| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. szept. 29. 4h:42' EZ A 129. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD 130. játékheted kezdete: okt. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3597 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra rontasz. {GYD:} Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a lajhárlord testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a lajhárlord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: tps 30 0 0 | TVP spórolása: 30 pontért |
| * 3. KP: ek 40 4 0 | t. energia kisütése: 40 4 |
| ek 7 12 3 | t. energia kisütése: 7 12 3 |
| kb 2739 1 | kiveszel a bankból a 2739. tárgyat (1 darabot) |
| mak 1 | makró 1 |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
| ef 5 506 | energia fejlesztése 5 |
| fve 158 3 | felt. vásárlás a 158. tárgyat 3 |
| cir 3 | vándorcirkusz látogatása 3 |
| fvh 8 | felt. varázslat haszn. 8 |
| m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra rontasz. {GYD:} Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a bandita fejét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a bandita fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a bandita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 15 aranyat. 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a trollfa testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a trollfa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-7 életpont). A trollfa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [94,75] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 55-58.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel végigmetszed az uzbány fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod az uzbány fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy garokk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 39-42.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a garokk testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel kilukasztod a garokk nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 105 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya fejét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra rohansz. {GYD:} Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók egyik lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sullár hatalmas testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár hatalmas testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a sullár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista testét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (7 támadással 301 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-37 életpont.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 14 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 43, gyógyulás: 2, összesen: -41 ÉP}
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a piromenyét testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigmetszed a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [95,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. {támadása: 24.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a törpemammut ormányát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a törpemammut ormányát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [95,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ork sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ork sámán testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed az ork sámán fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel végigmetszed a gyilkos sallank testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nektoraf fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra támadsz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a nektoraf bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az acéldarázs testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,81] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő proteinfecske nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 57-64.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a proteinfecske fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a proteinfecske testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a proteinfecske bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,82] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy piromenyét. {támadása: 7.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a piromenyét testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra támadsz. {GYD:} Vadászkéssel kilukasztod a piromenyét testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a süvítő rája testét. Kritikus ütés! (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kilukasztod a süvítő rája testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 78: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 78. pont |
Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) Észreveszel egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy csodák kútját. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy karmos tankány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmos tankány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra támadsz. {GYD:} Vadászkéssel párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| h 449 | használod a 449. tárgyat |
| im | imádkozol |
| im | imádkozol |
| im | imádkozol |
| szk 184 | keresed a 184. szörnyet |
| tk 9 5631 | többszemélyes kaland 9 5631 |
| * 1. BP: tpf 30 0 0 | TVP elővétele: 30 pontért |
| * 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 3. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 4. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 33 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért |
| BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY) Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz. |
| VARKAUDAR BARLANG (2200. TÁRGY) A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! |
| TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást! |
| Erő: | 32 (46) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 18 (29) | Támadás: | 48 (50) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
| Ügyesség: | 14 (26) | Védekezés: | 48 (52) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
| Egészség: | 16 (29) | Életpont: | 703/597 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 18 (42) | Varázspont: | 653/440 | Pénz: | 252 arany | Kép. pont: | 8 |
| Tudatpont: | 72/8 | Pszi pont: | 123/128 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 28/38 (+6%) | szúrófegyverek: | 5/60 | vágófegyverek: | 23/80 (+17%) |
| ütőfegyverek: | 1/9 | lőfegyverek: | 21/31 (+16%) | dobófegyverek: | 26/89 (+8%) |
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (400%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (4 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -20.); bumeráng (#249) max. 2 db (21 -24.); bumeráng (#249) max. 3 db (25 -28.); bumeráng (#249) max. 4 db (29 -32.); vas dobónyíl (#189) (33 -); tolmokov-koktél (#351) max. 2 db (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 98,82 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 122 |
| Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 158 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 10/14 | 2. nyomkövetés: | 7/69 | 3. mászás: | 8/5 |
| 4. csapdakészítés: | 25/62 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/84 | 6. gyógyítás: | 3/55 |
| 7. titkosírás: | 2/16 | 8. felderítés: | 2/10 | 9. szörnyidomítás: | 6/45 |
| 10. teológia: | 37/32 (+13%) | 11. taumaturgia: | 48/52 (+56%) | 12. versengés: | 5/9 (+20%) |
| 13. harcművészetek: | 32/12 | 14. zene: | 4/84 | 15. szörnyismeret: | 11/33 (+37%) |
| 16. pszi: | 20/17 (+3%) | 17. zárnyitás: | 6/76 | 18. vadászat: | 5/6 |
| 19. bányászat: | 7/63 | 20. testépítés: | 30/12 (+62%) | 21. főzés: | 8/66 (+12%) |
| 22. csapatmunka: | 3/68 | ||||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), alakformáló főzetet (#1644) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ) |
| elfogod élőholt mirget (#135) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274) |
| mászol max. 300 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a mély szakadék (154) |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
| bankba raksz fenőkövet (#1618), remák szivet (#264), galachmitot (#310), karbin plazmát (#199), purifikátor hájat (#269), eknozolt (#540), manifeszt.nyúlványt (#214), vortexvesszőt (#2331) |
| bankból kiveszel drótszőrt (#37) (10 darabig), gyöngymangót (#135) (10 darabig), vas dobónyilat (#189) (10 darabig), jégpasztillát (#1566) (10 darabig), madártollat (#112) (20 darabig), angyalok gyűrűjét (#529) (10 darabig), tolmokov-koktélt (#351) (10 darabig) |
| FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 18 lehet) |
| vásárolsz lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 15 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), rakolits port (#669) (max. 5 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), óndarabot (#85) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 20 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
| gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
| azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 18 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), gázpajzs (#467) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| villámcsapás (#50) | >> | Pszinapszis (#974) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| lángcsóva (#31) | >> | 18. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | 31. szintű lényekre | |
| méregfelhő (#37) | >> | 22. szintű lényekre | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | nők (#999) | fehér glóbusz (#47) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
| piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
| érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
| 2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
| 3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): új. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 46, 47, 48, 54, 170. |
| TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
| Kész: 5, 6, 16, 47. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 894, az összesen kapott pontszám: 197200. (összesen ölhető: 894 ) | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny | ||
| Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: v 138, v 19, v 224, h 745, h 1629, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| konc. könnyítés (132) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| sárkánybölcsesség (230) |
| önismeret (236) |
| kritikus ütés (240) |
| a butaság ára (273) |
| tanítványok (284) |
| harci mágia (334) |
| kétkezes harc (338) |
| időfolyamok (394) |
| megvilágosodás (421) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU. |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6326 TU szükséges.) |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
| 5 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 45 | arany (#50) | 1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | |||
| 1 | aranytű (#272) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
| 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
| 20 | isteni könnycsepp (#260) | 20 | kaja (#2) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
| 3 | madártoll (#112) | 1 | nagyobb lélekkő (#2739) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
| 1 | orgyilkos tőr (#225) | 6 | pirkit (#153) | 4 | ragasztó (#83) | |||
| 6 | sallank karom (#128) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
| 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
| 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
| 72 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 73 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 74 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 75 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 76 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 77 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 78 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 79 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 80 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 81 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 82 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 83 | |
|
|
|
|
|
|
|