97. forduló, 99. forduló, Szélvihar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 8. 9h:07'
EZ A 1401. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
1402. játékheted kezdete: nov. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 12 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4443
SZÁMLA : XXXX

SZÉLVIHAR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,89] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 15. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
Hatalmas kiáltást hallasz a hátad mögül, rémülten fordulsz meg. Egy sötét alak tornyosul feléd, kezében ostor. "Munkára kutya!" üvölti, majd megsuhogtatja fegyverét. Kapkodva rakosgatod a köveket, már nem is olyan sok kell hozzá, hogy kész legyen az oltár. De alig fejezed be, újabb parancs csattan: "Ásni!". Rohanvást indulsz a közeli dombra, talán néhány óndarab csillapítja gazdád dühét. Verítékben fürödve ébredsz.
Varázserőd regenerálódik. (+233 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+74 pszi pont.) A rum teljesen eltompította az agyad. Olyan mélyen aludtál, hogy még a nyálad is kicsordult. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: vv 71 182 243 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 261.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 259.]
Szupersebesen mormolsz. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 2. KP: kf 1570 1728 722 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 284.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a merénylő köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 284.]
Lehúzod az ujjadról a hoarián ujjkarikát, majd az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 3. KP: hh 745 1099 1101 használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 283.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 282.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 281.]

* 4. KP: hh 841 1546 1419 használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 280.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 278.]
Lélekben felkészülsz, aztán kihúzod a rumosüveg dugóját. Szaglászás nélkül, egyben lököd le az egészet! Egyet fordul a gyomrod. Böff! Még nem érzed ugyan a hatást, de hogy ma nem kell altatódal, az biztos! [2 pontot használtál fel, van még 276.]

* 5. KP: hh 1225 1154 0 használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 276.]
Kinyomod a kezedre a ryuku védőkenőcs tubusából a benne rejlő azúrkék folyadékot, két tenyereddel összeturmixolod, majd módszeresen bekenegeted vele a tárgyaid felszínét. Ezután egy halk "Jöhettek szörnyek, most leheljetek" sóhaj hagyja el ajkadat, te mindent megtettél. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

hu 1108 123 111 hulladék: 1108 123 111
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csorba csatabárdot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

hu 1556 194 1078 hulladék: 1556 194 1078
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Ek'Hor pajzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mammutbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

kf 2013 1456 891 kézbeveszed/felveszed a 2013. tárgyat az 1456. tárggyal a 891. tárgyat
Felcsatolod a purifikátor övet. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
Övedre csatolod a kyorg övcsatot. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
A csuklódra húzod a rogalhal csuklópántot. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

ba 371 nem támadod a 371. szörnyet
BA 371 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

lm 17 mozogsz 17
Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [17. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 265.]

vv 109 364 28 elmormolod a 109. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 263.]
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 261.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 259.]

h 1168 8 használod az 1168. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 259.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
88
89
90
(183,89) a 76. labirintus bejárata

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy pusztulás sírjait. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 7 arany karperecet 182 aranyért, 4 csorba csatabárdot 200 aranyért, 1 Ek'Hor pajzsát 500 aranyért, 3 göcsörtös bunkót 24 aranyért, 1 hosszú íjat 20 aranyért, 2 mammutbőrt 12 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 249.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 185 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 199.]

m 6 mozogsz nyugatra
[142,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Barnega. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Barnega fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Barnega testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a Barnega bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Barnega összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Huddens alkarvédője [Huddens alkarvédője ládikóba-> (143,61)-> 170 arany, -2 ÉP]. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Látsz egy főutcát. Felfedeztél egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Látsz egy halálbokort. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Káoszkatedrális (833. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 194.]

be 833 209 90 bemész a 833. épületbe
Mindig jóleső érzéssel tölt el, amikor megbámulhatod a Káoszkatedrális szédületes méreteit. Ismét itt vagy, most sincs másként...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 280 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy vadászat [Felkészülsz a vadászatra.] és egy agyburok [Agyburok feszül a tudatod köré.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 189.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,89] Lápos, ingoványos területet jársz. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tűzbokor van. Délnyugatra egy nekrofun van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy élőholt ősmágus nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 45 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével párszor kilyukasztod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 52 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-43 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az élőholt ősmágus bal vállát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 169 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 85 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1040, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy quwarg szellem.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem jobb karját. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 46 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg szellem bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 72 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 56 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 271, gyógyulás: 0, összesen: -271 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy szubreális vámpír.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír jobb karját. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal megkarcolod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 106 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 3 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 3 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 412 (limit: 1480), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37799.
[5 pontot használtál fel, van még 184.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Gyorsan fényt csiholsz: ehhez csak a bányászlámpát kell elővenned és meggyújtanod. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 179.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 4 19 901 mozogsz 4 19 901
Haladsz előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [4. PONT. --> 18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy nanda az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 13 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a nanda farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nanda testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a nanda farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 109 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [9 pontot használtál fel, van még 170.]

lm 22 900 26 mozogsz 22 900 26
Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-12 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ragyás burástya az. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 55 életpontot sebeztél. A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [26. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 27 mozogsz 27
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [24. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kis szobába érkezel. [27. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriásféreg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriásféreg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az óriásféreg testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 151 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-4 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 139.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 137.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. A járatban sötétség van. Előveszed a bányászlámpát, és meggyújtod. Rögtön világosabb lesz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 5 31 36 mozogsz 5 31 36
Mész tovább, előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [5. PONT. --> 28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [31. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [35. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [36. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 32 38 42 mozogsz 32 38 42
A fenébe! Egy zsákutca. [32. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [37. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [38. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 41. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 105.]

lm 33 40 42 mozogsz 33 40 42
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [33. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [39. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [40. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 41. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [42. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 96.]

lm 34 44 28 mozogsz 34 44 28
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [34. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [43. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [44. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [28. PONT. --> 5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 6 51 55 mozogsz 6 51 55
Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [6. PONT. --> 58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Újabb kanyar! [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérted a következő kanyart. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [54. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy átokmurgattyú az. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az átokmurgattyú jobb oldalát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal végigvágod az átokmurgattyú farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 68 életpontot sebeztél. Kisebb sebet ejt az átokmurgattyú agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hirtelen egy nandát veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a nanda bal oldalát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a nanda testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 104 életpontot sebeztél. A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy szubreális vámpír lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Felfénylik az állatvédelem! Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal megkarcolod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 138 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst kulcsot [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], 1 optiri agysisakot, 8 fokhagymát és 2 tükröt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [55. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-29 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 őstroll agyaló (ld. enc.), 300 arany, 3 kvazár [kvazár ládikóba-> (186,106)-> 33 arany, -2 ÉP], 10 gyógykenőcs és 20 mérgezett vasnyíl. Gyorsan kiüríted a ládát. A rengeteg táp mellett még egy fontos dolgot találsz: a varázsbot harmadik darabját! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [33 pontot használtál fel, van még 51.]

lm 55 57 mozogsz 55 57
Egyhelyben toporogsz.
Egy széles, magas terembe érsz. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elértél a lépcsőhöz. Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 42.]

v 198 189 101 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
88
89
90
(183,89) a 76. labirintus bejárata, élőholt ősmágus (#179), quwarg szellem (#676), szubreális vámpír (#223), nanda (#224), ragyás burástya (#111), óriásféreg (#171), átokmurgattyú (#225)

[189,101] Bozótos terepre értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Felfedeztél egy halálbokort. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Killer egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy bíborcserjét. Látsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy korongfát. Délkeletre egy fekete lótusz van. Délre egy kék orchideacserje van. Délnyugatra egy manilla-fa van. Nyugatra egy manilla-fa van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy manilla-fa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy lidércúr. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (668. épület.). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 32.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [3 750 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs izgatottan a harmadik darabot az előző kettőhöz illeszti. A boton a kék kígyótest - vagy inkább sárkány? - egyre jobban kirajzolódik. Hirtelen zizegő hang hallatszik, a botból elektromos szikrák pattognak, és a bölcs összes haja feláll. A bölcs elvigyorodik.
- Uhú! Csak óvatosan! Nos... - koncentrálni kezd, és megjelenik előttetek tisztán a pálca következő darabjának rejtekhelye. Micsoda mágia! - ...attól tartok, ez valahol a tengerben lesz! Tehát nagy valószínűség szerint víz alatti labirintus. Mindenképpen sajátítsd el a vízlélegzés varázslatot, mielőtt oda bemész!

1 5
16 14
15 13 2 3 6 9
17 19
11 4 7 10
18
21
20 8
12
27 22 34
26 25
23
24
28 30 33
32
29 31
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 60, északra 282 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 27.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[188,102] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy lidércúr volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kék orchideacserjét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy xantusz-kaktusz van. Délnyugatra egy smirglibokor van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északra egy manilla-fa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [187,103] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy nekrofunt. Délre egy Leah templom van. Délnyugatra egy nekrofun van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy fekete lótusz van. Északra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronotapír. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. 320 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír pörsenéses hátát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronotapír pörsenéses hátát. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal súrolod a kronotapír farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 124 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A kronotapír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 362, gyógyulás: 0, összesen: -362 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+902 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy bolyongó lidérc száll szembe veled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 75 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a bolyongó lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szubreális vámpír.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Felfénylik az állatvédelem! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 67 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 3 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 purifikátor hájat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 414 (limit: 1480), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37949.
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 1.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 92 keresed a 92. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy púpos burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 949 1 0 használod a 949. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 949 1 0 használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kb 2 4 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kf 1559 1158 1347 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed a merénylő köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét, majd az ujjadra húzod a hoarián ujjkarikát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: h 1450 0 0 használod az 1450. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -10.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 28, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a roguena. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebből a következő körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 239 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

ŐSTROLL AGYALÓ (427. TÁRGY)
Az őstroll agyaló nagyhatalmú varázstárgy, amelyet annakidején a troll sámánok fejlesztettek ki. Sebzése 5D6+6, de ha kezedbe fogod, kapsz +3 erőt és -4 IQ-t. Az őstroll agyaló forgatásához min. 24-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Hatalmas súlya miatt általában csak trollok használják. Az őstroll agyaló egy hatalmas, ébenfekete bunkó, oldalán furcsa, ezüst rúnákkal. Képes mágikus lényt is megsebezni.
Ha varázsfegyver készítéssel akarod előállítani, szükséged lesz egy era formázó mintára, egy göcsörtös bunkóra, egy jégszívre és 10 csepp tintára, valamint 200 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re.

KARAKTERLAP

Szélvihar, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Elenios elsőáldozója vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 98. fordulód.

Erő: 8 (21) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 18 (29) Támadás: 69 Agresszió: 1 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 (21) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 84/506 év
Egészség: 10 (19) Életpont: 1425/1500 Jellem: jó (159) Tul. pont: 16
Szerencse: 16 (46) Varázspont: 1190/94 Pénz: 45785 arany Kép. pont: 37
Tudatpont: 63/63 Pszi pont: 232/129 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1132 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 51 496 TP-t kaptál. Jelenleg 3 627 889 TP-d van. A következő szinthez még 372 111 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, élőholt ősmágus, mammut zombi. A 44. fordulódban 5428 arany került a bankszámládra. 5699 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 1/38 vágófegyverek: 37/10 (+10%)
lőfegyverek: 29/17 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 844 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/90 (+33%) 2. nyomkövetés: 13/65 (+13%) 3. mászás: 16/89
4. csapdakészítés: 12/13 (+57%) 5. csapdaészlelés: 10/31 (-576%) 6. gyógyítás: 8/42
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 16/20 (+66%) 9. szörnyidomítás: 6/67
10. teológia: 7/26 (+31%) 11. taumaturgia: 91/38 (+66%) 12. szerencsejáték: 7/32
13. versengés: 11/68 14. zene: 22/50 (+7%) 15. szörnyismeret: 12/65
16. pszi: 24/95 (+4%) 17. zárnyitás: 13/10 18. vadászat: 8/8
19. vitalitás: 8/24 (+6%) 20. bányászat: 24/59 21. úszás: 9/30
22. főzés: 10/16 23. csapatmunka: 2/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 10 TVP-ért
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), Chara-din hívők (#987)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 24 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182)
tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59)
tolvajvér (#364) csupasz izom (#28) agyburok (#90)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 122, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 8, 13, 20, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49.
Kész: 40, 41, 43, 51.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 414 (limit: 1480), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37949.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 211, h 949 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 260 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 7 arany karperec (#194) 4 csorba csatabárd (#1108)
1 Ek'Hor pajzsa (#1556) 3 göcsörtös bunkó (#123) 1 hosszú íj (#111)
2 mammutbőr (#1078) 1 quwarg tojás (#360) 1 rum (#1419)
1 ryuku védőkenőcs (#1154) 1 szent jogar (#150) 3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1145 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 3 bájital (#261)
4 bomló esszencia (#2367) 8 fokhagyma (#403) 10 gyógykenőcs (#313)
20 mérgezett vasnyíl (#187) 1 optiri agysisak (#315) 1 őstroll agyaló (#427)
1 purifikátor háj (#269) 6 sáfránypor (#211) 1 tudás gyöngye (#522)
2 tükör (#43) 1 varázskő (#305) 24 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188 189 190
100
101
102
103
104
(187,103) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 45. jellempróba, kronotapír (#286), bolyongó lidérc (#388), szubreális vámpír (#223), bűbájlidérc (#761)
(188,102) bávatag golombárok (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), 36. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek