93. forduló, 95. forduló, Bono összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 7. 13h:14'
EZ A 137. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
138. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1993
SZÁMLA : XXXX

BONO KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,77] koordinátán.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+44 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-15 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. KP: kf 1739 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 5. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban rókafarok, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 238.]

h 2452 7623 használod a 2452. tárgyat
Mágiamorfáló ezentúl más alakot fog ölteni, elhasználtál egy morf esszenciát. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

h 2452 7626 használod a 2452. tárgyat
Változatos morf ezentúl más alakot fog ölteni, elhasználtál egy morf esszenciát. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

tv 101 957 támadó/véd. varázslat a 101. varázslatot a 957. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tükörpajzs. Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[118,76] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült földsárkány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény villámokat köp rád. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány kőfejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 53 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával eltalálod a földsárkány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy harcias morf ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [119,75] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy földsárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény villámokat köp rád. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a földsárkány kőfejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Baghar korbácsával többször kegyetlenül megütöd a földsárkány sziklatestét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 16, gyógyulás: 17, összesen: +1 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy halálos morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a halálos morf bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf fejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a halálos morf jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Karmaival a halálos morf megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy harcias morf. Amikor elhal a zaj, előmászol. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [120,74] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy troll ritualista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a troll ritualista jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Baghar korbácsával többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista bal vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Félrehajolsz, de a troll ritualista karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 45, gyógyulás: 19, összesen: -26 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy éltető morf.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd az éltető morf karmával. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 951 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 18, gyógyulás: 14, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. A következő ellenfél egy mágiamorfáló.

Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 álompor annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával súrolod a mágiamorfáló farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A mágiamorfáló fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 A Végzet kristályát. Felfedeztél egy törpe bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 196.]

m 8 mozogsz északra
[120,73] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Fekete Köpeny lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy elhagyott bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az emberevő fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy védelmező morf.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Baghar korbácsával megütöd a védelmező morf testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A védelmező morf feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy halálos morf.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálos morf bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával eltalálod a halálos morf jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Félrehajolsz, de a halálos morf karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 1 királyi koronát. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 187.]

ek 6 1993 t. energia kisütése: 6 1993
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 38 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ek 6 1993 t. energia kisütése: 6 1993
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 19 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 187.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+37 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 182.]

ek 7 8 15 t. energia kisütése: 7 8 15
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 felderítés.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 182.]

be 191 bemész a 191. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Talán Healfallba, a varkaudarok városába? Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [3. PONT.] Hamarosan egy khór darázst pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a khór darázs testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}


A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [4. PONT.] Hamarosan egy vadász varkaudart pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy vadász varkaudar lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar behemót. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megütöd a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 5, gyógyulás: 15, összesen: +10 ÉP}

Hamarosan egy varkaudar behemótot pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 110 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 128, gyógyulás: 19, összesen: -109 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar behemót. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb karját. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 18, gyógyulás: 17, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 5 905 8 mozogsz 5 905 8
Egyhelyben toporogsz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar varázsló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 161 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 33 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megütöd a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 81 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 242, gyógyulás: 0, összesen: -242 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
[10 pontot használtál fel, van még 147.]

lm 900 17 17 mozogsz 900 17 17
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [6. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar bajnok. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal vállát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megütöd a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vark. nekromanta lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta bal oldalát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 46 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [9. PONT.] Hirtelen egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 19 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre. Újabb kanyar! [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[55 pontot használtál fel, van még 92.]

lm 17 17 905 mozogsz 17 17 905
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

lm 18 900 24 mozogsz 18 900 24
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [18. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod az utat. Újabb kanyar! [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy nagyobb terembe érkezel. [24. PONT.] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő tulajdonságpajzs varázslatot.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[70 pontot használtál fel, van még 22.]

lm 905 25 mozogsz 905 25
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 12.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

lm 900 38 38 mozogsz 900 38 38
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: h 336 0 0 használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 4. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Iszol a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-46 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 18, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DARÁZSFAROK (654. TÁRGY)
Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned.

KARAKTERLAP

Bono, egy rövid ősz hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 40. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

Erő: 19 (32) Szint: 17 Merészség: 10/1 Magasság: 266 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 488 kg
Ügyesség: 14 (17) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 15 Életpont: 412/231 Jellem: gonosz (68) Tul. pont: 1
Szerencse: 12 (15) Varázspont: 174/42 Pénz: 393 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 37/16 Pszi pont: 49/3
Eddig összesen 911 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 941 TP-t kaptál. Jelenleg 232 202 TP-d van. A következő szinthez még 27 798 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, varkaudar varázsló, mocsárivérc. A 47. fordulódban 1135 arany került a bankszámládra. 1191 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 26/91 (+21%) dobófegyverek: 24/48 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << Brod buzogánya (#1735)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -14.); bumeráng (#249) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
120,73 mezőn táborozol, a 191. labirintusban, 1. szinten, 25. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
JLKzott minoszkúpok: 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/29 (+24%) 2. nyomkövetés: 23/93 (+20%) 3. mászás: 5/2
4. csapdakészítés: 7/65 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/20 (+6%) 6. gyógyítás: 10/65
7. titkosírás: 2/16 8. felderítés: 19/81 (+1524%) 9. szörnyidomítás: 5/8
10. teológia: 10/31 (+66%) 11. taumaturgia: 16/48 12. versengés: 1/97
13. szörnyismeret: 10/76 14. pszi: 9/78 (+9%) 15. zárnyitás: 1/18
16. vadászat: 7/81 17. bányászat: 6/3 18. főzés: 3/46
19. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
degradátor (#210), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
vízionár (#66), manifesztátor (#124), halálmadár (#351), élőholt quwarg (#202), brutális morf (#7620), harcias morf (#7619), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tükörpajzs (#101)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 191. labirintus (120,73).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 20, 53, 61, 72, 189, 190, 191, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 16, 47.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 274, az összesen kapott pontszám: 29080. (összesen ölhető: 402 )
Olimpiai helyezéseid: első hely a hercegnő megmentésében a XIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 560 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 fáklya (#36) 1 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 2 morf esszencia (#2452) 1 varázskő (#305)
16 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652)
2 fekete morfplazma (#2446) 1 királyi korona (#338) 2 vörös morfplazma (#2443)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

116 117 118 119 120 121
72
73
74
75
76
77
78
(118,76) világítótorony (#156), földsárkány (#359)
(119,75) törpe bánya (#435), földsárkány (#359), halálos morf (#7618)
(120,73) a 191. labirintus bejárata, Dornodon oltár, vaskohó (#155), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), emberevő (#119), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), khór darázs (#348), vadász varkaudar (#108), varkaudar behemót (#189), varkaudar varázsló (#271), varkaudar bajnok (#190), vark. nekromanta (#173)
(120,74) troll ritualista (#365), éltető morf (#7625), mágiamorfáló (#7623), törpe bánya (#435)

Üzenet küldése a karakternek