Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 24. 17h:35' EZ A 133. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD 134. játékheted kezdete: aug. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 5. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
v 181 95 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
115 | 116 | 117 | |
89 | |
|
|
90 | |
|
|
91 | |
|
|
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. [+2% tau] Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 48 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vörös rakolits egyik karját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a vörös rakolits testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 1 rakolits port. 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar jobb karját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 100 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog nyakát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf bal karját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a harcias morf bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a harcias morf nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a brutális morf bal hátsó lábát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a brutális morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A brutális morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 28 életpontot vesztettél. A brutális morf csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A brutális morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [116,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf nyakát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a halálos morf testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a halálos morf jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A halálos morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Apró csípést ejt rajtad a halálos morf csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [116,88] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy epokitféreg lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a százfogú jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A százfogú fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [117,86] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony bal vállát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (27 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a lomha morf testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A lomha morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a harcias morf bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a harcias morf nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
(Továbbmész...) [116,85] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Nano Pallanthoff irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy szekérkaravánt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós jobb karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf nyakát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (26 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a lomha morf jobb lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a lomha morf jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A lomha morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a lomha morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf jobb oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az éltető morf jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az éltető morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az éltető morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az éltető morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az éltető morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [114,83] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy megsebesített zafír sárkány közeledik feléd! (ld. enc.) Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [114,82] Az erdőt síkság váltja fel.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a halálos morf bal szárnyát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a halálos morf bal első lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) A halálos morf belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A halálos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a lomha morf fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a lomha morf bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Nem sikerült a lomha morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A lomha morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
ef 20 502 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY) A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak. |
VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY) A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál. |
ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY) Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra... |
Erő: | 14 (25) | Szint: | 24 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 25 (33) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 17 (25) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/56 év |
Egészség: | 20 (28) | Életpont: | 673/474 | Jellem: | gonosz (75) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 22 (34) | Varázspont: | 570/5 | Pénz: | 26135 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 42/36 | Pszi pont: | 152/112 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 28/36 (+19%) | ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 23/36 (+19%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
114,81 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 878 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/34 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 16/22 (+20%) | 3. mászás: | 6/85 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 21/46 (+16%) | 5. csapdaészlelés: | 2/78 | 6. gyógyítás: | 28/95 |
7. titkosírás: | 2/62 | 8. felderítés: | 6/3 | 9. szörnyidomítás: | 2/74 |
10. teológia: | 11/40 (+5%) | 11. taumaturgia: | 22/73 (+7%) | 12. zene: | 13/79 (+22%) |
13. szörnyismeret: | 7/7 (+22%) | 14. pszi: | 18/85 (+23%) | 15. zárnyitás: | 2/28 |
16. vadászat: | 7/47 | 17. bányászat: | 16/58 | 18. úszás: | 1/0 |
19. főzés: | 5/21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), nómenklatúra (#158) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
változatos morf (#7626) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 125, 126, 127, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 646, az összesen kapott pontszám: 73885. (összesen ölhető: 1236 ) Eddig 3 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 29 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2267 TU szükséges.) |
Összsúly: 259.71 kg | Megterheltség: 123% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
3 | spiritusz (#170) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1000 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 2 | gyöngymangó (#135) | 2 | kék morfplazma (#2442) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 3 | narancs morfplazma (#2449) | 6 | ragasztó (#83) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | uzbány csőr (#169) | 5 | varányszem (#30) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | |
80 | |
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|