400. forduló, 402. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 21. 6h:45'
EZ A 419. JÁTÉKHETED, 401. FORDULÓD
420. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8

SELINE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [293,9] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 rókafarkat. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+330 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+577 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+266 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tengeri parduan fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 682 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] A szörny villámokat lehel! Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (170 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: borkonyó bibe, kristályfolyadék, furulya, 19 kaja, 8 jégkristály, tüske. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tengeri parduan jobb oldalát. (9 támadással 965 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével többször eltalálod a tengeri parduan testét. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). A tengeri parduan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 351 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a tengeri parduan nyakát. (7 támadással 757 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 45 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megkarcolod a tengeri parduan redős testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A tengeri parduan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 356 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 23 967 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3104, sebződés: 926, gyógyulás: 781, összesen: -145 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 664. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 662.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 660.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 655. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 650. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+8 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 644.]

* 4. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 623. Kapsz 4 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 622.]

* 5. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 620.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Szupersebesen mormolsz. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 618.]

* 6. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 616.]

* 7. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 611. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 603. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: vv 120 53 165 elmormolod a 120. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 599.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 597.]

* 10. KP: h 697 1600 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+723 varázspont, -1447 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 597.]

ft 549 1 támadod az 549. szörnyet
FT 549 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Megiszol egy adagnyi sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +1908 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 597.]

v 198 292 22 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

292 293 294
8
9
10
(293,9) tengeri parduanok (#565)

[292,22] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Megszorítod a zsebedben lévő dramoan talizmánt, majd besétálsz a csatamező területére. Úgy néz ki, a varázstárgy tényleg védelmez valamennyire. Úgy néz ki néhány dolog azért megúszta a pusztítást: kicsit beljebb törött kardokra, olvadt szélű pajzsokra és behorpadt páncélokra bukkansz. Túl sivár minden, nem biztos, hogy bármi is épen maradt az elmúlt idők pusztításai nyomán. Egy ro'galhal kísértet készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 669 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (9 támadással 1098 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+253 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a ro'galhal kísértet jobb karját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A ro'galhal kísértet nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
15 920 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1920, sebződés: 298, gyógyulás: 346, összesen: +48 ÉP}

Még egy utolsó pillantást vetsz az imént legyőzött szörny hullájára, és megállapítod magadban: jó kis csata volt. Rémülten nézel körül. Bár sima a talaj, a csatamező fölé telepedett köd meggátolja, hogy messzire elláss. Miért ez az érzés, hogy nem vagy egyedül? Egy kristálynyálka készül a lemészárlásodra.

Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 1038 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Megvonod a vállad... Mit akart ez? Harcoljunk inkább! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a kristálynyálka testét. (9 támadással 1041 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. {GYD:} Gonemutlan tőrével többször eltalálod a kristálynyálka testét. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 54 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-58 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. {GYD:} Vámpírölővel jól megszurkálod a kristálynyálka masszatestét. (8 támadással 862 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. {GYD:} Gonemutlan tőrével megbököd a kristálynyálka testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-71 életerő). A kristálynyálka összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 28 453 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3687, sebződés: 843, gyógyulás: 133, összesen: -710 ÉP}

Felvonod szemöldököd az újabb zaj hallatán. Lehervad arcodról a kincsre áhítozó mosoly, amint megpillantod az újabb szörnyet. Egy ezeréves lélek intéz feléd kihívást.

Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 962 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod az ezeréves lélek testét. (9 támadással 779 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. {GYD:} Gonemutlan tőrével megdöfködöd az ezeréves lélek bal oldalát. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 252 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! {GYD:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. {GYD:} Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed az ezeréves lélek testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 122 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-112 életerő). Az ezeréves lélek összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 28 393 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2551, sebződés: 1028, gyógyulás: 118, összesen: -910 ÉP}

Egy sárgás-vöröses savfelleg közeledik feléd. Meglepődve tapasztalod, hogy amikor a közeledbe ér, egy lény lép elő belőle. Egy végzetes szójer védelmezi a vadászterületét. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.

Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +1329 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+5% tau] Erőd TF-elődött. [79 pontot használtál fel, van még 518. Kapsz 15 VP-t.]

m 4 7 6 mozogsz délre, északnyugatra, nyugatra
[292,23] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pszionikus entitás. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 2628 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 329 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 25 143 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2628, sebződés: 389, gyógyulás: 4, összesen: -385 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy troglodita harcos került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 1147 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (107 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troglodita harcos testét. (9 támadással 1011 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a troglodita harcos sárgás bőrét. (7 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a troglodita harcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A troglodita harcos farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Vámpírölővel gyengén megszurkálod a troglodita harcos sárgás bőrét. (2 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével meghorzsolod a troglodita harcos bal oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a troglodita harcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 25 723 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3131, sebződés: 891, gyógyulás: 746, összesen: -145 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [291,22] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy legyengült quwarg széltáncos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy halálvarázslat varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 150 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Vámpírölővel többször eltalálod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (7 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos fejét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg széltáncos csáprágójával. (2 támadástól 389 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) {KCC:} Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg széltáncos vörös páncélját. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {KCC:} Gonemutlan tőrével néhány helyen meghorzsolod a quwarg széltáncos bal lábát. (7 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg széltáncos. (2 támadástól 395 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) (-2 TU.) {KCC:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {KCC:} Gonemutlan tőrével valamennyire megsebezgeted a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 408 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-2 TU.) A quwarg széltáncos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 quwarg igazgyöngy (ld. enc.). 18 868 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1274, sebződés: 1342, gyógyulás: 719, összesen: -623 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A quwarg haláltáncos áldozatai emlékére. Legyen nekik könnyű a föld! " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [290,22] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy káoszdémon. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés besül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1150 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A szörny villámokat lehel! Nincs időd félrehajolni. (256 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: jégszilánk, 3 jégszív, vasérc, 4 jégkristály. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszdémon bal oldalát. (9 támadással 933 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megdöfködöd a káoszdémon testét. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 302 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 333 életpontot vesztettél. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a káoszdémon porszerű végtagjait. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a káoszdémon masszaszerű alakját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 294 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 335 életpontot vesztettél. A káoszdémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 32 867 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3059, sebződés: 1520, gyógyulás: 571, összesen: -949 ÉP}

Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +1612 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [21 pontot használtál fel, van még 497. Kapsz 4 VP-t.]

m 4 7 7 mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra
[290,23] A terep vált: bozótos területen vagy. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 989 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az eszement trappoló bordás testét. (9 támadással 929 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+214 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével többször eltalálod az eszement trappoló testét. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 417 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 98 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szürke briliáns. 22 962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2529, sebződés: 515, gyógyulás: 435, összesen: -80 ÉP}


(Továbbmész...) [289,22] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. A feléd közeledő sebesült quwarg széltáncos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos jobb karját. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {KCC:} Gonemutlan tőrével kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos jobb vállát. (7 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 364 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! {KCC:} Gonemutlan tőrével kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos testét. (7 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 358 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) {KCC:} Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos fejét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {KCC:} Gonemutlan tőrével valamennyire megsebezgeted a quwarg széltáncos bal lábát. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg széltáncos csáprágójával. (2 támadástól 409 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1413, sebződés: 1281, gyógyulás: 739, összesen: -542 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy oázist. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [288,21] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy quwarg széltáncos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 150 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Vámpírölővel többször eltalálod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. {KCC:} Gonemutlan tőrével kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos bal oldalát. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 390 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) {KCC:} Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos testét. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {KCC:} Gonemutlan tőrével néhány helyen meghorzsolod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (7 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg széltáncos csáprágójával. (2 támadástól 383 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-2 TU.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. {KCC:} Gonemutlan tőrével kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos vörös páncélját. (7 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg széltáncos. (2 támadástól 377 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) Ellenfeled elmenekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1493, sebződés: 1300, gyógyulás: 746, összesen: -554 ÉP}

Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy égig érő pálmát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. [21 pontot használtál fel, van még 476. Kapsz 4 VP-t.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[287,20] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.


(Továbbmész...) [286,19] Alacsonyabb hegyek közé értél. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [285,18] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Találsz egy nekrofunt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [29 pontot használtál fel, van még 447. Kapsz 5 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[284,17] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik.

Látsz egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. [30 pontot használtál fel, van még 417. Kapsz 6 VP-t.]

ef 50 554 energia fejlesztése 50
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 402. Kapsz 3 VP-t.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 397. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 2 043 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 395.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 385. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért

A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 375. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] Öregedtél 1 évet. [10 pontot használtál fel, van még 365. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.)

[10 pontot használtál fel, van még 355. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 8. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 355.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 315. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 245 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 275. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 205 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 235. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 35 fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 170 TVP-t kell elköltened.] [35 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 7 VP-t.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 5, 13.
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 542 pontot. A következő körben tehát 742 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG IGAZGYÖNGY (912. TÁRGY)
Ha felmetszed a sivatagok repülő rovarának, egy quwarg széltáncosnak a testét fedő vastag kitinpáncélját, kis szerencsével apró igazgyöngyökhöz juthatsz. A csupán egy centiméter átmérőjű tárgyak még a sötét éjszakában is gyönyörűen csillognak, valószínűleg remekül felhasználhatók lennének valamilyen ékszer készítésekor.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah kántora vagy. Papi hited: 195. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 401. fordulód.

Erő: 54 (74) Szint: 52 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 58 (94) Támadás: 97 (102) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 54 (78) Védekezés: 107 (117) Menekülés: 30 % Életkor: 41/375 év
Egészség: 52 (92) Életpont: 1919/1398 Jellem: gonosz (536) Tul. pont: 1
Szerencse: 53 (82) Varázspont: 2630/39 Pénz: 29563 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 95/0 Pszi pont: 669/1380 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 5
Eddig összesen 6513 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 224 339 TP-t kaptál. Jelenleg 33 497 577 TP-d van. A következő szinthez még 7 502 423 TP szükséges. Trófeáid: quwarg b.háborító, végzetes szójer, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2823 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/93 ökölvívás: 27/35 szúrófegyverek: 52/70 (+10%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 40/36

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
284,17 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1728 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 810 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 62/23 2. nyomkövetés: 57/45 (+48%) 3. mászás: 31/18
4. csapdakészítés: 50/62 (+10%) 5. csapdaészlelés: 46/10 6. gyógyítás: 59/47
7. titkosírás: 8/16 8. felderítés: 37/59 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/85
10. teológia: 144/65 (+74%) 11. taumaturgia: 159/80 (+28%) 12. szerencsejáték: 7/67
13. versengés: 26/98 14. harcművészetek: 23/21 15. zene: 80/67
16. szörnyismeret: 24/38 (+27%) 17. pszi: 73/3 (+98%) 18. zárnyitás: 19/53
19. vadászat: 37/66 (+36%) 20. vitalitás: 5/19 21. bányászat: 44/72 (+9%)
22. testépítés: 9/13 23. úszás: 14/86 24. főzés: 14/92 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 571
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 1 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 105 TVP-ért
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 261 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 43, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332), Rém (#315), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), halálmadár (#351), Folrang (#331), Eruol (#378), őshonos sziklozug (#447), brutális morf (#7620), dűneszellem (#603), mammut zombi (#654), kisebb jégisten (#662), animált tűzbestia (#709), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), Strissha (#528), tleikan főbíra (#512), eszement trappoló (#549)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
purifikátor császár (#393), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (109,7,1) vámpirizáció (#1) (73,0) áldomás (#6) (9990,0)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12) esszenciavédelem 2 (#188) nagyobb agypajzs (#120)
óriáserő (#53) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
halálvarázslat (#124) >> greén örvény (#443) halálvarázslat (#124) >> quwarg széltáncos (#540)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> lidérctűz (#457) gázpajzs (#467) >> smaragd drakón (#321)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)
2.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0)
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. árnytündér szentély (694): többek közt 957. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. vályogviskó (739): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 24, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) OK
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
5 fejsze (#1240) 700 kábító nyilacska (#1590) 2000 katonai kötszer (#1508)
$10 küklopsz szem ($643) 71 mihlanil (#539) 2 olló (#335)
100 orchidea kehely (#1876) 451 pszi kő (#248) 306 szent jogar (#150)
1499 tátika bibe (#1905) 210 Thargodan esszencia (#328) 490 tl'urlang fiola (#788)
470 tükör (#43) 1 tűzsárkány ital (#1400) 144 vas dobónyíl (#189)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 1 furulya (#233) 2 isteni könnycsepp (#260)
12 jégkristály (#593) 1 jégszilánk (#1128) 3 jégszív (#282)
8 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 1 madártoll (#112)
1 sallank karom (#128) 3 sötét ital (#284) 2 spiritusz (#170)
1 tüske (#22) 1 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
53 arany (#50) 1 mocsári penke (#148) 1 óndarab (#85)
1 quwarg igazgyöngy (#912) 2 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
1 szürke briliáns (#908) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293
16
17
18
19
20
21
22
23
24
(284,17) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, 37. jellempróba, érclelőhely
(285,18) nekrofun (#173), érclelőhely
(286,19) Tharr oltár, érclelőhely
(288,21) quwarg széltáncos (#540), oázis, égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(289,22) quwarg széltáncosok (#540)
(290,22) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), káoszdémon (#547)
(290,23) Sheran oltár, eszement trappoló (#549)
(291,22) quwarg széltáncosok (#540), Chara-din monolitja (#534)
(292,22) ro'galhal kísértet (#463), kristálynyálka (#632), ezeréves lélek (#634), drakolder csatamező (#966), Sheran oltár, óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(292,23) oltár, pszionikus entitások (#553), troglodita harcos (#556)

Üzenet küldése a karakternek