Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. okt. 5. 9h:16' EZ A 196. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD 197. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
t 99 | támadod a 99. szörnyet |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy élőholt mirg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [101,99] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwargok által elpusztított mély szakadékot. Észreveszel egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 165 1 | elkészíted a 165. tárgyat (1 darabot) |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [102,97] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy királyi őrsáncot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pattanóböde. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyengén megütögeted a pattanóböde testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a pattanóböde testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [102,96] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított amniosz-fát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight templomot. Keletre nézve látsz egy királyi őrsáncot. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [102,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Utad során felfedezel egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight templomot. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a proteinfecske bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod a proteinfecske farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a proteinfecske fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [101,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kharón Nan Akherón előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
h 235 50 | használod a 235. tárgyat |
szk 115 | keresed a 115. szörnyet |
kb 2 3 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 8 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért |
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY) Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz. |
ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY) Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
MÁKRÓZSAFŐZET (14. RECEPT) Két mákrózsavirágból már remek főzet készíthető! Jó sok víz kell (10 cseppnyi), bele a két mákrózsavirág, majd rövid kavargatás mellett fel kell forralni. A "gyorsétel" 2 TVP-nyi idő alatt kész van, és ha nem kábulsz el a főzés közben az illatától, most el is fogyaszthatod. A bódulat, mely ezután telepedik rád, semmi eddig tapasztalthoz nem fogható. Hatásaként a következő köröd elejéig lélekben közelebb kerülsz a szellemekhez - ennek köszönhetően a csodák kútjának szellemével is feljavul a kapcsolatod. Vagyis ha a kútba aranyérmét dobálsz, jelentősen megnő az esélyed arra, hogy fizikai kontaktus jön létre, és nem csupán egy információt kapsz valamiről. |
Erő: | 20 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 303/208 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (18) | Varázspont: | 210/20 | Pénz: | 1106 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 24/0 | Pszi pont: | 89/46 | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/78 | szúrófegyverek: | 10/30 | vágófegyverek: | 7/60 (+30%) |
ütőfegyverek: | 18/12 (+6%) | dobófegyverek: | 16/32 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << mandibulakasza (#127) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
101,93 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/95 | 2. nyomkövetés: | 19/64 (+40%) | 3. mászás: | 9/97 |
4. csapdakészítés: | 9/66 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/24 | 6. gyógyítás: | 8/28 |
7. titkosírás: | 1/56 | 8. felderítés: | 1/77 | 9. szörnyidomítás: | 3/98 |
10. teológia: | 13/42 (+17%) | 11. taumaturgia: | 13/97 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 1/48 |
13. versengés: | 6/61 | 14. zene: | 5/86 (+62%) | 15. szörnyismeret: | 9/41 |
16. pszi: | 14/25 (+7%) | 17. zárnyitás: | 6/25 | 18. vadászat: | 6/0 |
19. bányászat: | 30/68 (+16%) | 20. főzés: | 3/76 (+25%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Batulandazor (#4118), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) időfolyamok (394) testvéri segítség (411) csillagapród idézés (412) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 25 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 4 | pirkit (#153) | |||
3 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | vasérc (#152) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
8 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mászókampó (#165) | |||
4 | óndarab (#85) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | uzbány csőr (#169) |