46. forduló, 48. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 18. 9h:14'
EZ A 71. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
72. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,5] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 77. pontnál.
Inez átadott neked a 4. napon 2 MXTU-t.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

v 1 1 7 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 7 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 1 mozogsz 1
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [75. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [70. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [68. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Visszamész a kijárathoz, és kimész. [130 pontot használtál fel, van még 80.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 79.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[46,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Nem találtad el. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus jobb oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt mágus testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 23 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+53 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [46,7] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy északi aurach. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Kőkalapáccsal eltalálod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 8 életpontot vesztettél. Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 357 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 18, gyógyulás: 8, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy szintszívó.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a szintszívó testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a szintszívó testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy csontlepke.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a csontlepke testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel megvágod a csontlepke testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 59 (limit: 1375), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6020.
Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [45,8] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Qvill városa innét északra fekszik. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos jobb középső lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg harcos bal hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 23 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált ork bérgyilász trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg harcos trófeát. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy élőholt mirg repül el búvóhelyed felett. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egyre éhesebb vagy. [70 pontot használtál fel, van még 9.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

rm 64 31 40 rombolsz a 64. tárggyal a 31. tárgyat 9 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-20 életerő.) Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 186 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TAUMATURGIA MENTOR (522. TUDATI KÉPESSÉG)
Manapság már nem divat az óidők varázsló-módszerét követni az oktatás terén. Nem szokás már hosszú órákon át, néma csendben követni a mestert, amint az lassan lépdelve osztja meg tanítványaival tudást. Régen tucatnyi novícius követte így mesterét, csüggve annak megfontolt, szabatosan fogalmazott, bölcs szavain. Bizony, az élet túlhaladta ezt az ósdi módszert. Ma már a tanítványok a mágustornyok tantermeiben, palatáblákról másolják a rúnákat varázskönyvükbe, és a mester sem fordít már annyi figyelmet az oktatásra, mint régen. A bölcs elődök azonban jól tudták, hogy mi a legjobb módszer a mágia művészetté fejlesztéséhez, és immár te is ismered ezt a módszert. Mostantól képes leszel tanítani a nálad képzetlenebb mágusokat, és ez a tanítás neked, a mesternek is hasznodra válik majd! [Ha egy barátságos kalandozóval találkozol - akár tudati portya közben is -, és barátságosak vagytok egymással, akkor a nagyobb tudású mágus tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be. Ha mindketten birtokoljátok az őstaumaturgia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a taumaturgia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mester - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mester szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mester és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe. Fontos: Aktuális szakértelemfejlődés csak akkor történik, ha az adott karakter birtokolja ezt a KT képességet!]

ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 47. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 13 Merészség: 10/5 Magasság: 255 cm
IQ: 14 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 3 Menekülés: 35 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 21 Életpont: 198/5 Jellem: gonosz (9) Tul. pont: 1
Szerencse: 10 Varázspont: 18/3 Pénz: 63 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 20/1
Eddig összesen 330 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 918 TP-t kaptál. Jelenleg 44 070 TP-d van. A következő szinthez még 3 930 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, quwarg harcos, varkaudar kósza.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 3/28 (+20%) ütőfegyverek: 20/20 (+13%)
lőfegyverek: 10/68 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) max. 1 db (3 -6.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (7 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -14.); mérg. ubuk tüske (#137) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
45,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/71 (+11%) 2. nyomkövetés: 7/21 3. mászás: 2/17
4. csapdakészítés: 4/5 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/27 6. gyógyítás: 23/7 (+44%)
7. titkosírás: 2/16 8. felderítés: 2/4 9. teológia: 1/35 (+9%)
10. zene: 2/14 11. szörnyismeret: 1/0 12. vadászat: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
süvítő rája (#113)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 59 (limit: 1375), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6020.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 20 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1052 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 74.32 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 7 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 2 mutáns csont (#331) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47
4
5
6
7
8
9
(45,8) Sheran oltár, 4. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(46,5) az 53. labirintus bejárata
(46,6) rájanyék (#58), élőholt mágus (#175), Raia oltár
(46,7) északi aurach (#350), szintszívó (#96), csontlepke (#746), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Trinigan rúnája varázslat csak akkor működik, ha a karakternek van aranytermő ládikója. Ha nincs, akkor a rúnával megadott mennyiség feletti részt mindig eldobja a karakter. A varázslat így működik a bekerülése óta. Az enciklopédiáját ennek megfelelően javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek