Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. aug. 31. 19h:15' EZ A 115. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD 116. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4357 |
* 1. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
* 4. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
hh 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ek 179 6 | t. energia kisütése: 179 6 |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
vtn 277 | varázslat tanulás: a 277. varázslatot |
v 277 | elmormolod a 277. varázslatot |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad az ork bérgyilász jobb lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ->eldobod] 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [96,19] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 51 életpontot sebeztél. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 141 | használod a 141. tárgyat |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [97,17] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szekérkaravánt. Délre tart. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szürke rinocérosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megcsapod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
kt 1218 | elkészíted az 1218. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
PÖFÖGŐ KREGON (182. SZÖRNY) A pöfögő kregonok az árnyvilág nagytermetű, púpos hátú vadállatai. Jegesen hideg karmuk érintésével képesek még a lélekburkot is átszakítani, és így esetleg permanens egészségcsökkenést okozni. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha T/FT parancsot adsz ki rá. Persze igazán sok választási lehetőséged nincsen, hiszen ha nem ölöd meg a pöfögő kregont, valószínűleg sosem jutsz vissza a valós világba. |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
GRÁNITELEMENTÁL (205. SZÖRNY) A földelementálok közül a legnagyobb. A gránitelementálon csak mágikus fegyverek képesek sebet ejteni, de még azoknak is van esélye, hogy darabokra törnek. A varázslatokkal szemben sajnos nincs immunitása. Ha egy pap megidézi a föld mélyéről a gránitelementál-szellemet, az alakot ölt, és megidézője szolgálatába áll. Képes oltárokat és más építményeket könnyedén felépíteni, ha megfelelően betanítják. |
NANDA (224. SZÖRNY) A nandának gyönyörű női arca van: de sajnos a teste további része egy ocsmány kígyótest. A nandák nagyhatalmú, palotákban székelő úrnők, csak kevés, még nagyobb hatalmú entitás tud nekik parancsolni. A nanda pillantása igéző: az elbűvölt áldozat örülhet, ha a nanda csak valami értékesebb tárgyát veszi el, és nem az életét. |
WOORGARD (231. SZÖRNY) A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent). |
RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY) A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg. |
JÉGSZÍV (282. TÁRGY) Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával. |
REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY) Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb. |
NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY) Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 100 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor. |
SZENT PÖRÖLY (485. TÁRGY) A Szent Pöröly a Pöröly Rend szent tárgya, amelyet egy másik létsíkról sikerült visszaszerezni, a Gonosz ellen vívott harc során. A pörölyben egy nagyhatalmú szellem van bezárva, aki valaha maga is harcot vívott az elnyomásra törekvő gonosz ellen. A pöröly megvédi hordozóját a kasztroplanáris térben terjedő káros csapásoktól. Ehhez a pörölyt nem kell KF-elni. A Szent Pörölyt természetesen lehetetlen ellopni, és védő hatását kizárólag a KT tagjaira fejti ki. |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT) Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erőlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi. |
ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT) Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem. |
AURALÁTÁS (4. VARÁZSLAT) Ezzel az egyszerű mentális áthatoló-varázzsal rádöbbenhetsz a nem barátságos, sőt agresszív kalandozók identitására is. Elmondása 8 VP-be kerül, és egy teljes fordulón keresztül tart a hatása. Minden kalandozónak, akivel találkozol, nem ismered, és nem mutatkoztok be egymásnak, vagy harcra kerül a sor, megtudhatod így a nevét (a karakterét) és a sorszámát. Ez különösen hasznos később kiadandó T parancsokhoz. |
HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT) A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért. |
ÉBER VADÁSZKUTYA (62. VARÁZSLAT) Az éber vadászkutya az éber kakukk varázslat egy fejlettebb formája. Elmormolásakor, egy szárnyas hernyó felhasználásával megidézel egy fantom-kutyát, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ez a nálad próbálkozó tolvajok számára -10-et jelent a lopás szakértelmükre, vagyis gyakorlatilag teljesen esélytelenek lesznek. A varázslat által adot lopás büntetés a papi varázserőd növekedésével nő egészen -20-ig. Elmormolása 12 VP-be kerül, hatása nem adódik össze az éber kakukkéval! |
Erő: | 32 (48) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 22 (30) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 16 (24) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 27 (35) | Életpont: | 550/503 | Jellem: | jó (203) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (38) | Varázspont: | 482/53 | Pénz: | 98202 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 24/15 | Pszi pont: | 70/60 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19/17 (+4%) | szúrófegyverek: | 23/55 | ütőfegyverek: | 23/71 |
lőfegyverek: | 24/39 (+2%) | dobófegyverek: | 1/13 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
96,17 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 168 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/59 | 2. nyomkövetés: | 10/98 (+16%) | 3. mászás: | 6/76 |
4. csapdakészítés: | 6/41 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/65 | 6. gyógyítás: | 41/47 |
7. titkosírás: | 1/5 | 8. felderítés: | 6/50 | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
10. teológia: | 15/47 (+5%) | 11. taumaturgia: | 20/86 (+4%) | 12. versengés: | 5/99 |
13. harcművészetek: | 10/10 | 14. zene: | 2/25 | 15. szörnyismeret: | 1/54 |
16. pszi: | 8/23 (+6%) | 17. zárnyitás: | 1/6 | 18. vadászat: | 5/23 |
19. bányászat: | 7/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 35 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Raia papjainak ütöképesnek kell lennie a mágia mindenfajta formájával: használj harcban lángcsóva varázslatot! |
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 41, 53, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1050, az összesen kapott pontszám: 246160. (összesen ölhető: 1062 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1883 TU szükséges.) |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
844 | arany (#50) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
4 | kerek kő (#19) | 3 | rézgolyó (#343) | 8 | rókafarok (#124) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) |
95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
16 | |
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|