352. forduló, 354. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 7. 12h:07'
EZ A 504. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD
505. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,60] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+144 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+376 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 671. hetének nyerőszámai: 3, 18, 15. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy kronokukac fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 503.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 997 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 493.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 488.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 486.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 484.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 484.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 479.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 474.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 469.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

fkt felt. készítesz
Minden fkt parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Rögtön találsz 9 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 469 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 467.]

hu 601 4 657 hulladék: 601 4 657
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hro formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz botot. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach fogat. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: aurach fog (185,60)-> (14 ap), hro formázó minta (185,60)-> (25 ap), összesen 39 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 462.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 457.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 447.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
(Csak 680 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 7898 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

pki 350 kiveszel a bankból 350 aranyat
Kiveszel a bankból 350 aranyat. A számládon van még 7548 arany. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

m 1 mozogsz északkeletre
[187,60] Továbbmész a város utcáján.

Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették. Nocsak! A fegyvermester címeres mingófa-ajtajára egy felhívást szegeztek. Közelebb mégy és kibetűzöd, hátha érint téged is. A papír íven az alábbi szöveget olvasod:
"Figyelem! A fegyverforgatásban, a különböző közelharci fegyvernemekben, a távolsági harcban, a taktikában és a hadvezetésben egyaránt jártas kiképzőket keresünk tisztjeink hatékonyabb felkészítése érdekében! Jelentkezni a helyszínen, az ott telepített katonai gyakorlópályánál lehet. Mágiaismeret nem szükséges, ám csakis hatfős (minden fegyvernemre egy), összeszokott, egymást jól ismerő, tapasztalt kalandozó-csoportok jelentkezését várjuk.
Hadügyminisztérium."

Fejedet csóválva indulsz tovább, miközben azon tűnődsz, hová lyukad ki a világ, hogy kalandozóknak kell kiképezni a hadsereg tisztjeit. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 438.]

be 631 2 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 388.]

m 8 mozogsz északra
[187,59] Még mindig a városban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték.

Van itt egy fekete mágustorony (642. épület.). Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse! [9 pontot használtál fel, van még 379.]

vtn 163 60 varázslat tanulás: a 163. varázslatot
Keményen dolgozol, takarítasz, felmosol, söpörsz, mosogatsz, tisztába teszed a mágus mancsát, a bútorokat fényesíted, és gyakorlatilag minden munkát elvégzel, még a legmegalázóbbat is, csak azért, hogy végre elsajátíthasd a hőn áhított dimenzióugrás varázslatot. [-60 TVP.] [60 pontot használtál fel, van még 319.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,60] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy purifikátor császár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 59 életpontot sebeztél. Egy gyóntatás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval többször eltalálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) Káoszkígyóval jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a purifikátor császár testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 100, gyógyulás: 149, összesen: +49 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [189,61] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (26 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az ongóliant testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 80 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 54, gyógyulás: 82, összesen: +28 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [189,62] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a kultúrmasztodon jobb vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 52, gyógyulás: 33, összesen: -19 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 292.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál támad rád.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a pszi őselementál nyakát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) Hoppálé! 6 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 41, gyógyulás: 33, összesen: -8 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zinthurg bal oldalát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 9, gyógyulás: 37, összesen: +28 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 36, gyógyulás: 111, összesen: +75 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Notermanthi jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi bal lábát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], 23 arany és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 36, gyógyulás: 79, összesen: +43 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (185,60)-> 11 arany, -2 ÉP], egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy mutáns csont. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! [50 pontot használtál fel, van még 242.]

m 1 mozogsz északkeletre
[190,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő csápos otagi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a csápos otagi nyálkás csápját. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 28 életpontot vesztettél. Mágusölővel néhányszor megcsapod a csápos otagi bal oldalát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 26 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 202, gyógyulás: 74, összesen: -128 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A földbe nyomódva 5 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! [9 pontot használtál fel, van még 233.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath fejét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 64, gyógyulás: 47, összesen: -17 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! A következő kincseket találtad: egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath bal oldalát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Mnebolath testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngymangó és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 65, gyógyulás: 46, összesen: -19 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 7 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 35, gyógyulás: 110, összesen: +75 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Orkhan Thai támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 25 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (47 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az Orkhan Thai fejét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az Orkhan Thai jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 143, gyógyulás: 67, összesen: -76 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! [50 pontot használtál fel, van még 183.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[190,60] Még mindig bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy norpadolótika. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel megcsapod a norpadolótika bal hátsó lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a norpadolótika bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 52, gyógyulás: 20, összesen: -32 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ripityára tört barátság szent tüzét. Látsz egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Véres Holló lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy ripityára tört tündöklő szobrot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 18 tüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [191,59] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! [18 pontot használtál fel, van még 165.]

kb 331 135 279 kiveszel a bankból a 331. tárgyat (135 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 18 mutáns csontot. Kiveszel a bank széfjéből 80 gyöngymangót. Kiveszel a bank széfjéből 1 Mágikus Koponyát. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

d 133 32 59 eldobod a 133. tárgyat (32 darabot) 59
Gondosan elrejtesz 32 csuklyavirágot. [6 pontot használtál fel, van még 159.]

d 172 17 67 eldobod a 172. tárgyat (17 darabot) 67
Gondosan elrejtesz 17 téfea-agyat. [6 pontot használtál fel, van még 153.]

d 331 20 68 eldobod a 331. tárgyat (20 darabot) 68
Gondosan elrejtesz 20 mutáns csontot. [6 pontot használtál fel, van még 147.]

d 114 72 69 eldobod a 114. tárgyat (72 darabot) 69
Gondosan elrejtesz 72 kaktusztüskét. [6 pontot használtál fel, van még 141.]

d 668 1 70 eldobod a 668. tárgyat (1 darabot) 70
Gondosan elrejtesz 1 sáska amulettet. [6 pontot használtál fel, van még 135.]

d 112 46 71 eldobod a 112. tárgyat (46 darabot) 71
Gondosan elrejtesz 46 madártollat. [6 pontot használtál fel, van még 129.]

d 246 2 72 eldobod a 246. tárgyat (2 darabot) 72
Gondosan elrejtesz 2 nagy aranykulcsot. [6 pontot használtál fel, van még 123.]

d 245 3 73 eldobod a 245. tárgyat (3 darabot) 73
Gondosan elrejtesz 3 márványkulcsot. [6 pontot használtál fel, van még 117.]

m 1 mozogsz északkeletre
[192,58] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. Az első pillanatokban semmit sem látsz, olyan sötét van. Pár pillanat múlva szemed alkalmazkodik a megváltozott körülményekhez, és ki tudod venni az előtted húzódó folyosó homályos formáit. Tapogatózó léptekkel indulsz előre, de alig teszel pár lépést, egy rémséges alak ugrik nyakadba, karmai a nyakad után kutatnak. Félelmed megsokszorozza erőd, teljes pánikban lerázod magadról a szörnyet, majd visszarohansz a folyosón. Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 100.]

d 326 7 74 eldobod a 326. tárgyat (7 darabot) 74
Gondosan elrejtesz 7 ezüstdarabot. [6 pontot használtál fel, van még 94.]

d 238 1 75 eldobod a 238. tárgyat (1 darabot) 75
Gondosan elrejtesz 1 lantot. [6 pontot használtál fel, van még 88.]

d 648 1 76 eldobod a 648. tárgyat (1 darabot) 76
Gondosan elrejtesz 1 kulcskarikát. [6 pontot használtál fel, van még 82.]

d 449 3 77 eldobod a 449. tárgyat (3 darabot) 77
Gondosan elrejtesz 3 kristályfolyadékot. [6 pontot használtál fel, van még 76.]

d 470 2 78 eldobod a 470. tárgyat (2 darabot) 78
Gondosan elrejtesz 2 kholden kulcsot. [6 pontot használtál fel, van még 70.]

d 313 38 79 eldobod a 313. tárgyat (38 darabot) 79
Gondosan elrejtesz 38 gyógykenőcsöt. [6 pontot használtál fel, van még 64.]

d 1170 6 80 eldobod az 1170. tárgyat (6 darabot) 80
Gondosan elrejtesz 6 fűszerkeveréket. [6 pontot használtál fel, van még 58.]

d 570 1 81 eldobod az 570. tárgyat (1 darabot) 81
Gondosan elrejtesz 1 feneketlen bugyrot. [6 pontot használtál fel, van még 52.]

vi 5 5 viselkedésed: 5 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

m 4 mozogsz délre
[192,59] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy copfos ősz hajú, kék szemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mászó-karperecet, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy ulkor kötényt, egy Urgod kesztyűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[9 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 3. BP: használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 33.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 23.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 16, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 494 pontot. A következő körben tehát 517 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 353. fordulód.

Erő: 36 (45) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 190 cm
IQ: 43 (47) Támadás: 45 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 38 (47) Védekezés: 82 Menekülés: 20 % Életkor: 169/170 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 465/353 Jellem: gonosz (478) Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (57) Varázspont: 1093/683 Pénz: 479 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/30 Pszi pont: 171/15 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 2320 szörnyet (12 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 30085 TP-t kaptál. Jelenleg 2240345 TP-d van. A következő szinthez még 59655 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten, pszi elementál lord. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 101 az új rendszer szerint. A 353. fordulódban 7548 arany került a bankszámládra. 7548 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 32 (+1)
vágófegyverek: * 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 31
dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (300%) << mágusölő (#422) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 105 3. lopás: 7
4. mászás: 11 5. csapdakészítés: 25 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 42 8. titkosírás: 11 9. felderítés: 24
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 49 12. taumaturgia: 84
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 15 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 42 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 32 21. úszás: 12
22. főzés: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) erőpajzs I (#12)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212) agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237) jégcsóva (#41) >> taalru (#249)
villámcsapás (#50) >> magger (#747) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282) villámcsapás (#50) >> ekharion (#232)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229) villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
131 arany (#50) 14 aurach fog (#657) 1 bot (#4)
32 csuklyavirág (#133) 2 drótszőr (#37) 7 ezüstdarab (#326)
1 feneketlen bugyor (#570) 6 fűszerkeverék (#1170) 38 gyógykenőcs (#313)
1 hro formázó minta (#601) 72 kaktusztüske (#114) 2 kholden kulcs (#470)
3 kristályfolyadék (#449) 1 kulcskarika (#648) 1 lant (#238)
46 madártoll (#112) 3 márványkulcs (#245) 1 mutáns csont (#331)
2 nagy aranykulcs (#246) 1 quwarg tojás (#360) 2 rókafarok (#124)
1 sallank karom (#128) 1 sáska amulett (#668) 17 téfea-agy (#172)
3 tüske (#22) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 83 gyöngymangó (#135) 20 kaja (#2)
1 Mágikus Koponya (#279) 5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
3 purifikátor háj (#269) 1 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,60) purifikátor császár (#393), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(189,61) ongóliant (#159), Tharr rúnaköve, vaskohó (#155), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(189,62) kultúrmasztodon (#227), Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), 38. jellempróba, pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), Notermanthi (#257)
(190,60) norpadolótika (#226), oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), 39. jellempróba
(190,61) Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), csápos otagi (#395), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238)
(191,59) művészi porolit (#720)
(192,58) 24. jellempróba, Sheran oltár
(192,59) Elenios oltár, 255. jellempróba, művészi porolit (#720), 31. jellempróba, egy törpe férfi

Üzenet küldése a karakternek