104. forduló, 106. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 17. 10h:37'
EZ A 208. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
209. játékheted kezdete: jún. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,78] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Dornodon hűséges követője. Egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy rézpáncélt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy arató csattanat trófea és egy köpködő bruhatag trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Teherhordója is van: egy woor-antilop! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Gisa Ghoulcaller. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Igyekszel a lehető legelbűvölőbb formádat előadni - jópofáskodsz és a győzelmeidről mesélsz. Úgy látszik, minden igyekezeted hiábavaló: kosarat kapsz.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+41 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 2. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

* 3. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

kf 1541 2500 1065 kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat a 2500. tárggyal az 1065. tárgyat
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 232.]
A ruhádra illeszted az ezüst morfmedált. [0 pontot használtál fel, van még 232.]
A ruhádra illeszted az örökkéval.gyémántját. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

tim 2520 titkosírás megfejtése 2520
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

kt 2369 1 elkészíted a 2369. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 éjkövet. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 222.]

kt 2368 4 elkészíted a 2368. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 éjurnát. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 182.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[98,79] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork bérgyilász. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az ork bérgyilász testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel végigvagdosod az ork bérgyilász bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász jobb oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy sötét kastplom (570. épület.).

(Továbbmész...) [99,79] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az útonálló jobb vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett ork bérgyilász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az ork bérgyilász bal karját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megütöd az ork bérgyilász jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő. Szereztél 1 csontszablyát. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Összeakadsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló.
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Találkozol Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea díszíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Eszel valamit. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [18 pontot használtál fel, van még 164.]

ee 64 9 338 eladod a 64. tárgyat a 9. tárgyat a 338. tárgyat
Eladtál 3 csontszablyát. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bunkósbotot. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 1 királyi koronát. 150 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

ee 72 48 2442 eladod a 72. tárgyat a 48. tárgyat a 2442. tárgyat
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 antilopbőrt. 3 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

ee 2448 2444 2443 eladod a 2448. tárgyat a 2444. tárgyat a 2443. tárgyat
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

ee 2451 2446 2445 eladod a 2451. tárgyat a 2446. tárgyat a 2445. tárgyat
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

ee 2450 2371 2449 eladod a 2450. tárgyat a 2371. tárgyat a 2449. tárgyat
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

ee 2447 47 104 eladod a 2447. tárgyat a 47. tárgyat a 104. tárgyat
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 fémrudat. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy sötét gnóm!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy sötét gnóm támad rád.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal eltalálod a sötét gnóm jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz nála 5 ugh mérget. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy orgyilkos.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy sötét gnóm.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sötét gnóm nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 12 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 hattyútollat. Érdekes! (ld. enc.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sötét gnóm támad meg.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megütöd a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy orgyilkos.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal karját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Találsz nála 3 sáfrányport. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy orgyilkos.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az orgyilkos fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 angyalok gyűrűjét. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb orgyilkos támad meg.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 vasércet. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 159.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,80] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Találsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [6 pontot használtál fel, van még 153.]

be 50 bemész az 50. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a palota melléképületét, ahol állítólag a NODONROD jogarát őrzik. A bejárat körül minden csendes! Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, rossz előérzet száll meg: ezt nem fogod megúszni harc nélkül! [5 pontot használtál fel, van még 148.]

be 50 bemész az 50. titkos labirintusba
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

lm 5 15 1 mozogsz 5 15 1
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT]
Osonsz tovább. [4. PONT]
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy, az eddig megszokott fényűzéssel berendezett szobát látsz. [5. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 20 arany, 1 aranygyűrű (ld. enc.) és 1 obszidián függő. Gyorsan kiüríted a ládát.
Osonsz tovább. [4. PONT]
Elérkeztél az egyes őrposzthoz! [6. PONT]
Tovább lopódzol, kezedben a fáklyával. A következő poszthoz érkezel! [7. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 bronzpenge és 1 bőrsisak. Felpakolsz. Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 bronzpenge és 1 kis bőrpajzs. Felpakolsz.
Miközben mész előre, fejedet csóválva szemléled a drága berendezést. [8. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 bronzpenge. Felpakolsz.
A folyosó kanyarodik. [9. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 bronzpenge és 1 bőrpáncél. Felpakolsz.
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy nagyobb terembe érkezel. A falakon csatajeleneteket ábrázoló képek függnek. [10. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bronzpenge és 1 rézpajzs (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. **) (ld. enc.). Felpakolsz.
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Mindenre elszántan mész tovább. [11. PONT]
Megtorpansz egy tekintélyt parancsoló méretű ajtó előtt! [12. PONT]
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz. Ah, a központi terem! Valahol itt lehet elrejtve a rend szent jogara. [15. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 bronzpenge és 1 rézpáncél (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 orgyilkos tőrt. **). Felpakolsz. Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 helytartói jogar [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Megtorpansz egy tekintélyt parancsoló méretű ajtó előtt! [12. PONT]
Mindenre elszántan mész tovább. [11. PONT]
Egy nagyobb terembe érkezel. A falakon csatajeleneteket ábrázoló képek függnek. [10. PONT]
A folyosó kanyarodik. [9. PONT]
Miközben mész előre, fejedet csóválva szemléled a drága berendezést. [8. PONT]
Tovább lopódzol, kezedben a fáklyával. A következő poszthoz érkezel! [7. PONT]
Elérkeztél az egyes őrposzthoz! [6. PONT]
Osonsz tovább. [4. PONT]
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT]
Ép (?) bőrrel elhagyod a palotaszárnyat!
[132 pontot használtál fel, van még 16.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,79] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Van itt egy sötét kastplom (570. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 10.]

be 570 bemész az 570. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Röviden beszámolsz kudarcodról. A lény iszonyatosan dühös lesz, és csak hajszál híja, hogy nem büntet ott helyben halállal. Gyengén makogsz, hogy megpróbálsz jobban teljesíteni, mire a csuklyás gyorsan kivezet. Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Ez a 208. játékheted és a 105. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: h 1576 10 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [2 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 246 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben.

ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 105. fordulód.

Erő: 24 (32) Szint: 20 Merészség: 5/6 Magasság: 255 cm
IQ: 29 Támadás: 28 Agresszió: 5 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 18 (24) Védekezés: 17 Menekülés: 40 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 18 Életpont: 537/537 Jellem: gonosz (113) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 176/151 Pénz: 553 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/4 Pszi pont: 126/143
Eddig összesen 1224 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 359 TP-t kaptál. Jelenleg 511 779 TP-d van. A következő szinthez még 88 221 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, mágiamorfáló, Lord Kovács József.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 15/0 (+48%) ütőfegyverek: 27/46
lőfegyverek: 24/50 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/99 2. nyomkövetés: 16/18 3. mászás: 2/73
4. csapdakészítés: 10/12 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/80 (+6%) 6. gyógyítás: 34/25
7. titkosírás: 5/23 8. felderítés: 5/24 9. teológia: 13/0 (+7%)
10. taumaturgia: 9/0 (+9%) 11. versengés: 1/79 12. zene: 3/48 (+3%)
13. szörnyismeret: 3/52 14. pszi: *19/100 15. zárnyitás: 1/84 (+50%)
16. vadászat: 7/16 17. bányászat: 10/89

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Nehéz Norbi (#7119) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (994,16) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, 50, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 106, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11140.
A morf invázióban megölt morfok száma: 423, az összesen kapott pontszám: 45870.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 25, az összesen kapott pontszám: 2725. (összesen ölhető: 612 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8699 TU szükséges.)

Összsúly: 143.27 kg Megterheltség: 144%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 10 bomló esszencia (#2367) 1 bunkósbot (#9)
1 csontszablya (#64) 3 éjkő (#2369) 1 fáklya (#36)
1 fémrúd (#104) 1 halálvirág (#2371) 1 kaja (#2)
5 kerek kő (#19) 1 királyi korona (#338) 1 madártoll (#112)
1 rézsisak (#72) 1 surranó kígyó bőr (#47)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
205 arany (#50) 5 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193)
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 6 bronzpenge (#126)
4 éjurna (#2368) 1 hattyútoll (#1222) 2 obszidián függő (#195)
1 ork csodaszer (#1228) 1 ősi rúna (#2520) 1 rézpajzs (#73)
1 rézpáncél (#71) 3 sáfránypor (#211) 5 ugh méreg (#166)
5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101
77
78
79
80
81
(98,79) sötét kastplom (#570), ork bérgyilász (#781), orgyilkos (#131), útonálló (#130)
(99,79) útonálló (#130), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(99,80) orgyilkos (#131), az 50. labirintus bejárata, szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), varkaudar fellegvár (#1821), sörsátor (#486)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), ork bérgyilász (#781), egy árnymanó férfi, Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó), sötét gnóm (#132), orgyilkos (#131)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2020.06.17 09:17 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vT#sT#rlT#s)
2020.06.17 09:17 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vT#sT#rlT#s)
˙

Üzenet küldése a karakternek