171. forduló, 173. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 17. 9h:06'
EZ A 696. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
697. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,64] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+183 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+104 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tüskés harci gromak nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 340.]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 5. KP: v 1 20 10 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

mak 1 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ek 134 85 2 t. energia kisütése: 134 85 2
Feláldozol 2 ónt a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +4 támadásod és +4 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 285.]

v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

v 8 0 0 elmormolod a 8. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 279.]

vv 57 364 elmormolod az 57. varázslatot a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 279.]
16 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 22 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

ff 695 367 felt. fegyverváltás: 695 367
Felt. fegyverváltás: << ryuku szablya << Trákin csákánya. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

f 1170 kísérletezel az 1170. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Semmi okosat nem sikerült kisütni. [10 pontot használtál fel, van még 269.]

flh 12 94 felt. lőfegyver haszn. 12 a 94. tárggyal
Ok, FLH 12 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

t 9095 1 támadod a 9095. kalandozót
FT 9095 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 239.]

m 3 mozogsz délkeletre
[184,65] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy quwarg parafenomén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 26 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 44, gyógyulás: 18, összesen: -26 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy drakolich. {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a drakolich csontos vázát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. {max. életpontja: 244-283.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 218.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy Zinthurg leöléséből áll a próba. {támadása: 30.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 11, gyógyulás: 28, összesen: +17 ÉP}


Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy mászókampót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép mászókampót 750 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Biran". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Sajnálkozva megrázod a fejed: nem vagy birtokában a szükséges pszi képességnek!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 188.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Üllőnyűvő Porfin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy csontváz lord feltrancsírozása a feladat.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz lord jobb oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a csontváz lord fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz lord megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 20, gyógyulás: 23, összesen: +3 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy pukkanó tűcsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Ó, csak egy nyamvadt varázstekercs! Dühösen eldobod.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 168.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy sötét motyogó. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

m 6 mozogsz nyugatra
[183,65] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő quwarg nagymester mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal vállát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg nagymester torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 42, gyógyulás: 38, összesen: -4 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 152.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bőrsisak és egy bumeráng. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megérinted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz lord jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 32 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megbököd a csontváz lord jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontváz lord megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 38, gyógyulás: 21, összesen: -17 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 bronzhegyű nyíl, 2 kígyóbőr kesztyű és egy vashegyű nyíl. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 122.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[182,65] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy roguena. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a roguena testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a roguena testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A roguena karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 181 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy animált hókutya.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya jobb oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az animált hókutya fejét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az animált hókutya jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az animált hókutya élőholt csontjait. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod az animált hókutya testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az animált hókutya csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 198, gyógyulás: 0, összesen: -198 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontgólem.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem jobb karját. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csontgólem bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a csontgólem fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a csontgólem jobb karját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a csontgólem testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 238, gyógyulás: 0, összesen: -238 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [181,65] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés gigaféreg. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a tüskés gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+39 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy lidércúr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [180,64] Füves síkságra érkeztél. Észreveszel egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sir Bedzsik formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy égig érő pálmát. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy Raia szent lovagja. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 69.]

m 5 6 4 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délre
[179,65] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy oázist. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronokukac. {támadása: 40.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 196 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy zombi mester áll veled szemben.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-2 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku szablyával végigvagdosod a zombi mester jobb vállát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a zombi mester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy animált hókutya.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya bal oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az animált hókutya bal oldalát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az animált hókutya élőholt csontjait. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+45 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kaktusztüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [178,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy csontgólem. Amikor elhal a zaj, előmászol. Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy égig érő pálmát. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [57 pontot használtál fel, van még 5.]

ef 8 506 energia fejlesztése 8
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 151 keresed a 151. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy dehidrátort. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 6, 13.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 318 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜSKÉS GIGAFÉREG (256. SZÖRNY)
A sivatagok legmélyének roppant testű óriásférge, az a sok-sok tonnás szuperszörny, amivé a matuzsálem korú homokférgek átalakulnak. Érkezését általában földrengés jelzi. A legtapasztaltabb kalandozók számára nem is a szörny legyőzése jelenti a legnagyobb kihívást, hanem befogása, és engedelmességre kényszerítése. Aki egy tüskés gigaféreg hátán lovagol, gyakorlatilag legyőzhetetlen.

ÉGIG ÉRŐ PÁLMA (1689. TÁRGY)
Ez a pálmafaj nem tekinthető őshonos növénynek Ghalla sivatagjaiban, hiszen ugyanúgy a Teremtők szektájának mesterséges alkotása, akár maga az oázis, ahol megterem. A nevét vékony törzséről, és hihetetlen magasságáról kapta, mivel a harminc méteres példány egyáltalán nem számít ritkaságnak! Sajnos a gyümölcs, ami a pálmán terem, csak komoly mászás jártasság árán szerezhető meg, de megéri a fáradozást. A Földanya Gyümölcsének elnevezett különleges termés elfogyasztása ugyanis szinte teljesen megújítja a szervezeted!
[A termés begyűjtéséhez egy mászókaromra, 10 TVP-re és legalább 30-as szintű mászásra lesz szükséged. Sajnos a tyrkiai mászógép túl komplex ahhoz, hogy itt hasznád vehesd. Egy fordulóban ugyanarról a pálmáról maximum három gyümölcsöt gyűjthetsz. Ha a H paranccsal 1 TVP-ért elfogyasztod, max. életkorod eggyel nő. Ha túl sok ilyen gyümölcsöt fogyasztasz, egy idő után már hatástalan lesz szervezetedre. Nem szaporítható.]

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 55. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 22 (34) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 28 (40) Támadás: 44 (46) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 22 (39) Védekezés: 72 (77) Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 20 (30) Életpont: 563/151 Jellem: gonosz (253) Tul. pont: 7
Szerencse: 23 (54) Varázspont: 661/5 Pénz: 874 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 30/12 Pszi pont: 46/30 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1423 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 707 TP-t kaptál. Jelenleg 1 460 488 TP-d van. A következő szinthez még 239 512 TP szükséges. Trófeáid: animált hókutya, ősdentor, Blounther apó. A 167. fordulódban 1701 arany került a bankszámládra. 1786 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: *25/101 (+18%)
vágófegyverek: 23/42 (+13%) ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 22/33 (+12%)
dobófegyverek: 15/57 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -14.); bumeráng (#249) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
178,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/93 (-245%) 2. nyomkövetés: 21/79 (+5%) 3. mászás: 12/19
4. csapdakészítés: 11/67 5. csapdaészlelés: 4/12 (-300%) 6. gyógyítás: 24/37 (+66%)
7. titkosírás: 3/3 8. felderítés: 17/86 (-284%) 9. szörnyidomítás: 5/75
10. teológia: 32/19 (+20%) 11. taumaturgia: 25/66 (+14%) 12. szerencsejáték: 3/71
13. versengés: 9/8 14. harcművészetek: 1/7 15. zene: 9/81
16. szörnyismeret: 13/34 (+24%) 17. pszi: 5/26 (+16%) 18. zárnyitás: 1/71 (-300%)
19. vadászat: 4/15 20. bányászat: 20/30 21. úszás: 9/13
22. főzés: 7/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) Symulf rúnája (#182)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 99, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 43, 46, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 36 (limit: 1065), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3655.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, ek 134 85 2, v 182, v 12, p 65 2, v 4, v 8.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 38 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 18 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 234.17 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 251 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 3 kerek kő (#19) 2 óndarab (#85)
1 quwarg tojás (#360) 4 spiritusz (#170) 4 vashegyű nyíl (#176)
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 6 bordacsont (#16) 1 bőrsisak (#57)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268) 2 kaktusztüske (#114)
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 sáfránypor (#211) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

177 178 179 180 181 182 183 184 185
63
64
65
66
(178,65) oázis, égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690)
(179,65) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), kronokukac (#285), zombi mester (#251), animált hókutya (#651)
(180,64) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), 28. jellempróba, művészi porolit (#720), Sheran oltár, égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690), Raia szent lovagja (#239)
(181,65) tüskés gigaféreg (#256), művészi porolit (#720)
(182,65) roguena (#779), animált hókutya (#651), csontgólem (#392), gumifa (#38), Dornodon oltár
(183,64) tüskés harci gromakok (#156)
(183,65) ősi csatamező (#263), oltár, 31. jellempróba, quwarg nagymester (#214), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz lord (#177)
(184,65) quwarg parafenomén (#248), drakolich (#760), kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Zinthurg (#180), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek