Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. dec. 9. 22h:11' EZ A 238. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD 239. játékheted kezdete: dec. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1833 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: hh 1100 2306 1133 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: v 367 201 0 | elmormolod a 367. varázslatot |
* 5. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
117 | 118 | 119 | |
79 | |
|
|
80 | |
|
|
81 | |
|
|
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Észreveszel egy Arénagödröt. Találsz egy nekrofunt. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
tv 50 280 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 280. varázslatot |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 160 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 61 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos jobb karját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 144, gyógyulás: 9, összesen: -135 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 531 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. kardtáncos testét. (7 támadással 415 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak törpe kincstáros trófeát, és kinyersz egy alkalmas vark. kardtáncos trófeát. 9 827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1385, sebződés: 365, gyógyulás: 74, összesen: -291 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 615 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 164 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 164, gyógyulás: 0, összesen: -164 ÉP}
tv | támadó/véd. varázslat |
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a hadroszaurusz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hadroszaurusz bal első lábát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a hadroszaurusz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a hadroszaurusz a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 15 kaját. 1 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [119,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy velociraptor. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a velociraptor farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a velociraptor fejét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a velociraptor farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A velociraptor karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 raptor karmot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [120,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az arató csattanat testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az arató csattanat fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [122,76] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog jobb vállát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [123,75] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manifesztátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 etra hályog. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [125,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Johnnyu Lee irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Továbbmész...) [126,72] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy Tguarkhan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 96 100 80 | elmormolod a 96. varázslatot |
117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | |
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[100,80] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
ve 176 100 | megveszed a 176. tárgyat 100 |
ve 23 200 | megveszed a 23. tárgyat 200 |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
|
ek 116 65 58 | t. energia kisütése: 116 65 58 |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
tv 50 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot |
lm 1 2 3 | mozogsz 1 2 3 |
f 2322 | kísérletezel a 2322. tárggyal |
fkt 2323 1 1 | felt. készítesz a 2323. tárgyat (1 darabot) |
ef 30 503 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
ARANY MORFMEDÁL (2499. TÁRGY) Az arany morfmedált azok kapták jutalmul, akik a legtöbbet tettek a morfok Végzet vermébe történő visszazárása érdekében. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+4 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-4 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
KARÓCSAPDA (163. TÁRGY) Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni. |
VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY) Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal. |
Erő: | 13 (36) | Szint: | 40 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 30 (53) | Támadás: | 67 (71) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 16 (24) | Védekezés: | 93 (101) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 58/58 év |
Egészség: | 30 (45) | Életpont: | 831/608 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 29 |
Szerencse: | 20 (44) | Varázspont: | 1012/454 | Pénz: | 16103 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 90/27 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 18/65 (+23%) | ütőfegyverek: | 43/85 (+4%) | lőfegyverek: | 34/73 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (1 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
100,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 127,71 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 341 időszaki: 4 |
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 644 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 311 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/96 | 2. nyomkövetés: | 32/49 | 3. mászás: | 3/39 |
4. csapdakészítés: | 27/56 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/84 | 6. gyógyítás: | 2/41 |
7. titkosírás: | 1/31 | 8. felderítés: | 9/1 | 9. szörnyidomítás: | 7/15 |
10. teológia: | 25/63 (+4%) | 11. taumaturgia: | 50/7 (+25%) | 12. zene: | 2/45 |
13. szörnyismeret: | 18/83 (+20%) | 14. zárnyitás: | 21/87 | 15. vadászat: | 5/78 |
16. bányászat: | 31/18 (+1%) | 17. főzés: | 2/28 (+24%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), morf esszenciát (#2452) (max. 200 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), quwarg harcos (#201) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
óriás patkány (#42), zafír sárkány (#329) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | védelmező morf (#7622) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 54, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 130, 134, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 45. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 762540. (összesen ölhető: 1878 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 960 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
160 | arany (#50) | 3 | aurach fog (#657) | 4 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | elf csont (#664) | 2 | fenőkő (#1618) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
24 | madártoll (#112) | 1 | mágusköpeny (#453) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 12 | nyu-shuriken (#157) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
44 | quwarg tojás (#360) | 2 | rájabőr (#404) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
8 | víz (#27) | 4 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | etra hályog (#712) | 12 | kaja (#2) | 191 | mérgezett tüske (#23) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 71 | vashegyű nyíl (#176) |
99 | 100 | 101 | |
79 | |
|
|
80 | |
|
|
81 | |
|
|