Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 20. 12h:18' EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD 1154. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kb 305 1 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot) |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
145 | 146 | 147 | |
88 | |
|
|
89 | |
|
|
90 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 4 8 | mozogsz délre, északra |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 teknősesszencia. 921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [146,88] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
go 31 | gonoszkodsz: 31 |
kf 358 1 | kézbeveszed/felveszed a 358. tárgyat a jobb kezedbe |
m 8 | mozogsz északra |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges őrült varázsló trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes pszi őselementál trófeát. 2 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 8, gyógyulás: 9, összesen: +1 ÉP}
go 43 | gonoszkodsz: 43 |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 79 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 teknősesszencia. 1 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 1, gyógyulás: 7, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [148,87] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett drakolich közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,88] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. {max. életpontja: 271-320.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a Raia szent lovagja fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a Raia szent lovagja nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. Magad mögé lököd a pitiáner pszi őselementál trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Raia szent lovagja trófeát. 3 586 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 82, gyógyulás: 26, összesen: -56 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 88 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű. 2 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 90, gyógyulás: 17, összesen: -73 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
jlk 2241 | jelszó kimondása 2241 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 152. Kapsz 2 VP-t.]
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
A SÖTÉT ÚT Ah, ezek szerint a sötét utat választottad! Ez a gyorsabb és könnyebb út - a leggyorsabban így juthatsz hatalomhoz. De egyben így szerezheted a legtöbb ellenséget is... A sötét oldal az intrikák, a konspiráció oldala - nem bízhatsz senkiben, mindig figyelned kell a hátadat - így sok igazi szövetségesben sem reménykedhetsz. Persze, a dolognak vannak komoly előnyei. A jellemed után zárójelben láthatod számmal jelezve, hogy mennyire vagy gonosz. Hierarchia van természetesen a sötét oldalon is, amely további előnyöket jelképez azok számára, akik ezen a számmal jelölt ranglétrán magasabbra másznak. Most egy új lehetőséget kapsz: képes vagy ezentúl a céltalan rombolásra és vandalizmusra. Növényeket téphetsz ki a földből, fákat vághatsz ki, építményeket dönthetsz össze. Ehhez a RM (rombol) parancsot kell használnod. Három paramétere van: elsőként azt kell megadnod, hogy a romboláshoz milyen fegyvert használsz, másodikként azt, hogy melyik építményt/növényt akarod pusztítani. Az, hogy mindez hány TVP-be kerül, függ attól, hogy milyen sebzésű fegyverrel csinálod, milyen szakértelmed van ahhoz a fegyverhez, és mi az, amit pusztítasz. Növényeket csak vágó, építményeket/tereptárgyakat (olvasztókemence, oltár, púderkő) csak ütőfegyverrel pusztíthatsz. Harmadik paraméterként (növényeknél és tereptárgyaknál nem kötelező) megadhatod, hogy maximum hány TVP-t szánsz a dologra. Ha ennél többe kerülne, a parancs nem hajtódik végre, nem vesztettél TVP-t. Építmények esetén A TVP megadása kötelező, és a parancs mindenképpen végrehajtódik: ilyenkor ez ugyanis az okozott kár mértékét határozza meg - ha nem is pusztítod el azonnal, mindenképpen kárt okozol az építményben. Nagyobb épületeket (ahol lakik valaki) nem tudsz ezzel a paranccsal lerombolni. Ha nem tudod a pusztítandó növény sorszámát, írj 999-et. Példa: RM 6 31 szétvágod kőkéssel a smirglibokrot. RM 13 118 20 kőkalapáccsal szétvered a púdersziklát (ha a dolog nem kerül többe 20 pontnál). |
Erő: | 18 (27) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (26) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (49) | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 16 (25) | Életpont: | 476/385 | Jellem: | gonosz (6) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 27 (53) | Varázspont: | 379/63 | Pénz: | 1704 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 64/-2 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 23 (+1) |
dobófegyverek: | 20 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
150,89 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 11 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. titkosírás: | 5 | 8. felderítés: | 8 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 33 (+1) | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 8 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 13 (+1) | 15. szörnyismeret: | 7 |
16. pszi: | 10 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 7 |
19. bányászat: | 3 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
64 | arany (#50) | 1 | bakkura bőr (#95) | 6 | drótszőr (#37) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fáklya (#36) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | teknősesszencia (#702) |
145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | |
86 | |
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|