218. forduló, 220. forduló, Ezusterem összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 8. 9h:03'
EZ A 219. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
220. játékheted kezdete: jún. 12.
A következő fordulódat legkorábban a 220. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 22 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2061
SZÁMLA : XXXX

EZUSTEREM KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,28] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+101 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+62 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy quwarg királynő nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Jutalmad nem marad el (+31 varázspont). 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 570.]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 565.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 565.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 560.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
50. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 776 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 558.]

h 1271 135 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 558.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 548.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 538.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 478.]

v 22 190 3 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 3 mérg. vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vas dobónyíl, 3 ugh méreg. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 473.]

v 22 187 1 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy mérgezett vasnyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vashegyű nyíl, 1 ugh méreg. [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 468.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 463.]

m 6 mozogsz nyugatra
[167,28] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll klopfolót ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. Jól harcoltál! (+31 varázspont.) 2 817 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 457.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 455.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál jön feléd.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+31 varázspont). 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzhegyű nyíl. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+31 varázspont). 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál jön feléd.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+8 varázspont.) 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (52 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod az Orkhan Thai bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő, 2 ezüst gyűrű és 2 obszidián karkötő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 103, gyógyulás: 4, összesen: -99 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy nagy vaspajzs és egy lánckesztyű. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! [50 pontot használtál fel, van még 405.]

ek 6 2061 t. energia kisütése: 6 2061
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 40 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 405.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 403.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 401.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 399.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[166,27] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 126, gyógyulás: 26, összesen: -100 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy élőholt ősmágus volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A Semmiből groteszk halálbokor sarjad.

(Továbbmész...) [165,27] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Észreveszel egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy norpadolótika közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a norpadolótika testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy bolyongó lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [12 pontot használtál fel, van még 387.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 385.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+3 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 355.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy moa zafír. Hogy mi? Csak értetlenül bámulsz.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 345.]

m 1 mozogsz északkeletre
[166,26] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy ősi csatamezőt. [6 pontot használtál fel, van még 339.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 nyílvessző és egy bumeráng. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz bal oldalát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír jön feléd.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpáncél. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. [30 pontot használtál fel, van még 309.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[166,25] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vapár cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo sámán nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán bal lábát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy animált hókutya. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [167,25] A terep továbbra is sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar bajnok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok bal karját. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy szubreális vámpír.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt ősmágus. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 297.]

ek 6 2061 t. energia kisütése: 6 2061
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 5 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 297.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+5 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 267.]

m 1 mozogsz északkeletre
[168,24] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gort Grán előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.

[6 pontot használtál fel, van még 261.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 259.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál jön feléd.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál bal oldalát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 39 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvágod a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy orgyilkos tőr és 9 nyílvessző. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét. (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Mnebolath testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 56, gyógyulás: 3, összesen: -53 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Mnebolath fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 10 arany és egy obszidián függő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 66, gyógyulás: 4, összesen: -62 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy taalru készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru póklábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a taalru jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Pásztorbottal többször eltalálod a taalru testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a taalru tigristestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs, egy nagy bronzkulcs, egy fűszertartó, 16 arany, egy rejtőköpeny és 2 ezüst gyűrű. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. A következő kincseket találtad: egy lánckesztyű. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! [50 pontot használtál fel, van még 209.]

m 6 mozogsz nyugatra
[167,24] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

A Semmiből groteszk halálbokor sarjad. [6 pontot használtál fel, van még 203.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Nem most van, soha nem is volt, de a bolondok örökké várják.
[5 pontot használtál fel, van még 198.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 168.]

hu 322 225 8 hulladék: 322 225 8
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsttőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

hu 137 49 162 hulladék: 137 49 162
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

hu 196 192 194 hulladék: 196 192 194
Hulladék, ezért nem gyűjtesz trófea nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 168.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 167.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 167.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 26, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a gyilkos szilmill. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 167 pontod maradt, ebből a következő körre 167 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következő körben tehát 527 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY)
A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi.

MNEBOLATH (237. SZÖRNY)
A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra.

TAALRU (249. SZÖRNY)
A taalru egy borzalmas pusztító erővel bíró, ámde lélek nélküli Thargodan. Közel négy méter magas, nyolc izmos póklábon közlekedik, felsőteste egy óriásira nőtt, felágaskodó tigroszlánra emlékeztet. A taalrukat a Thargodan hercegek tenyésztették ki, és gyakorlatilag bábként használják őket. Nem saját maguk utaznak egy másik létsíkra vagy a rivális Thargodan herceg birtokára, hanem egy taalrut küldenek, és beleköltöznek annak testébe. Ha a taalru megsemmisül, a Thargodan herceg huss, hazarepül, hátrahagyva az elhasznált testet. Természetesen, a hercegek igyekeznek gondoskodni arról, hogy erre ne kerüljön sor, és ezért a taalru a különböző varázslatok és támadási formák olyan arzenáljával van ellátva, hogy azt bármelyik Thargodan lord megirigyelné. Ha a taalrut nem birtokolja éppen lélek, mindig ura legutóbbi parancsát követi, és ez általában a pusztításra vonatkozik...

KARAKTERLAP

Ezusterem, egy kopasz, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran misszionáriusa vagy. Papi hited: 129. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

Erő: 29 (44) Szint: 29 Merészség: 7/5 Magasság: 259 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 46 Agresszió: 3 Testsúly: 475 kg
Ügyesség: 28 (40) Védekezés: 56 Menekülés: 40 % Életkor: 21/27 év
Egészség: 27 (38) Életpont: 552/459 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (50) Varázspont: 900/163 Pénz: 580 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/17 Pszi pont: 159/61 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 17
Eddig összesen 2758 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40 493 TP-t kaptál. Jelenleg 2 721 914 TP-d van. A következő szinthez még 278 086 TP szükséges. Trófeáid: vezérfarkas, acélkolosszus, Krogan, a pusztító. A 197. fordulódban 1040 arany került a bankszámládra. 1102 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 szúrófegyverek: 9/57 vágófegyverek: 25/24 (+8%)
ütőfegyverek: 33/44 (+17%) lőfegyverek: 25/0 dobófegyverek: 28/26 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: troll klopfoló (#552) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -23.); ubuk dobónyíl (#138) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
167,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/25 (+44%) 2. nyomkövetés: 40/55 3. mászás: 12/94 (-200%)
4. csapdakészítés: 15/80 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/29 6. gyógyítás: 36/90 (+50%)
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 18/83 (+35%) 9. szörnyidomítás: 8/42
10. teológia: 30/45 (+10%) 11. taumaturgia: 64/60 (+1%) 12. szerencsejáték: 1/62
13. versengés: 8/31 14. zene: 5/33 15. szörnyismeret: 20/35 (+34%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/55 18. vadászat: 4/33
19. vitalitás: 1/65 20. bányászat: 32/25 21. úszás: 8/57
22. főzés: 15/54 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), noth szellem (#250) (csak egyszer), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), királyi őrjáratos (#7006), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> zombi (#49)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1250 TU szükséges.)
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 367.08 kg Megterheltség: 138%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
37 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 gyöngymangó (#135)
3 kaja (#2) 3 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
48 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpáncél (#90) 1 bumeráng (#249)
7 drótszőr (#37) 4 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüsttőr (#322) 1 fűszertartó (#210) 20 isteni könnycsepp (#260)
1 kristálygömb (#265) 2 lánckesztyű (#230) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaspajzs (#161) 17 nyílvessző (#108) 3 obszidián függő (#195)
2 obszidián karkötő (#229) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rejtőköpeny (#277)
3 szvó-ektoplazma (#151) 4 Thargodan esszencia (#328) 1 tyrex csont (#280)
9 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305) 3 vas dobónyíl (#189)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

164 165 166 167 168 169
23
24
25
26
27
28
29
(165,27) kihívás tornya (#502), Sheran oltár, norpadolótika (#226)
(166,25) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), zoloboo sámánok (#230)
(166,26) ezoterikus mardel (#184), ősi csatamező (#263), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
(166,27) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 43. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(167,24) phua-kúp (#372)
(167,25) varkaudar bajnokok (#190), szubreális vámpír (#223), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(167,28) Raia szent lovagja (#239), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár, pszi őselementál (#258), Orkhan Thai (#238)
(168,24) Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), taalru (#249)
(168,28) quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek