150. forduló, 152. forduló, Gardal fia Ori összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. dec. 9. 23h:28'
EZ A 278. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
279. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1833
SZÁMLA : XXXX

GARDAL FIA ORI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+61 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+7 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 2. KP: hh 1100 2306 1133 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 355.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 354.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 12 VP-t.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 4. KP: v 367 201 0 elmormolod a 367. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328. Kapsz 3 VP-t.]

f 110 kísérletezel a 110. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 318. Kapsz 6 VP-t.]

t 123 1 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

t 9097 1 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

t 9098 1 támadod a 9098. kalandozót
FT 9098 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 313. Kapsz 3 VP-t.]

ek 7 8 21 t. energia kisütése: 7 8 21
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+21 felderítés.) [-21 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 313.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 100 TVP-t. [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 413.]

tv 50 30 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 30. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

lm 901 25 26 mozogsz 901 25 26
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [4. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy tetemember lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 zárnyitó készletet. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [24. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [25. PONT.] Hamarosan egy élőholt tigrist pillantasz meg. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt tigris jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az élőholt tigris testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egy kis szobába érkezel. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [26. PONT.] Hamarosan egy élőholt sullárt pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt sullár jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár zörgő csontjait. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az élőholt sullár feléd rúg, de nem talál el. Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 393. Kapsz 6 VP-t.]

lm 22 15 17 mozogsz 22 15 17
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [16. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi mester az. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester testét. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a zombi mester foszladozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [28 pontot használtál fel, van még 365.]

lm 18 19 20 mozogsz 18 19 20
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriás csontváz az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ork csodaszert. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [18. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] Hamarosan egy élőholt mágust pillantasz meg. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 349.]

lm 11 12 13 mozogsz 11 12 13
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt mirg lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 313.]

lm 14 900 27 mozogsz 14 900 27
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy autentikus vámpír az. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [22 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 901 29 30 mozogsz 901 29 30
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz lord van előtted! (ld. enc.) Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 28. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [30. PONT.] Hamarosan egy élőholt quwargot pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 279.]

lm 32 43 42 mozogsz 32 43 42
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [32. PONT.] Hirtelen egy élőholt quwargot veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [42. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [28 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 39 40 34 mozogsz 39 40 34
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [39. PONT.] Hirtelen egy noth szellemet veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [40. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan csontváz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bal karját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [34. PONT.] Hirtelen egy szubreális vámpírt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rohansz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 227.]

lm 36 37 38 mozogsz 36 37 38
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [37. PONT.] Hirtelen egy drakolichek veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (27 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich testét. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 bordacsontot. 2 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 5 sáfrányport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [36. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy láplidérc lakik itt. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a láplidérc sáros testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a láplidérc testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a láplidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A láplidérc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmaival a láplidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 destabilizátort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [38. PONT.] Hirtelen egy láplidércet veszel észre magad előtt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a láplidérc testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a láplidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A láplidérc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A láplidérc karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 xirnox szív. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 195.]

tv 280 50 támadó/véd. varázslat a 280. varázslatot az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: ryuku átokvarázs. 50. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

lm 46 50 50 mozogsz 46 50 50
Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [46. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy dermesztő lidérc lakik itt. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [47. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [49. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a zombi foszladozó testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 karbin plazmát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [50. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt ősmágus. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 98 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus bal lábát. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 448 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt ősmágus fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 88 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges domináns morf trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt ősmágus trófeát. 10 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 236, gyógyulás: 6, összesen: -230 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 esszenciafókuszt (ld. enc.), 5 varázskövet, 5 angyalok gyűrűjét és 150 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+66 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+68 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
[42 pontot használtál fel, van még 153. Kapsz 25 VP-t.]

ef 24 503 energia fejlesztése 24
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-21 TU.] [147 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 69 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 48 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 29, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a quwarg királynő. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következő körben tehát 293 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY)
Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed.

ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY)
Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni.

AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY)
Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai.

CSONTVÁZ LORD (177. SZÖRNY)
A csontváz lordok hajdan büszke és nagy hatalmú harcosok voltak. A csatamezőn hűbéreseik ezrei engedelmeskedtek minden parancsuknak. Azonban elvakultságukban és hatalomvágyukban ezek a lordok elkövettek egy nagy hibát: sötét, nem evilági erőkkel szövetkeztek, hogy hatalmukat még tovább növelhessék. A hatalomért pedig mindig nagy árat kell fizetni, kinek előbb, kinek utóbb: A csontváz lordok haláluk után ebbe az iszonytató, örökkön-örökké tartó élőholt létbe lettek kényszerítve, miközben nevenincs sötét hatalmak homályos céljait kell szolgálniuk. A csontváz lordok megőrizték életükből komoly harci tapasztalatukat, és ez most párosult a mágikus létükből adódó természetfölötti képességekkel. [Különös fegyverük (amely halálukkor porrá omlik) érintésével egészséged permanensen csökkenhet (ha nincs rajtad tulajdonságpajzs) ezért csak FT-vel fogod megtámadni!] Kétségtelen, hogy egy csontváz lord hihetetlenül kemény ellenfél, bármilyen fegyverrel is igen nehéz rajta sebet ejteni, bár talán legnagyobb esélyed még az ütőfegyverrel van.

NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY)
A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

VITALITÁS
Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz.

SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY)
A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra.

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY)
A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon...

DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY)
Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel.

ÉLŐHOLT ŐSMÁGUS (179. SZÖRNY)
A legnagyobb hatalmú mágusok eljutnak arra a pontra, amikor megfejtik a halhatatlanság titkát: vagy legalábbis azt hiszik, hogy megfejtették. Titkos kötetekben leírt komplex rítusok útján távozni készülő lelküket örökre a roskatag testhez kötik, amelyet bizonyos időközönként, újabb rítusok által "felújítanak". Közülük csak nagyon kevésnek sikerül megőrizni a vitalitást, mindazt, ami valóban élővé teszik őket: a legtöbbjük üresen létező, lassan megőrülő ál-élővé, élő-holttá válik. Ezek az élőholt ősmágusok. Vannak köztük, akik újabb és újabb varázslatok feltárásán, vannak, akik más síkokbeli relikviák megszerzésén dolgoznak, mások lényeket idéznek meg más világokról, és szolgálatukba kényszerítik őket. Céljuk azonban egy: minél nagyobb hatalomra, vagyonra szert tenni, hiszen ezenkívül már minden elképzelhető és elképzelhetetlent elértek. Néha egy-egy őrült kalandozó párviadalra hívja valamelyiküket, amikor épp nem kastélyukban üldögélnek, hanem egy mocsár mélyén készülnek valamilyen sötét praktikára. Ilyenkor készületlenül lehet őket érni, talán meg is lehet sebezni: de elpusztítani? Ha valamilyen módon sikerül is túlélned az élőholt ősmágus számtalan varázslatát, és a közelébe férkőzve, átvágva magadat minden mágikus védelmen, halálosan megsebezni a végtelenül ellenálló, konzervált testet, az élőholt mágusnak még akkor is van egy-két trükk a tarsolyában, amivel elmenekülhet.

ESSZENCIAFÓKUSZ (2373. TÁRGY)
Apró, lila fényben pulzáló tárgyat tartasz a kezedben. Mikor megvizsgálod, hogy mire is jó, azt tapasztalod, hogy egy kékes aurát tud köréd emelni. Az aura tulajdonságaiban megegyezik az esszenciavédelem varázslattal. A H 2373 parancs hatására 5 TVP-ért felkerül rád a következő forduló elejéig egy esszenciavédelem varázslat. A varázslat normál módon leoldható mágiafeloldással, vagy megszüntethető mágiatöréssel. További előnye még az esszenciafókusz hatásának, hogy feltölti a manatartalékaidat. A H 2373 annyi VP-t ad, ahány élőholtat megöltél az invázió során, de max. a maxVP-d felét. Varázspontkapásra akkor is tudod használni a fókuszt, ha már van rajtad más forrásból esszenciavédelem.

KARAKTERLAP

Gardal fia Ori, egy barna, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.

Erő: 13 (36) Szint: 40 Merészség: 6/1 Magasság: 115 cm
IQ: 30 (53) Támadás: 67 (71) Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 18 (26) Védekezés: 84 (92) Menekülés: 30 % Életkor: 58/62 év
Egészség: 30 (40) Életpont: 804/577 Jellem: semleges Tul. pont: 29
Szerencse: 20 (44) Varázspont: 1069/1069 Pénz: 1660 arany Kép. pont: 71
Tudatpont: 90/7 EFejl: 1
Eddig összesen 3126 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 722 TP-t kaptál. Jelenleg 8 596 813 TP-d van. A következő szinthez még 203 187 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten. A 137. fordulódban 165260 arany került a bankszámládra. 167140 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 19/84 (+26%) ütőfegyverek: 44/12 (+9%) lőfegyverek: 34/99 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (1 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
127,70 mezőn táborozol, a 277. labirintusban, 1. szinten, 50. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 38 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 348 időszaki: 11
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 644 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 311 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/96 2. nyomkövetés: 32/68 3. mászás: 3/39
4. csapdakészítés: 27/74 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/94 (+51%) 6. gyógyítás: 2/41
7. titkosírás: 1/31 8. felderítés: 30/68 (+123%) 9. szörnyidomítás: 7/15
10. teológia: 26/40 (+8%) 11. taumaturgia: 50/28 (+6%) 12. zene: 2/45
13. szörnyismeret: 18/83 14. zárnyitás: 21/87 15. vadászat: 5/78
16. vitalitás: 1/10 (+110%) 17. bányászat: 31/22 18. főzés: 2/28

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), morf esszenciát (#2452) (max. 200 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
vízionár (#66), quwarg harcos (#201), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
óriás patkány (#42), zafír sárkány (#329)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261) esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> védelmező morf (#7622) fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 54, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 130, 134, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 45.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 762540. (összesen ölhető: 1878 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 3 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 939 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ezüsttollú nyíl (#363) 3 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
4 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 15 mérgezett tüske (#23)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
198 arany (#50) 5 angyalok gyűrűje (#529) 5 bordacsont (#16)
1 destabilizátor (#1275) 1 esszenciafókusz (#2373) 1 karbin plazma (#199)
2 madártoll (#112) 1 ork csodaszer (#1228) 5 sáfránypor (#211)
3 szvó-ektoplazma (#151) 6 tigroszlán fog (#63) 5 varázskő (#305)
1 xirnox szív (#213) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

126 127 128
69
70
71
(127,70) a 277. labirintus bejárata, tetemember (#123), élőholt tigris (#766), élőholt sullár (#216), sírlidérc (#172), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175), élőholt mirg (#135), autentikus vámpír (#154), élőholt quwarg (#202), noth szellem (#250), Thargodan csontváz (#297), szubreális vámpír (#223), drakolich (#760), láplidérc (#352), dermesztő lidérc (#645), zombi (#49), élőholt ősmágus (#179)

Üzenet küldése a karakternek