36. forduló, 38. forduló, Savannah összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 25. 9h:11'
EZ A 76. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
77. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2102
SZÁMLA : XXXX

SAVANNAH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-23] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

kno 8 4 képesség-növelés 8
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 206.]

ek 116 35 5 t. energia kisütése: 116 35 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 35 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ba 71 66 124 nem támadod a 71. szörnyet a 66. szörnyet a 124. szörnyet
BA 71 parancs tárolva. BA 66 parancs tárolva. BA 124 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ba 990 989 nem támadod a jó jelleműeket a semleges jelleműeket
BA 990 parancs tárolva. BA 989 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[46,-23] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy halálmadár. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy óriás csontváz volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,-23] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy sörényes ubuk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy autentikus vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-23] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy manifesztátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy csontlepke áll veled szemben.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a csontlepke jobb vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a zombi jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 18 (limit: 495), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1800.
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya bal vállát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 182.]

kt 29 10 elkészíted a 29. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 smirglilevelet. [10 pontot használtál fel, van még 172.]

kt 249 3 elkészíted a 249. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 bumerángot. [36 pontot használtál fel, van még 136.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

m 3 mozogsz délkeletre
[45,-22] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy csodabogár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a csodabogár bal első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontlepke.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontlepke bal hátsó lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt mágus. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 128.]

kt 116 3 elkészíted a 116. tárgyat (3 darabot)
Itt nincs móricserje, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy móri gyümölcsöt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 128.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[46,-22] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+5 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+5 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [47,-23] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lebegő gomba. Itt csata lesz.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lebegő gomba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal jól megszurkálod az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Felfedeztél egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Kar#val. Tharr híve. Egy bőrpáncélt és egy két kard szimbólumot visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy alpesi tehén trófea és egy északi aurach trófea ékesíti. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy bronzhegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy parittya.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[22 pontot használtál fel, van még 106.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 43 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 106.]

be 7 bemész a 7. titkos labirintusba
Rábukkansz a tisztásra, a fekete kőből épült várral. Furcsa, de semmilyen bejáratot nem találsz. Ezek szerint kénytelen leszel a térkép adója által ajánlott buta trükkel megpróbálkozni. Az északi fal elé állsz, és azt mondod: "Sahrader". Egy pillanatig semmi sem történik, de aztán félrecsusszan egy titkos ajtó! A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Belépsz az ősi és csöndes vár falai közé. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Az út egy nagy, központi terembe vezet, ahonnét mind a négy fő irányba van egy kijárat, az északi kivételével, egy-egy ajtóval lezárva. [2. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Baar-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Baar-ork jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal teljesen átdöföd a Baar-ork testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Baar-ork megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Baar-ork még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Egy nagy boroshordókkal teli szobába érkeztél. Sajnos a hordók üresek. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A szoba, ahová belépsz, egy titkos raktárszerűség lehet. Szerencsére senki sem őrzi. [4. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 arany és 1 kőkés [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 2 5 8 mozogsz 2 5 8
Egy nagy boroshordókkal teli szobába érkeztél. Sajnos a hordók üresek. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Az út egy nagy, központi terembe vezet, ahonnét mind a négy fő irányba van egy kijárat, az északi kivételével, egy-egy ajtóval lezárva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Végiggyalogolsz a folyosón nyugat felé. Egy kisebb szoba van itt. Kosz és piszok mutatja, hogy az orkok ezt is birtokukba vették. [5. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 grákóbőr és 1 csontkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Az ajtó mögött egy sötét, piszkos szoba van. [8. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Duer-ork az. Fegyvere egy csontszablya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a Duer-ork testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 7 6 1 mozogsz 7 6 1
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Betoppansz egy lakószobának is nevezhető büdös helyiségbe. [7. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Duer-ork az. Fegyvere egy csontszablya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Duer-ork testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Duer-ork bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Duer-ork megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A folyosó végén levő szobába belépve, azonnal látod, hogy ez a főnök szállása. [6. PONT] Hirtelen egy Duer-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Duer-ork jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal felnyársalod a Duer-ork jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Duer-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Duer-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Tugt-ork testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Tugt-ork fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 bőrpáncélt és 1 bőrsisakot (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Az út egy nagy, központi terembe vezet, ahonnét mind a négy fő irányba van egy kijárat, az északi kivételével, egy-egy ajtóval lezárva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Északra mész, és elhagyod a sötét kastélyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 46.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 41.]

szk 141 keresed a 141. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy szőrlajhárt. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 21.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-10 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

BŐRSISAK (57. TÁRGY)
Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged.

KARAKTERLAP

Savannah, egy vörös, rövid hajú, csillogó szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 37. fordulód.

Erő: 15 Szint: 10 Merészség: 6/2 Magasság: 160 cm
IQ: 17 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 140/105 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 27/4 Pénz: 85 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 12/3 EFejl: 4
Eddig összesen 210 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 190 TP-t kaptál. Jelenleg 13 828 TP-d van. A következő szinthez még 3 172 TP szükséges. Trófeáid: agglomerátor, alpesi tehén, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13/40 (+36%) ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 7/4
dobófegyverek: 8/50 (+45%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
47,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 153 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/19 (+45%) 2. nyomkövetés: 8/80 (+9%) 3. csapdakészítés: 5/33 (+27%)
4. csapdaészlelés: 1/43 5. gyógyítás: 11/99 6. titkosírás: 1/22
7. felderítés: 1/33 8. teológia: 5/22 (+410%) 9. zene: 1/61
10. szörnyismeret: 1/0 11. zárnyitás: 1/6 12. vadászat: 2/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 20% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
tigroszlán (#43) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer), gyilkos sallank (#85) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), manifesztátor (#124), jók (#990), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 5, 6, 7, 15, 16, 17, 18, 21.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1589 TU szükséges.)

Összsúly: 58.25 kg Megterheltség: 116%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 3 lajhár csont (#236) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
1 bumeráng (#249) 1 csontkulcs (#74) 5 csontszablya (#64)
2 grákóbőr (#41) 1 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
1 smirglilevél (#29) 6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48
-24
-23
-22
-21
(44,-23) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, manifesztátor (#124), csontlepke (#746), zombi (#49), púpos burástya (#92)
(45,-23) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 1. jellempróba, sörényes ubuk (#89)
(45,-22) csodabogár (#755), csontlepke (#746)
(46,-23) halálmadár (#351), Tharr rúnaköve, korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(46,-22) gyilkos tetű (#116)
(47,-23) a 7. labirintus bejárata, lebegő gomba (#39), élőholt mirg (#135), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Kara (4411. kalandozó), Baar-ork (#44), Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46)

Üzenet küldése a karakternek