398. forduló, 400. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 20. 7h:21'
EZ A 419. JÁTÉKHETED, 399. FORDULÓD
420. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8

SELINE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [295,9] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Zu'lit tarsolya termel 2 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+53 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+576 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+261 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 555. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 550. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+8 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 544.]

* 4. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 523. Kapsz 4 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 522.]

* 5. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 520.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 518.]
Fürgén varázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

* 6. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 516.]

* 7. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 511. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 503. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: vv 120 53 165 elmormolod a 120. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 501.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 499.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 497.]

* 10. KP: h 697 1600 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+800 varázspont, -1600 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 497.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[294,9] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Megiszol egy adagnyi sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +1556 életerő.) Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy káoszdémon. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 1166 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a káoszdémon jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (261 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: remák szív, artikula bélhólyag, aranytoll, 57 isteni könnycsepp, magszim bél. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszdémon masszaszerű alakját. (9 támadással 1043 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+240 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megdöfködöd a káoszdémon testét. (7 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 317 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 339 életpontot vesztettél. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a káoszdémon testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megérinted a káoszdémon testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 303 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 322 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kyorg rúnakorong (ld. enc.). 32 867 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3087, sebződés: 1542, gyógyulás: 523, összesen: -1019 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy FéNYeS NaP hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [293,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy tengeri parduan nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 688 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tengeri parduan világoszöld farkát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (126 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 óndarab, 33 isteni könnycsepp, toxyl. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tengeri parduan testét. (9 támadással 937 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével többször eltalálod a tengeri parduan testét. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 340 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a tengeri parduan testét. (7 támadással 737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megbököd a tengeri parduan testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) A tengeri parduan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 drakolder póráz (ld. enc.) és 1 parduanhályog (ld. enc.). 23 967 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3155, sebződés: 841, gyógyulás: 765, összesen: -76 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [292,10] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy bosszúálló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 461. Kapsz 7 VP-t.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 461.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-18 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 446. Kapsz 3 VP-t.]
[291,11] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy elfajzott enkala lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 992 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az elfajzott enkala jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az elfajzott enkala vastag alkarját. (9 támadással 1017 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+234 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gonemutlan tőrével megdöfködöd az elfajzott enkala bordás testét. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Az elfajzott enkala mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26 115 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2604, sebződés: 415, gyógyulás: 455, összesen: +40 ÉP}

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.

(Továbbmész...) [291,12] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy troglodita harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 1149 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a troglodita harcos napbarnított lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (109 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a troglodita harcos bal lábát. (9 támadással 1030 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével többször eltalálod a troglodita harcos sárgás bőrét. (7 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Sajnos nem sikerült a troglodita harcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Vámpírölővel megkarcolod a troglodita harcos sárgás bőrét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megérinted a troglodita harcos testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a troglodita harcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A troglodita harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 723 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3125, sebződés: 893, gyógyulás: 729, összesen: -164 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.

(Továbbmész...) [291,13] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a madártoll a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 17 smirglilevél, 1 téfea-agy, 1 bot, 1 karbin plazma, 1 dárda.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mutánsféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 835 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mutánsféreg testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mutánsféreg jobb oldalát. (9 támadással 981 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+226 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 52 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a mutánsféreg szárnyképződményét. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). A mutánsféreg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A mutánsféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézkulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-25 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a mutánsféreg szárnyképződményét. (5 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a mutánsféreg testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A mutánsféreg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A mutánsféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy aranykulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-47 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A mutánsféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 362 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3107, sebződés: 775, gyógyulás: 744, összesen: -31 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [61 pontot használtál fel, van még 385. Kapsz 12 VP-t.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[291,14] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy troglodita idéző. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 946 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a troglodita idéző testét. Kritikus ütés! (9 támadással 1242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+286 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével néhányszor megkarcolod a troglodita idéző sárgás bőrét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A troglodita idéző megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a troglodita idéző, épp csak megsuhint. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 86 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A troglodita idéző összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 29 127 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2431, sebződés: 411, gyógyulás: 477, összesen: +66 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.

(Továbbmész...) [292,15] Az erdőt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi rúnatornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Leon Silver I. lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy elemi pulzátor!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 570 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az elemi pulzátor jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor egyik csápját. (8 támadással 906 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével megérinted az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +79 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 12 885 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1676, sebződés: 196, gyógyulás: 274, összesen: +78 ÉP}

Alig sikerül fellélegezned, döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy tleikan házőrző!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 455 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tleikan házőrző testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (9 támadással 991 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 40 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével többször eltalálod a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a tleikan házőrző testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 575 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2422, sebződés: 779, gyógyulás: 595, összesen: -184 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy kreiton idéző! Gyorsan magadhoz térsz, és emberfeletti gyorsasággal menekülésbe fogsz a romba dőlt oldalfalon felfelé. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [293,16] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [81 pontot használtál fel, van még 296. Kapsz 16 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[293,17] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!

Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel felnyársalod a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Gonemutlan tőrével felnyársalod a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 955 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 955 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 10 VP-t.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 246.]

ef 50 556 energia fejlesztése 50
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 3 VP-t.]
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-21 TU.] [147 pontot használtál fel, van még 84. Kapsz 29 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 79. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 2 043 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 77.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.)

[10 pontot használtál fel, van még 67. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+4 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 57. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] Öregedtél 3 évet. [30 pontot használtál fel, van még 27. Kapsz 6 VP-t.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért
Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 17. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [17 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 3 VP-t.]

* 8. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 21, 25.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 540 pontot. A következő körben tehát 540 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÁOSZDÉMON (547. SZÖRNY)
Az előtted materializálódó sötét felleg maga a káoszdémon. Miközben lábad a földbe gyökerezik, a démon örvénylő hurrikánként testet ölt, és rá kell ébredned: a szörny feléd mutató kisujja is nagyobb, mint amekkora helyet a te porhüvelyed foglal el ebben a kegyetlen univerzumban. És amikor rájössz, hogy mire készülnek a feléd cikázó lángok és energianyalábok... brr... Valamikor létezett akkora hatalom, amely ezt a lényt képes volt megidézni, majd amíg szükség volt rá, uralma alatt is tudta tartani. Az a felfoghatatlan méretű pusztítás, melyet parancsra ezek a lények okoztak a környező birodalmak földjein, kis híján a kyorgok javára döntötték el az ősi háború kimenetelét. Amikor a triklem drakolderek megszelídítésére tett kutatások a végső stádiumába értek, a káoszdémonok - mivel rájuk már nem volt többé szükség - visszatértek a saját létsíkukra. De néhány kóborló példány itt ragadt, és bár belső szabályrendszerük tiltja a kyorgok megtámadását, ez téged valószínűleg nem fog tőlük megvédeni. Közelharc során csak mágikus fegyverrel tudsz benne kárt okozni.

KYORG RÚNAKORONG (767. TÁRGY)
Egy lapos, vékony, de hihetetlenül kemény korong. Ha megfogod, halvány fénnyel világítani kezd - jelezve, hogy egy mágikusan igencsak aktív tárgyról van szó. A kyorg rúnakorong nem átadható.

DRAKOLDER PÓRÁZ (773. TÁRGY)
Soha Ghalla történetében nem volt faj a kyorgokon kívül, amely akár csak megpróbálta volna a triklem drakoldereket engedelmességre kényszeríteni. A kyorgok azonban nemcsak megpróbálták, de sikerrel is jártak. Óriási fókuszgömbjeik segítségével közvetlenül a Mágia létsíkjáról nyerték az energiát a varázslathoz, amelyet egyszerre százötvenegy mágus mormolt el. A drakolderek közel kétszáz éven át szolgálták a kyorgokat - ez a mágikus póráz volt egy-egy ilyen lény engedelmességének záloga - azonban amikor a fogva tartó varázslat meggyengült, és a drakolderek elszabadultak, az egyben a kyorg birodalom végét is jelentette. A drakolder póráz nem átadható.

PARDUANHÁLYOG (909. TÁRGY)
Ha sikerül diadalmaskodnod egy tengeri parduan fölött, komoly és alapos munkával (illetve egy vágófegyver felhasználásával) lefejtheted az alligátorszerű ragadozó éjfekete szeméről az azt fedő hártyaréteget. Ha ez megvan, már csak a töprengés marad: mire is használhatnád a kezedben lévő parduanhályogot... Persze, amilyen nehéz volt hozzájutni, ezt a tárgyat becses kincsként fogod őrizni, és nem fogod másik kalandozónak átadni.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah kántora vagy. Papi hited: 195. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 399. fordulód.

Erő: 54 (74) Szint: 52 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 58 (94) Támadás: 97 (102) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 54 (78) Védekezés: 107 (117) Menekülés: 30 % Életkor: 40/372 év
Egészség: 52 (92) Életpont: 1917/1913 Jellem: gonosz (526) Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (82) Varázspont: 2630/12 Pénz: 29485 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 95/0 Pszi pont: 657/1502 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 3
Eddig összesen 6496 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 198 109 TP-t kaptál. Jelenleg 33 072 838 TP-d van. A következő szinthez még 7 927 162 TP szükséges. Trófeáid: quwarg b.háborító, végzetes szójer, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2823 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/93 ökölvívás: 27/35 szúrófegyverek: 52/55 (+8%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 40/34 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
293,17 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1728 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 810 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 62/23 (+12%) 2. nyomkövetés: 56/64 (+28%) 3. mászás: 31/18 (+12%)
4. csapdakészítés: 50/42 (+10%) 5. csapdaészlelés: 46/10 6. gyógyítás: 59/47
7. titkosírás: 8/16 8. felderítés: 37/45 9. szörnyidomítás: 15/85
10. teológia: 143/8 (+75%) 11. taumaturgia: 159/22 (+31%) 12. szerencsejáték: 7/67
13. versengés: 26/93 (+5%) 14. harcművészetek: 23/21 15. zene: 80/42 (+21%)
16. szörnyismeret: 24/11 17. pszi: 72/3 (+201%) 18. zárnyitás: 19/53
19. vadászat: 36/94 (+36%) 20. vitalitás: 5/19 (+6%) 21. bányászat: 44/56
22. testépítés: 9/13 23. úszás: 14/86 24. főzés: 14/70 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 554
6. regeneráció: 1 10. vp regeneráció: 1 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 105 TVP-ért
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 261 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 42, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332), Rém (#315), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), halálmadár (#351), Folrang (#331), Eruol (#378), őshonos sziklozug (#447), brutális morf (#7620), dűneszellem (#603), mammut zombi (#654), kisebb jégisten (#662), animált tűzbestia (#709), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), Strissha (#528), tleikan főbíra (#512)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
purifikátor császár (#393), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (109,7,1) vámpirizáció (#1) (71,0) áldomás (#6) (9988,0)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12) esszenciavédelem 2 (#188) nagyobb agypajzs (#120)
óriáserő (#53) esszenciavédelem (#165) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
halálvarázslat (#124) >> greén örvény (#443) halálvarázslat (#124) >> quwarg széltáncos (#540)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> lidérctűz (#457) gázpajzs (#467) >> smaragd drakón (#321)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)
2.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0)
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): többek közt 908. tárgyat kell leadnod. árnytündér szentély (694): többek közt 957. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 24, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 197 TU. szükséges még: 13 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
5 fejsze (#1240) 700 kábító nyilacska (#1590) 2000 katonai kötszer (#1508)
$10 küklopsz szem ($643) 71 mihlanil (#539) 2 olló (#335)
100 orchidea kehely (#1876) 451 pszi kő (#248) 306 szent jogar (#150)
1499 tátika bibe (#1905) 210 Thargodan esszencia (#328) 490 tl'urlang fiola (#788)
470 tükör (#43) 1 tűzsárkány ital (#1400) 144 vas dobónyíl (#189)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytoll (#572) 1 artikula bélhólyag (#927) 92 isteni könnycsepp (#260)
43 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 óndarab (#85)
1 remák szív (#264) 1 sallank karom (#128) 1 sötét ital (#284)
1 toxyl (#591) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 drakolder póráz (#773)
12 kaja (#2) 1 kyorg rúnakorong (#767) 1 parduanhályog (#909)
6 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

290 291 292 293 294 295 296
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
(291,11) elfajzott enkalák (#564), 22. jellempróba, oltár, nekrofun (#173)
(291,12) troglodita harcos (#556), oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), tündöklő szobor (#1587)
(291,13) 28. jellempróba, Tharr oltár, mutánsféreg (#554)
(291,14) troglodita idézők (#551), Chara-din monolitja (#534)
(292,10) bosszúálló (#562), 25. jellempróba, Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393)
(292,15) ősi rúnatorony (#852), Tharr oltár, művészi porolit (#720), elemi pulzátor (#440), tleikan házőrző (#507)
(293,9) tengeri parduanok (#565)
(293,16) 21. jellempróba
(293,17) márványtorony (#175), 24. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136)
(294,9) káoszdémon (#547), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek