62. forduló, 64. forduló, Trisaf Ilpmurk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 22. 18h:32'
EZ A 189. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
190. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1532
SZÁMLA : XXXX

TRISAF ILPMURK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,70] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+147 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+11 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy alpesi tehén fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

id 120 50 idomítod a 120. szörnyet 50 pontért
Elkezdődnek a leckék a bibircsók-óriás számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Bár még nem jutottatok a dolog végre, kedvenced azért láthatóan fejlődött. (Még 70 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyidomítás: 1. szint). (ld. enc.) [50 pontot használtál fel, van még 165.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[103,70] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leona hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az uzbány bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,70] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 61-68.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+507 varázspont.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 7 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [18 pontot használtál fel, van még 147.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[100,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Továbbmész...) [99,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [98,69] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alattomos manó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Az alattomos manó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 tüskecsapdát. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [18 pontot használtál fel, van még 129.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy fabontó szójer!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 30 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fabontó szójer testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a fabontó szójer testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy karmazsin huhogó.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 gernim balzsamot. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy szőrlajhár támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szőrlajhár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy kardfogú fülemüle!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 szvó-ektoplazmát. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy halálmadár támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halálmadár testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálmadár fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 12 életpontot vesztettél. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy karmazsin huhogó. {támadása: 20.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmazsin huhogó bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Találsz nála 2 rókafarkat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy kardfogú fülemüle támad rád. {támadása: 39.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy szőrlajhár!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szőrlajhár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szőrlajhár Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz nála 1 megsemmisítőt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy gyilkos tetű.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy trikornis! (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a trikornis testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a trikornis fehér hátát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 542 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 ryuku rúnatekercset. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 124.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 74.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[97,69] A terep továbbra is ritka erdő.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Abdul lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy kunyhót pillantasz meg a fák alatt. Ahogy közelebb érsz, erős fűszerillatot érzel. A bejárat fölött állatkoponyák és rovásjelek díszítik a szemöldökfát. (767. épület.)
Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [96,69] Még mindig az erdőben vagy. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Észreveszel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trikornis. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [95,69] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebesített khór darázs. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 56.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 56.]

m 6 mozogsz nyugatra
[94,69] Az erdőt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Borzalmas Yonda irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 kis bőrpajzsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 36.]

vd 10 m 10
Hiába kutatsz megvadult szörnyek után, ezúttal egyet sem találsz. Talán más terepen kellene most próbálkoznod! [0 pontot használtál fel, van még 36.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

id 120 40 idomítod a 120. szörnyet 36 pontért
Elkezdődnek a leckék a bibircsók-óriás számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 29 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [36 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: ef 10 502 0 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját bezabál a bibircsók-óriás. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYIDOMÍTÁS
Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad.

CSODABAZÁR (1404. TÁRGY)
Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.]

ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY)
Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak.

TRIKORNIS (104. LÉNY)
Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen.

DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

KARAKTERLAP

Trisaf Ilpmurk, egy hosszú aranyhajú, piros szemű ember nő vagy. Fekete a bőröd. Sheran elsőáldozója vagy. Papi hited: 43. A Fekete Sereg (#9174) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 63. fordulód.

Erő: 20 (31) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 25 (33) Támadás: 39 Agresszió: 5 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 14 (22) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 20 (30) Életpont: 469/208 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (27) Varázspont: 582/256 Pénz: 4294 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 42/36 Pszi pont: 16/5
Eddig összesen 1027 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 004 TP-t kaptál. Jelenleg 516 390 TP-d van. A következő szinthez még 83 610 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, varkaudar felderítő, pókkirálynő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 24/0 (+21%) vágófegyverek: 20/16 ütőfegyverek: 1/65
lőfegyverek: 18/87 (+9%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mérgezett tüske (#23) max. 100 db (2 -7.); nyílvessző (#108) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
94,69 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 123
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/3 2. nyomkövetés: 14/84 (+22%) 3. mászás: 7/51 (+2%)
4. csapdakészítés: 17/47 (+23%) 5. gyógyítás: 8/56 6. titkosírás: 1/35
7. felderítés: 7/92 8. szörnyidomítás: 1/93 (+193%) 9. teológia: 6/12 (+17%)
10. taumaturgia: 24/17 (+75%) 11. zene: 7/26 12. szörnyismeret: 7/42 (+20%)
13. pszi: 2/68 (+4%) 14. zárnyitás: 1/40 15. vadászat: 4/82
16. bányászat: 10/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
bolhakutya (#17), szutykos remák (#191), varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bibircsók-óriás (#120) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): 4. labirintus (32,16). városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): 19. labirintus (53,38). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. sámánkunyhó (767): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 53, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 512, az összesen kapott pontszám: 92800. (összesen ölhető: 1194 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati immunitás (201)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1403 TU szükséges.)
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

Összsúly: 184.82 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsszárny (#652) 1 gernim balzsam (#1894) 4 kaja (#2)
1 kis bőrpajzs (#45) 8 mákrózsa virág (#56) 1 megsemmisítő (#1540)
1 mocsári penke (#148) 1 ősi rúna (#2520) 2 rókafarok (#124)
1 ryuku rúnatekercs (#1162) 3 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237)
1 tüskecsapda (#242) 1 uzbány csőr (#169) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105
68
69
70
71
(94,69) ork sámán (#345), mély kút (#93), művészi porolit (#720), oltár, 46. jellempróba, százfogú (#53)
(95,69) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), khór darázs (#348)
(96,69) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), trikornis (#104)
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(98,69) alattomos manó (#756), fabontó szójer (#71), karmazsin huhogó (#185), szőrlajhár (#141), kardfogú fülemüle (#146), halálmadár (#351), gyilkos tetű (#116), trikornis (#104)
(99,70) ryuku légiós (#361), oltár, 24. jellempróba
(100,70) 43. jellempróba, csodabazár (#1404), oltár, élőholt quwarg (#202), quwarg harcos (#201)
(101,70) alpesi tehenek (#91), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534), 35. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(102,70) 38. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102)
(103,70) tavacska, oltár, 22. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), karmos tankány (#137)

Üzenet küldése a karakternek