93. forduló, 95. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 27. 15h:09'
EZ A 104. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
105. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Bad G.-vel. Dornodon bíborosa. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy ekharion bébi trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy Földrengető trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Hátasa egy idomított garokk. Mentális auráját felismered, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Mélyen a szemébe nézel, és lassan végighúzod a nyelvedet a felső ajkadon. A srác nem látszik izgatottnak.
Az 1. napon találkozol High Densityvel. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Ruházatát egy ryuku tolvaj trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád vadász trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az előre megbeszélt időpontban találkozol társaiddal, hogy közös kalandban vegyetek részt. A találkozóra a következő kalandozók jöttek el rajtad kívül: High Density és Bad G.. Megegyeztek, hogy High Density lesz a csapatkapitány, így ő áll az élre, és kopog be a torony ajtaján. Egy hebehurgya varázslóinas érkezik ajtót nyitni. Miután nagy nehezen felfogja, hogy kik vagytok, és miért jöttetek, beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában toporogtok, arra várva, mikor néz fel végre az öreg a könyvből, amit olvas.
- Megjöttünk - közli vezetőtök tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! A feladatot High Density fogja teljesíteni, ő a leginkább szakértő a témában. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! A helyezkedésen múlik, ki kivel küzd meg. Neked két máguskobold lesz az ellenfeled. (ld. enc.)

Bemelegítésül első máguskoboldot választod ellenfélnek. [első máguskobold:] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. [második máguskobold:] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.)
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a máguskobold bal lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.)
Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a máguskobold bal oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a máguskobold jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 53 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. [első máguskobold:] Az első máguskobold összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Rövid karddal megkarcolod a máguskobold bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) [második máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}


Miután véget ér a csata, újra csatlakozol a csapathoz. Hopp! Egy kobold valahogy túlélte a mészárlást!
High Densityvel és Bad G.-vel közösen harcoltok majd. Egy koboldkirály lesz az ellenfél! (ld. enc.)

High Density néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötte. Bad G. néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötte. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára.
High Density egy halálvarázslat varázslatot dob az ellenfélre. 10000 életpontot sebzett. Szinte nem is látod az ellenfelet társadtól, így támadóvarázslatot sem tudsz rá lőni. Az ellenfél szerencsétlenség varázslatot lő High Density irányába. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is High Density felé egy varázslatlopás. Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd High Density felé küldi. A koboldkirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
600 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján High Densityt terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy szopókövet). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 10000, összes sebződés: 0}

Csak most tudtok alaposabban szétnézni itt. Ezek a rusnya szörnyikék összehordtak minden csillogó vackot, amit kicsit is értékesnek találtak. Persze valójában csupa limlom az egész.
Az osztozás után neked 1 mágusok itala (ld. enc.), 1 manakristály, 1 aranyló ugarhéj, 1 arany masszariasztó, 1 aranylánc és 267 arany jut. (High Density 1 mágusok italával, 1 királyi koronával, 1 aranyló ugarhéjjal, 1 nagy aranykulccsal, 1 aranytűvel, 1 aranylánccal és 267 arannyal , Bad G. 1 mágusok italával, 1 koboldkoronával, 1 aranyló ugarhéjjal, 1 kis aranykulccsal, 1 aranytűvel, 1 aranylánccal és 266 arannyal gazdagodott.) Ez könnyű meló volt! Elköszöntök, és miután a hálás varázslóinas kikísér titeket az utcára, azon tanakodtok, milyen kár, hogy nincsenek koboldok minden mágustoronyban. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 3000 tapasztalati pontot kaptál. [76 TVP-t használtál fel.]
Az 1. napon összeakadsz Xantorral. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kristályrendet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Xantort kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant.
Az 1. napon összefutsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr követője. Egy bronzpáncélt, egy cetbőr válltömést, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy rézsisakot és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy sötét gnóm trófea és egy khór darázs trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Lord Knight. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant.
Az 1. napon találkozol Abdullal. Tharr főpap-jelöltje. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: vadász. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwargamanga trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Málhásállata egy bazaltelementál. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyeled, de a fiú úgy tűnik, nem veszi a lapot.
Az 1. napon összeakadsz egy hófehér, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy trófea nyakláncot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy rájanyék trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Fehérsörény Ulgulu. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Csábosan rebegteted a szempilláidat, majd ruhádat úgy mozdítod, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjaid. Semmi hatás!
Az 1. napon ismét összefutsz Abdullal. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant.
Az 1. napon összeakadsz Dan McGee-vel. Raia felszentelt papja. Egy arany karperecet, egy fekete bőrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy vadászkést tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően gyógyítás szakértelmed. Eközben te főzés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Csábos mosolyt villantasz meg felé, de nem tűnik túl érdeklődőnek.
Az 1. napon találkozol Nyárizápor. Ő Jókorjött Eső felesége! Elenios püspöke. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg ősmágus trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (-2 poszogó mösze.)
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran lényével eggyé olvadó entitás. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy csillogó fülbevalót, egy csillogó karkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy inváziós amulettet, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy ryuku nadrágot, egy tleikan kesztyűt, egy tűzhaj diadémet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy dűneszellem trófea és egy wayazamund szirén trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Oroszlánszív. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Csábos mosolyt villantasz meg felé, de nem tűnik túl érdeklődőnek.
A játékvezető adott neked 3600 tapasztalati pontot (amit korábban egy hiba folytán nem kaptál meg a többszemélyes kaland(ok)ért).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 3 aurach fogat (99 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 3 aurach fog (eladási ár: 222 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 manakristályt (1899 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Fafejű a Tudós mentális üzenete érinti elmédet: Új tag lépett be a KT-ba: 4926. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Fafejű a Tudós szavait hallod a tudati teret fürkészve: A KT taglétszáma jelenleg 42, de van, aki még nem lépett be. Még 18 tagot tudunk felvenni.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 manakristály (eladási ár: 2600 arany, ebből a kezelési költség: 208 arany) ellenértékét.
Bad G., amikor összefutottatok, adott neked egy aranyláncot.
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász bal lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork bérgyilász bal oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 191.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 186.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 176.]

fu 8 udvarolsz a 8. fajúaknak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 176.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+135 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 174.]

m 4 mozogsz délre
[93,53] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [15 pontot használtál fel, van még 159.]

pbe 9999 beraksz a bankba 9999 aranyat
(Csak 3038 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 3451 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

pki 300 kiveszel a bankból 300 aranyat
Kiveszel a bankból 300 aranyat. A számládon van még 3151 arany. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

pbe 150 3165 beraksz a bankba 150 aranyat
Cras Lorg számlájára átutalsz 150 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 2 2 6 mozogsz keletre, keletre, nyugatra
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 4 vasércet 8 aranyért.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[134,42] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,42] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy trappoló dinymák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák farkát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a trappoló dinymák bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Látsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 58 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 114.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 172 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 111.]

ek 401 102 101 t. energia kisütése: 401 102 101
Huss, és már újra kicsiny sátrad ponyvái alatt találod magad!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(133,42) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), 42. jellempróba, Leah oltár, Fairlight oltár, Raia rúnaköve, vaskohó (#155)
(134,42) szent tölgyfa (#393)

[102,101] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Elenios tanítványa. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy yeti mokasszint visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Familiárisa egy széncinege. Mentális auráját felismered, ő is a jó oldalhoz tartozik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Záporeső. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 106.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [40 pontot használtál fel, van még 66.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

m 8 5 4 mozogsz északra, délnyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,42] Dombos terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 58 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy templomot. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,43] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy érző szívű dromedár. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [132,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dűnekukac közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnekukac szelvényezett hátát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a dűnekukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a dűnekukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Daleron Kawer vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 21.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

v 82 357 121 elmormolod a 82. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a szörnyészlelés I varázslatot! A környéken nem észlelsz ilyen szörnyet. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 357 keresed a 357. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy dűnekukacot. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(132,43) érző szívű dromedár (#753), nekrofun (#173)
(132,44) dűnekukac (#357), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(133,42) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), 42. jellempróba, Leah oltár, Fairlight oltár, Raia rúnaköve, vaskohó (#155)

[73,57] Épületek tűnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Felfedeztél egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.


Találkozol egy tüsi aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre színe zöld. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Chara-din hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy fagymágus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Összeismerkedtek. Az ő neve Sh'Rusrun-Oxe. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Elenios ministránsa. Egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy nyuhaj karbin trófea, egy északi aurach trófea és egy emberevő trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mystic. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nővel. Fekete a bőre. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy uzbány trófea és egy alattomos manó trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Botanica. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 102 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 19, 5.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 235 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY)
A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán!

KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY)
Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető.

MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY)
Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik.

CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz.

"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios kisebb papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (34). Ez a 94. fordulód.

Erő: 17 (21) Szint: 16 Merészség: 10/1 Magasság: 141 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 17 (19) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 364/356 Jellem: jó (258) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (30) Varázspont: 431/3 Pénz: 260 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 14/1 Pszi pont: 135/157 EFejl: 16
Eddig összesen 418 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1628 TP-t kaptál. Jelenleg 159311 TP-d van. A következő szinthez még 20689 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, ryuku futárbérenc, varkaudar bajnok. A 94. fordulódban 3151 arany került a bankszámládra. 3151 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9
vágófegyverek: 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 19

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << varkaudar szablya (#516)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 25 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 10 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 13 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 10
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 11 12. taumaturgia: 16
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 4 15. harcművészetek: 1
16. zene: 5 17. szörnyismeret: 13 (+1) 18. pszi: * 19
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 5 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 5 23. főzés: 8 24. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 9. fajúaknak az 5779. karakternek a 8. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), megbűvölt utazóládát (#1218) (max. 1 darabot, csak egyszer), tolmokov-koktélt (#351) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> sötét gnóm (#132) agykorbács (#97) >> sötét főgnóm (#136)
vakító fény (#43) >> férfiak (#998) vakító fény (#43) >> varkaudar behemót (#189)
vakító fény (#43) >> gonoszok (#988) vakító fény (#43) >> ragyás burástya (#111)
vakító fény (#43) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> Chara-din hívők (#987)
agykorbács (#97) >> láplidérc (#352) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre!
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2778 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 drótszőr (#37)
1 kaja (#2) 1 szent jogar (#150) 2 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszablya (#64) 20 isteni könnycsepp (#260) 10 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 2 spiritusz (#170) 6 tinta (#101)
10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Sh'Rusrun-Oxe (1750. kalandozó), Mystic (2743. kalandozó), Botanica (5104. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A többszemélyes kalandok során néhány fordulókorlátos dolog nem tartozott sem az előtte, sem az utána jövő fordulóhoz. Ezek mostantól a tk-t követő fordulóhoz tartoznak: a halálos érintés, a fegyverszakértelem fejlődés és a varázskő törés.
* Ha a többszemélyes kalandot vezető karakterek a TK parancs kiadása után elmozogtak a koordinátáról, ahol az adott kaland teljesíthető volt, a TK akkor is létrejött. Ez hiba volt, javítottam.
* Kalandozó-kalandozó harcban a becsapódáskor mínusz támadást és védekezést adó lövedékek és dobófegyverek hibásan működtek: az eldobott lövedékek arányában sújtották az ellenfelet, nem a tényleges találatszám alapján. Javítottam.

Üzenet küldése a karakternek