Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Egy segítő kéz
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Hogy mit is jelent egy Közös Tudatba tartozni? Társakat, akikre számítani lehet, ha bajba kerülnél a Túlélők Földje ádáz és küzdelmes mindennapjaiban.
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (22)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Lapötletek (64958)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Versenyhirdető (1827)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Pterois volitans 305. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. nov. 22. 9h:40'
EZ A 314. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD
315. játékheted kezdete: nov. 28.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1050
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 0

PTEROIS VOLITANS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,32] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. Az aranytermõ erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+145 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+99 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmormoltad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 440.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 435.]

* 3. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 430.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 430.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 420.]


a 535 3052 átadod az 535. tárgyat a 3052. kalandozónak
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

vpf 50 VP elõvétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

v 96 183 31 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[183,31] Épületek tûnnek fel.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket. - Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.) A következõ épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). Eladsz 2 kõszemet 10 aranyért, 1 manifeszt.nyúlványt 10 aranyért. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 410.]

ve 1 megveszed az 1. tárgyat
Vásároltál 1 deus ex machinát. 50 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

ve 657 5 megveszed a 657. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

ve 267 3 megveszed a 267. tárgyat 3
Vásároltál 3 fülemüle agyart. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívoda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 410.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 405.]

v 6 5 18 elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földbõl energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 400.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 395.]

v 63 elmormolod a 63. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erõpajzs II varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 390.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány.) [0 pontot használtál fel, van még 390.]

v 78 elmormolod a 78. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 385.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

m 8 7 4 mozogsz északra, északnyugatra, délre
[183,30] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Sheran hívei emelték. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledõt. Csak egy õrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Egy tûzesõ varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled tûzgolyó varázslatot lõ rád. 20 életpontot vesztettél. Távolról tûzvihar varázslatot lõ rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 mérg. nyílp.lövedék. Telibe trafálod az õrült varázsló nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az õrült varázsló testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Agyartõrrel többször eltalálod az õrült varázsló testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Elhajolsz az õrült varázsló ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 14 életpontot vesztettél. Vashegyû lándzsával megdöföd az õrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartõrrel megérinted az õrült varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az õrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 16 életpontot vesztettél. Az õrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és egy rókafarok. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A következõ épületeket látod: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (656. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [189,32] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. Mivel nem jelzed támadás szándékát, õ se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [189,33] A fák ritkulnak, az erdõ hangulata "megenyhül". Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezõn. Dögletes a bûz! A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták õket - vagy nem volt túlélõ, aki tömegsírba hordta volna õket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Elég az enyelgésbõl, lássunk munkához! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi támad rád.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a zombi bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 27 tapasztalati pontot kaptál. Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Még semmi! Azért nem adod fel. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Agyartõrrel eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 530 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetõt uraló fõszörnnyel nem akadtál össze. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élõholt mágus készül a lemészárlásodra.

Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az élõholt mágus jobb oldalát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyartõrrel megdöföd az élõholt mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az élõholt mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Alig pörkölõdsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 922 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következõ kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc és egy trófea nyaklánc. A távolban nagyobb csapat élõhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegõt szívhatsz. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült éjkornis közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Egy tisztítótûz varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éjkornis fekete testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Agyartõrrel megérinted az éjkornis testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erõsítve magát. (-9 varázspont.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötõ és egy fekete gyöngy. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 trikornis szarvat. 1176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bõrének erõs gyógyhatása van. Kettõtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gõzölgõ bõrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+77 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. [86 pontot használtál fel, van még 299.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[189,34] Észre sem veszed, és már sûrû erdõben vagy. Látsz egy tûzrakó helyet. A tûzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom vadszárnyast. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [189,35] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledõt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire õ elfordul és továbbáll. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korongfát. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdõjáróként egy pillanat alatt elrejtõzöl egy alkalmas fa mögött. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy bûbájlidérc közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldözõd lihegése. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [190,36] Véget ér az erdõ. Dombos terepre érkeztél. Felfedeztél egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezõt. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy sérült ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzesõ varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Agyartõrrel néhány helyen meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ongóliant nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával jól megszurkálod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Agyartõrrel megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függõ, egy trófea nyaklánc, egy obszidián karkötõ és egy nagy bronzkulcs. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+114 életerõ.) Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [74 pontot használtál fel, van még 225.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinshela néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Gyermekded, bemelegítõ jellegû feladatot kapsz. Egy kardfogú fülemüle leölésébõl áll a próba.

A teremtmény iszonyatos hangerõvel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle nyakát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Agyartõrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetõleg egy tányérszerû kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Tölgyfapajzsos Garhin nevû törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy vashegyû nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony elõtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 205.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsõfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laentrin. A feladatod a következõ. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. El kell mondanod, hogy milyen egy gyöngysor. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerõ tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy halcsont. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 100 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamlommukkpók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. A feladat közepes nehézségû: a termet vérben forgó szemû quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Felvinnyog melletted egy parafenomén. Észrevett! Már csöpög is a hátadra a nyála. Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erõs neked. A következõ pillanatban a torony elõtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 185.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[190,37] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire õ elfordul és továbbáll. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Elég az enyelgésbõl, lássunk munkához! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyartõrrel eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 530 tapasztalati pontot kaptál. No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzhegyû nyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy tetemember támad rád.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a tetemember jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyartõrrel eltalálod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 360 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelõdsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Távolról méregfelhõ varázslatot lõ rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartõrrel jól megszúrod a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! A távolban nagyobb csapat élõhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegõt szívhatsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Valaki már majdnem teljesen learatta elõtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy roguena nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 70 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked átfúrja a roguena testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a roguena malacfejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyartõrrel megérinted a roguena bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [189,38] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elõl. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletrõl folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezõt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [44 pontot használtál fel, van még 141.]

v 159 344 elmormolod a 159. varázslatot
Ha újabb familiárist szeretnél, elõször meg kell szabadulnod az elõzõtõl! [0 pontot használtál fel, van még 141.]


* 1. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [20 pontot használtál fel, van még 121.]

* 2. BP: TVP elõvétele: 20 pontért
Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 121.] [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 4. BP: elmormolod a 14. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 116.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még õseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkõzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a bölcs szilmill. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs II hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 116 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 116 pontot vihetsz át. Kapsz még 446 pontot. A következõ körben tehát 562 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élõ távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszõfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élõhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetõsen erõs gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bõre ugyanis olyan bûzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bõr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, elõszeretettel használják õket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megmûvelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.



KARAKTERLAP
Pterois volitans, egy fekete hajú, barna szemû gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Raia püspöke vagy. Az Õsi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 305. fordulód.

 Erõ:30 (35)  Szint:21  Merészség:8/7 Magasság:115 cm 
 IQ:27 (33)  Támadás:33  Agresszió:3 Testsúly:55 kg 
 Ügyesség:29 (37)  Védekezés:62  Menekülés:30 % Életkor:109/109 év 
 Egészség:23 (27)  Életpont:388/178  Jellem: jó (549) Tul. pont:
 Szerencse:33 (37)  Varázspont:517/134  Pénz:58 arany Kép. pont:20 
 Tudatpont:22/17   Pszi pont:135/213   Halhatatlanság:1 %   EFejl:10 
Eddig összesen 1466 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10402 TP-t kaptál. Jelenleg 772997 TP-d van. A következõ szinthez még 27003 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, ongóliant, tüskés gigaféreg. A 302. fordulódban 363 arany került a bankszámládra. 379 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6   ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 27
  vágófegyverek: 6   ütõfegyverek: 23   lõfegyverek: 22
  dobófegyverek: 17        

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -17.); bronzhegyû nyíl (#94) (18 -20.); nyílpuska lövedék (#547) (21 -); mérg. nyílp.lövedék (#548) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7   2. nyomkövetés: 60 (+1)   3. mászás: 7
  4. csapdakészítés: 20   5. csapdaészlelés: 5   6. gyógyítás: 83
  7. titkosírás: 4   8. felderítés: 14   9. szörnyidomítás: 11
  10. teológia: 26   11. taumaturgia: 21   12. szerencsejáték: 2
  13. versengés: 9   14. zene: 43   15. szörnyismeret: 23
  16. pszi: * 19   17. zárnyitás: 1   18. vadászat: 23
  19. bányászat: 29   20. úszás: 10    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 80 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), bronzhegyû nyilat (#94) (max. 6 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), mérg. nyílp.lövedéket (#548) (max. 6 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot )
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szürke rinocérosz (#346), mélységi grittang (#103), tazunkaróka (#81), szintszívó lények (#9097), xirnox (#122), nómenklatúra (#158)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
manaelementál (#290), jégtroll (#164), nyuhaj karbin (#110), semlegesek (#989), jók (#990), bûbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital fõzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)    

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) varázsenergia (#161) láth. észlelése (#78) éber kakukk (#3)
méregsemlegesítés (#14)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
villámcsapás (#50), tisztítótûz (#44), tûzesõ (#61), agykorbács (#97), mágiatörés (#35)
Védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), védelem tûz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tisztítótûz (#44) >> gonoszok (#988)   tisztítótûz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótûz (#44) >> Zinthurg (#180)   izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)   fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bölcs szilmill (#343) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (õrzi a holmidat) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 1)
2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hûségüket. Egy pszi kõ feláldozása igazán csekélység.
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * alligátorbõr cipõ (#662) 2   angyalok kesztyûje (#609) 1   kígyóbõr kesztyû (#49)
2   mászókarom (#78) 1 * mithril kesztyû (#463) 1   optiri agysisak (#315)
1 * Rhatt páncélja (#458) 1   ryuku kesztyû (#690) 1 * ryuku nadrág (#691)
1 * szirén köpenye (#820) 1 * vassisak (#160) 1 * zafír erõöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 * agyartõr (#420) 1   bronzhegyû nyíl (#94) 8   bumeráng (#249)
1   dárda (#10) 1   ezüsthegyû nyíl (#323) 1 * gnóm nyílpuska (#546)
1   hosszú íj (#111) 15   kerek kõ (#19) 1   mandibulakasza (#127)
1   mérg. ubuk tüske (#137) 2   mérg. vasnyíl (#187) 5   nyílvesszõ (#108)
4   nyu-shuriken (#157) 2   sallank nyíl (#129) 1   tüske (#22)
9   ubuk dobónyíl (#138) 19   ubuk tüske (#131) 1   varkaudar lándzsa (#224)
1   varkaudar szablya (#516) 4   vas dobónyíl (#189) 1   vasalt bunkó (#181)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 5 * aranygyûrû (#193) 9 * borostyán függõ (#162)
1   Eldaran karkötõje (#373) $1   ezüst nyaklánc ($117) 1   gólem talizmán (#811)
1   halálhozó karkötõje (#816) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
2 * nap szimbólum (#141) $2   obszidián függõ ($195) 3 * obszidián karkötõ (#229)
1 * örökkéval.kristálya (#1207) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 3   trófea nyaklánc (#196)
3 * umbatari karkötõ (#278) 1   vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytermõ erszény (#819) 10   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   ezüst kulcs (#184)
11   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 10   gyógykenõcs (#313)
2   hebrencs csapda (#147) 51   kaja (#2) 2   kötél (#92)
2   kristálygömb (#265) 1   kulcskarika (#648) 1   lant (#238)
1   mérleg (#81) 1   nagy aranykulcs (#246) 5   nagy bronzkulcs (#185)
1   párducbõr pénztárca (#1118) 1   rézkulcs (#75) 1   shinai gömb (#348)
1   smaragd kulcs (#241) 2   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32)
2   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818) 1   tudás gyöngye (#522)
2   varázskõ (#305) 1   varkaudar pálinka (#1137) 1   vaskulcs (#183)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 12 csepp tinta (#101), fér még: 38]
1   Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
4   fûszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10]
9   kavadu iszák (#25) [bennük 29 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 61]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
3   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
1   szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
8   uzbány csõr (#169) [bennük 71 csepp ugh méreg (#166), fér még: 25]
6   vizestömlõ (#3) [bennük 116 korty víz (#27), fér még: 4]
8   zöld üveg (#82) [bennük 16 csepp ragasztó (#83), fér még: 144]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   aurach bõr (#658) 15   aurach fog (#657) 1   darázsfarok (#654)
13   drótszõr (#37) 1   fekete gyöngy (#99) 3   fokhagyma (#403)
6   fõnixtoll (#563) 5   fülemüle agyar (#267) 9   gyöngymangó (#135)
17   ilkin érc (#232) 1   jégszív (#282) 1   karbin plazma (#199)
5   kazmár gyökér (#205) $1   kék orchidea ($68) 2   kvazár (#244)
5   lótuszvirág (#447) 32   madártoll (#112) 1   magszim bél (#103)
8   mocsári penke (#148) 2   mutáns csont (#331) 9   nektoraf faggyú (#667)
1   óndarab (#85) 32   polip szívóka (#391) 1   rakolits por (#669)
1   ramit kõ (#226) 7   rinóbõr (#651) 8   rókafarok (#124)
1   szockó hólyag (#355) 5   szvó-ektoplazma (#151) 2   téfea-agy (#172)
1   Thargodan esszencia (#328) 1   trikornis szarv (#198) 7   tükör (#43)
1   tyrex csont (#280) 26   vasérc (#152)    

Összsúly: 143.47 kgMegterheltség: 119%
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bundás kabát (#1068) 1   elf tekercs (#683) 2   mutáns csont (#331)
2   obszidián karkötõ (#229) 2   párducbõr (#1066) 3   ramit kõ (#226)
4   rozmárfog (#1069) 1   ryuku köpeny (#693) 7   szulfagor agyar (#677)
2   Thargodan esszencia (#328) 1   tudás gyöngye (#522) 1   varkaudar tekercs (#653)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
35 arany (#50) 1 drótszõr (#37) 1 fáklya (#36)
1 kaja (#2) 2 kõszem (#304) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mérg. nyílp.lövedék (#548) 2 pirkit (#153) 1 sáfránypor (#211)
1 tükör (#43)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 fekete gyöngy (#99) 5 fülemüle agyar (#267) 1 kék orchidea (#68)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 obszidián függõ (#195) 1 obszidián karkötõ (#229)
1 óndarab (#85) 1 trikornis szarv (#198) 2 trófea nyaklánc (#196)
1 ubuk tüske (#131) 1 umbatari karkötõ (#278) 4 víz (#27)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.