97. forduló, 99. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 21. 12h:05'
EZ A 129. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
130. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,3] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy északi aurach nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach farkát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 232.]

ef 6 513 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 190.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[74,2] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az arató csattanat fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az arató csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy óriás csontváz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz bal lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Hatalmas reccsenéssel kettétörik a sisakod. Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke bordás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 413 (limit: 1695), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42605.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 178.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[73,2] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kőevő közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőevő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kőevő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a kőevő kőtestét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elhajolsz a kőevő ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy autentikus vámpír áll veled szemben.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír jobb oldalát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 978 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke bordás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 karbin plazmát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 415 (limit: 1695), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42805.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,2] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy halálmadár. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a halálmadár fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálmadár bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 3 életpontot vesztettél. A halálmadár csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy óriás csontváz száll szembe veled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A következő ellenfél egy szintszívó.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó jobb karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 zárnyitó készletet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 417 (limit: 1695), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43005.
Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [71,2] Tovább barangolsz a fák között. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy vadász tatu irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sérült vadász quwarg lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg fejét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg torát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vadász quwarg testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. Elhajítod a vacak élőholt mágus trófeát, és diadalmasan beszerzel egy vadász quwarg trófeát. 1 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy sírlidérc.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy óriás csontváz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Találsz nála 3 díszes rézpajzsot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 419 (limit: 1695), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43205.
Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy gyilkos tetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy cseréptetős torony (549. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Teleeszed magad. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [36 pontot használtál fel, van még 142.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Kitárul az ajtó, és egy szolgálóleány jelenik meg.
- Erre parancsoljon, kedves látogató! - Egészen meglepődsz a barátságos fogadtatástól. Követed a leány ringó csípőjét. Odabent mindenhol makulátlan tisztaság uralkodik. Előjön az úrnő, egy aranyosan mosolygó, hosszú, vörös hajú leány, a városban oly divatos sötétkék, buggyos ujjú, földig érő ruhában.
- Üdvözöllek vándor szerény otthonomban. Az én nevem Lady Olivia. És téged hogy hívnak? - udvariasan bemutatkozol, és mesélsz röviden eddigi kalandjaidról. Cserébe megtudod, hogy Lady Olivia egy lovagnő, aki több éves kalandozás után, apja halálának hírére visszatért ide, a családi fészekbe. Most aránylag boldogan és békességben él, de persze ezen a vad vidéken mindig történnek apró, de bosszantó kellemetlenségek.
- Ilyen például a bundás csirmáz, amely éjszakánként állandóan bemászik a szolgálók ablakán, és összetör meg ellopdos mindent. A múltkor elvitte az egyetlen képet, amely apámról maradt. Nagyon örülnék, ha vissza tudnád szerezni. Itt egy egyszerű térképvázlat a szörny vélt kuckójáról. - megígéred a kedvesen mosolygó lovagnőnek, hogy megpróbálsz segíteni.

7
4 6 10
11
3 8 9
5
1 2
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 41. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 27, északra 3 mérföldre található.

Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 137.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[70,1] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő proteinfecske nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a proteinfecske testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a proteinfecske nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 125.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a topránypolip testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 2 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 111.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[69,0] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy autentikus vámpír száll szembe veled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 978 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a láplidérc jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A láplidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 fülemüle sípot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 421 (limit: 1695), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43405.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,-1] A terep továbbra is ritka erdő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy zombi.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy csontlepke.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 2 ezüstdarabot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 423 (limit: 1695), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43605.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,0] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy kék orchideacserjét.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy zombi.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg farkát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 425 (limit: 1695), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43805.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 75.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy gyilkos sallankot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

ef 10 513 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 21 fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-22 életerő.) Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 239 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY)
A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik.

FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY)
Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.]

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 98. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 18 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 22 Támadás: 18 (19) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 8 (11) Menekülés: 35 % Életkor: 103/103 év
Egészség: 12 Életpont: 288/266 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 21 (24) Varázspont: 191/15 Pénz: 1637 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 30/0
Eddig összesen 942 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 460 TP-t kaptál. Jelenleg 263 400 TP-d van. A következő szinthez még 76 600 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, quwarg harcos, rücskös gigaféreg.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 11/64 ütőfegyverek: 24/19 (+12%)
lőfegyverek: 22/62 (+20%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
67,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/81 2. nyomkövetés: 19/58 (+22%) 3. mászás: 2/85 (+11%)
4. csapdakészítés: 9/67 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/70 6. gyógyítás: 35/48
7. titkosírás: 2/2 8. felderítés: 2/40 9. teológia: 4/39
10. taumaturgia: 5/31 (+26%) 11. szörnyismeret: 7/11 (+33%) 12. vadászat: 6/46
13. bányászat: 10/77 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 425 (limit: 1695), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43805.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 73 TU. szükséges még: 17 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 56 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 csontszurony (#12) 1 méregfog (#1553)
1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 2 rézgolyó (#343) 12 * tüske (#22)
17 ubuk tüske (#131) 5 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 tolmokov-koktél (#351)
5 ubuk dobónyíl (#138) 8 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 3 díszes rézpajzs (#84) 1 kis bőrpajzs (#45)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697) 1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
2 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 2 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 Eldaran karkötője (#373)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 aranygyűrű (#193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 15]
1 fűszertartó (#210) [benne 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 18]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 22]
5 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 30]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 33 csepp ugh méreg (#166), fér még: 3]
3 vizestömlő (#3) [bennük 21 korty víz (#27), fér még: 39]
Eszközök, használati tárgyak
2 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576)
6 gernim balzsam (#1894) 4 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
2 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 manakristály (#500)
1 mászókampó (#165) 1 megsemmisítő (#1540) 1 nagy bronzkulcs (#185)
4 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 tüskecsapda (#242) 9 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 13 álompor (#396) 8 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 4 bordacsont (#16) 8 csillezsályalevél (#1253)
2 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 4 darázsszárny (#652)
8 dorony tüdő (#212) 26 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
6 ezüstdarab (#326) 6 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 4 grákóbőr (#41) 2 gromak bőr (#268)
3 gyíkfű (#201) 4 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
4 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 2 kavadu lebeny (#24)
164 madártoll (#112) 5 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 1 nektoraf faggyú (#667)
6 óndarab (#85) 36 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 9 quwarg tojás (#360) 2 rákpáncél (#97)
5 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 14 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29) 28 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 11 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 22 szvó-ektoplazma (#151)
1 Tiume batyuja (#660) 3 trikornis szarv (#198) 2 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 4 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
20 vasérc (#152) 3 vízionár szem (#102) 6 xirnox szív (#213)

Összsúly: 99.26 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 24 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 3 díszes rézpajzs (#84) 1 éjkő (#2369)
2 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fülemüle síp (#1576)
2 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 8 madártoll (#112)
2 óndarab (#85) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 varázskő (#305)
1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76
-2
-1
0
1
2
3
4
(67,0) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), zombi (#49), élőholt mirg (#135)
(68,-1) zombi (#49), csontlepke (#746), Fairlight rúnaköve
(69,0) gyilkos tetű (#116), autentikus vámpír (#154), láplidérc (#352), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(70,1) mély kút (#93), 45. jellempróba, Elenios oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), proteinfecske (#139), topránypolip (#86)
(71,2) cseréptetős torony (#549), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), vadász quwarg (#241), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), gyilkos tetű (#116)
(72,2) halálmadár (#351), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96)
(73,2) kőevő (#62), autentikus vámpír (#154), csontlepke (#746), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(74,2) arató csattanat (#144), óriás csontváz (#176), csontlepke (#746), Fairlight oltár
(75,3) északi aurach (#350)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Quwargok szaga (283. KT-képesség) nem generál quwargot a Tűz síkján sem. A síkok közül, csak a Föld síkján generál.
* - A varázslatot lövő tárgyak prioritási sorrendje: tűzsíkos tárgyak > taumaturgikus öv > Bíbor mágiagyűrű > vihargyűrű.

Üzenet küldése a karakternek