwargok (#9093) villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202)
energiatüskék (#29) >> mélységi grittang (#103) energiatüskék (#29) >> útonálló (#130)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365)
izomernyesztés (#33) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> kék rothasztó (#421) villámcsapás (#50) >> halálhozó (#419)
villámcsapás (#50) >> bandita (#758) lángcsóva (#31) >> tormikus egér (#218)
lángcsóva (#31) >> kőkorszaki szaki (#109) villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418)
lángcsóva (#31) >> homokféreg (#121)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> homokféreg (#121) varázsvédelem II (#108) >> vortexmágus (#418)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) hhaar burka (#32) >> tormikus egér (#218)
varázsvédelem II (#108) >> bandita (#758) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
hhaar burka (#32) >> kék rothasztó (#421) varázsvédelem (#34) >> nómenklatúra (#158)
hhaar burka (#32) >> nektoraf (#355) varázsvédelem II (#108) >> troll ritualista (#365)
varázsvédelem II (#108) >> Mallon (#960) varázsvédelem II (#108) >> Öregsámán Krough (#7008)
hhaar burka (#32) >> orgyilkos (#131) varázsvédelem II (#108) >> sötét főgnóm (#136)
varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132) varázsvédelem II (#108) >> áeratikus hasnyák (#243)
varázsvédelem II (#108) >> massza (#217) varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202)
hhaar burka (#32) >> quwargok (#9093) hhaar burka (#32) >> Tharr hívők (#996)
hhaar burka (#32) >> manifesztátor (#124) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
homokféreg (#121) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 53, 170, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 529, az összesen kapott pontszám: 86305. (összesen ölhető: 1122 )

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 156, le 253, kf 366, v 24, v 26, v 78, v 27, v 3, v 12, p 72.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8315 TU szükséges.)
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 álompor (#396) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37)
14 fenőkő (#1618) 1 ilkin érc (#232) 6 isteni könnycsepp (#260)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 6 nyílpuska lövedék (#547) 1 ork csodaszer (#1228)
1 ramit kő (#226) 23 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
100 arany (#50) 9 angyalok gyűrűje (#529) 1 bronzpenge (#126)
1 bunkó (#5) 3 dorony tüdő (#212) 3 ezüstdarab (#326)
3 kaja (#2) 3 óndarab (#85) 1 ősi rúna (#2520)
6 szent nyílp.lövedék (#549) 2 trikornis szarv (#198) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77
68
69
70
71
(72,69) emberevő (#119)
(73,69) vadtrollok (#70), Tharr oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358), drasmólyom (#60), emberevő (#119), csontlepke (#746), alpesi tehén (#91)
(74,69) dombi yeti (#366), 29. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, phua-kúp (#372), vaskohó (#155), érclelőhely
(75,70) dombi yeti (#366), olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 50. jellempróba, érclelőhely
(76,69) vadász quwarg (#241), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din rúnaköve, varkaudar bajnok (#190)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2020.09.10 23:28 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek