Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 29. 12h:27' EZ A 913. JÁTÉKHETED, 621. FORDULÓD 914. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
Első támadásod vámpír őrszem ellen intézed. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [vámpír őrszem:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpír őrszem testét. (8 támadással 658 életpontot sebezve.) [vámpír őrszem:] Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! [gnorrathi vérfarkas:] A szörny fejét az égnek veti, és vonyítani kezd. Az iszonyatos hang mintha bejárná agyad leghátsó zugait is, hamar elérve a fájdalomérzet-központot. 155 életpontot vesztettél! Ököllel fogsz harcolni. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz.
Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vámpír őrszem testét. (9 támadással 1271 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted a vámpír őrszem jobb karját. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Fényaurád 25 sebzést okoz. [vámpír őrszem:] A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) [gnorrathi vérfarkas:] Karmával néhányszor a gnorrathi vérfarkas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A gnorrathi vérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
[vámpír őrszem:] Véres nyál csordul ki a vámpír őrszem száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Következő célpontod gnorrathi vérfarkas lesz.
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gnorrathi vérfarkas vézna karját. (10 támadással 1358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+272 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a gnorrathi vérfarkas koszos bundáját. (5 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. [gnorrathi vérfarkas:] A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Az ütés kábító erejű. 74 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gnorrathi vérfarkas testét. (7 támadással 967 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a gnorrathi vérfarkas bal első lábát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád működik (30 ép-t sebezve). [gnorrathi vérfarkas:] A gnorrathi vérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A gnorrathi vérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) [gnorrathi vérfarkas:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [vámpír őrszem:] 18 849 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) [gnorrathi vérfarkas:] 15 411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 5720, sebződés: 1084, gyógyulás: 780, összesen: -304 ÉP}
Úgy döntesz, gnorrathi vérfarkas lesz az első ellenfeled.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gnorrathi vérfarkas bal hátsó lábát. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) [gnorrathi vérfarkas:] A teremtmény elvonyítja magát. A kellemetlen hang ellen nem tudsz védekezni. 111 életpontot vesztettél!
[veszett vérfarkas:] A teremtmény elvonyítja magát. Az iszonyatos hang mintha bejárná agyad leghátsó zugait is, hamar elérve a fájdalomérzet-központot. 59 életpontot vesztettél! Ököllel fogsz harcolni. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz.
A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gnorrathi vérfarkas testét. (9 támadással 1247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+250 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a gnorrathi vérfarkas jobb első lábát. (5 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. [gnorrathi vérfarkas:] 101 életpontot sebeztél. [veszett vérfarkas:] 96 életpontot sebeztél. Fényaurád 26 sebzést okoz. [gnorrathi vérfarkas:] Karmával néhányszor a gnorrathi vérfarkas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 76 életpontot vesztettél. A gnorrathi vérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! [veszett vérfarkas:] A veszett vérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Karmával néhányszor a veszett vérfarkas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a gnorrathi vérfarkas testét. (3 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a gnorrathi vérfarkas fejét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Fényaurád 22 sebzést okoz. [gnorrathi vérfarkas:] A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) [veszett vérfarkas:] A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! [gnorrathi vérfarkas:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Úgy döntesz, veszett vérfarkas lesz a következő áldozatod.
A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a veszett vérfarkas koszos bundáját. (10 támadással 1354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+271 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a veszett vérfarkas vézna karját. (5 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. [veszett vérfarkas:] Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A veszett vérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Ellenfeled már nem képes uralkodni magán, halálig harcol. Olyan őrült elszántsággal támad, hogy már csak védekezni vagy képes, riposztozni semmiképp. Az utolsó roham felemésztette minden életerejét. 795 életpontot vesztettél.
[veszett vérfarkas:] A veszett vérfarkas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [gnorrathi vérfarkas:] 15 411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. [veszett vérfarkas:] 17 718 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 4986, sebződés: 2379, gyógyulás: 1099, összesen: -1280 ÉP}
Ellenfelet választasz, első vámpír őrszem lesz az. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [első vámpír őrszem:] Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! [második vámpír őrszem:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpír őrszem testét. (8 támadással 667 életpontot sebezve.) [első vámpír őrszem:] Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba!
[második vámpír őrszem:] Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Ököllel fogsz harcolni. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz.
A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpír őrszem testét. (9 támadással 1275 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a vámpír őrszem testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) A fényaura 27 ép-t sebez. [első vámpír őrszem:] Az első vámpír őrszem harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) [második vámpír őrszem:] A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! [első vámpír őrszem:] Az első vámpír őrszem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Szembefordulsz a következő ellenféllel, második vámpír őrszem lesz az.
Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpír őrszem testét. (10 támadással 1399 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a vámpír őrszem fejét. (5 támadással 484 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. [második vámpír őrszem:] A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpír őrszem fejét. (6 támadással 842 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted a vámpír őrszem jobb karját. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. [második vámpír őrszem:] Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) [második vámpír őrszem:] A második vámpír őrszem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első vámpír őrszem:] 18 849 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [második vámpír őrszem:] 18 849 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) {Csatastatisztika; sebzés: 5688, sebződés: 1160, gyógyulás: 220, összesen: -940 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont).
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpír őrszem jobb oldalát. (8 támadással 647 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Ököllel fogsz harcolni. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz.
Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpír őrszem testét. (7 támadással 1012 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a vámpír őrszem testét. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A vámpír őrszem kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A vámpír őrszem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 849 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 2436, sebződés: 202, gyógyulás: 49, összesen: -153 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Nem találtad el. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fertőzött ent rothadó kérgét. (9 támadással 1262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+253 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a fertőzött ent rothadó kérgét. (5 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A fertőzött ent csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor keményen megütöd a fertőzött ent rothadó kérgét. (7 támadással 958 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a fertőzött ent rothadó kérgét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Csápjával megérint a fertőzött ent. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 978 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3359, sebződés: 60, gyógyulás: 579, összesen: +519 ÉP}
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 88 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 112 157 19 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 69 70 247 | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 53 78 63 | elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
vv 57 188 220 | elmormolod az 57. varázslatot a 188. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 165 178 209 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
hh 1524 1546 0 | használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat |
vv 184 28 303 | elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot |
* 3. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
* 5. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
bb 1508 979 979 | beraksz a bankba az 1508. tárgyat (979 darabot) |
kb 2047 1 518 | kiveszel a bankból a 2047. tárgyat (1 darabot) |
a 2047 3398 11 | átadod a 2047. tárgyat a 3398. kalandozónak (11 darabot) |
kb 950 1 | kiveszel a bankból a 950. tárgyat (1 darabot) |
a 950 4911 11 | átadod a 950. tárgyat a 4911. kalandozónak (11 darabot) |
bb 347 11 518 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (11 darabot) |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal szárnyát. (8 támadással 554 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány farkát. (6 támadással 789 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 46 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! Karmait felemelve, a zafír sárkány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (187,107)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (186,106)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1486, sebződés: 111, gyógyulás: 187, összesen: +76 ÉP}
vv 261 147 299 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (8 támadással 488 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 744 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Quwargamanga díszes potrohát. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Quwargamanga testét. (3 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a Quwargamanga díszes potrohát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. A mentális roncsolás 56 ép-t sebez. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 térhajlító kavics. 8 296 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1171, sebződés: 61, gyógyulás: 116, összesen: +55 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
278 | 279 | 280 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy Arénagödröt. Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 21 aranyat.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (8 támadással 562 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 806 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 55 ép-t sebez. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány karmai majdnem eltalálnak! A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP], 6 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1518, sebződés: 141, gyógyulás: 196, összesen: +55 ÉP}
ff 568 1328 28 | felt. fegyverváltás: 568 1328 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 442 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg testét. (8 támadással 557 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vámpírféreg testét. (5 támadással 593 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a vámpírféreg testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 50 sebzést okoz. A vámpírféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 2 vámpírfogat. 14 050 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 192, gyógyulás: 5, összesen: -187 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy pszi-acéltorony pszit. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hoarián sárkánybébi farkát. (8 támadással 551 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (112 életpontot vesztettél.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (99 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a hoarián sárkánybébi bal első lábát. (6 támadással 697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted a hoarián sárkánybébi pikkelyeit. (5 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 32 sebzést okoz. A 6 hoarián sárkánybébi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (12 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hoarián sárkánybébi bal szárnyát. (6 támadással 700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a hoarián sárkánybébi pikkelyeit. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled 48 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A 4 hoarián sárkánybébi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A 4 hoarián sárkánybébi farka jobb karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (8 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.)
{GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hoarián sárkánybébi jobb szárnyát. (6 támadással 682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a hoarián sárkánybébi fejét. (5 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (63 ép-t sebezve). A 2 hoarián sárkánybébi megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ütéseket mér a 2 hoarián sárkánybébi a farkával a bal válladra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a 2 hoarián sárkánybébi megcsapja a fejedet. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 8 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 160 arany, -2 ÉP] 31 614 tapasztalati pontot kaptál. Ennek a gyilkosságnak a hoarián lakosok nem fognak örülni! (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4721, sebződés: 789, gyógyulás: 826, összesen: +37 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegyi góliát bal vállát. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 38 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) {HD:} Biami kvazárlándzsával megérinted a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a vark. kardtáncos fejét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 41 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A vark. kardtáncos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 909 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1683, sebződés: 92, gyógyulás: 302, összesen: +210 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem tűz ellen varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr testét. (8 támadással 593 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Biami kvazárlándzsával megdöföd az ében hadúr testét. (1 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Semmi hatás! (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Fényaurád 25 sebzést okoz. Ellenfeled 28 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 671 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 64, gyógyulás: 48, összesen: -16 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 349 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ff 28 1328 568 | felt. fegyverváltás: 28 1328 568 |
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 308 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 102 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás testét. (8 támadással 649 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét kaszás fekete csuháját. (10 támadással 1423 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a sötét kaszás jobb oldalát. (3 támadással 281 életpontot sebezve.) Fényaurád 30 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. A sötét kaszás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2729, sebződés: 393, gyógyulás: 60, összesen: -333 ÉP}
v 198 292 21 | elmormolod a 198. varázslatot |
278 | 279 | 280 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
[292,21] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik.
be 739 | bemész a 739. épületbe |
kb 347 1 518 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
ef 60 508 | energia fejlesztése 60 |
p 195 40 | használod a 195. pszi képességet |
ef 40 508 | energia fejlesztése 40 |
szk 564 | keresed az 564. szörnyet |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 7. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
VÁMPIR ŐRSZEM (7057. SZÖRNY) A vámpírcsaládok mindig a legifjabb, leggyengébb tagjaikat állítják őrszemnek az Ős nyughelye mellé. Nem sok dolguk van, mindössze folyton, soha nem lankadó figyelemmel őrizni a Legelsőt. Mindezt azért elég hatékonyan teszik, főleg, ha sikerül meglepniük a gyanútlan, és pechjére rossz helyre tévedő vándort. Ha nem akarod a karmaik közt végezni, szerezz be egy ezüst (vagy mágikus) sebzésű fegyvert (bármelyik típus egyaránt megteszi). Az őrszem nem túl erős ellenfél, de azért jobb, ha tudod: bármikor eggyé válhat az árnyakkal, és így képes meglepetésből támadni. |
GNORRATHI VÉRFARKAS (7047. SZÖRNY) A gnorrathi mészárlás, és a falu vérfarkassá változott teljes lakosságának története Ghalla szerte közismert legenda. Talán igaz, talán nem, ezt ugyan ki tudná eldönteni? Az elátkozott faluról az efféle, "közönséges" vérfarkasokat a "gnorrathi" jelzővel illetik az értők, és ezzel úgy nagyjából el is árulják, hogyan néz ki ez a szörnyeteg. Egy hatalmas testű farkasnak látszik, de a szeme olyan izzó vörös, hogy szinte pászmát vetve világít. Rendkívül agresszív, és általában falkában vadászik. Gyakorlatilag mindent megöl, és szétmarcangol, ami csak az útjába kerül. A sebei nagyon gyorsan beforrnak, hacsak nem mágikus, vagy ezüst fegyverrel támadod. |
VESZETT VÉRFARKAS (7048. SZÖRNY) Van egy betegségek, ami még az ilyen szörnyű kór által sújtott lényt sem kíméli, mint amilyen a vérfarkas. Ha egy vérfarkas valamiképp megvész, fékevesztett, őrjöngő fenevaddá változik. Bárkinek, bárminek nekitámad, légyen az akár kétszer, háromszor erősebb, mint ő maga, neki mit se számít. Taktika, és gondolkodás nélkül, a védekezéssel nem törődve, acsarogva támad, és egyetlen célja, hogy megmarja, megsebesítse, és lehetőleg végleg elpusztítsa az ellenfelét. Nem csoda, hogy a megveszett társaikat, még a vérfarkasok is elkerülik, és kiközösítik. |
FEJLŐDŐ CSAPATMUNKA Minél több többszemélyes kalandban veszel részt, annál jobban átlátod, kinek melyik gyengeségét érdemes egy másik csapattag erősségével ellensúlyozni. A legtöbbször persze pont te magad vagy az, aki egy kis pluszt tud tenni a közösségi munkát igénylő próbákhoz. Mostantól, hogy elérted ezt a csapatmunka szintet, azoknál a próbáknál, ahol a csapat valamelyik összesített szakértelmére/tulajdonságára/képességére van szükség, a te szakértelmed 10%-kal jobbnak számít majd. |
ÉBEN MANAKŐ (2047. TÁRGY) A sötét elf mágia egyik alapja a bűbájmágia, a különböző aurák, pajzsok, védőburkok használata. Állítólag se szeri, se száma a rengeteg efféle formulának, amiket persze senki emberfia nem ismer a mélyben lakó elfeken kívül. Az ében manakő jeles példája a sötét elfek bűbájmágiájának. Ebbe a falatnyi, szivacsos állagú, menta ízű kőzetdarabkába ugyanis nyers manát plántáltak. Ha szétharapod (a H <ében manakő> paranccsal, fordulónként egyszer 5 TVP-ért), a belé zárt mana felszabadul, és egy védőbűbájt, egészen pontosan egy 5000 pontos manapajzsot gerjeszt köréd. A manakő ezután feloldódik a szádban, azaz megsemmisül. A manakövet nem használod el, ha már van manapajzs rajtad, de a hatása létrejön akkor is, ha egyébként ezt a varázsformulát nem ismered. A manakövet 55. szint alatti kalandozó nem használhatja. |
Erő: | 72 (115) | Szint: | 53 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 72 (107) | Támadás: | 123 (131) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 72 (98) | Védekezés: | 197 (207) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 16/35 év |
Egészség: | 72 (106) | Életpont: | 2223/2659 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 88 |
Szerencse: | 73 (128) | Varázspont: | 4096/2981 | Pénz: | 54026 arany | Kép. pont: | 106 |
Tudatpont: | 60/12 | Pszi pont: | 1621/709 | Halhatatlanság: | 18 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 | ökölvívás: | 44/34 (+2%) | szúrófegyverek: | 32/11 (+6%) |
vágófegyverek: | 26/18 | ütőfegyverek: | 41/92 (+2%) | lőfegyverek: | 21/36 |
dobófegyverek: | 45/6 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
292,21 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 260,63 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 8. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/6 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 98 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 389 132 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/93 | 2. nyomkövetés: | 88/14 (+5%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 20/9 | 5. csapdakészítés: | 48/43 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 30/63 |
7. gyógyítás: | 8/61 | 8. titkosírás: | 3/38 | 9. felderítés: | 29/88 |
10. szörnyidomítás: | 13/25 | 11. teológia: | 184/73 (+25%) | 12. taumaturgia: | 117/1 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 13/36 | 14. versengés: | 26/46 | 15. harcművészetek: | 46/4 |
16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 29/37 (+25%) | 18. szörnyismeret: | 145/77 (+44%) |
19. pszi: | 133/20 (+8%) | 20. zárnyitás: | 32/37 | 21. vadászat: | 6/23 |
22. vitalitás: | 9/97 | 23. bányászat: | 40/5 | 24. testépítés: | 79/34 |
25. úszás: | 11/7 | 26. főzés: | 49/90 (+11%) | 27. csapatmunka: | 10/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 71 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), lidérctűz (#457), templomos lovag (#587), nekromanta kóborló (#596), tengeri parazita (#893) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 210 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | vámpirizáció (#1) (9182,10) | áldomás II (#169) (9896,45) |
szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
tűzmágia (#157) | kí koncentráció (#69) | óriáserő (#53) | láth. észlelése (#78) |
erőpajzs II (#63) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | fényaura (#211) |
varázsszem (#184) | csupasz izom (#28) | önanalízis III (#303) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | tűzgolyó (#155) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Alkotó (#578) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tompítás (#40) | >> | óriásmassza (#840) | elektromos pajzs (#51) | >> | kronotapír (#286) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
fürgülés (#92) | >> | rubin sárkány (#330) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
tompítás (#40) | >> | ősöreg góliát (#313) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar che-pap (#704) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +22 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 748. szörnyet kell befognod. vályogviskó (739): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 55, 60, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 88, 90, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 151, 167, 171, 184, 185, 186, 188, 193, 194, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 15, 26, 33, 36, 38, 46, 49, 52. |
Kész: 3, 8, 11, 12, 19, 20, 23, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 70 247, vv 53 78 63, vv 57 188 220, vv 165 178 209, hh 841 1133 1253, hh 1524 1546, vv 184 28 303. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 220 | kaja (#2) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | Daramoula pálcája (#950) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 150 | katonai kötszer (#1508) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
3 | rézdarab (#70) | 4 | sáfránypor (#211) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | |||
57 | víz (#27) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | gyilkos méreg (#1265) | |||
1 | sáfránykő (#979) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1602 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
92 | kaja (#2) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kőszem (#304) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 4 | quwarg tojás (#360) | 20 | sallank karom (#128) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) |
291 | 292 | 293 | |
20 | |
|
|
21 | |
|
|
22 | |
|
|