Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 19. 9h:09' EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD 1154. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
hu 195 309 | hulladék: 195 309 |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
bb 2 45 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (45 darabot) |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
142 | 143 | 144 | |
81 | |
|
|
82 | |
|
|
83 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel végigvagdosod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [144,83] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. {egyik sebzési módja: 1x 1d20+6.} Itt csata lesz.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áeratikus hasnyák fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 24 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [145,84] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 70 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [146,86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 24 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [147,87] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku csapásvezető nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 146-165.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 173 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető bal karját. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 vasérc. 2 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 175, gyógyulás: 0, összesen: -175 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [6 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 2 VP-t.]
kut 20 | kutatsz 4 pontért |
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY) Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 18 (25) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (23) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (47) | Védekezés: | 52 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 16 (23) | Életpont: | 468/289 | Jellem: | semleges (-13) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 27 (39) | Varázspont: | 367/32 | Pénz: | 1704 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 64/23 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 20 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
148,88 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 11 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 16 (+1) |
7. titkosírás: | 5 | 8. felderítés: | 7 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 32 | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 8 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 12 | 15. szörnyismeret: | 7 (+1) |
16. pszi: | 10 (+1) | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 7 (+1) |
19. bányászat: | 2 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181), szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bumeráng (#249) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | gromak bőr (#268) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 40 | kaja (#2) | 26 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
159 | arany (#50) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | polip szívóka (#391) | 5 | spiritusz (#170) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | tükör (#43) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
3 | vasérc (#152) |
142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | |
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|