140. forduló, 142. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 19. 9h:12'
EZ A 174. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
175. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,74] koordinátán.
Brynhildur átadott neked a 1. napon 19 TU-t.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tüskés harci gromak nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 297.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

ftv 33 217 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 217. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

ftv 31 217 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 217. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

m 1 mozogsz északkeletre
[71,73] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láplidérc bal lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Tiume batyuja és 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 csontpálcát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 767 (limit: 770), a megölt főholtak száma: 7, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 87745.
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 269.]

kt 2371 elkészíted a 2371. tárgyat
Begyűjtöttél 1 halálvirágot. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[71,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 268 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy csontlepke.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 deus ex machinát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 769 (limit: 770), a megölt főholtak száma: 7, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 88015.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,71] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " I't LyáRRtam - Buldózer " Észreveszel egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Xantorg lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Jerome. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Jerome kitines ollóját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Jerome kitines ollóját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a Jerome páncélos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a Jerome összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Jerome fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Jerome száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 7 csepp rákfatty váladékot. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,70] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Látsz egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy manifesztátor. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tetemember. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a tetemember rotható húsát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a tetemember bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 234.]

m 8 mozogsz északra
[70,69] A bozótost dombság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Felfedeztél egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő északi aurach mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach jobb első lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 224.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 194.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[70,68] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az emberevő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az emberevő testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [70,67] Még mindig hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Találsz egy világítótornyot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [71,66] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Chara-din: gonoszság, pusztítás, káosz! <Dur Yazil Abbad, a Lord> " Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Shanon Dhar Wermon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy világítótornyot. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [49 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 mozogsz északkeletre
[72,65] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Leanan. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör " [10 pontot használtál fel, van még 135.]

ef 21 506 energia fejlesztése 21
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-19 TU.] [133 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

hu 87 111 176 hulladék: 87 111 176
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hosszú íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 1576 5 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 5, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 281 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 20 (26) Szint: 21 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 23 (25) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 19 (23) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 20 Életpont: 355/355 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (26) Varázspont: 336/41 Pénz: 3366 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 29/10 Pszi pont: 86/14
Eddig összesen 1791 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 097 TP-t kaptál. Jelenleg 697 842 TP-d van. A következő szinthez még 102 158 TP szükséges. Trófeáid: csontváz lord, Poomr Ko, élőholt quwarg. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/21 szúrófegyverek: 21/33 (+4%) vágófegyverek: 17/17 (+27%)
ütőfegyverek: 17/50 (+3%) lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 25/64 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) (300%) << Mallon botja (#1526) (300%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
72,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/28 (+17%) 2. nyomkövetés: 37/12 (+35%) 3. mászás: 7/94
4. csapdakészítés: 13/58 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/30 6. gyógyítás: 14/80
7. titkosírás: 4/76 8. felderítés: 4/31 9. szörnyidomítás: 6/65
10. teológia: 13/36 (+6%) 11. taumaturgia: 16/13 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/35 14. harcművészetek: 18/8 15. zene: 3/71
16. szörnyismeret: 17/74 (+22%) 17. pszi: 13/59 (+15%) 18. zárnyitás: 5/30
19. vadászat: 4/42 20. bányászat: 22/22 (+72%) 21. főzés: 10/45 (+10%)
22. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (83,15) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> élőholt quwarg (#202)
lángcsóva (#31) >> csontváz lord (#177) lángcsóva (#31) >> massza (#217)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 81 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 vas dobónyíl (#189) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 5 bomló esszencia (#2367)
2 csontpálca (#329) 1 csuklyavirág (#133) 1 deus ex machina (#1)
1 halálvirág (#2371) 3 isteni könnycsepp (#260) 2 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 pirkit (#153) 7 rákfatty váladék (#333)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tiume batyuja (#660) 1 uzbány csőr (#169)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
(70,67) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely
(70,68) emberevő (#119), vaskohó (#155), Elenios oltár, világítótorony (#156), érclelőhely
(70,69) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, északi aurach (#350)
(70,70) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Dornodon oltár, 37. jellempróba, manifesztátor (#124), tetemember (#123)
(71,66) művészi porolit (#720), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve
(71,71) vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Leah oltár, 22. jellempróba, érclelőhely, Jerome (#956), csontváz (#48)
(71,72) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, piromenyétek (#99), csontlepke (#746), autentikus vámpír (#154)
(71,73) Sheran oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), uzbány (#102), láplidérc (#352), élőholt mirg (#135)
(72,65) a 33. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.06.19 09:08 Változások a számládon! 50 zsetont átutaltak a(z) 10564. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek