Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 18. 22h:03' EZ A 1111. JÁTÉKHETED, 804. FORDULÓD 1112. játékheted kezdete: nov. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1050 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 120 165 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: vv 164 26 224 | elmormolod a 164. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 24 161 | elmormolod a 188. varázslatot a 24. varázslatot a 161. varázslatot |
* 4. KP: vv 78 88 182 | elmormolod a 78. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: vv 211 209 64 | elmormolod a 211. varázslatot a 209. varázslatot a 64. varázslatot |
* 7. KP: vv 112 443 363 | elmormolod a 112. varázslatot a 443. varázslatot a 363. varázslatot |
* 8. KP: vv 247 384 192 | elmormolod a 247. varázslatot a 384. varázslatot a 192. varázslatot |
* 9. KP: hh 1099 1225 841 | használod az 1099. tárgyat az 1225. tárgyat a 841. tárgyat |
* 10. KP: kf 960 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat |
f 2443 2450 1905 | kísérletezel a 2443. tárggyal a 2450. tárggyal az 1905. tárggyal |
f 2443 2446 1364 | kísérletezel a 2443. tárggyal a 2446. tárggyal az 1364. tárggyal |
fno 16 3 | fejl. pont elköltés 16 3 |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
v 198 291 121 | elmormolod a 198. varázslatot |
190 | 191 | 192 | |
96 | |
|
|
97 | |
|
|
98 | |
|
|
[291,121] Az erdőt dombvidék váltja fel. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy Chara-din avatárja, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Az ellenfél látszólag összezavarodik azon, hogy milyen idióta sapkád van. (Támadása és védekezése csökken.) Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. {HD:} Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a manaelementál testét. (10 támadással 1899 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+189 varázspont.) Légelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) {HD:} Vércsapolóval jól megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 867 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+86 varázspont.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (42 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta ölelés. 302 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (56 sebzést okozott.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A manaelementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {HD:} Pusztító lándzsával megdöfködöd a manaelementál testét. (10 támadással 1844 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+184 varázspont.) Légelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) {GYD:} Vércsapolóval kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 359 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (19 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta ölelés varázslatot lősz. 280 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (31 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A manaelementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A manaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a régészásót, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 6365, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
vv 296 297 11 | elmormolod a 296. varázslatot a 297. varázslatot a 11. varázslatot |
ek 541 10 | t. energia kisütése: 541 10 |
kf 475 1032 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1032. tárggyal |
be 139 | bemész a 139. titkos labirintusba |
lm 41 47 49 | mozogsz 41 47 49 |
A bohócsipkád vonzza ellenfeled tekintetét. (Támadása és védekezése csökken.) Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy szingulár. védelem varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 228 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 158 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-30 támadás). A közelharc előtt még megeresztesz a teriád íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 teriád nyílvessző. Alaposan megsorozod a sötétségszellem sötét részeit. (9 támadással 622 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a pusztító lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a sötétségszellem testét. (11 támadással 2093 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) {HD:} Vércsapolóval kicsit megsebzed a sötétségszellem láthatatlan törzsét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (17 életpontot sebezve.) Egy nekromanta ölelés varázslatot dobsz ellenfeledre. 326 életpontot sebeztél. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (32 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). A sötétségszellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (10 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A sötétségszellem csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (10 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +85 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 teriád nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a régészásót, szereztél 1 ektoplazmát. 59 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4113, sebződés: 397, gyógyulás: 65, összesen: -332 ÉP}
Sapkádon jót derül ellenfeled. Talán ezt ki is használhatod! (Támadása és védekezése csökken.) Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 233 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kereszteslovag fénytelen páncélját. (9 támadással 547 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (80 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Megmarkolva a pusztító lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kereszteslovag testét. (11 támadással 2151 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) {GYD:} Vércsapolóval megdöfködöd a kereszteslovag fénytelen páncélját. (9 támadással 860 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (61 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (31 sebzést okozott.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A kereszteslovag megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 612 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +123 ÉP.) {HD:} Pusztító lándzsával megkarcolod a kereszteslovag sisakfedte fejét. (1 támadással 190 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (35 életpontot sebezve.) {HD:} Vércsapolóval kicsit megsebzed a kereszteslovag testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (30 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (30 sebzést okozott.) Fényaurád 24 sebzést okoz. Nem vagy felkészülve a kereszteslovag gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 684 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +137 ÉP.) A kereszteslovag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +85 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 767 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5015, sebződés: 1296, gyógyulás: 272, összesen: -1024 ÉP}
Ellenfeled viccesnek találja a sapkádat! (Támadása és védekezése csökken.) Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kereszteslovag testét. (9 támadással 543 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (56 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kereszteslovag testét. (11 támadással 2122 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (66 életpontot sebezve.) {HD:} Vércsapolóval megdöfködöd a kereszteslovag bal vállát. (9 támadással 888 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (60 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (42 sebzést okozott.) Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. Bár ügyesen védekezel, a kereszteslovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 643 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +129 ÉP.) Pusztító lándzsával gyengén megszurkálod a kereszteslovag testét. (2 támadással 335 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) {HD:} Vércsapolóval megérinted a kereszteslovag testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (51 sebzést okozott.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A kereszteslovag megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 617 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +124 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +85 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 55 927 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5040, sebződés: 1260, gyógyulás: 265, összesen: -995 ÉP}
lm 18 18 50 | mozogsz 18 18 50 |
lm 52 9 9 | mozogsz 52 9 9 |
lm 12 35 35 | mozogsz 12 35 35 |
ba | nem támadod parancsok törlése |
lm 33 33 37 | mozogsz 33 33 37 |
lm 52 50 24 | mozogsz 52 50 24 |
lm 21 17 49 | mozogsz 21 17 49 |
lm 47 14 6 | mozogsz 47 14 6 |
lm 1 46 17 | mozogsz 1 46 17 |
lm 21 26 9 | mozogsz 21 26 9 |
lm 35 26 1 | mozogsz 35 26 1 |
m 4 3 3 | mozogsz a 3. ponthoz |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 4 1 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 8 7 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
hh 1615 1419 1546 | használod az 1615. tárgyat az 1419. tárgyat az 1546. tárgyat |
ef 61 524 | energia fejlesztése 61 |
* 1. BP: vv 88 83 168 | elmormolod a 88. varázslatot a 83. varázslatot a 168. varázslatot |
* 2. BP: kf 1158 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 3. BP: h 1168 1 0 | használod az 1168. tárgyat |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 5. BP: hh 1554 1660 1534 | használod az 1554. tárgyat az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ellenfeled viccesnek találja a sapkádat! (Támadása és védekezése csökken.) Gyorsan felraksz egy szingulár. védelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 106 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősi hurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 238 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 131 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a teriád íjjal célba találj. Elrepül 9 teriád nyílvessző. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (185 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a pusztító lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Pusztító lándzsával megdöfködöd a ködsárkány testét. (11 támadással 1989 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+198 varázspont.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (42 életpontot sebezve.) {HD:} Vércsapolóval jól megszurkálod a ködsárkány jobb első lábát. (9 támadással 874 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+87 varázspont.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta ölelés varázslatot lősz. 315 életpontot sebeztél. 315 életpontot gyógyultál. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (54 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A ködsárkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A ködsárkány többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Pusztító lándzsával jól megszurkálod a ködsárkány ködlő végtagjait. (11 támadással 2017 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+201 varázspont.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (80 életpontot sebezve.) {HD:} Vércsapolóval többször eltalálod a ködsárkány fejét. (9 támadással 848 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+84 varázspont.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Egy nekromanta ölelés varázslattal köszöntöd a másikat. 302 életpontot sebeztél. 302 életpontot gyógyultál. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (49 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A ködsárkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Több csapást kapsz a ködsárkány farkától. (3 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A ködsárkány többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
{HD:} Pusztító lándzsával megdöfködöd a ködsárkány ködlő végtagjait. (9 támadással 1673 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+109 varázspont.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (31 életpontot sebezve.) {HD:} Vércsapolóval néhány helyen meghorzsolod a ködsárkány ködlő végtagjait. (3 támadással 287 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta ölelés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 307 életpontot sebeztél. 307 életpontot gyógyultál. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (35 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A ködsárkány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 302 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A ködsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +85 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 teriád nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pszi kő, 2 aranytű és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a régészásót, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 92 640 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9098, sebződés: 2494, gyógyulás: 1317, összesen: -1177 ÉP}
Az ellenfél látszólag összezavarodik azon, hogy milyen idióta sapkád van. (Támadása és védekezése csökken.) Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +85 életerő. 5 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
A bohócsipkád vonzza ellenfeled tekintetét. (Támadása és védekezése csökken.) Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 575 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +85 életerő. 3 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Sapkádon jót derül ellenfeled. Talán ezt ki is használhatod! (Támadása és védekezése csökken.) Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy szingulár. védelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 305 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +85 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 2 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
A bohócsipkád vonzza ellenfeled tekintetét. (Támadása és védekezése csökken.) Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy szingulár. védelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 297 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +85 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 2 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 31 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
MENTÁLIS RONCSOLÁS (531. TUDATI KÉPESSÉG) Sajnos a közös tudatok életében van egy pillanat, ami mindig fájdalmas: ez pedig, mikor egy társ megállapodik, és elszakítja a többiekhez kapcsolódó szálat, kilépve a tudatból. Még ennél is fájóbb élmény, mikor kényszerűségből szakítja meg a vezető ezt a bizonyos kapcsolatot, mert az egykori harcostárs, a szívbéli jóbarát menthetetlenül megőrült, netán végérvényesen a Kárpiton túli árnyak között rekedt. Ha egykori társatok végleg áttért a túlvilágra, és teste menthetetlenül megszűnt létezni, még nem minden esetben jelenti végérvényes távozását. A Tudati Erőd falainak felhúzásakor jöttök csak rá, hogy ez mennyire így van, hisz alig készültök el az építéssel, máris feltűnnek az egykor volt társak tudati kivetülései a kapuknál. Bebocsátásért, és befogadásért könyörögnek, s bár halvány emlékképek csupán, az Erődben biztonságos, végső otthonra lelnek. Halvány emlékek csupán, ez igaz, de azért korántsem erő nélküliek. A tudati lenyomatuk végérvényesen alakot öltött ezen a síkon, így képesek ártani, és képesek védelmezni is, ahogyan a rémálmok is képesek tönkretenni egy pihentetőnek ígérkező éjszakát. Ha előszólítod az Erődből az egykor volt társaikat, híven megjelennek majd melletted, és akár harcba is szállnak érted, és a védelmedben! Az emléktárs minden veled harcba bocsátkozó szörny, és kalandozó elméjét képes megtámadni, és könyörtelenül roncsolni tudja azt, ennek hatása pedig sokkoló fizikai fájdalom formájában materializálódik. [Ha szólítani akarod egy régi tudattársadat, add ki az EK 531 parancsot, 1 TU-ért és 10 TVP-ért! A körülötted megjelenő szellemaura a harc során, a közelharci körökben sebzést fog okozni az ellenfelednek (ez további beállítást, vagy parancs kiadását nem igényli, és semmilyen további költsége nincs). Az okozott sebzés (szint/6)*D10 ÉP (max. 8D10), ezt semmilyen hatás nem módosítja, és semmilyen pajzs, vagy varázslat nem nyújt ellene védelmet. A hatás a táborozás végéig tart.] |
BRONZ MORFMEDÁL (2501. TÁRGY) A bronz morfmedált azok kapták jutalmul, akik részt vettek a morfok Végzet vermébe történő visszazárásában. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+2 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-2 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
RIZSFÖLD (1363. TEREPTÁRGY) A ryukuk anyaországában, a földutak mellett kisebb-nagyobb rizsföldek húzódnak. Ezeken a vízzel bőven elárasztott területen egy apró szemű növényt termelnek, mely a ryukuk életének mindennapos eledelévé vált. Ha bemerészkedsz a rizsföldre, és leszüretelsz ott pár növényt, te is hozzájuthatsz némi rizshez. A rizs tárolására és gyűjtésére valamilyen tálra lesz szükséged. Egy adagnyi rizs leszüretelése 2 TVP-nyi időbe kerül, a KT 1364 parancsot add ki hozzá. |
RYUKU TÁL (1365. TÁRGY) Ez az öblös fatál tipikus ryuku étkezőeszköz. A ryukuk a következő teszik: két ujjuk közé csíptetik peremét, majd egy határozott mozdulattal megmerítik az üstben főtt rizsbe, utána pedig ebből fogyasztják el mindennapos ebédjüket. Nos, hogy a ryuku tálat te milyen célra használhatnád, az hamarosan kiderül, talán már van is róla sejtésed. |
SÖTÉTSÉGSZELLEM (733. SZÖRNY) A sötétségszellemek a negatív létsík teremtményei. Abból az energiából jöttek létre, mely akkor szabadul fel, ha egy test elválasztódik az azt uraló lélektől. A sötétségszellemek erőssége sokban függ a magukba szívott energia mennyiségétől, de még ha megtalálnád a leggyengébbet is közülük, valószínűleg izzasztó csatára számíthatnál. Vigyázz, mert ha a küzdelmet választod, a harc hevében folyamatosan ráncosodó bőröd, és egyre korosabbá váló arcod látványa akár az őrületbe is kergethet! |
KERESZTESLOVAG (729. SZÖRNY) Egy árnytündér céljai elérése érdekében bármire képes. Azt például már te is tapasztalhattad, hogy a faj tagjai kalandozókat gyűjtenek maguk köré, hogy templomos lovagi rangra emelve őket a faj céljainak engedelmeskedve cselekedjenek. Ezt általában néhány megvillantott varázstárgy, és a beígért csodálatos hatalom reményében a többség el is fogadja. A kereszteslovagok hasonlóképpen a kalandozók köreiből kerültek ki, de még a Világégés előtti időkben, mára már ők is az árnytündérekhez hasonlatosan, a halál által érinthetetlen lényekké váltak. Minden kereszteslovag egy árnytündérhez van láncolva, hogy egyfajta személyes testőrként elbánjon a rosszakarókkal. A lovagokat semmilyen varázslat nem sebezheti, pillantásuk pedig halált képes lövelni. |
ÉLŐHOLT DRAKOLDER (628. SZÖRNY) Talán nem nélkülöznek minden alapot a triklem drakolderek vadságáról és elképesztő kinézetéről szóló legendák, erre az előtted álló szörny az "élő" példa. Bár ezt a szuperintelligens drakoldert a múlt ködébe vesző ősi háborúk során sikerült legyőzni, mégis benne lakozik minden olyan gyilkos tulajdonság, ami a drakoldereket drakolderré, Ghalla legeslegfélelmetesebb lényévé teszi. Kyorg mágusok hadának kellett egyszerre a szörny legyőzésére fókuszálnia, és összes energiájukat felemésztő varázslat létrehozásába kezdenie, hogy ez a lény mostanság az élőholt nemlét unalomba fulladó hétköznapjait élhesse. Hiszen milyen is lenne egy olyan szörny élete, aki teljességgel legyőzhetetlen, és kihívója is talán ezerévente egy, ha akad. Ha netán erre vállalkoznál, nem árt, ha a legfényesebb ősi páncélzatod öltöd fel a nagy alkalomra, valamint több deus ex machinát is rejtesz hátizsákodba. Ja, és még egy csekély apróság: jó, ha isteni hatalom birtokosa vagy, enélkül ugyanis nagyon halványak az esélyeid (persze úgy se sok). Talán mondanom sem kell, az élőholt drakoldert csak akkor fogod megtámadni, ha kiadod az FT 628 parancsot, ha másért nem, halált okozó pillantása, vagy szintszívó képessége miatt. |
PSZI REGENERÁCIÓ II. (524. TUDATI KÉPESSÉG) Ezt a képességet csak akkor tudod használni, ha ismered a Pszi regeneráció elnevezésű pszi formulát. Ha a pszi szakértelmed még nem éri el ezt a szintet, akkor számodra, egyelőre ez a képesség nem nyújt semmilyen előnyt. Köztudomású, hogy a kasztroplanáris térben nem lehet direkt varázslatokat használni, mivel ott a mana közvetlenül nincs jelen úgy, mint a valóságban. Egészen más azonban a helyzet a pszi képességekkel. Ha például tudati portya során próbaképp elcsattintasz egy pszi regenerációt, döbbenten fogod tapasztalni, hogy az visszhangot ver a tudati térben, és a hatása megsokszorozódik! Huh! Micsoda felfedezés! Némi kísérletezgetés után kitapasztalod, hogy miként fordíthatod a magad javára ezt a bámulatos újdonságot... [Mostantól a Pszi regeneráció elnevezésű pszi képességnek megadhatsz egy második paramétert is. A második paraméter azt mutatja meg, hogy a metódus tőled maximum hány mező távolságig hasson. A megadott távolságon belül lévő valamennyi kalandozó áldozatául esik majd a pszi regenerációnak! A távolság maximum a pszi szakértelemszinted egytizede lehet (lefelé kerekítve), de semmiképp sem lehet 10 mezőnél több. A pszi regeneráció költsége az alapérték annyiszorosa lesz, mint amekkora számot a második paraméterben megadtál. Ha nincs elegendő pszi pontod, akkor olyan hatótávolságban használod a regenerációt, amit még finanszírozni tudsz a pontjaidból. A regeneráció továbbra is csak a szabadban működik, az életpontod általa sem mehet a maximum érték fölé, és bizonyos tudati képességek védelmet nyújthatnak a hatása ellen.] |
Erő: | 101 (124) | Szint: | 60 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 109 (152) | Támadás: | 156 (162) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 104 (143) | Védekezés: | 169 (181) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 122/63 év |
Egészség: | 103 (157) | Életpont: | 3024/2206 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 117 (182) | Varázspont: | 7679/5517 | Pénz: | 14024 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 74/13 | Pszi pont: | 1046/867 | Halhatatlanság: | 30 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/70 | ökölvívás: | 36/53 | szúrófegyverek: | 64/90 (+3%) |
vágófegyverek: | 27/15 | ütőfegyverek: | 37/8 | lőfegyverek: | 49/74 (+2%) |
dobófegyverek: | 23/33 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); vashegyű nyíl (#176) (40 -59.); teriád nyílvessző (#1287) (60 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 10 százalék; |
291,121 mezőn táborozol, a 139. labirintusban, 1. szinten, 49. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 420 |
A Végzet Vermében a 3. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 260,63 |
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2011. évben 1. hónapban. |
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 7. hónapban. |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 56, 62, 60, 82, 85, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 851 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 395 977 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 73/32 | 2. nyomkövetés: | 174/7 | 3. mászás: | 28/66 |
4. hajózás: | 16/67 | 5. csapdakészítés: | 35/22 (+25%) | 6. csapdaészlelés: | 30/6 |
7. gyógyítás: | 171/6 | 8. titkosírás: | 13/64 | 9. felderítés: | 29/16 |
10. szörnyidomítás: | 24/46 | 11. teológia: | 325/2 (+47%) | 12. taumaturgia: | 324/27 (+40%) |
13. szerencsejáték: | 14/53 | 14. versengés: | 30/88 | 15. harcművészetek: | 34/1 |
16. zene: | 190/39 | 17. szörnyismeret: | 41/63 (-200%) | 18. pszi: | 73/84 (+9%) |
19. zárnyitás: | 5/59 | 20. vadászat: | 28/63 (-200%) | 21. vitalitás: | 8/32 |
22. bányászat: | 62/40 (+4%) | 23. úszás: | 24/7 | 24. főzés: | 19/43 |
25. ősteológia: | 19/3 | 26. őstaumaturgia: | 70/33 (+9%) | 27. csapatmunka: | 22/60 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 | |||
1. sebzés bónusz: 4 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 4(5) |
9. gyors fejlődés: 10(12) | 10. vp regeneráció: 10(12) | 11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 10(12) |
15. rezisztencia: 10 | 16. tulajdonságpajzs: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz brill azttar kulcsot (#943) (max. 3 darabot ), vaspántot (#1241) (max. 25 darabot, csak egyszer), morf esszenciát (#2452) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15) |
"Mindenki egyért" TK beállítás |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), éjfattyak (#9096), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), aranyfecske (#283), zafír sárkány (#329), Vértestvérek (#9146), ősöreg taalruherceg (#718) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
kristály formázás (#396, 800 VP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 100 vp; taumaturgia: 100 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 340 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (138,32,3) | szürkeáll. aktiv (#71) |
nagyobb agypajzs (#120) | esszenciavédelem (#165) | égető tekintet (#164) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | láth. észlelése (#78) | Symulf rúnája (#182) |
fényaura (#211) | pszi-ernyő (#64) | harci induló (#443) | Morgan rúnája (#363) |
elme dominanciája (#247) | hadiszerencse III (#59) | önanalízis (#296) | pszi-ernyő III (#297) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233), bo'adhun csapás (#266), banshee-sikoly (#373), az agy kifacsarása (#197) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), szingulár. védelem (#322), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gólem (#394) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | Eruol (#378) | izomernyesztés (#33) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | villámcsapás (#50) | >> | Dornodon avatárja (#381) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Sötétség Hercege (#296) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | quwarg ölész (#855) | teljes őrület (#118) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
háló (#186) | >> | quwarg b.háborító (#850) | teljes őrület (#118) | >> | quwarg bölcs (#7131) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
őstűz (#310) | >> | 30. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | acélkolosszus (#35) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
kitartás (#362) | >> | quwarg széltáncos (#540) | kitartás (#362) | >> | testzabáló (#438) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
kitartás (#362) | >> | zseléféreg (#453) | kitartás (#362) | >> | tűzrája (#531) | |
kitartás (#362) | >> | Strissha (#528) | kitartás (#362) | >> | Dornodon avatárja (#381) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +20 védettség; +4 támadás;) státusz: éhes |
csillagapród (#7215) (málhás: +66 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +44 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd meg az éjfattyaknak, hogy hierarchiájuk magasabb tagjával is bátran megküzdesz. Végezz öt bn'oxrad szaggatóval! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz legközelebb úgy, hogy az Istenek Talizmánja már a Napot is elvakítóan a nyakadban csillog! |
3.) Várom a pillanatot, amikor először járulsz elém az istenek panteonjában! Imádkozz, ha a fele utat már megtetted a teljes halhatatlansághoz vezető ösvényen! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 139. labirintus (291,121). cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (762): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 7, 13, 14, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 55, 56, 59, 60, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 85, 89, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 132, 133, 137, 138, 139, 163, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 184, 193, 245, 246. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 15, 22, 26, 34, 43, 46, 49. |
Kész: 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25, 27, 30, 31, 33, 35, 36, 40, 42, 44, 45, 47, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 46, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4705. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 178, az összesen kapott pontszám: 19088. (összesen ölhető: 1752 ) Eddig 3 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 14 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXVI. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXXIII. olimpián. |
Részt vettél a 220-as II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2150, pontszámod: 28231. |
A toronyháborúban összesen 0 győzelmet arattál, ezzel 11 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 422, a megölt vezérek száma: 7, a pontszámod: 60 440. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 3, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 303. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 41, pontszámod: 594. |
Az első Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 193. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 50 | áldott kő (#642) | $111 | csalánvirág ($582) | 450 | ezüstdarab (#326) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 447 | isteni könnycsepp (#260) | 2522 | kaja (#2) | 1 | olló (#335) | 205 | pirkit (#153) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 10 | pszi kő (#248) | 766 | quwarg tojás (#360) | 370 | sárkánypikkely (#292) | 49 | szent jogar (#150) | 300 | vasérc (#152) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
306 | arany (#50) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 18 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
12 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rum (#1419) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 2 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | tátika bibe (#1905) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 1 | véka rizs (#1364) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | aranytű (#272) | 5 | ektoplazma (#1185) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | pszi kő (#248) | 6 | sárkánypikkely (#292) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | 5 | varázskő (#305) | |||
5 | víz (#27) |
290 | 291 | 292 | |
120 | |
|
|
121 | |
|
|
122 | |
|
|