Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 19. 12h:04' EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD 1154. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mágusölővel épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
go 43 | gonoszkodsz: 43 |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a vadász quwarg testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg bal középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mágusölővel párszor kilyukasztod a vadász quwarg torát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a vadász quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [146,85] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku csapásvezető. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a ryuku csapásvezető támadó karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a ryuku csapásvezető jobb vállát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a ryuku csapásvezető bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
go 46 | gonoszkodsz: 46 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [148,87] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Raia szentélyét. (ld. enc.) Talán nem kellett volna erre jönni! Szent hely ez, de sajnos nem a te istenedé! (-1 szerencse kör végéig.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Bohmer Kair előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd. {max. életpontja: 157.}
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vortexmágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a vortexmágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 32 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 797 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a burástya királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a burástya királynő testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a burástya királynő fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A burástya királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [149,88] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágusölővel felnyitod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
RAIA SZENTÉLYE (1175. TEREPTÁRGY) Nem messze egy szikrázó falakból felhúzott építmény áll. Olyan, mintha egy saját napkorong függene az épület felett, mely a szentélyt és a környékét vonja arany ragyogásba. Raia által megszentelt helyen jársz! A szentélybe a BE 1175 paranccsal léphetsz be 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Napisten papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. A szentély oltárként is funkcionál, azaz lehet imádkozni benne. Ehhez nem kell bemenned a szentélybe. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.] |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
Erő: | 18 (25) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (24) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (47) | Védekezés: | 55 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 16 (23) | Életpont: | 474/393 | Jellem: | semleges (-18) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 27 (39) | Varázspont: | 373/40 | Pénz: | 1725 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 64/26 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | * 22 |
dobófegyverek: | 20 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
150,89 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 11 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 17 (+1) |
7. titkosírás: | 5 | 8. felderítés: | 7 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 32 | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 8 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 12 | 15. szörnyismeret: | 7 |
16. pszi: | 10 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 7 |
19. bányászat: | 2 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 9 (+1) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181), szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
21 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
5 | drótszőr (#37) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | mutáns csont (#331) |
145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | |
84 | |
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|