Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 30. 18h:12' EZ A 1180. JÁTÉKHETED, 493. FORDULÓD 1181. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 |
* 1. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: vv 224 59 26 | elmormolod a 224. varázslatot az 59. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: vv 63 443 157 | elmormolod a 63. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: vv 71 182 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 72. varázslatot |
* 5. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 6. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ef 12 524 0 | energia fejlesztése 12 |
tps 100 0 0 | TVP spórolása: 100 pontért |
hh 1133 1618 937 | használod az 1133. tárgyat az 1618. tárgyat a 937. tárgyat |
vv 79 167 209 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 209. varázslatot |
im 0 2 0 | imádkozol |
h 1271 43 0 | használod az 1271. tárgyat |
vv 210 116 128 | elmormolod a 210. varázslatot a 116. varázslatot a 128. varázslatot |
v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 136 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 126 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (98 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány pikkelyes testét. (10 támadással 859 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). {HD:} Cápafoggal többször eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +75 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 35 arany, 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1382, sebződés: 492, gyógyulás: 264, összesen: -228 ÉP}
* 7. KP: vv 177 28 188 | elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 8. KP: e 30 0 0 | élelemszerzés 30 pontért |
* 9. KP: kf 453 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kf 1568 176 | kézbeveszed/felveszed az 1568. tárgyat a 176. tárggyal |
kf 1373 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
le 1538 | leveszed/lerakod az 1538. tárgyat |
kf 1523 | kézbeveszed/felveszed az 1523. tárgyat |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány farkát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (90 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány fejét. (10 támadással 910 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). {HD:} Cápafoggal megbököd a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pestisaurád 8 sebzést okoz. A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +75 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1386, sebződés: 300, gyógyulás: 222, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [386,59] Elérsz egy sivatagos terület széléhez. A homok vörös, nem pedig sárga, mint otthon. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy rubin sárkány. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [387,60] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy méregelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 96 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregelementál csöpögő állkapcsát. (4 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {HD:} Cápafoggal megdöföd a méregelementál csöpögő állkapcsát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pestisaurád 5 sebzést okoz. A méregelementál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A méregelementál nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A méregelementál csápol, de mindhiába. A méregelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 146 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 0, gyógyulás: 93, összesen: +93 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 113 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uchako testét. (8 támadással 769 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Cápafoggal megbököd az uchako testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Az uchako megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az uchako fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 8 csepp sáfrányport. 9 491 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 996, sebződés: 9, gyógyulás: 175, összesen: +166 ÉP}
kf 1707 | kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pestisaurád 8 sebzést okoz. Az opati polip csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a trix kölyök manófejét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 fénytelen gyöngy, 1 trix gyógypálca és 1 obszidián tüske [obszidián tüske ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 827 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 49, gyógyulás: 46, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix mágustanonc manófejét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). A trix mágustanonc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix mágustanonc jobb vállát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Karmait felemelve, a trix mágustanonc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 trix gyógypálca. 4 037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 223, gyógyulás: 108, összesen: -115 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 110 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 93 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (85 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány bal szárnyát. (8 támadással 780 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). {HD:} Cápafoggal többször eltalálod a smaragd sárkány óriási karmát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pestisaurád 12 sebzést okoz. A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 6 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1296, sebződés: 330, gyógyulás: 224, összesen: -106 ÉP}
kf 1456 | kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a vg'axtol torzító rezgő auráját. (10 támadással 936 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a vg'axtol torzító testét. Kritikus ütés! (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pestisaurád 12 sebzést okoz. A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító testét. (10 támadással 863 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 23 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pestisaurád 7 sebzést okoz. A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 870 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pestisaura 8 ép-t sebez. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig).
Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször eltalálod a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 628 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a vg'axtol torzító testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 23 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +75 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Friedurgonoma trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes vg'axtol torzító trófeát. 26 869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4645, sebződés: 1256, gyógyulás: 265, összesen: -991 ÉP}
(Továbbmész...) [391,62] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +75 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lélekelementál közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 86 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lélekelementál anyagtalan testét. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a lélekelementál bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lélekelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1207, sebződés: 43, gyógyulás: 154, összesen: +111 ÉP}
(Továbbmész...) [392,63] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy smaragd sárkány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 100 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 100 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány bal szárnyát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (94 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány jobb első lábát. (8 támadással 759 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). {HD:} Cápafoggal megdöfködöd a smaragd sárkány testét. Kritikus ütés! (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pestisaurád 18 sebzést okoz. A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +75 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 20 007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1350, sebződés: 359, gyógyulás: 237, összesen: -122 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [394,64] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ében sziklatornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Balgoral Hrotgar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében halálhajcsár!
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár nyakát. (8 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
6 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 0, gyógyulás: 135, összesen: +135 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok bal vállát. (6 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszbajnok jobb karját. (8 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a káoszbajnok jobb karját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 744 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 942, sebződés: 31, gyógyulás: 123, összesen: +92 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón jobb hátsó lábát. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). {HD:} Cápafoggal megbököd a márvány drakón testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled 4 pontot sebződik a pestisaurától. A márvány drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sárkányfogat. 8 050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 9, gyógyulás: 124, összesen: +115 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg fejét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg testét. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {HD:} Cápafoggal megkarcolod a taalru herceg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled 3 pontot sebződik a pestisaurától. Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 9 470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 38, gyógyulás: 101, összesen: +63 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (10 támadással 755 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a vg'axtol torzító testét. (10 támadással 692 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pestisaura 15 ép-t sebez. A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a vg'axtol torzító testét. (10 támadással 637 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a vg'axtol torzító rezgő auráját. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A pestisaura 17 ép-t sebez. Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig).
A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a vg'axtol torzító rezgő auráját. (9 támadással 540 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 20 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pestisaurád 9 sebzést okoz. A vg'axtol torzító megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 461 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megbökdösöd a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +75 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4571, sebződés: 1693, gyógyulás: 355, összesen: -1338 ÉP}
szk 328 313 784 | keresed a 328. szörnyet a 313. szörnyet a 784. szörnyet |
* 1. BP: tpf 100 0 0 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: vv 128 0 0 | elmormolod a 128. varázslatot |
* 5. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
* 6. BP: kf 1158 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 7. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
ANGYALI MEDÁL (1523. TÁRGY) Nem csoda, hogy Tyriel több ezer Thargodant tudott elpusztítani, hihetetlenül erős energia-varázslatokkal bírt, melyek erejét eme medál is növelte. Ha ezt a csodás, enyhe fényt kibocsátó relikviát a nyakadba akasztod, te is átérezheted ezt: sebzést okozó energia/tűz/villám alapú varázslataid ellen a Sötét Föld teremtményei (illetve minden szörny, amivel a Sötét Földön harcolsz) -5-öt kapnak a mentődobásaikra, ezen varázslataid 10%-kal többet sebeznek rajtuk (de max. 100-zal többet), valamint nagy ritkán, ha épp végeztél egy kóbor Sötét Földön őshonos szörnnyel, Raia felfigyel a teljesítményedre és megjutalmaz egy fejlesztési ponttal (persze csak ha Raia híve vagy.) A tárgy viseléséhez legalább 30. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
UCHAKO (308. SZÖRNY) Az uchako a sivatagok mélyén élő, féregtestű Thargodan, három ébenfekete szemgolyóval, óriási, megnyújtható, hegyes fogakkal teli állkapoccsal. A homokdűnék mélyén rejtőznek, áldozatukra lesve. Bármilyen élőlényt mérföldekről megéreznek, és váratlanul csapnak le rá, legyen az egy kóbor mópat, egy másik Thargodan vagy nagy ritkán egy eltévedt térutazó. |
A TL'URLANGOK A tl'urlangok, ismertebb nevükön éjfattyak egy teljesen idegen dimenzió teremtményei. Felépítésük tökéletesen eltér az általunk ismert fogalmaktól. Egyes teóriák szerint az univerzum másik végéből érkeztek egy kapun keresztül, mások szerint egy párhuzamos univerzum lakói, amely mindenben az ellentéte a mienknek. Hatalmuk másságukból adódik - érintésük megsemmisíti a mi világunk anyagát. Messze, az ősi múltban egyszer Raia angyalai inváziót indítottak a Sötét Földre. A Thargodanok iszonyúan öreg ősmágusai a Teremtés és Pusztítás rituáléit felhasználva kaput nyitottak, de maguk sem tudták, hogy mi fog keresztüllépni rajta. Az éjfattyak érkezésükkor megsemmisítették az ősmágusokat, de az ősmágusok varázslatai meggyengítették őket, és sem további pusztításra, sem a kapun való visszatérésre nem voltak képesek. A Sötét Hercegek szolgálatra kényszerítették őket, és még jutalmat is kínáltak nekik, az angyalok pulzáló életesszenciáját. Az éjfattyak elfogadták a paktumot, és a Thargodanoktól kapott energiával megerősödve, lecsaptak a Fény seregeire, amely már Techiulan citadelláját ostromolta. A csata egy órán át tartott, és egyetlen szikrányi lélekenergia sem menekült, a tl'urlangok teljesen felfalták Raia seregét. Az éjfattyak azonban annyira megerősödtek, hogy úgy érezték, folytathatják a Thargodanok és a Sötét Föld más teremtményeinek behabzsolásával. Eddigre azonban kiderült, hogy az ősmágusoktól örökül hagyott speciális varázslatok energiája még ezeken az idegen teremtényeken is képes sebet ejteni. Az ősi varázslatokkal, és nagyhatalmú mágikus fegyverekkel sikerült visszaűzni az éjfattyak kicsiny seregét, de sok tízezernyi Thargodan semmisült meg örökre. A kapu bezárult, és többé soha senki nem nyitotta meg - egészen mostanáig... Megjegyzések: életenergiájuk nem lévén, a tl'urlangok természetesen immunisak a vámpirizációra és a varázspont-elszívásra. Éjfattyakkal csakis 50. vagy magasabb szintű kalandozók találkozhatnak. Fontos: ezeket a lényeket ugyan el lehet pusztítani, de csakis akkor, ha mindent megtettél a felkészülés érdekében. Készülj fel rá, hogy az első néhány találkozás demezéssel végződik. Ha esetleg egységesen BA vagy FT parancsot akarsz kiadni az összes éjfattyra, akkor a 9096-os számmal hivatkozhatsz rájuk. (Ha azonban merészséged nem indokolja a támadást, a többi ilyen FT-hez hasonlóan, nem fogsz támadni, hiába van FT 9096 kiadva.) |
VG'AXTOL TORZÍTÓ (416. SZÖRNY) Bár ez az éjfatty láthatatlan, mégis, jelenlétét messziről meg lehet érezni. Gyomrodba irtózatos félelem mar, érzed, hogy körülötted minden a Semmibe, az ürességbe hullik. Az anyag megszűnik létezni, az értelem elveszti értelmét, az élet elfolyik, mintha soha nem lett volna. Fuss, teleportálj, menekülj, ahogy tudsz! |
RD'ALV LÉLEKTIPRÓ (413. SZÖRNY) Egy vibráló bíborláng, egy éjfatty megtestesülése - iszonyatos látvány még egy Thargodan számára is. A levegőben keringő por lángra lobban, a sziklák elfolynak, amerre jár. Egyetlen érintése elég, hogy testedből csak kiszáradt porhüvelyed maradjon hátra. Megjegyzés: a rd'alv lélektipró lehelete és érintése ellen a védelem a tűztől nem nyújt védelmet. |
TOXYL ÜVEGCSE (592. TÁRGY) A jó ég tudja, miféle hihetetlen keménységű anyagból készült a toxyl üvegcse, mindenesetre nemhogy nem marja szét a toxyl, de még képes is a légmentesen zárható edény akár nagyon hosszú ideig is tárolni ezt a különlegesen mérgező anyagot anélkül, hogy az elillanna. |
Erő: | 70 (101) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 67 (99) | Támadás: | 126 (130) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 62 (81) | Védekezés: | 134 (143) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/664 év |
Egészség: | 67 (96) | Életpont: | 1225/1188 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 62 (96) | Varázspont: | 2388/1080 | Pénz: | 16300 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 72/11 | Pszi pont: | 308/292 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/77 (+12%) | ökölvívás: | 44/86 (+6%) | szúrófegyverek: | 31/96 (+3%) |
vágófegyverek: | 3/73 | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 27/13 |
dobófegyverek: | 32/96 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -31.); vas dobónyíl (#189) (32 -36.); ezüsttollú nyíl (#363) (37 -39.); mihlanil dobótőr (#599) (40 -42.); mihlanil nyíl (#597) (43 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); mihlanil dobótőr (#599) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
394,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 394 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1337 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 71/73 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 68/95 | 3. lopás: | 2/42 |
4. mászás: | 22/37 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 43/76 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 23/98 |
7. gyógyítás: | 150/96 (+69%) | 8. titkosírás: | 15/13 | 9. felderítés: | 23/70 |
10. szörnyidomítás: | 21/44 | 11. teológia: | 73/76 (-975%) | 12. taumaturgia: | 76/70 (-989%) |
13. szerencsejáték: | 8/6 | 14. versengés: | 21/2 | 15. harcművészetek: | 48/28 |
16. zene: | 244/72 (+70%) | 17. szörnyismeret: | 40/99 | 18. pszi: | 30/23 (+3%) |
19. zárnyitás: | 4/27 | 20. vadászat: | 52/63 | 21. vitalitás: | 6/44 |
22. bányászat: | 37/36 (+5%) | 23. testépítés: | 70/26 (+32%) | 24. úszás: | 14/98 (+16%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), lótuszfőzetet (#448) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 15 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), zombi mágus (#389) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (6,0) | áldomás III (#217) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs II (#63) | harci induló (#443) | tűzmágia (#157) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Symulf rúnája (#182) | mentális pajzs (#72) | pestisaura (#210) | az elme fölénye (#116) |
túlvilág lehelete (#177) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), savhurrikán (#107), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +50 kg teher) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+3 sebzés közelharcban) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szomorú, de a druidák megkezdék munkájukat az élet helyreállítására. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: végezz egy Ekhnagorhuval! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 97. labirintus (409,65). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Thargodan könyvtár (768): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 91, 93, 94, 95, 97, 99, 100, 101, 171. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 5, 15, 16, 18, 21, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 50, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 324, az összesen kapott pontszám: 29911. (összesen ölhető: 1608 ) |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: ef 12 524, tps 100, hh 1133 1618 937, vv 79 167 209, im 2, h 1271 43, vv 210 116 128, v 1 20, h 211, tf 1 40. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
Összsúly: 279.75 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | $13 | aenouth ködkürt ($1554) | 80 | amniosz (#203) | $100 | bordacsont ($16) | 1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bozontfonat (#1563) | 27 | deus ex machina (#1) | $2 | hősiesítő medál ($1558) | 1420 | madártoll (#112) | $1 | mentát korona ($1559) | 2 | moa kulcsmásoló (#1332) | 26 | óndarab (#85) | 5 | quwarg katalizátor (#1535) | 3 | ryuku függő (#1322) | $8 | ryuku futárcsizma ($1530) | 1 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 2 | teriád dobóháló (#1281) | 230 | teriád féreg (#1276) | 4 | Thargodan karkötő (#1249) | 1 | törpe bakancs (#475) | $1 | Trákin csákánya ($367) | 50 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | halcsont (#390) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 6 | mihlanil dobótőr (#599) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
977 | arany (#50) | 5 | ében toboz (#578) | 8 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fénytelen gyöngy (#1698) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | madártoll (#112) | 3 | polip szívóka (#391) | 7 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 1 | toxyl üvegcse (#592) | 2 | trix gyógypálca (#1704) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
385 | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | 391 | 392 | 393 | 394 | 395 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|