407. forduló, 409. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 16. 11h:40'
EZ A 1261. JÁTÉKHETED, 408. FORDULÓD
1262. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 4 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

SHARIN ELTON KALANDJAI


48 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,74] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+80 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+368 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+221 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Tojást tojik a proteinfecske. (+1 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku csapásvezető nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 751.]

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 751.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy csapdaészlelés varázslat! (+6 csapdaészlelés) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 751.]

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 746.]

vv 24 26 188 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 744.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 742.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 740.]

tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 132 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 700.]

gyk 28 30 0 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. Még sokat kell gyakorolnod. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +62 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 670.]

kf 629 0 0 kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed az adamantit sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

kf 1541 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

kf 820 0 0 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 669.]

* 3. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

* 4. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

* 5. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

* 6. KP: kf 853 0 0 kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 666.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 661.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 661.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 641.]

v 96 94 52 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

128 129 130
73
74
75
(129,74) quwarg királynő (#153)

[94,52] Lakott területre érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy relikviagyűjtő házát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kt 22 40 elkészíted a 22. tárgyat (40 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[129,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku csapásvezető. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 393 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy trosnyogó szakóca előtt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Célirányosan haladsz. Egyenest a múltkor talált kerek kő felé veszed az irányt. Rendben, még sértetlen. Ugyanúgy áll, ahogyan legutóbb hagytad. (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Felfedeztél egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Sheran templom van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [130,73] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dögkeselyű testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megdöföd a dögkeselyű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 5, gyógyulás: 12, összesen: +7 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dögkeselyű jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a dögkeselyű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 13, gyógyulás: 12, összesen: -1 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (100,80)-> 2 arany, -2 ÉP], egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP], egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (100,80)-> 24 arany, -2 ÉP], 3 sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy bronzpenge. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal meghorzsolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a ryuku ostromteknős rúgása elől. A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [131,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős fejét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal meghorzsolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 591.]

ef 10 508 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 521.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 491.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 461.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[132,72] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal jól megszúrod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [133,71] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban sakálok üvöltenek. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Chara-din híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku csapásvezető. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 430 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 152 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +62 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany. 1 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [134,70] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy epokitféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {HD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg jobb oldalát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal jól megszúrod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +62 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Fenn is van, lenn is van,
Kinn is van, benn is van,
Néma is, zenél is,
Lágy is és kemény is,
Fehér is, szürke is,
Lomha is, fürge is.
Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 435.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[135,70] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjúságodat oltod. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [137,68] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 479 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal kicsit megbökdösöd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 381 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +62 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 7 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 558, gyógyulás: 12, összesen: -546 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+305 életerő.)
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a rakolits por a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 8 fülemüle agyar, 1 nagy vaskulcs, 1 fémrúd, 2 vas dobónyíl, 1 igazgy. fülbevaló.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +62 életerő. [77 pontot használtál fel, van még 358.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[138,67] Az erdőt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +62 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy szürke rinocérosz. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal eltalálod a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +62 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [7 pontot használtál fel, van még 351.]

usz 30 úszol 30 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 1. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed az adamantit sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 2. BP: le 1541 0 0 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 3. BP: kf 373 0 0 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 4. BP: kf 453 0 0 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 5. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 6. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 7. BP: le 853 0 0 leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 8. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 9. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 350.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 310.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 172 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 3, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Most extra takarmányt is kap. A kitűnő étkeztetés hatására az állat szervezete 3 felesleges spirituszt termelt, gyorsan megszabadítod tőle. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 549 pontot. A következő körben tehát 749 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Elenios eljövendő papja vagy. Papi hited: 271. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 408. fordulód.

Erő: 46 (51) Szint: 38 Merészség: 7/3 Magasság: 181 cm
IQ: 59 (61) Támadás: 52 (55) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 42 (44) Védekezés: 79 (86) Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 748/758 Jellem: jó (777) Tul. pont: 17
Szerencse: 46 (56) Varázspont: 1816/1128 Pénz: 23332 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 61/13 Pszi pont: 416/771 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4572 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 414 TP-t kaptál. Jelenleg 7 410 813 TP-d van. A következő szinthez még 89 187 TP szükséges. Trófeáid: tektonikus kvatáns, kisebb quwarg isten, Thargodan légiós. A 373. fordulódban 1334 arany került a bankszámládra. 1719 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 37/12 szúrófegyverek: 32/89 (+4%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/54 lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 35/5 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); nyu-shuriken (#157) max. 1 db (7 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
138,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 129,74
JLKzott minoszkúpok: 62, 64, 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/2 2. nyomkövetés: 64/49 (+20%) 3. mászás: 15/18
4. csapdakészítés: 23/82 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/59 (+600%) 6. gyógyítás: 124/93 (+32%)
7. titkosírás: 9/3 8. felderítés: 35/43 (+4%) 9. szörnyidomítás: 15/2
10. teológia: 42/30 (+9%) 11. taumaturgia: 42/25 (+9%) 12. szerencsejáték: 10/56
13. versengés: 21/46 (+10%) 14. harcművészetek: 35/15 15. zene: 26/78
16. szörnyismeret: 32/50 (+22%) 17. pszi: 63/30 (+3%) 18. zárnyitás: 2/44
19. vadászat: 14/91 (+2%) 20. bányászat: 37/3 21. úszás: 11/66
22. főzés: 14/92 23. csapatmunka: 8/87

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 2947. karakternek
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), proteinsólymot (#771) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
"Mindenki egyért" TK beállítás
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
halálmadár (#351), tektonikus kvatáns (#7172) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
Csontmarok (#2039), Sharin Aldor (#2795), Ars Magica (#9150), Tapírnyúzó Carmen (#4567), krathan csontváz (#432), szellemdarázs (#481)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) bűvölés (#20) (447) Techiulan aurája (#261)
csapdaészlelés (#222) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem 2 (#188) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
vakító fény (#43), agybénítás II (#246)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
oldás (#372), tompítás (#40), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
fehérál.roncsolása (#248) >> Izomagy (#6129) fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213)
fehérál.roncsolása (#248) >> halálhozó (#419) fehérál.roncsolása (#248) >> vark. kardtáncos (#693)
fehérál.roncsolása (#248) >> varkaudar böllér (#692) fehérál.roncsolása (#248) >> varkaudar katona (#691)
fehérál.roncsolása (#248) >> ongóliant (#159) fehérál.roncsolása (#248) >> halálos morf (#7618)
fehérál.roncsolása (#248) >> harcias morf (#7619) fehérál.roncsolása (#248) >> brutális morf (#7620)
fehérál.roncsolása (#248) >> lomha morf (#7621) fehérál.roncsolása (#248) >> védelmező morf (#7622)
fehérál.roncsolása (#248) >> mágiamorfáló (#7623) fehérál.roncsolása (#248) >> domináns morf (#7624)
fehérál.roncsolása (#248) >> éltető morf (#7625) fehérál.roncsolása (#248) >> változatos morf (#7626)
fehérál.roncsolása (#248) >> smaragdgólem (#417) fehérál.roncsolása (#248) >> vortexmágus (#418)
fehérál.roncsolása (#248) >> korinthai amőba (#420) fehérál.roncsolása (#248) >> kék rothasztó (#421)
fehérál.roncsolása (#248) >> tektonikus kvatáns (#7172) fehérál.roncsolása (#248) >> acélkolosszus (#35)
fehérál.roncsolása (#248) >> tyrannoszaurusz rex (#160) fehérál.roncsolása (#248) >> ősi szellem (#422)
fehérál.roncsolása (#248) >> csontváz hadúr (#423) fehérál.roncsolása (#248) >> kísértetvarázsló (#424)
fehérál.roncsolása (#248) >> szubreális vámpír (#223) fehérál.roncsolása (#248) >> ryuku csapásvezető (#778)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Küldj vissza egy sötétlelkű szubreális vámpírt oda, ahová való!
2.) Az új helyeken papjaimra új kalandok, új szerelmek várnak. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 62, 63, 64, 66, 68, 72, 73, 126, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 18.
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 271, a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20121.
A morf invázióban megölt morfok száma: 1283, az összesen kapott pontszám: 147340.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

MAKRÓID (jelenleg 2 lehet)
1. makró parancsai: h 1629, p 71, vv 24 26 188, tf 2 40, gyk 28 30, kf 629, le 373, kf 1541, kf 820, e 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) OK
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) OK
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) OK
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9125 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bányászcsákány (#434) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 2 bronzhegyű lándzsa (#87)
5 ezüsttőr (#322) 2 * méregfog (#1553) 1 + teriád lándzsa (#1282)
Vágófegyverek
3 bronzpenge (#126) 1 rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Aritma ostora (#1605) 1 Mallon botja (#1526)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lövedékek
19 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
7 bumeráng (#249) 6 esszenciakristály (#350) 3 ezüstshuriken (#327)
1 fejsze (#1240) 3 * mérg. vas dobónyíl (#190) 19 nyu-shuriken (#157)
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kvatáns pajzs (#1829)
Páncélok
1 * adamantit páncél (#628)
Sisakok
1 adamantit sisak (#629) 1 * Khór maszkja (#1138) 1 Mágikus Koponya (#279)
1 * optiri agysisak (#315) 1 rézsisak (#72)
Köpenyek
5 Jerome köpenye (#1527) 1 * mágusköpeny (#453) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
4 * boszorkánykendő (#1697) 1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * adamantit kesztyű (#306) 4 grifftoll kesztyű (#1578) 1 Khór kesztyűje (#1746)
1 mászókarom (#78) 7 tankány karom (#237)
Övek
5 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * adamantit csizma (#631) 1 cirkuszi surranó (#1234)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+3)
1 bátorság medálja (#1653) 1 csontamulett (#711) 2 gólem talizmán (#811)
7 halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 kreiton fókusz (#853)
1 mihlanil medál (#823) 1 * nekrofun medál (#253) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 * szem szimbólum (#142) 3 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar fétis (#1826)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany papi karkötő (#309) 3 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 3 * Eldaran karkötője (#373)
1 * mentát karkötő (#1551) 1 ónix masszavadító (#438) 3 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
64 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
2 smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+5)
1 * arany morfmedál (#2499) 1 * ezüst éjmedál (#2439) 1 * fejvadász medál (#1734)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115) 1 * q. demoralizátor (#2067)
Nyergek
1 díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 47 csepp tinta (#101), fér még: 13]
6 éjurna (#2368) [bennük 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 50]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 1 korty sötét ital (#284), fér még: 4]
2 fűszertartó (#210) [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
15 huhogó bibe (#332) [bennük 52 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 128]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 172]
12 szent kehely (#257) [bennük 120 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
17 uzbány csőr (#169) [bennük 185 csepp ugh méreg (#166), fér még: 19]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
3 zöld üveg (#82) [bennük 51 csepp ragasztó (#83), fér még: 9]
Eszközök, használati tárgyak
5 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
2 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 13 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
3 bronzkulcs (#76) 1 bűvészpálca (#1639) 16 cirkuszi pergamen (#1233)
1 csontkulcs (#74) 3 destabilizátor (#1275) 10 + deus ex machina (#1)
1 erőserkentő (#1405) 1 esélynövelő (#1409) 9 ezüst kulcs (#184)
4 Fairlight szütyője (#2108) 3 fáklya (#36) 1 fekete könyv (#2234)
12 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233) 30 gernim balzsam (#1894)
31 gyógykenőcs (#313) 1 hópelyhes kupa (#1660) 1 hűségérme (#1141)
62 kaja (#2) 2 kaleidoszkóp (#1269) 3 keg gomba (#1615)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kis ónixkulcs (#1110) 3 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 4 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
4 kristálygömb (#265) 1 kryzanit fókusz (#2292) 1 kulcskarika (#648)
1 lant (#238) 2 légiós hátizsák (#1560) 1 mágikus hátizsák (#735)
7 manakristály (#500) 3 márványkulcs (#245) 1 márványszobor (#2232)
3 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 17 megsemmisítő (#1540)
1 méregtermő iszák (#1666) 1 moa varázsdoboz (#1133) 3 morf esszencia (#2452)
3 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 65 ork csodaszer (#1228)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 őskristály-szilánk (#1525) 1 plazmagömb (#2235)
5 pszi kő (#248) 1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 11 rum (#1419)
1 rúnakavics (#2233) 1 ryuku védőkenőcs (#1154) 17 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42) 1 tektonikus gömb (#1827)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 trikornis fókusz (#2169) 1 tubarkő (#700)
9 tudás gyöngye (#522) 1 + tüskecsapda (#242) 26 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 10 védőkristály (#2240) 6 zárnyitó készlet (#39)
1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 39 álompor (#396)
86 átlátszó morfplazma (#2451) 1 aurach bőr (#658) 15 aurach fog (#657)
2 berzerker tüske (#713) 78 bíbor morfplazma (#2450) 2 bruhatagnyelv (#1230)
1 bunthar bőr (#733) 1 dentor bőr (#551) 28 drótszőr (#37)
6 eknozol (#540) 2 etra hályog (#712) 5 evaporőr háj (#105)
7 extra takarmány (#1360) 50 ezüstdarab (#326) 85 fehér morfplazma (#2445)
89 fekete morfplazma (#2446) 2 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
4 fülemüle agyar (#267) 13 galachmit (#310) 3 grákóbőr (#41)
75 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 24 hattyútoll (#1222)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 13 ilkin érc (#232) 1 illatos rózsaszál (#1595)
1 jég dragnit (#1745) 4 jégszív (#282) 107 kék morfplazma (#2442)
28 kőszem (#304) 1 kreiton esszencia (#892) 4 kvazár (#244)
13 lidércesszencia (#1074) 88 lila morfplazma (#2448) 10 lótuszvirág (#447)
151 madártoll (#112) 75 mákrózsa virág (#56) 16 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mithril (#352) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa jádekő (#382)
1 moa obszidián (#380) 2 moa üveggömb (#383) 1 Morgan kristálya (#659)
72 narancs morfplazma (#2449) 17 nektoraf faggyú (#667) 91 óndarab (#85)
146 pirkit (#153) 3 pókláb (#1378) 9 pular kristály (#239)
25 quwarg kristály (#2238) 2 rájabőr (#404) 3 rakolits por (#669)
10 ramit kő (#226) 21 remák szív (#264) 24 rézdarab (#70)
4 rinóbőr (#651) 1 ryuku rúnatekercs (#1162) 1 sámán erszény (#650)
82 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678) 6 surranó kígyó bőr (#47)
27 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 16 téfea-agy (#172)
1 teknőcteknő (#416) 16 Thargodan esszencia (#328) 4 tyrex csont (#280)
11 vámpírfog (#1221) 85 varányszem (#30) 34 vasérc (#152)
87 vörös morfplazma (#2443) 10 xirnox szív (#213) 73 zöld morfplazma (#2444)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: adamantit páncél (#628)

Összsúly: 424.66 kg Megterheltség: 187%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 279 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
7 éjkő (#2369) 1 hártyaköpeny (#2251) 10 kreiton esszencia (#892)
1 kronokristály (#1636) 15 manakristály (#500) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) 12 pszi kő (#248) 1 ryuku mellvért (#689)
1 ryuku sisak (#688) 2 tapasztalatkő (#975) 3 titanitdukát (#1480)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 extra takarmány (#1360) 1 rakolits por (#669)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
94 arany (#50) 1 bronzpenge (#126) 1 gólem talizmán (#811)
5 isteni könnycsepp (#260) 14 madártoll (#112) 14 mákrózsa virág (#56)
4 ragasztó (#83) 3 spiritusz (#170) 10 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
(129,74) quwarg királynő (#153), ryuku csapásvezető (#778), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, 18. többszemélyes kaland, tündöklő szobor (#1587), nekrofun (#173)
(130,73) dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Leah oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku ostromteknős (#362)
(131,72) ryuku ostromteknős (#362), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár
(132,72) gumifa (#38), quwarg harcos (#201)
(133,71) arató csattanatok (#144), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din oltár, 40. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), ryuku csapásvezető (#778)
(134,70) epokitféreg (#147), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), oltár
(136,69) arató csattanat (#144), tavacska, Chara-din monolitja (#534), 29. jellempróba, oltár
(137,68) Chara-din monolitja (#534), smaragdgólem (#417)
(138,67) oltár, szürke rinocérosz (#346)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Elindult a Végzet Verme 2. A részletekről a Beholder honlapján tájékozódhatsz.
* - Az Élet földjére belkerült két többfős kaland a 697,71-es és 690,54-es koordinátára.
* - Korábban volt egy hiba, hogy ha valaki nyugaton a szigeteken kívülről használta a quwarg térváltót vagy a nerub teleportert, akkor nem működött a kincsszűrő lista, így olyan tárgyak is estek, amik nyugaton nem engedélyezettek. A hibát korábban már javítottuk. Most átnéztük a nyugati karakterek fordulóit, és levettünk minden olyan tárgyat, ami így jogtalanul esett. Az elhasznált Harcosok Könyvével nyert jutalmat levonjuk. Ha valakinek ezzel kapcsolatban reklamációja van, az jelezze az Ügyfélszolgálaton.
* - A Végzet Vermében az LM 900-as parancsoknál néha rosszul számolta a mozgás TVP-jét. A hibát javítottuk.
* - Az életlánc (2485) bónuszai nem csökkentek. A hibát javítottuk, a tulajdonságokat minden érintettnél korrigáltuk.
* - A Trinigan rúnája használható BUL-ben is. A részleteke a módosított enciklopédiában találjátok.
* - A táborozás alatt kapott minden tárgy kiíródik ezentúl, nem csak az első 10.
* - Új bónusz került be: a napi fordulókorlát eltörlése egy hétre.
* - A Feltételes pajzsváltás ezentúl a csata elején történik, nem pedig csak a közelharc előtt.

Üzenet küldése a karakternek