98. forduló, 100. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 15. 12h:08'
EZ A 168. JÁTÉKHETED, 99. FORDULÓD
169. játékheted kezdete: szept. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,29] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy vadász tatu fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 246.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 236.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 228.]

ek 7 5 4 t. energia kisütése: 7 5 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 csapdakészítés.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 218.]

ek 116 50 313 t. energia kisütése: 116 50 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

t 250 176 támadod a 250. szörnyet a 176. szörnyet
FT 250 parancs tárolva. FT 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy csontlepke!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 654 (limit: 1210), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38658.
[5 pontot használtál fel, van még 213.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 210.]

ffk 300 200 150 felt.fv.kozkázata: 300 200 150
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 300 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 150 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ff 225 2084 28 felt. fegyverváltás: 225 2084 28
Felt. fegyverváltás: << orgyilkos tőr << vaskard << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[89,28] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a tetemember testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy zombi áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (szúrófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 656 (limit: 1210), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38758.
Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [90,27] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Az Ottomár hegység lábainál jársz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített pattanóböde. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a pattanóböde testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a pattanóböde testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vortexvesszőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 658 (limit: 1210), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38858.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [91,27] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dombi yeti. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a dombi yeti testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a dombi yeti testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [29 pontot használtál fel, van még 181.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[92,26] A dombság átmegy hegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy troll ritualista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a troll ritualista jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A troll ritualista néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-22 életpont)! A troll ritualista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 ritualista amulett. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy szubreális vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [93,26] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy emberevő került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az emberevő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 9 életpontot vesztettél. Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Találsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,25] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő nyakát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szubreális vámpír. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. [27 pontot használtál fel, van még 154.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[95,24] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy vadtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt quwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bibircsók-óriás nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (2 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [96,23] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy nyuhaj karbin. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy hegymélyi lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Tharr hittérítője. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy dehidrátor trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy törpemammut cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány!
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Torgeist. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [97,22] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy zombi mester ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 127.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[97,21] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy hegymélyi lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,20] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Van itt egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 Eldaran karkötőjét 50 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 3 gyöngysort 144 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 2 umbatari karkötőt 80 aranyért.
[18 pontot használtál fel, van még 109.]

vi 5 10 30 viselkedésed: 5 10 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

be 536 bemész az 536. épületbe
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Tralvelplaksók, a bölcsek bölcse. Dühödt csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem tartod kívánatosnak a gnóm faj fennmaradását. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegőbe rajzolni.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gnóm boltos fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a gnóm boltos jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gnóm boltos jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a gnóm boltos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A gnóm boltos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Ez a támadás elég alattomos volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 104.]

ff 6 6 2084 felt. fegyverváltás: 6 6 2084
Felt. fegyverváltás: << kőkés << kőkés << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

be 565 bemész az 565. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is. Gonosz mosollyal fegyvert rántasz - nem akarod, hogy a nyomorult törpe a fosztogatásban zavarjon. A törpe válaszképp óriási vasbárdot húz elő a háta mögül. (ld. enc.)

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpe kovács jobb lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a törpe kovács nyakát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a törpe kovács testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a törpe kovács újra meg újra lecsap. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpe kovács száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner élőholt mágus trófeát, és diadalmasan beszerzel egy törpe kovács trófeát. 1 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Ez a támadás elég alattomos volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 99.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +103 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 99.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

ef 20 509 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 57.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 47.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

* 4. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] [12 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 21, 26.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 240 pontot. A következő körben tehát 270 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI OSTROM II. (539. TUDATI KÉPESSÉG)
A Tudati ostrom egyre gyakoribb használata nagyfokú önbizalmat fejleszt még azokban is, akik egyébként a valós életben nem sok vizet zavarnak. Lehetsz csenevész, ügyetlen vagy csúnyácska, ha a kasztroplanáris térben terrorizálod kicsit a nálad gyengébbeket, te is igazi tudati nagyúrrá válhatsz! Ehhez a továbbfejlesztett ostrom a legmegfelelőbb eszköz. Az eddig összegyűjtött tapasztalatot kamatoztatva a tudatcsata számodra még hatékonyabb lesz. Már ellenállás nélkül hatolhatsz át a tudatpajzsokon, de a zsákmány nem igazán meggyőző. Valami másra vágysz, valami többre! Némi kísérletezgetés után rájössz, hogy ha már behatoltál egy tudati barikád mögé, onnan nem csak tudati energiát tudsz zsákmányolni, hanem más egyebet is. Emlékeket, érzéseket, és igen: tudást és tapasztalatot is. Mikor idáig jutsz a gondolatmenetben, mosolyod gonosz vigyorrá torzul... [A győztes tudatcsaták során (EK 2 <kalandozó> parancs) 1000 TP-t kapsz az ellenfél minden egyes maxTU-ja után, de nem szerezhetsz így többet, mint az aktuális TP-d 1%-a.]

TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL)
A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 99. fordulód.

Erő: 15 (20) Szint: 19 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 27 Agresszió: 10 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 Életpont: 263/219 Jellem: gonosz (167) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 341/112 Pénz: 827 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 91/30
Eddig összesen 1420 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 858 TP-t kaptál. Jelenleg 405 565 TP-d van. A következő szinthez még 44 435 TP szükséges. Trófeáid: törpe kovács, harcos, purifikátor. A 91. fordulódban 2515 arany került a bankszámládra. 2515 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/19 szúrófegyverek: 1/81 (+181%) vágófegyverek: 24/74 (+5%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 23/42 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%) << kőkés (#6) (200%) << vaskard (#2084) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (8 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,20 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 98
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 57/53 (+86%) 2. nyomkövetés: 26/85 3. lopás: 1/32
4. mászás: 1/28 5. csapdakészítés: 19/17 (+414%) 6. csapdaészlelés: 1/94
7. gyógyítás: 16/48 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/3
10. szörnyidomítás: 5/52 11. teológia: 8/0 12. taumaturgia: 11/46 (+7%)
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 12/48 (+22%) 15. pszi: 12/53 (+26%)
16. zárnyitás: 9/73 17. vadászat: 2/37 18. bányászat: 19/43 (+38%)
19. főzés: 2/64 (+27%) 20. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), láplidérc (#352), csontváz lord (#177) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
ismeretlen (#9089), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), purifikátor (#157), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208) lángcsóva (#31) >> vízionár (#66)
kisebb tűzlehelet (#110) >> óriás csontváz (#176) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Készülsz már a varázskomponensek gyűjtésére? Igen? Akkor áldozz 21 csepp spirituszt!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 658 (limit: 1210), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38858.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 54 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 853 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 méregfog (#1553) $2 orgyilkos tőr ($225) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
$4 csontpálca ($329) 1 kőkalapács (#13) 10 szögletes kő (#17)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 19 ubuk tüske (#131) 6 vashegyű nyíl (#176)
2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
2 tolmokov-koktél (#351) 4 ubuk dobónyíl (#138) 11 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
$1 díszes rézpajzs ($84) 1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * bronzpáncél (#90) $1 tatu ködmön ($255)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) $1 királyi korona ($338)
Köpenyek
$1 * rejtőköpeny ($277)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) $2 tankány karom ($237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 + nap szimbólum (#141)
1 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708) 1 Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 * Eldaran karkötője ($373) $1 * umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 36 csepp tinta (#101), fér még: 4]
6 éjurna (#2368) [bennük 24 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 36]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 29]
4 kavadu iszák (#25) [bennük $9 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 31]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
14 sullár hólyag (#168) [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 236]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
2 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 20]
17 uzbány csőr (#169) [bennük $30 csepp ugh méreg ($166), fér még: 174]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 20]
Eszközök, használati tárgyak
6 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bőrkantár (#1125) 9 ¤ deus ex machina (#1) $1 ezüst kulcs ($184)
2 fülemüle síp (#1576) 2 fűszerkeverék (#1170) 7 gernim balzsam (#1894)
6 gyógykenőcs (#313) 11 halálkristály (#2372) 27 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 2 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540) 4 ork csodaszer (#1228)
3 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 4 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234)
1 térhajlító kavics (#1539) $1 tüskecsapda ($242) 2 varázskő (#305)
6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 acélpengőke ($231) 39 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
3 csillezsályalevél (#1253) 9 + csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
$1 darázsszárny ($652) $4 dorony tüdő ($212) 6 + dözmöng szív (#122)
$1 drótszőr ($37) $1 fekete gyöngy ($99) 3 grifftojás (#179)
5 gyíkfű (#201) 9 gyöngymangó (#135) 1 halálvirág (#2371)
11 kaktusztüske (#114) $3 karbin plazma ($199) 2 + kazmár gyökér (#205)
1 liumbe hajtás (#655) 151 madártoll (#112) $4 manifeszt.nyúlvány ($214)
1 moa smaragd (#377) $1 mocsári penke ($148) 2 mutáns csont (#331)
20 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269) 2 remák szív (#264)
$16 rézdarab ($70) 1 rinóbőr (#651) $11 sallank karom ($128)
4 smirglilevél (#29) 40 sünmedve tüske (#14) 2 szárnyas hernyó (#69)
$2 szulfagor agyar ($677) 2 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209)
70 szvó-ektoplazma (#151) 35 téfea-agy (#172) 7 tigroszlán fog (#63)
3 Tiume batyuja (#660) 10 trikornis szarv (#198) 3 vadász tatu bőr (#15)
3 vapár ág (#110) 10 varányszem (#30) 10 vasérc (#152)
$2 vízionár szem ($102) 5 xirnox szív (#213)

Összsúly: 116.05 kg Megterheltség: 117%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 bumeráng (#249) 2 esszenciakristály (#350) 5 ezüstdarab (#326)
1 keg gomba (#1615) 2 mutáns csont (#331) 2 purifikátor háj (#269)
38 quwarg tojás (#360) 2 szárnyas hernyó (#69) 7 trikornis szarv (#198)
2 tudás gyöngye (#522) 9 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162)
1 csuklyavirág (#133) 1 éjkő (#2369) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 gyógykenőcs (#313) 3 gyöngysor (#192)
1 rejtőköpeny (#277) 3 spiritusz (#170) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 umbatari karkötő (#278) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
354 arany (#50) 5 bomló esszencia (#2367) 1 kaja (#2)
5 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 2 madártoll (#112)
1 ritualista amulett (#708) 1 szögletes kő (#17) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
(89,28) tetemember (#123), zombi (#49), csontlepke (#746), nekrofun (#173), Tharr oltár
(90,27) pattanóböde (#145), élőholt mirg (#135), csontváz (#48), Elenios oltár, érclelőhely
(91,27) dombi yeti (#366), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely
(92,26) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), troll ritualista (#365)
(93,26) emberevő (#119), vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(94,25) Raia oltár, világítótorony (#156), emberevő (#119)
(95,24) vadtrollok (#70), bibircsók-óriás (#120)
(96,23) nyuhaj karbin (#110), világítótorony (#156), Torgeist (4523. kalandozó)
(97,21) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, érclelőhely
(97,22) vaskohó (#155), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534)
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565), gnóm boltos (#32), törpe kovács (#90)

Üzenet küldése a karakternek