51. forduló, 53. forduló, Albört Einkő összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 17. 9h:40'
EZ A 712. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
713. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1991
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

ALBÖRT EINKŐ KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,41] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Frank Onestein. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Az 1. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy denevér szimbólumot, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku karvédőt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy gnóm boltos trófea, egy bandita trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy garokk a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz, mint Te. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fürge Alduin. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon újból összeakadsz Frank Onesteinnel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy ezüsthajú, félszemű, rövid bajszú alakváltó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din inkvizítora. Egy aranyozott klipszet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy q. demoralizátort, egy ritualista övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítor hadúr. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy elemi pulzátor trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Hátasállata egy tangi óriásféreg! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mr. ?. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összeakadsz egy hosszú ősz hajú, zöld szemű elf férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Menelras. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: hadúr. Ruházatát egy szőrös azuka trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy királyi lovag trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Abdul. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Chara-din hűséges követője. Egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy Quirov trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy garokk! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Throknolf. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Noar Amaron. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Verona. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Meghallasz egy hangot! Mikor közelebb mész a hang forrásához, és megérted mit jelent az ének, szívedig hatol a fagyos érintés. A hang forrása egy vörös, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Ő a Jégmágusok Szövetségének Majdnem költő, Majdnem író, Majdnem élő, Majdnem halott, Majdnem józan, Majdnem szerelmes Bárdja és énekese: Vemhes Guppi. Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Megváltó Junior (1550) szinte a semmiből előbukkanva, elemelt tőled 1 tigroszlán fogat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 30 pirkitet (350 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 30 pirkit (eladási ár: 350 arany, ebből a kezelési költség: 35 arany) ellenértékét.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-32 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. (ld. enc.) Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a holmid mellett! Egyértelműen férfi nyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy copfos fekete hajszálat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

fgy 40 40 2 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 3 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 18 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db,
grákóbőr (#41) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db,
antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db,
kék orchidea (#68) 6 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db,
rézpajzs (#73) 21 ap /db, csontkulcs (#74) 6 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db,
mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje,
díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db,
bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db,
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db,
evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db,
hosszú íj (#111) 30 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db,
bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, virág szimbólum (#143) 12 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, vassisak (#160) 27 ap /db,
nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db, vasvért (#164) 90 ap /db,
ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 24 ap /db,
téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 7 ap /db, grifftojás (#179) 15 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db,
mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db,
arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db,
trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, kazmár gyökér (#205) 6 ap /db,
dorony tüdő (#212) 12 ap /db, xirnox szív (#213) 15 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, praglonc hártya (#215) 300 ap /db,
ketrec (#216) 114 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db,
furulya (#233) 10 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db, dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db,
tankány karom (#237) 15 ap /db, lant (#238) 22 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db,
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db,
nekrofun medál (#253) 1500 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db,
gromak bőr (#268) 12 ap /db, gromak páncél (#270) 45 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db,
sárga erőöv (#276) 187 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db,
tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db,
sárkánypikkely (#292) 30 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db,
bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, kőszem (#304) 7 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db,
ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, optiri agysisak (#315) 187 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüstdarab (#326) 6 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db,
huhogó bibe (#332) 12 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, királyi korona (#338) 187 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db,
shinai gömb (#348) 180 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 4 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, moa smaragd (#377) 37 ap /db, moa gyöngy (#378) 30 ap /db, moa rubin (#379) 45 ap /db,
moa obszidián (#380) 18 ap /db, moa zafír (#381) 60 ap /db, moa jádekő (#382) 24 ap /db, moa burát (#384) 18 ap /db,
moa gyémánt (#385) 120 ap /db, halcsont (#390) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db,
réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, vas fejpánt (#408) 18 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db,
vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, stukilövedék (#414) 1 ap /db, teknőcteknő (#416) 18 ap /db, bányászcsákány (#434) 15 ap /db,
réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 6000 ap /db,
ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, tükörpáncél (#519) 8400 ap /db,
aranytoll (#572) 60 ap /db, hro formázó minta (#601) 37 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db,
darázsfarok (#654) 21 ap /db, liumbe hajtás (#655) 6 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db,
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, sáska amulett (#668) 22 ap /db, rakolits por (#669) 10 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, ryuku buzogány (#696) 105 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db, kobudera csont (#705) 6 ap /db,
gnóm csont (#706) 6 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db,
rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db,
yetifog (#863) 6 ap /db, kitintüske (#879) 6 ap /db, tl'urlang méreg (#946) 297 ap cseppje, párducbőr (#1066) 15 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 7 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db,
extra takarmány (#1360) 27 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db, gourry tojás (#1455) 4 ap /db, azuka vese (#1462) 13 ap /db,
teknőstojás (#1514) 22 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 517 ap /db, Métely páncélja (#1562) 270 ap /db,
monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db,
grákóbőr (#41) 3 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, káosz szimbólum (#361) 20 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 4 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db,
mandibulakasza (#127) 25 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 225.]

pbe 20 beraksz a bankba 20 aranyat
Az elf bankár jóváírja a törlesztést, és háláját fejezi ki, hogy minden tartozásodat megadtad. Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 18 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ve 63 3 megveszed a 63. tárgyat 3
Vásároltál 3 tigroszlán fogat. 3 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ve 160 1 megveszed a 160. tárgyat 1
Vásároltál 1 vassisakot. 27 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ve 32 1 megveszed a 32. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ve 242 1 megveszed a 242. tárgyat 1
Vásároltál 1 tüskecsapdát. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ve 270 1 megveszed a 270. tárgyat 1
Vásároltál 1 gromak páncélt. 45 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ve 247 1 megveszed a 247. tárgyat 1
Vásároltál 1 fekete bőrcsizmát. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ve 20 1 megveszed a 20. tárgyat 1
Vásároltál 1 fúvócsövet. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

kf 160 270 247 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat a 270. tárggyal a 247. tárgyat
A fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 225.]
Magadra öltöd a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 225.]
Felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

fkt 22 30 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 6 2 2 mozogsz nyugatra, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sóhajtó dorony. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felfedeztél egy rát-fát. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,61] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Moloch irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 30 tüskét.

(Továbbmész...) [103,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [60 pontot használtál fel, van még 165.]

m 2 4 6 mozogsz keletre, délre, nyugatra
[104,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az Aranysárkány KT. vár minden igaz hitű Raia hívőt. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy phua-kúpot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [104,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy templomot. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [103,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Találsz egy móricserjét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 135.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[102,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a ragyás burástya nyakát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor meglegyinted a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Sir Bedzsik irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy trófea nyakláncot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy elit palotaőr trófea, egy ryuku légiós trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: ő is gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Guel Tardin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Fegyveréhez szól - ami nagy meglepetésedre válaszol neki! Szeme vörösen izzik. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,62] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [30 pontot használtál fel, van még 105.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Aranykezű Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db,
vasvért (#164) 120 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db,
láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db,
tankány karom (#237) 20 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db,
optiri agysisak (#315) 250 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db,
tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, fekete csuha (#375) 20 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, bányászcsákány (#434) 20 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, csatabárd (#555) 44 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
ryuku kesztyű (#690) 170 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, Halatir kalapja (#1262) 75 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
lánckesztyű (#230) 15 ap /db, mandibulakasza (#127) 25 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, gromak páncél (#270) 30 ap /db, vassisak (#160) 18 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 100.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralvelvansók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db,
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
rákpajzs (#98) 20 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje,
vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db,
fabontó (#106) 10 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db,
vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db,
grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, xirnox szív (#213) 20 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db,
ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db,
ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db,
lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db,
tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db,
ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje,
shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa gyöngy (#378) 40 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db,
moa üveggömb (#383) 10 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, aurach bőr (#658) 28 ap /db,
alligátorbőr (#661) 20 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db,
sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db,
kobudera csont (#705) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, berzerker tüske (#713) 24 ap /db,
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db,
sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, pókláb (#1378) 2 ap /db,
azuka vese (#1462) 18 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db,
grákóbőr (#41) 3 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 95.]

kotb 9135 belépés K.T.-be: 9135
Belépésedet fogod kérni a Mágia Örökösei K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 94.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 94.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.]

[24 pontot használtál fel, van még 30.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-8 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY)
Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban...

TETEMEMBER (123. SZÖRNY)
A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges.

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Albört Einkő, egy , göndör hajú, kék szemű, bajuszos gnóm férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din követője vagy. Ez az 52. fordulód.

Erő: 16 Szint: 13 Merészség: 5/1 Magasság: 120 cm
IQ: 22 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 21 Menekülés: 35 % Életkor: 97/97 év
Egészség: 14 Életpont: 164/137 Jellem: gonosz (9) Tul. pont: 16
Szerencse: 14 Varázspont: 234/90 Pénz: 158 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 222 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1605 TP-t kaptál. Jelenleg 44206 TP-d van. A következő szinthez még 3794 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, vérszomjas csüldő, vérfürdető magszim. A 52. fordulódban 18 arany került a bankszámládra. 18 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 18

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,80 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 (+1) 2. nyomkövetés: 21 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 9 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 4 12. taumaturgia: 20
13. szörnyismeret: 5 14. vadászat: 1 15. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> semlegesek (#989) lángcsóva (#31) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 0)
3.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 1)

Összsúly: 29.26 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
157 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 fúvócső (#20)
1 gromak páncél (#270) 13 kaja (#2) 3 tigroszlán fog (#63)
29 tüske (#22) 1 tüskecsapda (#242) 4 ugh méreg (#166)
1 vassisak (#160) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,62) útonálló (#130), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)
(101,61) sóhajtó dorony (#112), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 29. jellempróba
(101,62) Elenios rúnaköve, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Guel Tardin (5799. kalandozó)
(102,61) tetemember (#123), művészi porolit (#720), oltár
(102,62) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, ragyás burástya (#111)
(103,61) egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(103,62) tetemember (#123), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 29. jellempróba, Leah oltár
(104,61) Sheran oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(104,62) oltár, művészi porolit (#720), Leah oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.12.12 09:05 Változások a számládon! 31 zseton átutalása a(z) 1397. számlára!
2012.12.12 09:05 Változások a számládon! 2 zseton átutalása a(z) 1397. számlára!
2012.12.13 09:04 Változások a számládon! 30 zseton átutalása a(z) 1397. számlára!
2012.12.17 09:23 Változások a számládon! 62 zseton átutalása a(z) 1397. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Újabb hihetetlen mutáció a Kiégett Földeken! A periszkóp csigák kifejlesztették a fémek érzékelése képességet.
* - A szörnyidomítás szakértelem növeli az idomított állatok hatékonyságát.
* - A lopás képlete változott:
1. A 90 feletti lopás is számít.
2. Az áldozat szintje több -lopást ad.
3. A táborőrző varázslatok és láthatatlanság papi varázslói erő függvényében több -/+ lopást ad.
4. A csapda és aranylopásos isteni küldetések teljesítése egyszerűbb lett.
5. A táborőrző állat szörnyidomítás szakértelemtől függően több -lopást ad.
6. Lakott terepen kicsit nehezebb lopni.
7. A drágább tárgyak lopása kicsit könnyebb lett. (Eddig gyakorlatilag lophatatlanok voltak.)
8. Fogadóban, ha valaki külön szobába van, még nehezebb lopni tőle.
9. Kicsit több a random a lopás sikerében.
* - Olimpián és miniolimpián nem működik a csillezsálya.
* - A jelenlét bónusz erősödött, így olcsóbbak lettek a fordulók:
1. Ha valakinek van jelenlét bónusza (tehát az előző hónapban lépett legalább négyet), akkor a zsetonkedvezmény nem az adott hónap 5. fordulójától kezdődik, hanem a másodiktól.
* 2. A jelenlét bónusz zsetoncsökkenése nem 20 zsetonig csökkenti a forduló árát, hanem 10 zsetonig.
* - A képességfa első 3 szintjén a képességek min. fejlesztési ideje két hónapról két hétre csökkent, a 4. és 5. szinten két hónapról egy hónapra.
* - A karakterlapon mostantól kiíródnak az alábbi dolgok:
1. Mikor használta a karakter a felsőbb beavatkozás és kisebb kívánság varázslatot, az idő kódexét és az esszenciamágnest.
2. Összesen mennyi TU-t tud TVP-re átalakítani.
* - Javítottunk több apró hibát, amit az elmúlt hónapban jeleztek.
* - Az Átok képesség nem rakható rá olyan karakterre, aki az előző két fordulójában kapott már Átkot. Hasonlóan változott az Aranyburok is.
* - Furcsa épületet találtak eltévedt halászok az Átokmocsár mélyén. A Sötét Földet megjárt kalandozók szerint a beszámolók alapján az épület erősen emlékeztet az elátkozott sík Rettenetes Mágustornyára. Ki tudja, mióta rejtezik ott ködbe rejtőzve, és miért nem találta meg eddig senki!
* - Hegyipásztorok furcsa képződményre bukkantak a Szürke hegység legmagasabb csúcsai között. Sajnos a pontos helyet nem sikerült kideríteni, mivel a pásztorok szűkszavúnak bizonyultak, és rövid úton visszatértek a hegyekbe. Az azonban bizonyos, hogy valamiféle szakrális oszlopról van szó.

Üzenet küldése a karakternek