Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. febr. 21. 12h:09' EZ A 173. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD 174. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5440 SZÁMLA : XXXX |
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a halálmadár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat |
ep 256 100 | építed a 256. tárgyat 100 pontért |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [47,94] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [46,93] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [44,91] Dombos terepre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Gatin városa innét délre fekszik. " Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Találsz egy krómkaktuszt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos tetű lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [43,90] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg nyakát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a vadász quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [43,88] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kőevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőevő kőtestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kőevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [43,87] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy északi aurach. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach jobb első lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaszabolósáska testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 76 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 37 505 | energia fejlesztése 37 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
KŐEVŐ (62. SZÖRNY) Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában. |
Erő: | 26 (42) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 20 (29) | Támadás: | 38 (40) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 (22) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 350/421 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (32) | Varázspont: | 495/4 | Pénz: | 1242 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 55/10 | Pszi pont: | 80/60 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/9 | ökölvívás: | 23/29 (+3%) | szúrófegyverek: | 12/90 (+6%) |
vágófegyverek: | 7/40 | ütőfegyverek: | 1/61 | lőfegyverek: | 23/80 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
43,86 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 87,89 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 165 időszaki: 119 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/72 (+336%) | 2. nyomkövetés: | 10/33 (+12%) | 3. mászás: | 7/45 |
4. csapdakészítés: | 15/23 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/31 | 6. gyógyítás: | 13/56 |
7. felderítés: | 7/62 | 8. szörnyidomítás: | 8/54 | 9. teológia: | 20/32 (+7%) |
10. taumaturgia: | 27/98 | 11. versengés: | 7/53 | 12. harcművészetek: | 24/71 |
13. zene: | 1/71 | 14. szörnyismeret: | 10/99 (+34%) | 15. pszi: | 13/42 (+7%) |
16. zárnyitás: | 1/6 | 17. vadászat: | 6/1 | 18. bányászat: | 9/65 (+54%) |
19. úszás: | 1/11 | 20. főzés: | 3/8 (+25%) | 21. csapatmunka: | 2/35 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
trikornis (#104), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 155 (limit: 160), a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 19 480. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
a barátság melege (155) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
magiometer (314) |
erősebb quwargszag (319) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 682 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
55 | arany (#50) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | |||
2 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | |
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|