43. forduló, 45. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 6. 12h:08'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: okt. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,5] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 66. pontnál.
Rókákba Beleordító átadott neked a 1. napon 14 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 181.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 49 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 181.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zene.)
[0 pontot használtál fel, van még 181.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 72 72 72 mozogsz 72 72 72
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [67. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vark. nekromanta az. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta bal vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 27 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 40 életpontot! Sorvadsz (-2 életerő). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [68. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar kósza van előtted! (ld. enc.) Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a varkaudar kósza testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 14 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar kósza bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Eldobod az értéktelenné vált xirnox trófeát, és kiszedsz egy varkaudar kósza trófeát. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 45 életpontot! Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [70. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar. Valamilyen fegyver van nála. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a varkaudar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar nyakát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [71. PONT.] Hirtelen egy varkaudar mágust veszel észre magad előtt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 35 életpontot! Sorvadsz (-3 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [72. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ork bérgyilász az. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az ork bérgyilász nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az ork bérgyilász bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Hamarosan egy ork bérgyilászt pillantasz meg. Ismeretlen fegyvert szorongat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az ork bérgyilász nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az ork bérgyilász bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű (ld. enc.), ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 62 életpontot! A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 77 77 77 mozogsz 77 77 77
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [73. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Ismeretlen fegyvert szorongat. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar bal vállát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 47 életpontot! Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [74. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ork sámán az. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 16 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az ork sámán testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az ork sámán bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [75. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ork bérgyilász. Valamilyen fegyver van nála. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász bal karját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász jobb lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű (ld. enc.), ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [76. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Valamilyen fegyver van nála. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta jobb vállát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 16 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 75. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [76. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vark. nekromanta lakik itt. Ismeretlen fegyvert szorongat. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 75. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [76. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vark. nekromanta lakik itt. Valamilyen fegyver van nála. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 75. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [35 pontot használtál fel, van még 106.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

ek 116 75 1 t. energia kisütése: 116 75 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 75 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

flh 15 137 felt. lőfegyver haszn. 15 a 137. tárggyal
Ok, FLH 15 137 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

vi 10 3 35 viselkedésed: 10 3 35
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

v 1 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 78 mozogsz 78
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [76. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vark. nekromanta van előtted! Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 75. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [5 pontot használtál fel, van még 96.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] Sorvadsz (-3 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 86.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 76.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] Sorvadsz (-2 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 66.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 56.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] Sorvadsz (-3 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 46.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 36.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) Sorvadsz (-3 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 26.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 16.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 15.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY)
Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is.

EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY)
Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz.

MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.

ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 44. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 13 Merészség: 10/5 Magasság: 255 cm
IQ: 13 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 7 Menekülés: 35 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 21 Életpont: 193/16 Jellem: gonosz (9) Tul. pont: 1
Szerencse: 10 (13) Varázspont: 18/9 Pénz: 63 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 18/1
Eddig összesen 323 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 471 TP-t kaptál. Jelenleg 40 263 TP-d van. A következő szinthez még 7 737 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, ork bérgyilász, varkaudar kósza.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 3/8 ütőfegyverek: *19/100 (+28%)
lőfegyverek: 10/48 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) max. 1 db (3 -6.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (7 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -14.); mérg. ubuk tüske (#137) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 75. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/60 2. nyomkövetés: 7/21 3. mászás: 2/17
4. csapdakészítés: 3/69 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/27 6. gyógyítás: 22/63
7. titkosírás: 2/16 8. felderítés: 2/4 9. teológia: 1/17 (+9%)
10. zene: 2/14 (+100%) 11. szörnyismeret: 1/0 12. vadászat: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
süvítő rája (#113)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
sorvasztás (#102) vámpirizáció (#1) (0,0)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 57 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5810.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 20 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 122 TU szükséges.)
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 73.30 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 2 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 3 csontszablya (#64) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst nyaklánc (#117) 3 ork csodaszer (#1228) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47
4
5
6
(46,5) az 53. labirintus bejárata, vark. nekromanta (#173), varkaudar kósza (#347), varkaudar (#64), varkaudar mágus (#128), ork bérgyilász (#781), vadász varkaudar (#108), ork sámán (#345)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Újonnan alakult KT-k esetén nem kell 400 napot várni, hogy elkezdjék a fejlesztést. Egyből el lehet kezdeni, de ez nem automatikus, így egyeztetni kell előtte a JV-vel.
* - A 259-es labirintusba (Víz síkja) bekerült a megifjodás ősteológia varázslat. Ha valaki már végigjárta a labirintust, de nem ismeri a varázslatot, az írjon a JV-nek, és megkapja.

Üzenet küldése a karakternek