Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. júl. 7. 21h:29' EZ A 1144. JÁTÉKHETED, 869. FORDULÓD 1145. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1050 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 120 165 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: vv 164 26 224 | elmormolod a 164. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 24 161 | elmormolod a 188. varázslatot a 24. varázslatot a 161. varázslatot |
* 4. KP: vv 78 11 182 | elmormolod a 78. varázslatot a 11. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: vv 209 211 297 | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 297. varázslatot |
* 7. KP: vv 247 296 383 | elmormolod a 247. varázslatot a 296. varázslatot a 383. varázslatot |
* 8. KP: hh 841 1225 1546 | használod a 841. tárgyat az 1225. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 9. KP: vv 361 443 363 | elmormolod a 361. varázslatot a 443. varázslatot a 363. varázslatot |
* 10. KP: vv 319 316 326 | elmormolod a 319. varázslatot a 316. varázslatot a 326. varázslatot |
bpb | bef. parancs berakása: |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
ba 329 | nem támadod a 329. szörnyet |
t 831 | támadod a 831. szörnyet |
v 21 70 | elmormolod a 21. varázslatot |
kf 1432 | kézbeveszed/felveszed az 1432. tárgyat |
h 1398 1370 | használod az 1398. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 1271 1477 | használod az 1271. tárgyat |
f 1358 | kísérletezel az 1358. tárggyal |
f 1358 | kísérletezel az 1358. tárggyal |
f 1358 | kísérletezel az 1358. tárggyal |
vv 67 67 67 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
m 8 4 4 | mozogsz északra, délre, délre |
A bohócsipkád vonzza ellenfeled tekintetét. (Támadása és védekezése csökken.) Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy szingulár. védelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról ősi hurrikán varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 439 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 861 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy őstűz varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy kiszáradás varázslat. 163 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bíbor draklen pikkelyes testét. (11 támadással 484 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (66 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Meglengetve a pusztító lándzsát ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bíbor draklen jobb oldalát. (12 támadással 1786 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) {HD:} Vércsapolóval többször eltalálod a bíbor draklen pikkelyes testét. (11 támadással 845 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (57 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta ölelés varázslatot lősz. 392 életpontot sebeztél. Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (58 sebzést okozott.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A bíbor draklen fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A bíbor draklen néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A bíbor draklen farkával a kezedre csap. (1 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A bíbor draklen most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +86 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (476,94)-> 40 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a moa ravatalozót, szereztél 1 bíbor drakpikkelyt. 85 466 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5028, sebződés: 968, gyógyulás: 165, összesen: -803 ÉP}
(Továbbmész...) [433,97] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy gourry fészket. Délre egy draklen citadella van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +86 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy sangin yeti jelenlétét jelzi. Előkészíted a teriád dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz minél közel lopódzni (ez rendkívül nehéz a böhömnagy hálóval a kezedben), és rádobni. (Önanalízis: +11% csapdakészítés.) A fenébe! Elkerülte a csapdát a sangin yeti. Vagy te nem állítottad fel a csapdát jól, vagy ő volt nagyon éber. A lényegen ez most már mit sem változtat! Bánatosan elkullogsz a helyszínről. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [433,98] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy mutáns hegyitroll. {szintje: 53.} {egyik sebzési módja: 2x 4d33+80.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
vd 10 | m 10 |
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [435,100] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: sangin yeti szagot érzel! Kezed ügyében tartod a teriád dobóhálót, miközben a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! A teriád dobóhálót felé dobod. (Önanalízis: +11% csapdakészítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a sangin yeti. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. (Önanalízis: +51% csapdakészítés.) Úgy véled, hogy megfelelő idomítással hasznos segítőtárssá válhat ez a lény építkezések esetén. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [436,99] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (aranyrög) kell, hogy legyen! (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +86 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sangin yeti. { hideg alapú varázslat nem hat rá.} {egyik sebzési módja: 1x 2d220+280.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A bohócsipkád vonzza ellenfeled tekintetét. (Támadása és védekezése csökken.) Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 296 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 650 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sangin yeti bal lábát. (11 támadással 626 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (52 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Meglengetve a pusztító lándzsát a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sangin yeti bal lábát. (12 támadással 2300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+461 életerő). Transzformálsz! (+230 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (39 életpontot sebezve.) {HD:} Vércsapolóval többször eltalálod a sangin yeti bal oldalát. (11 támadással 1061 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). Transzformálsz! (+106 varázspont.) Vízelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta ölelés varázslatot lősz. 391 életpontot sebeztél. 391 életpontot gyógyultál. Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (58 sebzést okozott.) A fényaura 11 ép-t sebez. A sangin yeti lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 469 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +94 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy tockost nyomat Neked a sangin yeti! (1 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) {HD:} Pusztító lándzsával megdöfködöd a sangin yeti fejét. (4 támadással 767 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+76 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (38 életpontot sebezve.) {HD:} Vércsapolóval kicsit megsebzed a sangin yeti testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (61 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta ölelés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 378 életpontot sebeztél. 378 életpontot gyógyultál. Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (50 sebzést okozott.) A fényaura 12 ép-t sebez. A sangin yeti behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 352 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A sangin yeti behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 405 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 324 életpontot vesztettél.
A sangin yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +86 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 78 395 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6921, sebződés: 1837, gyógyulás: 1937, összesen: +100 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Sapkádon jót derül ellenfeled. Talán ezt ki is használhatod! (Támadása és védekezése csökken.) Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 304 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 650 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sangin yeti testét. (11 támadással 608 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (31 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Pusztító lándzsával megdöfködöd a sangin yeti fejét. Kritikus ütés! (12 támadással 2712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+543 életerő). Transzformálsz! (+271 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (47 életpontot sebezve.) {HD:} Vércsapolóval jól megszurkálod a sangin yeti jobb karját. (11 támadással 1047 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+210 életerő). Transzformálsz! (+104 varázspont.) Vízelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta ölelés varázslatot. 398 életpontot sebeztél. 398 életpontot gyógyultál. Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (49 sebzést okozott.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A sangin yeti megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 631 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +127 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 1292 életpontot vesztettél. Egy tockost nyomat Neked a sangin yeti! (1 támadástól 466 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +94 ÉP.) Az ütés kábító erejű. 372 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +86 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5913, sebződés: 2761, gyógyulás: 1388, összesen: -1373 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [438,101] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy jáde draklen. {fizikai sebezhetőség: 80%.} {max. életpontja: 4201-4700.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [439,102] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. (Önanalízis: +1% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy gourry fészket. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +86 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy sárkánylovas. {szintje: 55.} {támadása: 220.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [441,102] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy asztrális vortexet. Délkeletre nézve látsz egy draklen citadellát. Délre egy édesmoha van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +86 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy topáz draklen. {fizikai sebezhetőség: 80%.} {max. életpontja: 4201-4700.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
v 198 433 56 | elmormolod a 198. varázslatot |
432 | 433 | 434 | 435 | 436 | 437 | 438 | 439 | 440 | 441 | 442 | |
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[433,56] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy.
vd 10 | m 10 |
ff | felt. fegyverváltás: |
kf 1508 2 | kézbeveszed/felveszed az 1508. tárgyat a bal kezedbe |
kf 313 1 | kézbeveszed/felveszed a 313. tárgyat a jobb kezedbe |
vps 5000 | VP spórolása: 5000 |
mak 1 10 | makró 1 10 |
be 147 | (makró mentése:) bemész a 147. titkos labirintusba |
lm 24 18 20 | (makró mentése:) mozogsz 24 18 20 |
lm 17 15 13 | (makró mentése:) mozogsz 17 15 13 |
lm 8 10 31 | (makró mentése:) mozogsz 8 10 31 |
lm 28 34 38 | (makró mentése:) mozogsz 28 34 38 |
lm 40 36 6 | (makró mentése:) mozogsz 40 36 6 |
vpf 325 | (makró mentése:) VP elővétele: 325 |
vv 109 316 295 | (makró mentése:) elmormolod a 109. varázslatot a 316. varázslatot a 295. varázslatot |
p 119 147 | (makró mentése:) használod a 119. pszi képességet |
p 104 147 | (makró mentése:) használod a 104. pszi képességet |
mak 1 | makró 1 |
be 147 0 0 | bemész a 147. titkos labirintusba |
lm 24 18 20 | mozogsz 24 18 20 |
lm 17 15 13 | mozogsz 17 15 13 |
lm 8 10 31 | mozogsz 8 10 31 |
lm 28 34 38 | mozogsz 28 34 38 |
lm 40 36 6 | mozogsz 40 36 6 |
vpf 325 0 0 | VP elővétele: 325 |
vv 109 316 295 | elmormolod a 109. varázslatot a 316. varázslatot a 295. varázslatot |
p 119 147 0 | használod a 119. pszi képességet |
p 104 147 0 | használod a 104. pszi képességet |
mak 1 | makró 1 |
be 147 0 0 | bemész a 147. titkos labirintusba |
lm 24 18 20 | mozogsz 24 18 20 |
lm 17 15 13 | mozogsz 17 15 13 |
lm 8 10 31 | mozogsz 8 10 31 |
lm 28 34 38 | mozogsz 28 34 38 |
lm 40 36 6 | mozogsz 40 36 6 |
vpf 325 0 0 | VP elővétele: 325 |
vv 109 316 295 | elmormolod a 109. varázslatot a 316. varázslatot a 295. varázslatot |
p 119 147 0 | használod a 119. pszi képességet |
p 104 147 0 | használod a 104. pszi képességet |
szk 855 | keresed a 855. szörnyet |
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 1. BP: vv 88 83 168 | elmormolod a 88. varázslatot a 83. varázslatot a 168. varázslatot |
* 2. BP: h 1168 1 0 | használod az 1168. tárgyat |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: vv 316 316 316 | elmormolod a 316. varázslatot a 316. varázslatot a 316. varázslatot |
* 5. BP: hh 1554 1534 2237 | használod az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat a 2237. tárgyat |
* 6. BP: vv 295 295 295 | elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot a 295. varázslatot |
* 7. BP: ef 13 547 0 | energia fejlesztése 13 |
SZAMURÁJKARD (1352. TÁRGY) A wakizashinál hosszabb, ívben hajlított, fénylő acélpengéjű szamurájkard (a ryukuk nyelvén katana) sokkal hatékonyabb fegyver bármi eddig látottnál. Nem jut el minden szamuráj odáig, hogy hűbérura megajándékozza egy ilyennel, viselését ki kell érdemelni. Tapintása hideg, pengéje éles, de olyannyira, hogy a hozzávaló kardhüvely nélkül nem is hordozhatnád magadnál, mert túl sok nem kívánt baleset érne. Toyaki kristályából tokjával együtt állíthatod elő a kardot (bár ezt nem jelöljük külön a karakterlapodon), így ilyesmitől nem kell tartanod. Ha a katanát forgatod, +23 támadást és +5 védekezést kapsz. Sebzése mágikus, 10D11+24. Legalább 40. szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged a használatához. [A szamurájkardot Toyaki kristályából állíthatod elő, 150 TVP árán. Átadni nem lehet, viszont az Unkreáció varázslattal visszaalakítható kristállyá.] |
SZAMURÁJVÉRT (1353. TÁRGY) A ryuku szamurájok által viselt tradicionális vértek gyerekkorod játékpáncéljaira emlékeztetnek ehhez a tökéletesen csodálatos vérthez képest, amit Toyaki kristályából állíthatsz elő. A fényesen ragyogó szamurájvért +59 védettséget, +170 max. ÉP-t, +13 erőt, +13 szerencsét ad, 5-tel növeli az FNO-s regeneráció képességedet és amíg hordod, immúnissá válsz az öregítő szörnyképességekre, illetve a kronoérintésre (persze lehetnek szörnyek, pl. az agyfröccsentő, amelyeknek érintése ellen még ez a páncél sem képes védelmet nyújtani). [A szamurájvértet Toyaki kristályából állíthatod elő, 150 TVP árán. Átadni nem lehet, viszont az Unkreáció varázslattal visszaalakítható kristállyá.] |
TOYAKI CSUKLÓPÁNTJA (1354. TÁRGY) Mélyen Toyaki kristályának belsejébe nézve meglátod a következő tárgyat, amit egy varázsige kiejtésével meg tudnál formázni: Toyaki csuklópántját. A fényes páncélzatú karvédőt viselve egy +13 védettséget, +100 max. ÉP-t, +100 max. VP-t, +6 intelligenciát, +6 egészséget és +4 támadást adó tárgyhoz jutsz. [Toyaki csuklópántját Toyaki kristályából állíthatod elő, 150 TVP árán. Átadni nem lehet, viszont az Unkreáció varázslattal visszaalakítható kristállyá.] |
Erő: | 109 (144) | Szint: | 65 | Merészség: | 99/10 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 116 (169) | Támadás: | 174 (182) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 111 (162) | Védekezés: | 237 (250) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 123/140 év |
Egészség: | 111 (178) | Életpont: | 3532/3540 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 121 (210) | Varázspont: | 9370/5988 | Pénz: | 26356 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 76/75 | Pszi pont: | 1469/50 | Halhatatlanság: | 61 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/36 | ökölvívás: | 52/30 | szúrófegyverek: | 69/71 (+2%) |
vágófegyverek: | 38/10 | ütőfegyverek: | 37/8 | lőfegyverek: | 54/51 |
dobófegyverek: | 23/45 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); vashegyű nyíl (#176) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
433,56 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 494 |
A Végzet Vermében a 21. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 490,111 |
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2011. évben 1. hónapban. |
Kisebb kívánság: legutóbb 2020. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
Feltételes hajójavítás: hajóács készlettel 60 százalék alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 56, 62, 60, 82, 85, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Kék golyó 20/2 (támadás:2 védekezés:0 max.ép:0 max.vp:0) | Pszi katalizátor 50/50 |
Örökkévalóság 20/19 | Max életkor 851 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 395 977 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 77/99 (+108%) | 2. nyomkövetés: | 184/75 (+10%) | 3. mászás: | 40/37 (+6%) |
4. hajózás: | 23/3 | 5. csapdakészítés: | 46/72 (+84%) | 6. csapdaészlelés: | 43/13 |
7. gyógyítás: | 173/44 (+12%) | 8. titkosírás: | 21/83 | 9. felderítés: | 39/81 |
10. szörnyidomítás: | 33/77 | 11. teológia: | 336/59 (+24%) | 12. taumaturgia: | 334/99 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 21/4 (+12%) | 14. versengés: | 37/40 (+20%) | 15. harcművészetek: | 52/1 |
16. zene: | 192/77 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 51/88 (+22%) | 18. pszi: | *93/100 (+10%) |
19. zárnyitás: | 8/69 | 20. vadászat: | 33/1 (+12%) | 21. vitalitás: | 9/18 |
22. bányászat: | 66/32 (+25%) | 23. úszás: | 25/47 | 24. főzés: | 22/63 (+11%) |
25. ősteológia: | 29/64 (+16%) | 26. őstaumaturgia: | 95/25 (+1%) | 27. csapatmunka: | 24/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 179 | |||
1. sebzés bónusz: 10 | 2. támadás bónusz: 2 | 3. védekezés: 10 | 5. varázslat sebzés: 10 |
6. regeneráció: 10(11) | 9. gyors fejlődés: 10(12) | 10. vp regeneráció: 10(15) | 11. kincskeresés: 10 |
14. plusz tp: 10(12) | 15. rezisztencia: 10 | 16. tulajdonságpajzs: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 90 darabot ) |
elfogod hoarián sárkánybébit (#830) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
"Mindenki egyért" TK beállítás |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), éjfattyak (#9096), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), aranyfecske (#283), Vértestvérek (#9146), ősöreg taalruherceg (#718), élőholt drakolder (#628), gyökérszellem (#856), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
sárkánylovas (#831) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | mentesség (#387, 40 VP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | időutazás (#356, 1000 VP) | avatári áldás (#359, 150 VP, 30 TVP) |
kitartás (#362, 25 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | kristály formázás (#396, 800 VP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | ősi hurrikán (#312, 150 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 410 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (142,52,1) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
esszenciavédelem (#165) | égető tekintet (#164) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) |
varázsenergia (#161) | láth. észlelése (#78) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) | önanalízis (#296) | hadiszerencse III (#59) |
általános komponens (#361) | harci induló (#443) | Morgan rúnája (#363) | isteni bölcsesség (#319) |
vámpirizáció (#1) (9997,0) | láthatatlanság (#76) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233), bo'adhun csapás (#266), banshee-sikoly (#373), az agy kifacsarása (#197), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), szingulár. védelem (#322), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 78, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gólem (#394) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | Eruol (#378) | izomernyesztés (#33) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | villámcsapás (#50) | >> | Dornodon avatárja (#381) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Sötétség Hercege (#296) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | quwarg ölész (#855) | teljes őrület (#118) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
háló (#186) | >> | quwarg b.háborító (#850) | teljes őrület (#118) | >> | quwarg bölcs (#7131) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
őstűz (#310) | >> | 30. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | acélkolosszus (#35) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | éjfattyak végzete (#260) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | nt'lagod csámcsogó (#735) | ősi hurrikán (#312) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
ősi hurrikán (#312) | >> | Arutac (#7101) | háló (#186) | >> | Arutac (#7101) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | at'htlab rém (#739) | ősi hurrikán (#312) | >> | at'htlab rém (#739) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | en'trauk faló (#740) | ősi hurrikán (#312) | >> | en'trauk faló (#740) | |
agybénítás II (#246) | >> | szívfaló (#826) | ősi hurrikán (#312) | >> | szívfaló (#826) | |
agybénítás II (#246) | >> | teriád főmágus (#808) | teljes őrület (#118) | >> | Gotac (#7104) | |
ősi hurrikán (#312) | >> | Gotac (#7104) | ősi hurrikán (#312) | >> | teriád főmágus (#808) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | aszott draklen (#814) | ősi hurrikán (#312) | >> | aszott draklen (#814) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | bíbor draklen (#809) | ősi hurrikán (#312) | >> | bíbor draklen (#809) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | fekete draklen (#812) | ősi hurrikán (#312) | >> | fekete draklen (#812) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | topáz draklen (#811) | ősi hurrikán (#312) | >> | topáz draklen (#811) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | élőholt draklen (#819) | ősi hurrikán (#312) | >> | élőholt draklen (#819) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | jáde draklen (#810) | ősi hurrikán (#312) | >> | jáde draklen (#810) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | cseng hósárkány (#858) | ősi hurrikán (#312) | >> | cseng hósárkány (#858) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | zöld draklen (#813) | ősi hurrikán (#312) | >> | zöld draklen (#813) | |
ősi hurrikán (#312) | >> | férfiak (#998) | ősi hurrikán (#312) | >> | nők (#999) | |
armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | armageddon (#218) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 78, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | teriád főmágus (#808) | kitartás (#362) | >> | Gotac (#7104) | |
kitartás (#362) | >> | Arutac (#7101) | kitartás (#362) | >> | domináns morf (#7624) | |
kitartás (#362) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg harcmágus (#851) | kitartás (#362) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
kitartás (#362) | >> | testzabáló (#438) | árnyak segítsége (#270) | >> | férfiak (#998) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | nők (#999) | kitartás (#362) | >> | zseléféreg (#453) | |
kitartás (#362) | >> | tűzrája (#531) | kitartás (#362) | >> | Strissha (#528) | |
kitartás (#362) | >> | Dornodon avatárja (#381) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csillagapród (#7215) (málhás: +93 kg teher) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +45 lopás ellen) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +103% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tojásrakó pöfeteg (#873) (tojást tojik) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
sangin yeti (#857) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gonoszság és kegyetlenség dolgában jártas szörnyekben a ryukuk földje is bővelkedik. Tedd a dolgod, és végezz 5 ében tritonnal! (számláló: 0) |
2.) Sajátítsd el az isteni kontaktus varázslatot, és keress meg úgy, hogy azt használod! |
3.) Harcos papom, az igazság védelmezője! Fejleszd harci tudásod az új irányba, ryuku eszközökkel. Eddz 10 alkalommal egy ryuku akadálypályán! (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. hoarián falu (726): többek közt 1339. tárgyat kell leadnod. nemesi palota (728): többek közt 1304. tárgyat kell leadnod. kikötő (729): kész. romos mágustorony (738): többek közt 1462. tárgyat kell leadnod. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (762): kész. nemesi ház (772): új. tündérpalota (830): 3. lépésnél tartasz. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 7, 13, 14, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 55, 56, 59, 60, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 85, 89, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 132, 133, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 153, 163, 167, 168, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 184, 193, 245, 246. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 22, 26, 34, 39, 46. |
Kész: 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25, 27, 28, 30, 31, 33, 35, 36, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 178, az összesen kapott pontszám: 19088. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 684, az összesen kapott pontszám: 98880. (összesen ölhető: 732 ) |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXVI. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXXIII. olimpián. |
Részt vettél a 220-as II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2150, pontszámod: 28231. |
A toronyháborúban összesen 0 győzelmet arattál, ezzel 11 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 422, a megölt vezérek száma: 7, a pontszámod: 60 440. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 3, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 303. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 41, pontszámod: 594. |
Az első Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. |
A második Végzet Vermében 20 szintet teljesítettél. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 193. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: be 147, lm 24 18 20, lm 17 15 13, lm 8 10 31, lm 28 34 38, lm 40 36 6, vpf 325, vv 109 316 295, p 119 147, p 104 147. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 131 TU. szükséges még: 39 TU. |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 100 TU szükséges.) |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 50 | áldott kő (#642) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | biethlan pöröly (#1292) | $111 | csalánvirág ($582) | 450 | ezüstdarab (#326) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | $1 | hoarián bőrnadrág ($1345) | $1 | hoarián bőröv ($1341) | 447 | isteni könnycsepp (#260) | 2522 | kaja (#2) | 2 | mágikus hentesbárd (#1808) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | olló (#335) | 1 | ősi kígyóbőr öv (#1467) | 205 | pirkit (#153) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 10 | pszi kő (#248) | 2116 | quwarg tojás (#360) | 369 | sárkánypikkely (#292) | 49 | szent jogar (#150) | 2 | teriád vadászöv (#1389) | 300 | vasérc (#152) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | azúrharmat (#1161) | 1 | íjászkence (#1225) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | ősmatéria (#1254) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | sáfránypor (#211) | 12 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | wakizashi (#1370) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
599 | arany (#50) | 2 | acélpengőke (#231) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | bíbor drakpikkely (#1305) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | jokonbia ág (#1477) | 73 | kaja (#2) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
3 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 45 | víz (#27) |
432 | 433 | 434 | |
55 | |
|
|
56 | |
|
|
57 | |
|
|