148. beállítás forduló, 149. forduló, Gardal fia Ori összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. dec. 9. 22h:11'
EZ A 238. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD
239. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1833
SZÁMLA : XXXX

GARDAL FIA ORI KALANDJAI


34 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,80] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A játékvezető átadott Neked 1 arany morfmedált. Az Olimpián kaptál 12 tudatpontot, és 140000 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 44 angyalok gyűrűjét (88000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Épp a tábort kezded bontani, amikor egyszercsak nagy füstfelhő jelenik meg. Amint a füst oszlani kezd, egy négy méter magas alak bontakozik ki előtted. Rossz előérzeted van... A füst teljesen eloszlik. Egy hatalmas, fémtestű behemót bontakozik ki előtted. Egy acélkolosszus! (ld. enc.)
- Az adósságért jöttem - recsegi színtelen hangon.
- Valakivel össze teccik keverni! - sipítod vékony hangon. A lény nem szól semmit, csak megragad két lábadnál fogva, és rázni kezd. Amikor az Összes tárgyad előpotyogott, elégedetten felnyalábolja őket, téged a földre hajít, és a következő pillanatban köddé válik. Sírni volna kedved - minden tárgyat, amit eddig összegyűjtöttél! Evvel az erővel akár meg is halhattál volna... Szerencsére azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az álom gyorsan szertefoszlik, így nem kapod meg az acélkolosszus leírását sem.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+185 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ragyás burástya nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. KP: hh 1100 2306 1133 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 310.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 309.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy karócsapda képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 288. Kapsz 12 VP-t.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 367 201 0 elmormolod a 367. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a klónozás varázslatot! A mutáns csontból és a szörnyből vett mintából megpróbálsz egy újabb példányt quwarg harcost létrehozni. A varázslat azonban kudarcot vall. Hát ilyen is előfordul. [-60 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280. Kapsz 3 VP-t.]

* 5. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275. Kapsz 3 VP-t.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

117 118 119
79
80
81

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Észreveszel egy Arénagödröt. Találsz egy nekrofunt. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 265. Kapsz 6 VP-t.]

tv 50 280 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 280. varázslatot
50. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: ryuku átokvarázs. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar iszákos.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 160 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 61 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos jobb karját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 144, gyógyulás: 9, összesen: -135 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. kardtáncos. (ld. enc.)

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 531 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. kardtáncos testét. (7 támadással 415 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak törpe kincstáros trófeát, és kinyersz egy alkalmas vark. kardtáncos trófeát. 9 827 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1385, sebződés: 365, gyógyulás: 74, összesen: -291 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar che-pap.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 615 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 164 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 164, gyógyulás: 0, összesen: -164 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [35 pontot használtál fel, van még 230. Kapsz 21 VP-t.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 230.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 6 1 1 mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[118,80] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hadroszaurusz közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a hadroszaurusz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hadroszaurusz bal első lábát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a hadroszaurusz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a hadroszaurusz a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 15 kaját. 1 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [119,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy velociraptor. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a velociraptor farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a velociraptor fejét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a velociraptor farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A velociraptor karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 raptor karmot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [120,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 206. Kapsz 14 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[121,77] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az arató csattanat testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az arató csattanat fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [122,76] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog jobb vállát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [123,75] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manifesztátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 182. Kapsz 14 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[124,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kérődző etra közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 etra hályog. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felfedeztél egy rát-fát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy oltár van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [125,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Johnnyu Lee irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.


(Továbbmész...) [126,72] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy Tguarkhan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 158. Kapsz 14 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
[127,71] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy tündöklő szobrot. Északra nézve látsz egy halálhasadékot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

[8 pontot használtál fel, van még 150. Kapsz 4 VP-t.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
(118,80) Raia rúnaköve, oltár, 39. jellempróba, hadroszaurusz (#162)
(119,79) velociraptor (#161), mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, 24. jellempróba
(120,78) Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba, ragyás burástya (#111)
(121,77) arató csattanatok (#144), Raia oltár, művészi porolit (#720)
(122,76) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), erszényes elkarog (#354)
(123,75) manifesztátorok (#124), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), ryuku légiós (#361)
(124,74) kérődző etra (#368), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 27. jellempróba, Fairlight oltár
(125,73) gumifa (#38), oltár, művészi porolit (#720), 44. jellempróba
(126,72) olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 47. jellempróba, törpe bánya (#435), érclelőhely, élőholt quwarg (#202)
(127,71) nekrofun (#173), mocsári penke (#148)

[100,80] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 3 aurach fogat 3 aranyért, 4 dorony tüdőt 32 aranyért, 1 elf csontot 4 aranyért, 2 fenőkövet 200 aranyért, 1 ilkin ércet 3 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 24 madártollat 24 aranyért, 1 mágusköpenyt 200 aranyért, 4 manifeszt.nyúlványt 40 aranyért, 12 nyu-shurikent 144 aranyért, 2 purifikátor hájat 36 aranyért, 44 quwarg tojást 88 aranyért, 2 rájabőrt 6 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 shinai gömböt 40 aranyért, 2 szulfagor agyart 8 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért, 6 Thargodan esszenciát 120 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 4 zárnyitó készletet 64 aranyért.
Találkozol Fifikás Smuggal. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea színesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy zombi cipeli.
Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 140. Kapsz 6 VP-t.]

ve 176 100 megveszed a 176. tárgyat 100
Mindössze 71 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 71 vashegyű nyilat. 852 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

ve 23 200 megveszed a 23. tárgyat 200
Vásároltál 200 mérgezett tüskét. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Eljött a nagy pillanat! Kezedbe fogod a Végzet Kulcsát. Egy kékesen vibráló kapu kezd vibrálni előtted. Tétován megérinted, mire kirajzolódik előtted az első szint térképe. Ahhoz, hogy belépj, add ki ismét a H 2320 parancsot!

7 3 2 36 33
5 34
8 6 4 1 35 58 32
10 37 38 41 30
9 29
57
52
39 40
51 42
12 54 56 28
11 31
50 43
13 53 55 27
49 44
48 47 46 45
14 17 18 20 22 24 26
16 23
15 19 21 25

Ez a Végzet Vermének 1. szintje. [10 pontot használtál fel, van még 130. Kapsz 6 VP-t.]

ek 116 65 58 t. energia kisütése: 116 65 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 65 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 128. Kapsz 1 VP-t.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Egy körben csak egyszer használhatod (kivéve kiteleportálásra)! [0 pontot használtál fel, van még 128.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 1 2 3 mozogsz 1 2 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

f 2322 kísérletezel a 2322. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

fkt 2323 1 1 felt. készítesz a 2323. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

ef 30 503 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 75 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 40 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 28 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 3, 23.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 289 pontot. A következő körben tehát 286 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY MORFMEDÁL (2499. TÁRGY)
Az arany morfmedált azok kapták jutalmul, akik a legtöbbet tettek a morfok Végzet vermébe történő visszazárása érdekében. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+4 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-4 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

KARÓCSAPDA (163. TÁRGY)
Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni.

VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY)
Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal.

KARAKTERLAP

Gardal fia Ori, egy barna, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 148. fordulód.

Erő: 13 (36) Szint: 40 Merészség: 6/1 Magasság: 115 cm
IQ: 30 (53) Támadás: 67 (71) Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 16 (24) Védekezés: 93 (101) Menekülés: 30 % Életkor: 58/58 év
Egészség: 30 (45) Életpont: 831/608 Jellem: semleges Tul. pont: 29
Szerencse: 20 (44) Varázspont: 1012/454 Pénz: 16103 arany Kép. pont: 71
Tudatpont: 90/27 EFejl: 12
Eddig összesen 3063 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 975 TP-t kaptál. Jelenleg 8 374 713 TP-d van. A következő szinthez még 425 287 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, törpe hadvezér, kisebb quwarg isten. A 137. fordulódban 165260 arany került a bankszámládra. 167140 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 18/65 (+23%) ütőfegyverek: 43/85 (+4%) lőfegyverek: 34/73 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (1 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,80 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 127,71
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 341 időszaki: 4
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 644 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 311 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/96 2. nyomkövetés: 32/49 3. mászás: 3/39
4. csapdakészítés: 27/56 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/84 6. gyógyítás: 2/41
7. titkosírás: 1/31 8. felderítés: 9/1 9. szörnyidomítás: 7/15
10. teológia: 25/63 (+4%) 11. taumaturgia: 50/7 (+25%) 12. zene: 2/45
13. szörnyismeret: 18/83 (+20%) 14. zárnyitás: 21/87 15. vadászat: 5/78
16. bányászat: 31/18 (+1%) 17. főzés: 2/28 (+24%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), morf esszenciát (#2452) (max. 200 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), quwarg harcos (#201)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
óriás patkány (#42), zafír sárkány (#329)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261)
esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> védelmező morf (#7622) fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 54, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 130, 134, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 45.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 762540. (összesen ölhető: 1878 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 960 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
160 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 4 dorony tüdő (#212)
1 elf csont (#664) 2 fenőkő (#1618) 1 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 1 isteni könnycsepp (#260) 2 kristálygömb (#265)
24 madártoll (#112) 1 mágusköpeny (#453) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mutáns csont (#331) 12 nyu-shuriken (#157) 2 purifikátor háj (#269)
44 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404) 1 rövid íj (#107)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348) 2 szulfagor agyar (#677)
2 szvó-ektoplazma (#151) 6 Thargodan esszencia (#328) 1 varkaudar csont (#1113)
8 víz (#27) 4 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 etra hályog (#712) 12 kaja (#2) 191 mérgezett tüske (#23)
3 ugh méreg (#166) 71 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101
79
80
81
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A találkozós fórumon megbeszélteknek megfelelően jelentősen gyengítettünk az Élet síkjának szörnyein - a labirintusos szörnyek kivételével.
* - Elindult a Végzet Verme 2. A részletekről a Beholder honlapján tájékozódhatsz.
* - Az Élet földjére belkerült két többfős kaland a 697,71-es és 690,54-es koordinátára.

Üzenet küldése a karakternek