133. forduló, 135. forduló, Bono összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 20. 22h:01'
EZ A 139. JÁTÉKHETED, 134. FORDULÓD
140. játékheted kezdete: ápr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1993
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BONO KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 38. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+66 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 269.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 274.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 279.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 319.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 309.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 299.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

kf 2067 kézbeveszed/felveszed a 2067. tárgyat
A ruhádra illeszted a q. demoralizátort. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Felfedeztél egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [10 pontot használtál fel, van még 284.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ősdentor.
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+328 varázspont.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy gázpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (gázpajzs védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod az ősdentor fejét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott gázpajzs védelmed.) Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával csak érinted az ősdentor testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (mivel gázpajzs van rajtad.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 91, gyógyulás: 74, összesen: -17 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy kronotapír. Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [35 pontot használtál fel, van még 249.]

m 6 8 1 mozogsz nyugatra, északra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[106,96] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Baghar korbácsával megütöd a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy harcias morf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy beomlott q. gödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy kisebb quwarg isten előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Baghar korbácsával megütöd a ryuku légiós jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Utad során felfedezed egy hosszú aranyhajú, zöld szemű alakváltó nő táborát. Elenios apostola. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy aranyozott klipszet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy optiri agysisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Krogan, a pusztító trófea, egy ongóliant trófea és egy Dögvész trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Egy aranylille piheg a vállán. Auráját érzékelve máris tudod, undorító fehér! Egy jó! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [106,95] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dombi yeti közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi yeti testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a dombi yeti jobb vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 27, gyógyulás: 17, összesen: -10 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy brutális morf volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,94] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A ryuku gárdista megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 17, összesen: +12 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy brutális morf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Vemhes Guppi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 219.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[108,93] Még mindig bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérfürdető magszim lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 7, gyógyulás: 20, összesen: +13 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy harcias morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [108,92] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Pszinapszis közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a Pszinapszis jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Baghar korbácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Pszinapszis ködlő zsumókját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a Pszinapszis csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Véres nyál csordul ki a Pszinapszis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 mentát karkötő. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy domináns morf. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [108,91] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy domináns morf. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 189.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gondolatolvasás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű! 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! [30 pontot használtál fel, van még 159.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! [30 pontot használtál fel, van még 129.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éhínség. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! 2.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát! 3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! [30 pontot használtál fel, van még 99.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[108,90] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Raptor szablyával végigmetszed a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy lomha morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog FlyXan előtt. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}


(Továbbmész...) [108,89] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával alaposan megvágod az uzbány testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy brutális morf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a törpemammut ormányát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra támadsz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a törpemammut fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 3, gyógyulás: 20, összesen: +17 ÉP}


(Továbbmész...) [107,88] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy mágiamorfáló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 69.]

m 1 mozogsz északkeletre
[108,87] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy változatos morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [10 pontot használtál fel, van még 59.]

szk 144 keresed a 144. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy arató csattanatot. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: h 336 0 0 használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 58.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 4. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 2 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 5. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [28 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 7, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 275 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GONDOLATOLVASÁS (8. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat lehetővé teszi, hogy bizonyos mértékig beleláss más kalandozók agyába. Különösen a más kalandozók iránt érzett gyűlölködő és alattomos gondolatokat (ezek a legerőteljesebbek) tudod fogni. A varázslat egy fordulón keresztül tart, és minden kalandornál, akivel találkozol, van esély (minél gyengébb a másik mentális ellenállása, annál nagyobb), hogy megtudod egy vagy több feltételes lopás vagy támadás parancsát, amit fajra vagy játékosra adott ki. Az, hogy hány parancsot tudsz kifürkészni, függ attól, hogy milyen rég óta vagy istened követője. Elmondása 9 VP-be kerül.

HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT)
Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok.

ÉHÍNSÉG (39. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a támadó varázslattal lesújtva, ellenfelednek csak hosszú távú kárt tudsz okozni. Ha sikerrel jársz (ez pedig isteni hitedtől függ), ellenfeled borzalmasan éhes lesz, mintha napok óta nem evett volna. Jól látható, hogy ennek milyen hatása lehet egy kalandozóval szemben, akinek minél több nyomorúságot akarsz okozni, de egy szörnnyel szemben nem sok hatása van: a lény legfeljebb még vérszomjasabban veti magát rád. Ezért a számítógép lehetőleg nem fogja ezt a varázslatot választani a listádból, ha szörnyekkel harcolsz. Elmondása 7 VP-be kerül, komponensként egy kaját kell elhasználnod.

KARAKTERLAP

Bono, egy hófehér, rövid hajú, szemüveget viselő troll férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd lila. Leah hittérítője vagy. Papi hited: 98. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 134. fordulód.

Erő: 21 (36) Szint: 23 Merészség: 10/1 Magasság: 266 cm
IQ: 26 (27) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 488 kg
Ügyesség: 20 (23) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 17 Életpont: 471/361 Jellem: gonosz (62) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (30) Varázspont: 404/281 Pénz: 4353 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 54/0 Pszi pont: 76/5
Eddig összesen 1575 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 098 TP-t kaptál. Jelenleg 1 049 174 TP-d van. A következő szinthez még 150 826 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, ősdentor, ongóliant. A 121. fordulódban 5079 arany került a bankszámládra. 5079 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: *19/100 (+8%) ütőfegyverek: *28/100 (+2%) dobófegyverek: 27/43 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) << Mallon botja (#1526) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -14.); bumeráng (#249) (15 -30.); vas dobónyíl (#189) (31 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
108,87 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 102,101
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/37 (+120%) 2. nyomkövetés: 33/13 (+25%) 3. mászás: 6/24
4. csapdakészítés: 10/16 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/97 6. gyógyítás: 11/15
7. titkosírás: 2/28 8. felderítés: 7/44 9. szörnyidomítás: 5/24
10. teológia: 18/33 (+47%) 11. taumaturgia: 32/38 (+20%) 12. szerencsejáték: 1/11
13. versengés: 2/69 14. zene: 2/19 15. szörnyismeret: 15/94
16. pszi: 13/95 (+33%) 17. zárnyitás: 1/18 18. vadászat: 8/11
19. bányászat: 14/88 (+24%) 20. testépítés: 3/6 (+35%) 21. főzés: 8/50
22. csapatmunka: 2/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
degradátor (#210), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
élőholt quwarg (#202), zafír sárkány (#329), orbitális mackósajt (#229), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (0,10) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
ryuku átokvarázs (#280) >> ongóliant (#159) ryuku átokvarázs (#280) >> acélkolosszus (#35)
ryuku átokvarázs (#280) >> tyrannoszaurusz rex (#160) ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) gázpajzs (#467) >> varkaudar iszákos (#688)
tükörpajzs (#101) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 20, 53, 61, 72, 73, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 47.
Kész: 1, 6, 9.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 474, az összesen kapott pontszám: 54235. (összesen ölhető: 480 )
Olimpiai helyezéseid: első hely a hercegnő megmentésében a XIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8070 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontpálca (#329) 1 drótszőr (#37) 1 gyenge méreg (#26)
1 manakristály (#500) 2 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 dentor bőr (#551) 5 kaja (#2)
1 magszim bél (#103) 1 mentát karkötő (#1551) 2 pirkit (#153)
4 ugh méreg (#166) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107 108 109
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
(106,95) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, dombi yeti (#366)
(106,96) a 244. labirintus bejárata, ragyás burástyák (#111), beomlott q. gödör (#2096), oltár, 36. jellempróba, barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), ryuku légiós (#361), egy alakváltó nő
(107,88) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, érclelőhely
(107,94) ryuku gárdista (#360), művészi porolit (#720), Dornodon oltár
(108,89) uzbányok (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), törpemammut (#115)
(108,90) piromenyétek (#99), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 46. jellempróba, Elenios oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(108,91) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, 36. jellempróba, uzbány (#102)
(108,92) 34. jellempróba, Pszinapszis (#974)
(108,93) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 43. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)

Üzenet küldése a karakternek